(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Centrum pomocy

W czym możemy Ci pomóc?


Najczęściej zadawane pytania

Jeśli kupujesz nowy sprzęt, możesz bezpłatnie oddać nam zużyty sprzęt tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach.

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu – zużyty możesz oddać w niektórych sklepach lub punktach zbiórki odpadów. Szczegóły znajdziesz poniżej.

Możesz oddać nam zużyty sprzęt, jeśli jednocześnie kupujesz nowy

Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać zużyty sprzęt. Twój zużyty sprzęt musi być tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach, co nowy. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy monitor, możesz oddać nam swój stary monitor.

W jakim stanie powinien być sprzęt, który oddajesz

Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia smartfona z wylaną baterią.

Jak oddać nam zużyty sprzęt w salonie

Jeśli robisz zakupy w salonie, zabierz zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny ze sobą. Kup nowy sprzęt i oddaj bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny naszemu doradcy.

Jak przekazać nam zużyty sprzęt przy zakupach z dostawą

Jeśli kupujesz sprzęt z dostawą – zadzwoń do nas pod 34 377 00 00 lub napisz na x-kom@x-kom.pl. Ustalimy wspólnie termin, w którym kurier odbierze od Ciebie bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny z tego samego adresu.

Gdzie możesz oddać nieduży zużyty sprzęt, jeśli nie kupujesz nowego

Zgodnie z prawem, nieduży zużyty sprzęt możesz za darmo oddać w dowolnym wielkopowierzchniowym sklepie z urządzeniami dla gospodarstw domowych. Chodzi o sklepy, których powierzchna handlowa przekracza 400 m².

Zasada ta dotyczy takiego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, którego żaden z wymiarów nie przekracza 25 cm. Nieduży zużyty sprzęt możesz oddać nawet wtedy, gdy nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju.

Gdzie możesz oddać bezpłatnie zużyty sprzęt w pozostałych przypadkach

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju oraz jeden z wymiarów sprzętu przekracza 25 cm – zanieś zużyty sprzęt do jednego z punktów selektywnej zbiórki odpadów. W punktach możesz zostawić bezpłatnie zarówno większy, jak i drobny sprzęt elektroniczny lub elektryczny.

Dlaczego powinniśmy dbać o recykling sprzętu w gospodarstwach domowych

Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy. Za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem odpowiadają nie tylko przedsiębiorcy, ale także konsumenci. Dlatego ważne jest, żeby w Twoim domu segregować i utylizować stary sprzęt w odpowiedni sposób. Dzięki temu pomagasz chronić środowisko. Wiele cennych surowców, z których zrobione są urządzenia, można ponownie wykorzystać.

Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu zbiórki takich urządzeń.

Podstawa prawna

Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
  • Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-kom.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:

  • Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM
  • Zmiany dysku twardego
  • Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci x-kom

Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z tego odnośnika

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@x-kom.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną x-kom skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację. W przypadku zakupu dokonanego w salonie sprzedaży x-kom udaj się bezpośrednio do oddziału w którym odebrałeś towar

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub telefon
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem

Wystawiony dokument prześlij do nas na adres nla@x-kom.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.

Pod tym odnośnikiem znajdziesz adresy i godziny pracy wszystkich naszych salonów.

Zamówienia i dostawa

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
  • Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Aby dowiedzieć się jak dokonać zakupu ratalnego należy odwiedzić zakładkę raty

Oczywiście jest taka możliwość.

  • Jeżeli kupujesz wysyłkowo domyślnie otrzymasz fakturę VAT
  • Jeżeli realizujesz transakcję w salonie domyślnie otrzymasz paragon. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT
  • Jeżeli wybrałeś formę płatności (przedpłata na konto, kredyt ratalny, umowa leasingowa) również domyślnie otrzymasz fakturę VAT

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-kom.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Skompletowane zamówienie możesz odebrać w ciągu 3 dni roboczych.

Zamówienie możesz opłacić za pomocą:

  • Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej)
  • Systememu płatności Dotpay
  • Gotówką lub kartą płatniczą w salonie
  • Wybranego system ratalnego
  • Usługi leasingu

Umożliwiamy zakup z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty prosimy o przesłanie wypełnionego wzoru zamówienia na adres mailowy zamowienia.publiczne@x-kom.pl. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie.

