Nowości w aplikacji mobilnej x-kom

Z sierpniową aktualizacją aplikacji mobilnej x-kom Twoje zakupy staną się jeszcze wygodniejsze. Tym razem przygotowaliśmy dwie nowości. Jedna z nich pozwoli Ci lepiej odnaleźć się w gąszczu kategorii i podkategorii i wygodniej między nimi nawigować. Druga natomiast dodaje możliwość sortowania produktów według kolejnego kryterium. Sprawdź szczegóły.

Ścieżka kategorii w widoku produktu

Taka sytuacja: zastanawiasz się nad kupnem laptopa o przekątnej ekranu 15,6”. Oglądasz kartę produktu modelu, który wpadł Ci w oko, i po chwili stwierdzasz, że 15,6” to jednak trochę za dużo jak na Twoje potrzeby. Rozpoczynasz więc poszukiwania mniejszego laptopa. Kierujesz się więc do kategorii Notebooki/Laptopy/Utrabooki i wybierasz np. te o przekątnej13,3”, wierząc, że właśnie tam znajdziesz sprzęt stworzony dla Ciebie.

Wraz z sierpniową aktualizacją aplikacji mobilnej x-kom możesz nawigować między kategoriami z poziomu widoku produktu, dzięki dodanej „ścieżce kategorii”. Warto nadmienić, że pomysł zaimplementowania tej nowości wyszedł od naszych Klientów, którzy wielokrotnie zgłaszali nam, że takie rozwiązanie byłoby bardzo pomocne.

Ścieżka kategorii w aplikacji mobilnej x-kom

Sortowanie produktów po ocenie

Lubisz kupować świadomie i każdy zakup poprzedzasz sprawdzeniem opinii na temat danego produktu? To świetnie się składa, bo z nową aktualizacją masz możliwość posortowania listy produktów według średniej oceny użytkowników.

Sortowanie po ocenie w aplikacji mobilnej x-kom


Masz pomysły, jakie jeszcze ulepszenia moglibyśmy wdrożyć do naszej aplikacji, aby zakupy były wygodniejsze i szybsze? Podziel się nimi w komentarzach. Jesteśmy otwarci na Wasze sugestie i – jak widać na przykładzie „ścieżki kategorii” – chętnie wcielamy je w życie.

Jeśli masz jakieś pytania związane z naszą apką, możesz zadać je, pisząc na adres: aplikacja@x-kom.pl lub za pośrednictwem specjalnej infolinii, której numer znajdziesz bezpośrednio w aplikacji.

AppStore Google Play