- Wprowadzamy darmowe zwroty Paczkomatem InPost. Na zawsze
Wprowadzamy darmowe zwroty Paczkomatem InPost. Na zawsze
Jak szybko zwrócić produkt w x-komie?
Zacznij od odwiedzenia zakładki Zwroty i reklamacje. Teraz wybierz typ zgłoszenia. Dla zwrotów regulaminowych, tych w ciągu 15 dni od dnia zakupu, domyślnie zaznaczamy pole Zwrot. Na tym etapie nie musisz więc nic robić.
Następnie uzupełnij dane szczegółowe, przede wszystkim wybierz konkretny produkt. To pozwoli natychmiast wygenerować kod zwrotu i dopasować wielkość skrytki w Paczkomacie. Jeśli tego zabraknie, nasz doradca zajmie się analizą gabarytu, ale to siłą rzeczy potrwa.
Koniecznie wybierz miejsce zakupu. Pamiętaj, że bezpłatny zwrot InPostem obowiązuje przy zamówieniach wysyłkowych (kurier i Paczkomat), zamawianych z dostawą. Zwroty w salonach były i są darmowe. Wystarczy udać się do najbliższego.
Gdy wypełniasz kolejne pola, zwracaj uwagę na pojawiające się komunikaty. Z nich dowiesz się, czy zwracany sprzęt w ogóle zmieści się w Paczkomacie. Niektóre produkty są przecież naprawdę duże.
Pamiętaj, by razem z produktem spakować dołączone do niego akcesoria: zasilacz, słuchawki i inne, w tym także gratisy (jeśli aktualnie dodajemy takie). Określa to punkt 47 naszego regulaminu.
Co ważne, w przypadku przeoczenia, że jednak chodziło Ci o reklamację, w punkcie 4 zaznaczasz powód zwrotu. Uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie obejmuje inna procedura, ale o tym powiadomi Cię stosowna informacja w dymku.
Wysyłka Paczkomatem InPost
Na koniec uzupełnij dane i wyślij zgłoszenie. Po chwili otrzymasz mejla z kodem otwierającym Paczkomat InPost - ten kod jest aktywny przez 14 dni od chwili zgłoszenia chęci zwrotu. Pozostaje jeszcze:
- Przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych.
- Zabezpieczyć i zapakować produkt, podając numer zlecenia na paczce.
- Zanieść i umieścić go w Paczkomacie.
Gotowe. Przesyłka rozpoczyna podróż do nas. O kolejnych krokach będziemy Cię informować mejlowo.
W sytuacji wymagającej wyjaśnień nasz doradca skontaktuje się z Tobą.