(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego

Wypadki zdarzają się każdemu. Zabezpiecz urządzenie na lata.
Już od 30 zł
Podstawowe ubezpieczenia
Kurier odbierze urządzenie za darmo w ciągu 48 godzin
Urządzenie zostanie naprawione i zwrócone za darmo
Możesz naprawiać urządzenie za darmo tyle razy, ile będzie trzeba
Otrzymasz bon na nowe urządzenie, jeśli nie da się go naprawić
Najczęściej wybierane
Ochrona od uszkodzeń, kradzieży i awarii po gwarancji
Darmowa naprawa przypadkowych uszkodzeń np. upadku, zalania, skoku napięcia prądu
Bon na nowe urządzenie w razie rabunku lub włamania
Darmowa naprawa awarii po gwarancji
Darmowa naprawa przypadkowych uszkodzeń i awarii po gwarancji, gdy urządzenie:
  • zostanie uszkodzone mechanicznie np. przez upadek, uderzenie lub zgniecenie,
  • zostanie zalane np. wodą lub kawą,
  • uszkodzi się przez skok napięcia prądu np. podczas burzy lub awarii prądu,
  • zepsuje się po zakończeniu gwarancji producenta – zostaną naprawione te same usterki, które obejmowała gwarancja.
Gdy ktoś ukradnie Twoje urządzenie w wyniku włamania lub rabunku, dostaniesz bon do x-komu na nowe urządzenie.
Ochrona od uszkodzeń i kradzieży
Darmowa naprawa przypadkowych uszkodzeń np. upadku, zalania, skoku napięcia prądu
Bon na nowe urządzenie w razie rabunku lub włamania
Brak darmowej naprawy awarii po gwarancji
Darmowa naprawa uszkodzeń, gdy urządzenie zostanie przypadkiem:
  • uszkodzone mechanicznie np. przez upadek, uderzenie lub zgniecenie,
  • zalane np. wodą lub kawą,
  • uszkodzone przez skok napięcia prądu np. podczas burzy lub awarii prądu.
Gdy ktoś ukradnie Twoje urządzenie w wyniku włamania lub rabunku, dostaniesz bon do x-komu na nowe urządzenie.
Ochrona od awarii po gwarancji
Brak darmowej naprawy przypadkowych uszkodzeń np. upadku, zalania, skoku napięcia prądu
Brak bonu na nowe urządzenie w razie rabunku lub włamania
Darmowa naprawa awarii po gwarancji
Zabezpiecz się na wypadek awarii, które zdarzają się nawet tuż po zakończeniu gwarancji producenta.
Jeśli urządzenie zepsuje się po zakończeniu gwarancji producenta, za darmo zostaną naprawione te same usterki, które obejmowała standardowa gwarancja.
To oznacza brak dodatkowych kosztów i pewność, że sprzęt posłuży Ci dłużej.
Pozostałe ubezpieczenia
Ochrona od cyberataku
Tylko dla osób prywatnych
Darmowa pomoc w zabezpieczeniu urządzenia, odzyskaniu danych i usuwaniu wirusów
Sprzęt zastępczy w razie awarii
Chroń swoje dane i urządzenia przed zagrożeniami online. Masz zapewnioną organizację i pokrycie kosztów wsparcia za:
  • Pomoc zdalną przy instalacji oprogramowania, aktualizacjach i usuwaniu wirusów,
  • Wsparcie w odzyskaniu danych w razie ich utraty,
  • Pomoc w zabezpieczeniu urządzenia, np. przy tworzeniu kopii zapasowych, instalacji antywirusów i blokadzie rodzicielskiej,
  • Infolinię techniczną, która doradzi w kwestiach cyberbezpieczeństwa, zakupu sprzętu i konfiguracji zabezpieczeń,
  • Sprzęt zastępczy w razie awarii Twojego urządzenia.
Ochrona od kradzieży kieszonkowej
Karta podarunkowa na zakup nowego urządzenia w razie kradzieży kieszonkowej lub z bagażu podręcznego
Każdego roku w Polsce zgłaszanych jest ponad 10 tysięcy kradzieży kieszonkowych. Ubezpiecz swój sprzęt dziś, by mieć spokojne jutro.
Gdy ktoś ukradnie Twoje urządzenie z kieszeni, torebki, plecaka lub innego bagażu osobistego, dostaniesz kartę podarunkową do x-komu na nowe urządzenie.
Kup ubezpieczenie
Zamów online lub skontaktuj się z nami
Dodaj produkt do koszyka i wybierz ubezpieczenia
Polisę otrzymasz mejlem
34 377 00 40
pon. - pt.: 8:00 - 21:00
sob. - nd.: 8:00 - 19:00
ochronasprzetu@x-kom.pl
odpowiadamy 24/7
Zapytaj doradcę
o ubezpieczenie podczas zakupów
Zgłoś szkodę
Skontaktuj się z ubezpieczycielem
Podstawowe ubezpieczenia
Pozostałe ubezpieczenia
502 308 308
Ochrona od kradzieży kieszonkowej
798 250 250
Ochrona od cyberataku

