x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 1
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 2SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 2
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 3SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 3
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 4SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 4
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 5SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 5
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 1
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 2
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 3
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 4
SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4 - 122702 - zdjęcie 5

SHIRU Samurai 10 Power A9/1024MB/16GB/Android 4.0.4

od: SHIRU|kod x-kom: 122702
  • Pamięć:16 GB
  • Pamięć RAM:1 GB
  • Rozdzielczość:1280 x 800
Program odkupu
Sprzedaj używane urządzenie i zyskaj pieniądze na kartę podarunkową

Promocje

Program Odkupuzarób na starym sprzęcie i odbierz zniżkę na nowy w x-komie
Program Odkupu

Specyfikacja

Opinie

3,1/5
(18 opinii)
5
6
4
1
3
3
2
4
1
4

Opinie użytkowników (18)

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

Kupiłem ten model w Waszej promocji na Allegro i po tygodniu intensywnego użytkowania (w końcu długi weekend był :) mogę powiedzieć, że jestem ogromnie zadowolony z wyboru!

do komentarza poniżej: ja żadnego z tych problemów nie zauważyłem u siebie, ekran bardzo dobrze reaguje na dotyk (może nie na najdelikatniejsze muśnięcia, ale nie jest to problemem). W takim razie trzeba to zgłosić, może nieszczęśliwie trafił się taki egzemplarz, ja mogę potwierdzić, że wszystko jest O.K.. Ale zgłos to do serwisu. A, problemów z ładowaniem również szcześliwie nie mam :)
... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

kupiłam go i naprawde bardzo dobrze się sprawuje.... Rozwiń dalej

Bartek
Bartek
11 lat temu

Tablet kupiłem jakieś 4 miesiące temu po 2 załadowaniach rozleciało się gniazdo zasilające gdy oddałem go na gwarancję nie dostawałem odpowiedzi przez ok 4 tygodnie następnie próbowałem się do nich dodzwonić odnośnie tabletu to po jakiś 2 godzinach oczekiwania na możliwość rozmowy z kim kolwiek otrzymałem wiadomość że tablet jeszcze nie został naprawiony a następnie po dwóch dniach oddzwonił do mnie facet i powiedział że koszt naprawy wynosi ok 200 zł którą wójek wykonał mi za 3 zł po tym tablet się wiesza zacina wyłącza ma tródności z przełączaniem str internetowych niemówiąc już o jakich kolwiek grach podsmumowując pierwszą porażką jest sklep a drógą porażką jest ten tablet oceniłem go na 1 mimo że nie zasługuje nawet na to każdemu kto zastanawia się nad kupnem tego tabletu stanowczo radzę aby nie kupował tego złomu tyle z mojej strony.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Bartek

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, jednak firma X-KOM nie przeprowadza napraw urządzeń - prawdopodobnie opinia dotyczy serwisu gwarancyjnego, na działanie którego niestety nie mamy wpływu.... Rozwiń dalej

mrsnaki
mrsnaki
11 lat temu

Najgorszy tablet jakikolwiek kiedyś powstał, a retail service nie interesuje się klientem w ogóle!... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
11 lat temu

Zadziwiające jakie ludzie mają problemy... Mój też padł po tygodniu użytkowania, ale w ciągu kilku dni (w tym samym tygodniu) dostałem nową sztukę, która od maja 2013 chodzi bez zarzutu...... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
11 lat temu

Nie polecam. Droga w zakresie postepowania gwarancyjnego z firm retail-service to jakiś żart. Własnie otrzymałem z powrotem paczkę z uszkodzonym tabletem z adnotacją "odmowa przyjęcia". Sam tablet z tego co czytam ma słabe gniazdko ładowania. Mój egzemplarz nie ładuje się, z uwagi na brak możliwości ładowania przez usb jest aktualnie bezuzyteczny. Jutro bedę dzwonił w dowiadywał się w jaki spisób mam dostarczyć tableta gdy odmawiają przyjęcia a osobiscie nie można doreczyć !!!!... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
11 lat temu

tablet (kupiony dla corki w rocznice komunii) zepsul sie juz czwarty raz, za kazdym razem pojawialy sie problemy z ladowaniem urzadzenia az w koncu tablet nie uruchamial sie wcale, zaznaczam ze za kazdym razem reklamacje przyjmowany i tablet wymieniano na calkiem nowy, nic dodac nic ujac ten sprzet (cala serie) nalezaloby utylizowac a nie sprzedawac ludziom i miec w zwiazku z tym same problemy
na chwile obecna nie chce juz kolejnej wymiany urzadzenia, bede domagal sie zwrotu wplaty, wlasnie wybieram sie do UOKIK w tej sprawie
... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

Kupiony blisko rok temu z 880PLN. Nie polecam głównie ze względu na częste zawieszanie się sprzętu - nawet kilka razy dziennie. Lepiej dołożyć parę PLN i kupić markowy - dopracowany tablet. Jedyna zaleta mojego urządzenia to ekran, który jest naprawdę niezły. Z perspektywy czasu uważam, że każda kwota wydana na sprzęt tej klasy to wyrzucenie pieniędzy w błoto.... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

Kupiłem go w promocji x-komu na allegro łącznie z dwoma pokrowcami, potem dopłaciłem do "rozszerzenia gwarancji" na okres kolejnych dwóch lat. Tablet od samego początku wykazywał usterkę migoczącego ekranu. Drugi raz już wysłałem go na reklamację, gdyż za pierwszym razem stwierdzono brak usterki, ciekawe tylko po co kazano mi umieszczać kartkę z nr telefonu skoro nikt nie zadzwonił, tylko po prostu odesłano uszkodzony tablet spowrotem do mnie... Po ponownym zgłoszeniu reklamacyjnym nie dotarł do mnie email z informację, że mogę wysłać tablet ponownie (oczywiście na swój koszt), dopiero po jakimś czasie sprawdziłem stan zgłoszenia na stronie i wysłałem... Teraz stwierdzono "błędy oprogramowania", ciekawe, że wcześniej było to ciężko stwierdzić i musiałem umieszczać w opakowaniu płytę CD z nagraniami jak ekran migocze... Sprzęt ogólnie nie najgorszy, parametry są w porządku, żywotność baterii ok, ekran o bardzo dobrych parametrach, jednak dziurawy soft i podejście RetailService zasługuje na obniżenie mojej oceny do 3 gwiazdek.

