Laptop wydajnościowo, jak na swoją cenę, bardzo dobry. Problem polega na tym, że ma kilka wad:
- stały "syczący" dźwięk przy założeniu słuchawek
- głośne buczenie przy grach (co ciekawe tylko gdy podłączony jest zasilacz, na samej baterii nie ma problemu).
Przeglądając tematy w internecie natknąłem się na podobne problemy ludzi. Stąd tylko 3 a nie 5.
Cieszymy się, że jesteś zadowolony z zakupu, ale martwią nas Twoje uwagi, dlatego prosimy o kontakt pod adresem serwis@x-kom.pl. Dołożymy wszelkich starań, żeby ocena skoczyła na 6 :)
ABSOLUTNIE NIE POLECAM! Gdybym mógł, to bym wymienił go na inny model, niestety 10 dni od zakupu już minęło, a jak głupi łudziłem się, że serwis Della coś pomoże. Laptop wydaje syczące dźwięki przy pracy na zasilaczu oraz słychać szum w słuchawkach, a dla mnie, jako dla osoby pracującej z muzyką i ceniącej sobie komfort pracy jest to niedopuszczalne! Co więcej karta graficzna wydaje dziwne dźwięki pod obciążeniem. Dell wymienił mi 2 razy płytę główną, 2 razy pozostawiając ten sam problem nierozwiązany. Za trzecim razem zadzwonili do mnie i zakończyli współprace w charakterze "Pan wybaczy, taki jest komputer, taka wada konstrukcyjna modelu"! Człowiek kupuje komputer, wydaje pieniądze, liczy na produkt zgodny z opisem, po czym dostaje sprzęt z wadami konstrukcyjnymi, z którymi nie da się nic zrobić! Bardzo żałuję, że tyle zwlekałem z oddaniem sprzętu do sklepu bądź wymianą na inny czekając na rozwiązanie serwisu Della. W tym momencie jedyną nadzieją jest chyba tylko reklamacja skierowana do Dell'a. ABSOLUTNIE NIE POLECAM.
Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji, szczególnie, że model cieszy się dobrą opinią wśród naszych Klientów. Prosimy o wiadomość pod adresem kontakt@x-kom.pl, postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemu.