Centrum pomocy

W czym możemy Ci pomóc?


Najczęściej zadawane pytania

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
  • Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru,
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:

  • Numer faktury lub zamówienia,
  • Nowe dane na adres x-kom@x-kom.pl

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:

  • Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM,
  • Zmiany dysku twardego,
  • Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci x-kom.

Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z tego odnośnika

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@x-kom.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną x-kom skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację. W przypadku zakupu dokonanego w salonie sprzedaży x-kom udaj się bezpośrednio do oddziału w którym odebrałeś towar.

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub telefon
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem.

Wystawiony dokument prześlij do nas na adres nla@x-kom.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.

Pod tym odnośnikiem znajdziesz adresy i godziny pracy wszystkich naszych salonów.

Zamówienia i dostawa

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
  • Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru,
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Aby dowiedzieć się jak dokonać zakupu ratalnego należy odwiedzić zakładkę raty

Oczywiście jest taka możliwość.

  • Jeżeli kupujesz wysyłkowo domyślnie otrzymasz fakturę VAT,
  • Jeżeli realizujesz transakcję w salonie domyślnie otrzymasz paragon. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT,
  • Jeżeli wybrałeś formę płatności (przedpłata na konto, kredyt ratalny, umowa leasingowa) również domyślnie otrzymasz fakturę VAT.

W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:

  • Numer faktury lub zamówienia,
  • Nowe dane na adres x-kom@x-kom.pl

Skompletowane zamówienie będzie oczekiwać na odbiór przez 10 dni kalendarzowych.

Zamówienie możesz opłacić za pomocą:

  • Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej
  • Systemem płatności PayPal i Dotpay,
  • Gotówką lub kartą płatniczą w salonie,
  • Wybranego system ratalnego
  • Usługi leasingu

Umożliwiamy zakup z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty prosimy o przesłanie wypełnionego wzoru zamówienia na adres mailowy zamowienia.publiczne@x-kom.pl. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie.

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

  • W przypadku zamówienia realizowanego w salonie sprzedaży o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment wydania towaru,
  • W przypadku zakupu realizowanego wysyłkowo o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia.

Produkty

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:

  • Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM,
  • Zmiany dysku twardego,
  • Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci x-kom.
  • Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

  • Koszt montażu zestawu komputerowego z wybranych podzespołów w ofercie x-kom to 79 zł.
  • Koszt montażu zestawu komputerowego wraz z instalacją oprogramowania systemowego oraz testowaniem gotowej konfiguracji to 99 zł.

Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi, np. tablet + karta pamięci, nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.

Jeżeli interesujący produkt nie został odnaleziony w naszej ofercie napisz do nas na adres x-kom@x-kom.pl – postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Szczegółową informację na temat zainstalowanego oprogramowania systemowego oraz zawartości zestawu widoczna jest na karcie produktu.

Szczegółowa informacja na temat obecności takiego nośnika widoczna jest na karcie produktu.

Ubezpieczenia

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z tego odnośnika

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

  • Zakup pakietu AWARIA jest możliwy w okresie do 30 dni od momentu zakupu urządzenia (w ciągu 3 dni w przypadku zamówień realizowanych w salonie stacjonarnym x-kom)
  • Zakup pakietu PRZYPADKOWE USZKODZENIE i KRADZIEŻ jest możliwy w okresie do 3 dni od daty zakupu urządzenia. Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Sprzęt powyżej 200 zł z wyłączeniem urządzeń następujących producentów: GoClever, Kiano, Lark, MyPhone, Prestigio, Overmax, NavRoad, Modecom, Haier, Kruger & Matz.

  • W ciągu 10 dni w przypadku urządzeń z kategorii KOMPUTERY, TABLETY, SMARTFONY
  • W ciągu 20 dni w przypadku urządzeń z kategorii APARATY, KAMERY, TV, RTV, AGD.

W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego zgodnie z OWU, na 2 dni przed upływem terminu, Administrator działając na zlecenie Ubezpieczyciela, skontaktuje się z Ubezpieczonym telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia.

Potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczenia sprzętu jest polisa.

Okres ubezpieczenia rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia.

Oczywiście istnieje taka możliwość. W celu otrzymania szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod adresem extraochrona@x-kom.pl

  • Osoby fizyczne lub prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność do czynności prawnych,
  • Osoby, które zakupiły urządzenie w sieci x-kom jako sprzęt fabrycznie nowy.

