x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 1
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 2SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 2
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 3SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 3
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 4SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 4
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 5SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 5
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 1
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 2
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 3
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 4
SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0 - 105376 - zdjęcie 5

SHIRU Hitomi 7 A8/512MB/4GB/Android 4.0

od: SHIRU|kod x-kom: 105376

Promocje

Program Odkupuzarób na starym sprzęcie i odbierz zniżkę na nowy w x-komie
Program Odkupu

Specyfikacja

Opinie

2,0/5
(2 opinie)
5
0
4
0
3
0
2
2
1
0

Opinie użytkowników (2)

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

faktycznie badziew jak nie wiem, bateria porazka, kontakt z firma hitomi zerowy ( pisalem o gwarancje , reklamacje ) polowa gier z PLAY nie działa , nawet na stronie nie ma zadnych poprawek ani aktualizacji... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Gość serwisu x-kom

Informujemy, iż gwarantem urządzenia jest firma Retail Service,nie jest nim z kolei firma hitomi. ... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

Bardzo cichy dzwiek z głosnika (na słuchawkach ok)
szybko sie rozładowuje (nawet jak sie przyciemni ekran)czas pracy do 2.5 godz.
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Gość serwisu x-kom

W większości przypadków problem stanowi oprogramowanie, dlatego też zalecamy aktualizację/zmianę oprogramowania, w chwili gdy występują problemy. Czy w Twoim przypadku została przeprowadzona zmiana oprogramowania? ... Rozwiń dalej

Koniec opinii.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.