Serwis i reklamacje


Serwis producenta

Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do producenta, w większości przypadków przyśpiesza jego realizację. Poniżej znajdziesz listę producentów wraz z danymi do kontaktu. Jeśli producent, którego szukasz, nie znajduje się na poniższej liście, skontaktuj się z nami - nasi pracownicy zapewnią Ci fachową pomoc w każdej sytuacji.

Wybierz producenta z listy, aby wyświetlić dane kontaktowe autoryzowanego serwisu:


Reklamacje i zwroty

Jak wygląda proces składania reklamacji?

  1. Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego pod przyciskiem poniżej.
  2. Poczekaj na nadanie numeru reklamacji (RMA) - otrzymasz go drogą elektroniczną w ciągu 2 dni od przesłania zgłoszenia.
  3. Przydzielony numer RMA umieść na paczce obok listu przewozowego i zabezpiecz go przed zniszczeniem.
  4. Paczkę prześlij do naszego Działu Obsługi Technicznej lub dostarcz bezpośrednio do jednego z naszych salonów stacjonarnych.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz pełną dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy.

Informacje szczegółowe

  • Reklamowany towar należy dostarczyć do jednego z naszych salonów stacjonarnych (w przypadku zakupu dokonanego w salonie) lub wysłać na adres naszej siedziby (w przypadku zakupu dokonanego przez sklep internetowy) - x-kom, ul.T. Rejtana 25/35, budynek 100/8, 42-202 Częstochowa.
  • Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
  • Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - w salonie stacjonarnym (w przypadku zgłoszenia przez salon) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
  • W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

Masz pytania? Napisz do nas na adres: rma@x-kom.pl

 

Dodaj zgłoszenie reklamacyjne

Sprawdź status zgłoszenia reklamacyjnego

Przydatne dokumenty


Certyfikaty CE x-kom