Najczęściej zadawane pytania

Zastanawiam sie nad zakupem ubezpieczenia

  • osoby fizyczne lub prawne oraz jednostki organizacyjne, które nie mają osobowości prawnej, ale mają zdolność do czynności prawnych
  • osoby, które kupiły sprzęt w sklepie x-kom, jako fabrycznie nowy
  • osoby, które opłaciły składkę ubezpieczeniową – jednorazowo za cały okres ochrony
Pakiety "Ochrona od uszkodzeń i kradzieży", "Ochrona od uszkodzeń, kradzieży i awarii po gwarancji", „Ochrona od cyberataku” oraz „Ochrona od kradzieży kieszonkowej” możesz wykupić:
  • nie później niż 3 dni od zakupu, jeżeli produkt był kupiony w salonie
  • nie później niż 7 dni od zakupu, jeżeli produkt był kupiony przez stronę, telefonicznie lub mejlowo
Pakiet "Ochrona od awarii po gwarancji" możesz wykupić nie później niż 90 dni od zakupu, bez względu na to, gdzie był kupiony produkt.
Cena ubezpieczenia zależy od ceny produktu, rodzaju pakietu oraz długości trwania ubezpieczenia. Dokładną cenę ubezpieczenia, dla wybranego produktu, zobaczysz, gdy będziesz wybierać pakiet ubezpieczenia w koszyku. Jeśli będziesz mieć jakieś pytania zadzwoń do nas, napisz mejl lub zapytaj doradcę w salonie.
Samego ubezpieczenia nie możesz rozłożyć na raty. Możesz jednak rozłożyć na raty całe zakupy, które będą zawierały ubezpieczony produkt oraz ubezpieczenie.
Tak, możesz kupić jedno ubezpieczenie podstawowe i maksymalnie dwa pozostałe ubezpieczenia.
Tak, możesz kupić pozostałe ubezpieczenia bez ubezpieczenia podstawowego.