Gdybym wiedział, że tyle "dopłacę" do napraw gwarancyjnych to wolałbym kupić nieco droższy tablet z wbudowanym modemem 3g, i na pewno jakiegoś normalnego producenta, a nie chiński zlepek, ale człowiek uczy się na błędach :)
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Gość serwisu x-kom

Prosimy o przesłanie na adres e-mail marketing@x-kom.pl szczegółowych informacji dotyczących przebiegu reklamacji, ponieważ chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację.... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

U mnie nie było problemu z realizacją gwarancji, po 5 dniach przyszedł z serwisu wymieniony na nowy. Ogólnie tablet jest spoko, gdyby się nie zepsuł dałbym 6.... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

Po mniej wiecej tygodniu tablet sie popsuł. Nie włączał sie... Ze wzgledu na to, że został zakupiony w X-KOM a nie Retail Service :) został zareklamowany właśnie w X-COM. I tak proponuje postepowac w przypadku awarii. Dzieki temu macie ROK gwarancji również na baterie a nie jak w Retail Service 90 dni. Retail to jakaś kpina z konsumenta... Radze czytac to co sie klika podczas reklamacji a nie ma pałe bo tak każe X-KOM... Tablet odebrał kurier na koszt X-KOM, i wrócił do mnie naprawiony po 3 dniach. Jeśli chodzi o samo użytkowanie ogólnie jest OK, dotyk wbrew panującym opinią nie jest zły (oczywiście z poprawionym softem). Za te pieniądze nic lepszego sie nie kupi. Jestem wymagającym użytkownikiem multimediów, zawsze wszystko musze miec naj... tablet z zalożenia miał byc tani, do "zniszczenia" dla mojego 3 letniego dziecka. Życie zweryfikowało ten zakup pozytywnie, bo stał sie niespodziewanie całkiem niezłą zabawką również dla tatusia. Oglądam na nim filmy, serfuje po necie... do takiego użytkowania nic wicej nie potrzeba... koniec, kropka...... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

Kupiłem i po 10 dniach się zepsuł. Nie polecam z powodu gwaranta - Retail-Service. Gwarancja 12 m. Ale na baterię i ładowarkę tylko 90 dni. Baterii nie da się wymienić we własnym zakresie - tylko serwis. Bardzo długie czasy naprawy i bardzo słaby kontakt.... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

Nie polecam żadnego z tabletów Shiru a czemu bo firma Retail Service zajmująca się gwarancjami to jakaś kpina .
Firma z kapitałem 5 tyś zł ogłasza sie jako firma z 14 letnim stażem a zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym od 2012 roku :)
Co do ich zasad gwarancyjnych zapomnijcie żeby sami aktualizować oprogramowanie tabletu przez aplikację daną przez X-Kom i zweryfikowaną przez X-Kom bo macie po gwarancji, a nie daj Boże jak wam padnie bateria w tablecie bo na nią są tylko 90 dni gwarancji :)
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Gość serwisu x-kom

Prosimy pamiętać, że zawsze można złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. Mamy również informację, że firma Retail-Service nieustannie się rozwija i poprawia jakość obsługi Klientów.... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

W lewym górnym rogu ciemne przebarwienia na ekranie (widoczne na białym tle). Dodatkowo po lewej stronie bardzo nierównomierne podświetlenie ekranu, które mocno drażni podczas pracy. To psuje cały efekt całkiem niezłego sprzętu... W moim odczuciu te przebarwienia go dyskwalifikują.... Rozwiń dalej

Gość serwisu x-kom
Gość serwisu x-kom
12 lat temu

Na papierze to jest naprawdę świetny tablet. Jednak rzeczywistość jest zupełnie inna - po pierwszym dotyku okazuje się, że ekran nie reaguje na nasze ruchy tak, jak powienien. Żeby przewinąć stronę internetową w przeglądarce, trzeba kilka razy powtórzyć gest, po prostu urządzenie nie odbiera sygnałów z ekranu. Niby była aktualizacja (zainstalowana na urządzeniu), która miała naprawić problem z dotykiem - nie naprawiła, zwłaszcza "pociągnięcia" palcem nie są rejestrowane (ze zwykłym dotknięciem w jeden punkt nie ma problemu). Oznacza to, że nie da się komfortowo grać w gry (Fruit Ninja to porażka - multitouch z opóźnieniem, nieprecyzyjny, trzeba bardzo mocno dociskać), rysować (linie pojawiają się i znikają w programach do rysowania dla dzieci), a bywa, że i odblokować (trzy próby przeciągnięcia kłódeczki były zbyt wielkim wyznwaniem dla Samuraia) itp.
Poza tym jest świetnie - dobra jakość wykonania, silne WI-FI, Bluetooth 4.0 działa jak marzenie, filmy się nie zacinają. Głośnik cichy, za to nic nie trzeszczy. Tylko co z tego, skoro korzystanie z tego urządzenia to mordęga, po której z przyjemnością biorę do ręki kilkuletniego smartfona HTC Desire HD, delikatnie muskam ekran, a on posłusznie wykonuje polecenia.
Szczerze odradzam zakup.
... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.