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

  • W przypadku zamówienia realizowanego w salonie sprzedaży o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment wydania towaru
  • W przypadku zakupu realizowanego wysyłkowo o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia

Produkty

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:

  • Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM
  • Zmiany dysku twardego
  • Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci x-kom

Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

  • Koszt montażu zestawu komputerowego z wybranych podzespołów w ofercie x-kom zaczyna się od 199,00 zł
  • Koszt montażu zestawu komputerowego wraz z instalacją oprogramowania systemowego oraz testowaniem gotowej konfiguracji zaczyna się od 229,00 zł

Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi, np. tablet + karta pamięci, nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.

Jeżeli interesujący produkt nie został odnaleziony w naszej ofercie napisz do nas na adres x-kom@x-kom.pl – postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Szczegółową informację na temat zainstalowanego oprogramowania systemowego oraz zawartości zestawu widoczna jest na karcie produktu.

W razie chęci otrzymania certyfikatu zgodności produktu x-kom prosimy o kontakt pod adresem: serwis@x-kom.pl

Szczegółowa informacja na temat obecności takiego nośnika widoczna jest na karcie produktu.

Ubezpieczenia

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z tego odnośnika

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

  • Zakup pakietu AWARIA jest możliwy w okresie do 90 dni od momentu zakupu urządzenia
  • Zakup pakietu PRZYPADKOWE USZKODZENIE i KRADZIEŻ jest możliwy w okresie do 7 dni od daty zakupu urządzenia. (w ciągu 3 dni w przypadku zamówień realizowanych w salonie stacjonarnym x-kom).
  • Zakup pakietu AWARIA + PRZYPADKOWE USZKODZENIE i KRADZIEŻ jest możliwy w okresie do 7 dni od daty zakupu urządzenia. (w ciągu 3 dni w przypadku zamówień realizowanych w salonie stacjonarnym x-kom).

Sprzęt powyżej 200 zł z wyłączeniem urządzeń następujących producentów: GoClever, Kiano, Lark, MyPhone, Prestigio, Overmax, NavRoad, Modecom, Haier, Kruger & Matz.

  • W ciągu 10 dni roboczych w przypadku urządzeń z kategorii KOMPUTERY, TABLETY, SMARTFONY
  • W ciągu 20 dni roboczych w przypadku urządzeń z kategorii APARATY, KAMERY, TV, RTV, AGD

W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego zgodnie z OWU, na 2 dni przed upływem terminu, Administrator działając na zlecenie Ubezpieczyciela, skontaktuje się z Ubezpieczonym telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia.

Potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczenia sprzętu jest polisa.

Okres ubezpieczenia rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia.

Oczywiście istnieje taka możliwość. W celu otrzymania szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod adresem extraochrona@x-kom.pl

  • Osoby fizyczne lub prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność do czynności prawnych
  • Osoby, które zakupiły urządzenie w sieci x-kom jako sprzęt fabrycznie nowy

Aby ubezpieczenie pozostało aktywne należy dostarczyć dokument wymiany serwisowej z informacją o zmianie numeru seryjnego do ubezpieczyciela na adres: assistance@mondial-assistance.pl

Zgłoś usterkę bezpośrednio do Ubezpieczyciela:

  • telefonicznie pod numer telefonu (22) 563 11 54 lub (22) 383 21 54
  • e-mailowo pod adresem: assistance@mondial-assistance.pl

Do 5 dni roboczych od daty zdarzenia w przypadku uszkodzenia oraz do 48 godzin w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku.

W przypadku szkody całkowitej realizowany jest voucher na zakupy w sieci sprzedaży x-kom. Po otrzymaniu vouchera prosimy o kontakt z extraochrona@x-kom.pl

  • 30 dni od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia, jeżeli Ubezpieczający jest osobą prywatną
  • 7 dni od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia, jeżeli Ubezpieczający jest przedsiębiorcą

Ubezpieczający może wypowiedzieć umowę przez cały okres jej trwania. Umowa Ubezpieczenia ulega rozwiązaniu od dnia następnego po dniu złożenia wypowiedzenia.

Reklamacje

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@x-kom.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną x-kom skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację. W przypadku zakupu dokonanego w salonie sprzedaży x-kom udaj się bezpośrednio do oddziału w którym odebrałeś towar

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub telefon
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem

Wystawiony dokument prześlij do nas na adres nla@x-kom.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.