Aby ubezpieczenie pozostało aktywne należy dostarczyć dokument wymiany serwisowej z informacją o zmianie numeru seryjnego do ubezpieczyciela na adres: bok@tueuropa.pl

Zgłoś usterkę bezpośrednio do Centrum Pomocy uCare:

  • telefonicznie pod numer telefonu 22 71 61 997 (w dni robocze w godzinach od 8.00 do 18.00)
  • e-mailowo pod adresem: infolinia@ucare.pl
  • przez stronę www.ucare.pl.

W terminie 5 dni roboczych (w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku w ciągu 48 godzin od zajścia zdarzenia).

W przypadku szkody całkowitej realizowany jest voucher na zakupy w sieci sprzedaży x-kom. Po otrzymaniu vouchera prosimy o kontakt z extraochrona@x-kom.pl

  • 30 dni od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia, jeżeli Ubezpieczający jest osobą prywatną;
  • 7 dni od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia, jeżeli Ubezpieczający jest przedsiębiorcą.

Ubezpieczający może wypowiedzieć umowę przez cały okres jej trwania. Umowa Ubezpieczenia ulega rozwiązaniu od dnia następnego po dniu złożenia wypowiedzenia.

Reklamacje

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@x-kom.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną x-kom skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację. W przypadku zakupu dokonanego w salonie sprzedaży x-kom udaj się bezpośrednio do oddziału w którym odebrałeś towar.

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub telefon
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem.

Wystawiony dokument prześlij do nas na adres nla@x-kom.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.

Aby zainicjować dysk należy:

  • Otworzyć program 'Zarządzanie komputerem' (panel sterowania -> system i zabezpieczenia -> Narzędzia administracyjne)
  • W drzewie konsoli kliknij węzeł Zarządzanie komputerem, kliknij polecenie Magazyn, a następnie kliknij pozycję Zarządzanie dyskami
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, który chcesz zainicjować, a następnie kliknij polecenie Zainicjuj dysk.
  • W oknie dialogowym Inicjowanie dysku zaznacz dyski do zainicjowania.

Aby przydzielić miejsce nieprzydzielone na dysku:

  • Otwórz program 'Zarządzanie komputerem' (panel sterowania -> system i zabezpieczenia -> Narzędzia administracyjne).
  • W drzewie konsoli kliknij węzeł Zarządzanie komputerem, kliknij polecenie Magazyn, a następnie kliknij pozycję Zarządzanie dyskami.
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, który chcesz zainicjować, a następnie kliknij polecenie Zainicjuj dysk.
  • W otwartym oknie zauważysz wszystkie dyski podłączone do komputera z podziałem na partycję. Kliknij prawym przyciskiem myszy na nieprzydzielane miejsce i wybierz Nowy wolumin prosty, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Nawet jeśli poprawnie zainicjowałeś dysk i przydzieliłeś miejsce możesz zauważyć, iż dysk nie posiada deklarowanej wartości przez producenta. Wynika to z tego, że producenci dysków obliczają pojemności urządzeń na podstawie systemu dziesiątkowego, gdzie 1KB odpowiada 1000 bajtów. System operacyjny, w którym pracuje dysk korzysta natomiast z systemu dwójkowego, gdzie 1KB odpowiada 1024 bajtów. Kupując dysk o deklarowanej przez producenta wartości 128 GB w rzeczywistości otrzymujemy dysk 119,21 GB.

Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą najczęstsze pojemności dysków lub pamięci masowej:

Pojemność deklarowana przez producenta Pojemność widoczna w systemie operacyjnym
32 GB 29,8 GB
64 GB 59,6 GB
120 GB 111,8 GB
128 GB 119,2 GB
256 GB 238,4 GB
500 GB 465,7 GB
1 TB 931,3 GB
2 TB 1862,6 GB
4 TB 3725,3 GB

Aby uruchomić partycję Recovery musisz podczas uruchamiana komputera nacisnąć następujący Klawisz:

Producent Klawisz
ASUS F9
ACER
i PACKARD BELL
SHIFT+F10
DELL F8
MSI F3
LENOVO 1.Seria IdeaPad -One Key Recovery
2.Seria thinkpad F11
HP F11
FUJITSU BRAK
SAMSUNG F4
SONY ASSIST
TOSHIBA F12 (w opcji boot menu)

Aby aktywować system operacyjny online:

