Ubezpieczenia

 
 

Jak zamówić extra ochronę?

- zadzwoń do Działu Ubezpieczeń 34 377 00 40
- napisz do nas na adres extraochrona@x-kom.pl
- zapytaj naszego doradcę w jednym z salonów stacjonarnych x-kom.pl

Zapraszamy do kontaktu
 
Co zapewnia program uCARE?
to czas, w którym kurier odbierze od Ciebie zepsute urządzenie, aby dostarczyć je do serwisu
nie ponosisz kosztów transportu do i z punktu serwisowego na terytorium RP
naprawa telefonu, smartfona, tabletu, komputera – do 10 dni, naprawa pozostałych urządzeń – do 20 dni
otrzymasz w przypadku wydłużenia czasu naprawy powyżej, odpowiednio, 10/20 dni - dotyczy grup asortymentowych telefony, smartfony, komputery, tablety
nieważne, ile razy Twoje urządzenie ulegnie uszkodzeniu w okresie ubezpieczenia - ochrona nadal działa
nie ponosisz żadnych kosztów napraw uszkodzeń objętych ochroną
polisa chroni Twoje urządzenie nie tylko w Polsce, ale również za granicą
oferujemy możliwość zgłoszenia szkody przez Internet lub telefon
 
 
Jak działa extra ochrona?
 
 
Korzyści i zakres ochrony
Pakiet IAwaria
Pakiet IIPrzypadkowe uszkodzenie
+ kradzież z włamaniem
Pakiet IIIAwaria + przypadkowe uszkodzenie
+ kradzież z włamaniem
 
Transport na terytorium RP
darmowy
darmowy
darmowy
 
Czas reakcji
do 48h
do 48h
do 48h
 
Czas naprawy urządzenia
10 dni / 20 dni *
10 dni / 20 dni *
10 dni / 20 dni *
 
Ochrona po gwarancji producenta
 
Ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia, zalania, przepięcia prądu
 
Ochrona na wypadek kradzieży z włamaniem lub rabunku
 
Limit zgłaszanych szkód
brak
brak
brak
 
Udział własny w szkodzie
brak
brak
brak
 
Zasięg ochrony
świat
świat
świat
 
 
 
FAQ
 
  • osoby fizyczne lub prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność do czynności prawnych;
  • osoby, które zakupiły urządzenie w sieci x-kom jako sprzęt fabrycznie nowy;
  • osoby, które opłaciły składkę ubezpieczeniową płatną jednorazowo za cały okres ochrony.

Numer polisy i dowód zakupu urządzenia.

Do 5 dni od daty zdarzenia w przypadku uszkodzenia oraz do 48 godzin w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku.

Do 10 dni w przypadku telefonów, komputerów i tabletów; do 20 dni w przypadku aparatów, kamer oraz sprzętów TV i RTV oraz AGD.

W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego zgodnie z OWU, na 2 dni przed upływem terminu, Administrator działając na zlecenie Ubezpieczyciela, skontaktuje się z Ubezpieczonym telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia.

 

Pod tym linkiem znajdziesz więcej informacji na temat extra ochrony i programu ubezpieczeń uCARE, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczenia.

Jeśli ubezpieczenie nie spełnia Twoich oczekiwań możesz złożyć reklamację, wypełniając formularz dostępny pod tym linkiem.

Reklamację należy zgłosić do Departamentu Obsługi Reklamacji:
- pisemnie;
- z wykorzystaniem aplikacji zamieszczonej na stronie internetowej www.tueuropa.pl – Centrum Obsługi Klienta;
- osobiście, ustnie w centrali Grupy Europa lub w Biurze Regionalnym, w których udostępnione są formularze ułatwiające złożenie reklamacji;
- telefonicznie pod numerami infolinii Grupy Europa;
Reklamację możesz złożyć osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika na podstawie stosownego pełnomocnictwa.

Zasady rozpatrywania reklamacji w Grupie Europa znajdziesz tutaj.

 
Chcesz zgłosić szkodę lub na bieżąco śledzić status naprawy Twojego sprzętu?

- wejdź na stronę www.ucare.pl;
- zadzwoń pod numer 22 71 61 997;
- napisz na adres infolinia@ucare.pl.