Aby zainicjować dysk należy:

  • Otworzyć program 'Zarządzanie komputerem' (panel sterowania -> system i zabezpieczenia -> Narzędzia administracyjne)
  • W drzewie konsoli kliknij węzeł Zarządzanie komputerem, kliknij polecenie Magazyn, a następnie kliknij pozycję Zarządzanie dyskami
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, który chcesz zainicjować, a następnie kliknij polecenie Zainicjuj dysk
  • W oknie dialogowym Inicjowanie dysku zaznacz dyski do zainicjowania

Aby przydzielić miejsce nieprzydzielone na dysku:

  • Otwórz program 'Zarządzanie komputerem' (panel sterowania -> system i zabezpieczenia -> Narzędzia administracyjne)
  • W drzewie konsoli kliknij węzeł Zarządzanie komputerem, kliknij polecenie Magazyn, a następnie kliknij pozycję Zarządzanie dyskami
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, który chcesz zainicjować, a następnie kliknij polecenie Zainicjuj dysk
  • W otwartym oknie zauważysz wszystkie dyski podłączone do komputera z podziałem na partycję. Kliknij prawym przyciskiem myszy na nieprzydzielane miejsce i wybierz Nowy wolumin prosty, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami

Nawet jeśli poprawnie zainicjowałeś dysk i przydzieliłeś miejsce możesz zauważyć, iż dysk nie posiada deklarowanej wartości przez producenta. Wynika to z tego, że producenci dysków obliczają pojemności urządzeń na podstawie systemu dziesiątkowego, gdzie 1KB odpowiada 1000 bajtów. System operacyjny, w którym pracuje dysk korzysta natomiast z systemu dwójkowego, gdzie 1KB odpowiada 1024 bajtów. Kupując dysk o deklarowanej przez producenta wartości 128 GB w rzeczywistości otrzymujemy dysk 119,21 GB.

Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą najczęstsze pojemności dysków lub pamięci masowej:

Pojemność deklarowana przez producenta Pojemność widoczna w systemie operacyjnym
32 GB 29,8 GB
64 GB 59,6 GB
120 GB 111,8 GB
128 GB 119,2 GB
256 GB 238,4 GB
500 GB 465,7 GB
1 TB 931,3 GB
2 TB 1862,6 GB
4 TB 3725,3 GB

Aby uruchomić partycję Recovery musisz podczas uruchamiana komputera nacisnąć następujący Klawisz:

Producent Klawisz
ASUS F9
ACER
i PACKARD BELL
SHIFT+F10
DELL F8
MSI F3
LENOVO 1.Seria IdeaPad -One Key Recovery
2.Seria thinkpad F11
HP F11
FUJITSU BRAK
SAMSUNG F4
SONY ASSIST
TOSHIBA F12 (w opcji boot menu)

Aby aktywować system operacyjny online:

  • Otwórz okno aktywacji systemu Windows, klikając przycisk Start, klikając prawym przyciskiem myszy polecenie Komputer, klikając pozycję Właściwości, a następnie klikając pozycję Aktywuj system Windows teraz
  • Jeśli system Windows wykryje połączenie internetowe, kliknij opcję Aktywuj produkt Windows teraz w trybie online
  • Gdy pojawi się monit, wpisz klucz produktu systemu Windows, kliknij przycisk Dalej, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami

Aktywowanie systemu za pośrednictwem telefonu:

  • Otwórz okno aktywacji systemu Windows, klikając przycisk Start, klikając prawym przyciskiem myszy polecenie Komputer, klikając pozycję Właściwości, a następnie klikając pozycję Aktywuj system Windows teraz
  • Kliknij opcję Pokaż inne sposoby aktywacji
  • Wpisz klucz produktu systemu Windows 7, a następnie kliknij przycisk Dalej
  • Kliknij opcję Użyj automatycznego systemu telefonicznego
  • Na liście rozwijanej kliknij lokalizację najbliższą miejscowości, w której się znajdujesz, a następnie kliknij przycisk Dalej
  • Zadzwoń pod jeden z wymienionych dostępnych numerów telefonicznych. Automatyczny system przeprowadzi użytkownika przez poszczególne etapy procesu aktywacji
  • Po usłyszeniu odpowiedniej instrukcji wprowadź identyfikator instalacji wyświetlany na ekranie za pośrednictwem klawiatury numerycznej telefonu
  • Zapisz identyfikator potwierdzenia, który usłyszysz z systemu telefonicznego
  • Wpisz identyfikator potwierdzenia w odpowiednim polu w kroku 3 w oknie dialogowym aktywacji, kliknij przycisk Dalej, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami
  • Jeśli aktywacja nie powiedzie się, nie rozłączaj się - rozmowa zostanie przekazana do przedstawiciela działu obsługi klienta, który może udzielić pomocy