  • Otwórz okno aktywacji systemu Windows, klikając przycisk Start, klikając prawym przyciskiem myszy polecenie Komputer, klikając pozycję Właściwości, a następnie klikając pozycję Aktywuj system Windows teraz.
  • Jeśli system Windows wykryje połączenie internetowe, kliknij opcję Aktywuj produkt Windows teraz w trybie online.
  • Gdy pojawi się monit, wpisz klucz produktu systemu Windows, kliknij przycisk Dalej, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Aktywowanie systemu za pośrednictwem telefonu:

  • Otwórz okno aktywacji systemu Windows, klikając przycisk Start, klikając prawym przyciskiem myszy polecenie Komputer, klikając pozycję Właściwości, a następnie klikając pozycję Aktywuj system Windows teraz.
  • Kliknij opcję Pokaż inne sposoby aktywacji.
  • Wpisz klucz produktu systemu Windows 7, a następnie kliknij przycisk Dalej.
  • Kliknij opcję Użyj automatycznego systemu telefonicznego.
  • Na liście rozwijanej kliknij lokalizację najbliższą miejscowości, w której się znajdujesz, a następnie kliknij przycisk Dalej.
  • Zadzwoń pod jeden z wymienionych dostępnych numerów telefonicznych. Automatyczny system przeprowadzi użytkownika przez poszczególne etapy procesu aktywacji.
  • Po usłyszeniu odpowiedniej instrukcji wprowadź identyfikator instalacji wyświetlany na ekranie za pośrednictwem klawiatury numerycznej telefonu.
  • Zapisz identyfikator potwierdzenia, który usłyszysz z systemu telefonicznego.
  • Wpisz identyfikator potwierdzenia w odpowiednim polu w kroku 3 w oknie dialogowym aktywacji, kliknij przycisk Dalej, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
  • Jeśli aktywacja nie powiedzie się, nie rozłączaj się - rozmowa zostanie przekazana do przedstawiciela działu obsługi klienta, który może udzielić pomocy.

Aby znaleźć sterowniki wejdź na naszej stronę: www.x-kom.pl/serwis i wybierz z listy odpowiedniego producenta. Zostaniesz przekierowany do strony internetowej z której pobierzesz sterowniki dedykowane dla Twojego systemu operacyjnego.

Aby zainicjować BIOS w swoim komputerze postępuj zgodnie z poniższą tabelą:

  Producent BIOS Boot menu Recovery
Laptopy ASUS F2 ESC F9
Acer F2 F12 (włączyć opcję w BIOS) Shift+F10
Packard Bell F2 F12 (włączyć opcję w BIOS) Shift+F10
Dell F2 F12 F8
MSI Delete F11 F3 (tylko Windows 8)
Lenovo F2 F12 One Key Recovery
(F11 thinkpad)
HP F10 F9 F11
Fujitsu F2 F12 Brak
Samsung F2 F10 F4
Sony F2 F11 ASSIST
Toshiba F2 F12 F12 (w opcji boot menu)
PC ASUS Delete F8  
ASRock Delete F8  
Gigabyte Delete F12  
MSI Delete F11  

Numer seryjny znajdziesz zwykle na tylnej części obudowy lub w dolnej części urządzenia obok kodu kreskowego. Często numer seryjny poprzedzają litery: „SN”.

Aktualizacja systemu operacyjnego do Windows 10 powinna zostać przeprowadzona automatycznie. W przypadku gdy tak się nie dzieje, możesz ją uruchomić samodzielnie dedykowanym oprogramowaniem. Aby to zrobić:

  • Wejdź na stronę producenta oprogramowania: https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10.
  • Pobierz narzędzie Media Creation Tool.
  • Wybierz Uaktualnij ten komputer teraz i poczekaj na pobranie aktualizacji.
  • Po pobraniu aktualizacji postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.

Przed aktualizacją sprawdź czy producent urządzenia przygotował już sterowniki kompatybilne z systemem Windowsem 10.

Możesz u nas zareklamować wyłącznie sprzęt zakupiony bezpośrednio w sieci x-kom. Wyjątkiem są komputery PC, które możemy przyjąć celem płatnej ekspertyzy oraz naprawy. W celu oddania komputera stacjonarnego niezakupionego u nas do płatnej ekspertyzy udaj się do salony stacjonarnego x-kom bądź wypełnij elektroniczny formularz dostępny pod tym adresem - jako rodzaj zgłoszenia wybierz inne i opisz swój problem.