Mam już ubezpieczenie

Od ubezpieczenia możesz odstąpić w terminie:
  • 30 dni – jeżeli masz umowę jako osoba prywatna
  • 7 dni – jeżeli masz umowę na firmę
Jeżeli chcesz odstąpić od ubezpieczenia, skontaktuj się z nami poprzez infolinię, mejl lub przyjdź do salonu.
Jeśli masz ubezpieczenie podstawowe od Allianza:
Jeśli masz ubezpieczenie od kradzieży kieszonkowej:
Jeśli masz ubezpieczenie od cyberataku:
  • jeśli Twój sprzęt został uszkodzony lub się popsuł, masz 5 dni na zgłoszenie szkody, jeśli zakupiłeś ubezpieczenie Allianz oraz 7 dni w przypadku ubezpieczenia Warty
  • jeśli Twój sprzęt został skradziony podczas kradzieży z włamaniem lub rabunku, masz 48 godzin, żeby zgłosić zdarzenie na policję, a w przypadku kradzieży kieszonkowej lub z bagażu podręcznego, masz na to 12 godzin.
Do zgłoszenia szkody będzie potrzebny numer Twojej polisy oraz paragon lub faktura za zakup sprzętu. W przypadku kradzieży musisz mieć protokół z policji.
Numer polisy znajdziesz na samej górze dokumentu polisy ubezpieczeniowej.
Jeżeli sprzedasz lub oddasz komuś innemu urządzenie, ubezpieczenie również można przenieść. Aby nowy właściciel mógł skorzystać z ubezpieczenia, musisz przekazać ubezpieczycielowi dane nowego właściciela urządzenia. Nowemu właścicielowi przekaż polisę i oryginał lub kopię dowodu zakupu urządzenia w x-komie.
Jeżeli sprzęt zostanie wymieniony w ramach gwarancji producenta lub rękojmi sprzedawcy, ubezpieczenie przechodzi na nowy produkt. Maksymalna kwota ubezpieczenia nowego urządzenia jest taka sama, jak cena zakupu wymienionego przez Ciebie urządzenia. Aby przenieść ubezpieczenie musisz pisemnie podać ubezpieczycielowi dane nowego urządzenia. Możesz to zrobić nie później niż w ciągu 30 dni od dnia wymiany produktu.

Zgłosiłem szkodę

  • telefony, komputery i tablety serwis naprawia w 15 dni, od dostarczenia uszkodzonego produktu
  • naprawa aparatu, kamery oraz sprzętów TV, RTV i AGD zajmie do 20 dni, od dostarczenia produktu
  • jeśli technicy nie zdążą naprawić sprzętu w wyznaczonym w terminie, serwis skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mejlowo. Wyjaśni, dlaczego czas naprawy się wydłużył. Poda też nowy termin, do kiedy otrzymasz w pełni sprawny sprzęt.
Serwis skontaktuje się z Tobą najpóźniej następnego dnia roboczego, a pomocy udzielą Ci zdalnie. Wyjątkiem jest Odzyskiwanie danych
Nie poniesiesz żadnych kosztów naprawy sprzętu.
Jeżeli naprawa będzie niemożliwa to ubezpieczyciel wyda Ci voucher na zakup nowego urządzenia o podobnych, nie gorszych parametrach technicznych.
Ubezpieczyciel obniży wartość vouchera o 10%, jeżeli zgłoszenie dotyczy przypadkowego uszkodzenia telefonu, smartfona, tableta. Ubezpieczyciel obniży wartość vouchera o 10%, jeżeli zgłoszenie dotyczy przypadkowego uszkodzenia telefonu, smartfona, tableta
Możesz złożyć reklamację:

Allianz:
  • przez telefon – zadzwoń pod numer 22 522 26 40 w dni robocze, w godzinach 8:00 – 16:00
  • pisemnie – wyślij swoją reklamację pocztą, do siedziby ubezpieczyciela: ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa lub zanieś ją pod ten adres osobiście
  • elektronicznie - wyślij mejl na adres:x-kom@mondial-assistance.pl
  • osobiście, w siedzibie ubezpieczyciela

Warta:
  • przez telefon – zadzwoń pod numer 502 308 308 w dni robocze, w godzinach 8:00 – 16:00
  • pisemnie – wyślij swoją reklamację pocztą, do siedziby ubezpieczyciela: skr. pocztowa 1020, 00-950 Warszawa
  • elektronicznie za pomocą formularza www.warta.pl/reklamacje

Ubezpieczyciel rozpatrzy Twoją reklamację nie później niż w ciągu 30 dni od jej dostarczenia. Jeśli uzna Twoją sprawę za skomplikowaną – termin jej rozpatrzenia może przeciągnąć się do 60 dni. W takiej sytuacji ubezpieczyciel poinformuje Cię o tym: pocztą tradycyjną lub jeśli wyrazisz taką chęć – mejlem. Ubezpieczyciel przekaże Ci, dlaczego termin został wydłużony.
Jeżeli ubezpieczyciel wymieni uszkodzony produkt na nowy w ramach ubezpieczenia – ubezpieczenie zostaje zrealizowane i przestaje działać.