Żądaj więcej, wybierz Radeona
Przewodnik po przyszłości gier
Architektura GCN czwartej generacji została zaprojektowana z myślą o graczach, którzy grają we wszystkie możliwe rodzaje gier, począwszy od najnowszych gier MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) na najpopularniejszych, wysokobudżetowych nastawionych na najwyższą jakość produkcjach klasy AAA skończywszy. Asynchroniczne shadery (jednostki cieniujące) i udoskonalony silnik geometrii (Geometry Engine) sprawiają, że karta graficzna przenosi użytkownika na nowy poziom wydajności i płynnej rozgrywki.
Obsługa wirtualnej rzeczywistości (VR)
Dzięki rewolucyjnej architekturze Polaris, na której bazują karty graficzne Radeon RX możesz wejść do krainy wirtualnej rzeczywistości (Virtual Reality – VR) i jak nigdy dotąd, zanurzyć się w świecie gier i rozrywki VR.
Technologia AMD FreeSync™
Technologia ta kładzie kres nierównemu wyświetlaniu i rozrywaniu ramek. Płynne wyświetlanie pozbawionego artefaktów obrazu nie zależy teraz praktycznie od częstotliwości generowania klatek przez kartę graficzną.
Kompatybilność HDR
Wzmocnienie kontrastu i nasycenia kolorów pozwala na generowanie zaskakująco ostrego, charakteryzującego głębszymi

Eleganckie, klasyczne czarno-białe wzornictwo
Wyróżniająca się pod względem wzornictwa
Graj ze stylem i odróżnij się od innych graczy korzystając z wyjątkowych kart graficznych MSI ARMOR. Stylistyka tych urządzeń zainspirowana została wyglądem zaawansowanego opancerzenia i połączona została z klasycznym czarno-białym wykończeniem. Karty graficzne z serii ARMOR idealnie nadają się dla graczy oraz moderów, którzy szukają wydajnych i jednocześnie wyróżniających się pod względem wzornictwa urządzeń.

Podwójny wentylator
System chłodzenia ARMOR 2X
System chłodzenia ARMOR 2X wyposażony został w dwa, wielokrotnie nagradzane wentylatory z serii MSI TORX. Dzięki opatentowanej konstrukcji łopatek, wentylatory MSI TORX zapewniają wysoką wydajność chłodzenia i jednocześnie cichą pracę.
-
Tradycyjna konstrukcja łopatki wentylatora
Łopatki te, maksymalizują przepływ powietrza w kierunku „w dół” i sprawiają, że sprawnie rozprasza się ono na masywnym radiatorze, który znajduje się tuż pod wentylatorem. -
Dyspersyjne łopatki wentylatora
Charakteryzują się one zwiększonym przepływem powietrza, dzięki czemu zmaksymalizowane zostaje również jego rozpraszanie na radiatorze.

Technologia Zero Frozr
Eliminacja hałasu generowanego przez wentylator
W wypadku kart graficznych, po raz pierwszy wprowadzona na rynek przez firmę MSI w 2008 roku technologia ZeroFrozr, jest uznawana obecnie za przemysłowy standard. W sytuacjach niskiego obciążenia, może ona wyeliminować hałas generowany przez wentylatora zatrzymując go. Dzięki temu gracz może skupić się na prowadzonej rozgrywce, bez wsłuchiwania się w szum wirujących wentylatorów.
>60oC Wentylatory wirują
Podczas intensywnej rozgrywki lub w chwili, gdy uruchomione są benchmarki
<60oC Wentylatory zostają zatrzymane
Całkowita cisza podczas pracy na biegu jałowym, przy odtwarzaniu multimediów lub podczas grania w mniej wymagające gry

Radiator i kontrola przepływu powietrza
Aluminiowe żebra, miedziane ciepłowody
Pod wyjątkową osłoną i potężnym systemem podwójnych wentylatorów znajduje się olbrzymi radiator z niezliczonymi, aluminiowymi żebrami chłodzącymi, które pomagają w odprowadzaniu ciepła z procesora graficznego. W celu zwiększenia wydajności chłodzenia, miedziane ciepłowody (heat pipes) odbierają ciepło wprost z powierzchni płytki bazowej, która styka się z chłodzonymi układami. Aluminiowe żebra zaprojektowano zgodnie z wymaganiami technologii sterowania przepływem powietrza. W ten sposób zmaksymalizowano przepływ powietrza w kierunku ciepłowodów.

Przyszłość gamingu
AMD FreeSync oraz rozdzielczość 4K UHD
AMD FreeSync - Dzięki eliminacji efektów rozrywania obrazu, migotania ekranu i opóźnień sygnału na wejściu wyświetlacza, gra staje się bardziej płynna, szybsza i dostarcza podczas rozgrywki znacznie bardziej ekscytujących wrażeń.
Rozdzielczość 4K UHD (Ultra-high resolution) jest czterokrotnie wyższa od rozdzielczości 1080p. Dzięki temu podczas gry, wyświetlana na ekranie zawartość jest znacznie bardziej ostra, a generowany obraz jest nie tylko czysty i jasny, ale również zawiera więcej delikatnych szczegółów.
