(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Następny Gorący Strzał:
godz.
min
sek.
Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie
Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie 1
Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie 2Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie 2
Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie 3Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie 3
Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie 1
Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie 2
Lenovo Moto 360 szary - 219979 - zdjęcie 3

Lenovo Moto 360 szary

|Pytania i odpowiedzi (0)
od: Lenovo|kod x-kom: 219979
Cena: 649,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 679,00 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 679,00 zł

pozostało:
0
sprzedano:
49
Kupując produkt w promocji "Gorący Strzał" akceptujesz regulamin wraz z jego postanowieniami.

Opinie

4,0/5
(4 opinie)
5
2
4
1
3
0
2
1
1
0

Opinie użytkowników (4)

DW
DW
9 lat temu

Doskonały sprzęt, szczególnie teraz, gdy jest w dużo niższej cenie.... Rozwiń dalej

Adam
Adam
9 lat temu

Wszystko ok, towar w 100% nowy jednak zapewniono mnie przed zakupem, że jest menu jest w języku polskim a niestety taka aktualizacja ma być dopiero w przyszłości.... Rozwiń dalej

Cipcioken
Cipcioken
Potwierdzony zakup
9 lat temu

Super zegarek, POLECAM WSZYSTKIM... Rozwiń dalej

kudl4t4
kudl4t4
10 lat temu

Zostal mi wydany sprzęt powystawowy, bądź używany, bez informacji na ten temat.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do kudl4t4

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o kontakt w tej sprawie z naszym Sklepem Internetowym lub najbliższym salonem stacjonarnym. Chcielibyśmy wyjaśnić tę sprawę. Oczywiście w takim przypadku możliwa jest wymiana lub zwrot zakupionego produktu.... Rozwiń dalej

Koniec opinii.