Popularne tematy
Status przesyłki
Dostawa
Raty
Leasing
Ubezpieczenie sprzętu
Zwroty i reklamacje
Najczęściej zadawane pytania
Skontaktuj się z nami
Póki co 1 gwiazdka. Produkt po wyjęciu z pudelka okazał się modelem 4 portami nie 7. Pudełko od modelu 7 portowego, nadruk na produkcie od modelu 7 portowego jednak sam produkt 4 portowy.
Marcin, dziękujemy za opinię. Jeżeli zakupiony produkt posiadał wadę fabryczną lub był uszkodzony — masz możliwość zwrotu lub wymiany na inny w terminie do 15 dni od daty zakupu. Skontaktuj się z nami pod numerem: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.
Hub fajny jednak nie wiem czy to problem w moim porcie czy w hub przy wszystkich zajętych gniazdach stwierdziłem brak mocy i nie które urządzenia nie działają prawidłowo