Aby przywrócić urządzenie z systemem operacyjnym Android do ustawień fabrycznych:

  • Wejdź do zakładki Ustawienia,
  • Wybierz opcję Kopia i kasowanie danych,
  • W wyświetlonym oknie wybierz polecenie Ustawienia fabryczne i potwierdź chęć przywrócenia ustawień wskazując polecenie Resetuj telefon.

Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.

Aby zresetować urządzenie z system operacyjnym Windows Mobile:

  • Na liście Aplikacje naciśnij opcję Ustawienia,
  • Wybierz opcję Informacje, a następnie naciśnij opcję Zresetuj telefon,
  • Zostaną wyświetlone dwa ostrzeżenia. W przypadku obu komunikatów potwierdź chęć przywrócenia urządzenia do stanu fabrycznego komunikatem 'Tak'.

Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.

Aby zresetować urządzenie z system operacyjnym IOS:

  • Wejdź do aplikacji Ustawienia,
  • Zlokalizuj zakładkę Ogólne,
  • Przejdź do zakładki Wyzeruj.
  • W obecnej zakładce masz kilka możliwości wyczyszczenia urządzenia. W celu całkowitego zresetowania urządzenia wybierz Wymaż zawartość i ustawienia.

Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.

Aby skonfigurować kartę Aero2 z urządzeniem opartym na systemie Android:

  • Wejdź do zakładkę Ustawienia,
  • Wybierz opcję Sieci Komórkowe,
  • Zaznacz 'Dane pakietowe' i 'Roaming danych',
  • Dodaj nowy punk dostępowy (w polu 'Nazwa' wpisz: 'Aero2', w polu APN wpisz 'darmowy', pozostałe ustawienia pozostaw bez zmian).

Konfiguracja może się różnić w zależności od producenta, modelu produktu lub wersji systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu. Więcej szczegółów odnośnie konfiguracji znajdziesz na stronie dostawcy Aero2: www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Instrukcja.

Kontakt i salony

Pod tym odnośnikiem znajdziesz adresy i godziny pracy wszystkich naszych salonów.

Tak, odbiór osobisty nie wyklucza możliwości zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że umowa kupna została zawarta na odległość.

Oczywiście jest taka możliwość. Aby to zrobić:

  • Podczas składania zamówienia podaj naszemu konsultantowi lub wpisz w polu uwagi do zamówienia dane osoby odbierającej,
  • Pamiętaj, aby osoba odbierająca zabrała ze sobą dokument tożsamości.

Tak, strona internetowa jest najbardziej aktualną ofertą naszej sieci sklepów.

Inne

Sprawdź poprawność wpisanego kodu (wielkość liter). Jeżeli problem wciąż występuje skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 34 377 00 00.

Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona ilościowo.

Kody promocyjne znajdziesz w poniższych odnośnikach:
Explozja okazji
Nasze promocje

Pamiętaj, że najlepszym sposobem śledzenia ofert promocyjnych jest korzystanie z newslettera x-kom. Dzięki temu nie ominie Cię żadna okazja. Aby zapisać się na newsletter wypełnij zgłoszenie na dole naszej strony

Pod tym odnośnikiem znajdziesz wszelkie informacje odnośnie Tax Free

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij wiadomość na adres x-kom@x-kom.pl

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij wiadomość na adres marketing@x-kom.pl

Jeśli chcesz dołączyć do zespołu x-kom odwiedź zakładkę kariera, gdzie znajdziesz aktualne oferty pracy.

Zgodnie z ustawą z 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny należy oddać do specjalnego punktu zbiórki zużytego sprzętu. Takimi punktami są:

  • wyodrębnione punkty przeznaczone do zbiórki zużytego sprzętu;
  • zakłady przetwarzania zużytego sprzętu;
  • podmioty prowadzące działalność inną niż działalność gospodarcza w zakresie gospodarowania odpadami, o których mowa w art. 45 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
  • prowadzący punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
  • w przypadku dostarczenia sprzętu do nabywcy, np. za pośrednictwem firmy kurierskiej (zamówienia z dostawą do klienta), sprzedawca zobowiązany jest do odbioru sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony (np. kuchenka mikrofalowa za kuchenkę mikrofalową w ilości 1:1).

Szczegółowy wykaz punktów zbierania zużytego sprzętu znajdziesz się w Biuletynie Informacji Publicznej Twojej gminy.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas