(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Informacja dotycząca czasu realizacji zamówień

Autor artykułu: Paweł Józefiak
Paweł Józefiak
Zaktualizowano: 14-01-2020
Jak wiecie w ostatnim czasie w związku ze zmianą lokalizacji naszego magazynu wystąpiły tymczasowe opóźnienia w realizacji zamówień. Rozwiązaliśmy już większość utrudnień z tym związanych. Od dzisiaj zakupione przez Was produkty, dostępne w magazynie, wysyłane są w standardowym czasie 24 godzin. Niestety mogą pojawić się również pojedyncze przypadki, w których dostawa będzie nieznacznie wydłużona. Na bieżąco będziemy Was informować o zmianach. 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość. Jesteśmy przekonani, że innowacyjne rozwiązania zastosowane w naszym nowym centrum logistycznym pozwolą na jeszcze bardziej efektywną realizację Waszych zamówień w przyszłości.


Kolejne wieści o nowej siedzibie przedstawimy już wkrótce.