Aby znaleźć sterowniki wejdź na naszej stronę: www.x-kom.pl/serwis i wybierz z listy odpowiedniego producenta. Zostaniesz przekierowany do strony internetowej z której pobierzesz sterowniki dedykowane dla Twojego systemu operacyjnego.

Aby zainicjować BIOS w swoim komputerze postępuj zgodnie z poniższą tabelą:

  Producent BIOS Boot menu Recovery
Laptopy ASUS F2 ESC F9
Acer F2 F12 (włączyć opcję w BIOS) Shift+F10
Packard Bell F2 F12 (włączyć opcję w BIOS) Shift+F10
Dell F2 F12 F8
MSI Delete F11 F3 (tylko Windows 8)
Lenovo F2 F12 One Key Recovery
(F11 thinkpad)
HP F10 F9 F11
Fujitsu F2 F12 Brak
Samsung F2 F10 F4
Sony F2 F11 ASSIST
Toshiba F2 F12 F12 (w opcji boot menu)
PC ASUS Delete F8  
ASRock Delete F8  
Gigabyte Delete F12  
MSI Delete F11  

Numer seryjny znajdziesz zwykle na tylnej części obudowy lub w dolnej części urządzenia obok kodu kreskowego. Często numer seryjny poprzedzają litery: „SN”.

Możesz u nas zareklamować wyłącznie sprzęt zakupiony bezpośrednio w sieci x-kom. Wyjątkiem są komputery PC, które możemy przyjąć celem płatnej ekspertyzy oraz naprawy. W celu oddania komputera stacjonarnego niezakupionego u nas do płatnej ekspertyzy udaj się do salony stacjonarnego x-kom bądź wypełnij elektroniczny formularz dostępny pod tym adresem - jako rodzaj zgłoszenia wybierz inne i opisz swój problem.

Aby przywrócić urządzenie z systemem operacyjnym Android do ustawień fabrycznych:

  • Wejdź do zakładki Ustawienia
  • Wybierz opcję Kopia i kasowanie danych
  • W wyświetlonym oknie wybierz polecenie Ustawienia fabryczne i potwierdź chęć przywrócenia ustawień wskazując polecenie Resetuj telefon

Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.

Aby zresetować urządzenie z system operacyjnym Windows Mobile:

  • Na liście Aplikacje naciśnij opcję Ustawienia
  • Wybierz opcję Informacje, a następnie naciśnij opcję Zresetuj telefon
  • Zostaną wyświetlone dwa ostrzeżenia. W przypadku obu komunikatów potwierdź chęć przywrócenia urządzenia do stanu fabrycznego komunikatem 'Tak'

Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.

Aby zresetować urządzenie z system operacyjnym IOS:

  • Wejdź do aplikacji Ustawienia
  • Zlokalizuj zakładkę Ogólne
  • Przejdź do zakładki Wyzeruj
  • W obecnej zakładce masz kilka możliwości wyczyszczenia urządzenia. W celu całkowitego zresetowania urządzenia wybierz Wymaż zawartość i ustawienia

Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.

Aby skonfigurować kartę Aero2 z urządzeniem opartym na systemie Android:

  • Wejdź do zakładkę Ustawienia
  • Wybierz opcję Sieci Komórkowe
  • Zaznacz 'Dane pakietowe' i 'Roaming danych'
  • Dodaj nowy punk dostępowy (w polu 'Nazwa' wpisz: 'Aero2', w polu APN wpisz 'darmowy', pozostałe ustawienia pozostaw bez zmian)

Konfiguracja może się różnić w zależności od producenta, modelu produktu lub wersji systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu. Więcej szczegółów odnośnie konfiguracji znajdziesz na stronie dostawcy Aero2: www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Instrukcja.

Kontakt i salony

Pod tym odnośnikiem znajdziesz adresy i godziny pracy wszystkich naszych salonów.

Tak, odbiór osobisty nie wyklucza możliwości zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że umowa kupna została zawarta na odległość.

Oczywiście jest taka możliwość. Aby to zrobić:

  • Podczas składania zamówienia podaj naszemu konsultantowi lub wpisz w polu uwagi do zamówienia dane osoby odbierającej
  • Pamiętaj, aby osoba odbierająca zabrała ze sobą dokument tożsamości

Tak, strona internetowa jest najbardziej aktualną ofertą naszej sieci sklepów.

Inne

Sprawdź poprawność wpisanego kodu (wielkość liter). Jeżeli problem wciąż występuje skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 34 377 00 00.

Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona ilościowo.

Kody promocyjne znajdziesz w poniższych odnośnikach:
Nasze promocje

Pamiętaj, że najlepszym sposobem śledzenia ofert promocyjnych jest korzystanie z newslettera x-kom. Dzięki temu nie ominie Cię żadna okazja. Aby zapisać się na newsletter wypełnij zgłoszenie na dole naszej strony

Pod tym odnośnikiem znajdziesz wszelkie informacje odnośnie Tax Free

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij wiadomość na adres x-kom@x-kom.pl

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij wiadomość na adres marketing@x-kom.pl

Jeśli chcesz dołączyć do zespołu x-kom odwiedź zakładkę kariera, gdzie znajdziesz aktualne oferty pracy.

Jeśli kupujesz nowy sprzęt, możesz bezpłatnie oddać nam zużyty sprzęt tego samego rodzaju i tych samych funkcjach.

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu – zużyty możesz oddać w niektórych sklepach lub punktach zbiórki odpadów. Szczegóły znajdziesz poniżej.

Możesz oddać nam zużyty sprzęt, jeśli jednocześnie kupujesz nowy

Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać zużyty sprzęt. Twój zużyty sprzęt musi być tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach, co nowy. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy monitor, możesz oddać nam swój stary monitor.

W jaki stanie powinien być sprzęt, który oddajesz

Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia smartfona z wylaną baterią.

Jak oddać nam zużyty sprzęt w salonie

Jeśli robisz zakupy w salonie, zabierz zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny ze sobą. Kup nowy sprzęt i oddaj bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny naszemu doradcy.

Jak przekazać nam zużyty sprzęt przy zakupach z dostawą

Jeśli kupujesz sprzęt z dostawą – zadzwoń do nas pod 34 377 00 00 lub napisz na x-kom@x-kom.pl. Ustalimy wspólnie termin, w którym kurier odbierze od Ciebie bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny z tego samego adresu.

Gdzie możesz oddać nieduży zużyty sprzęt, jeśli nie kupujesz nowego

Zgodnie z prawem, nieduży zużyty sprzęt możesz za darmo oddać w dowolnym wielkopowierzchniowym sklepie z urządzeniami dla gospodarstw domowych. Chodzi o sklepy, których powierzchna handlowa przekracza 400 m².

Zasada ta dotyczy takiego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, którego żaden z wymiarów nie przekracza 25 cm. Nieduży zużyty sprzęt możesz oddać nawet wtedy, gdy nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju.

Gdzie możesz oddać bezpłatnie zużyty sprzęt w pozostałych przypadkach

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju oraz jeden z wymiarów sprzętu przekracza 25 cm – zanieś zużyty sprzęt do jednego z punktów selektywnej zbiórki odpadów. W punktach możesz zostawić bezpłatnie zarówno większy, jak i drobny sprzęt elektroniczny lub elektryczny.

Dlaczego powinniśmy dbać o recykling sprzętu w gospodarstwach domowych

Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy. Za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem odpowiadają nie tylko przedsiębiorcy, ale także konsumenci. Dlatego ważne jest, żeby w Twoim domu segregować i utylizować stary sprzęt w odpowiedni sposób. Dzięki temu pomagasz chronić środowisko. Wiele cennych surowców, z których zrobione są urządzenia, można ponownie wykorzystać.

Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu zbiórki takich urządzeń.

Podstawa prawna

Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.