Menu
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie▼
✓Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Gaming i streaming
Podzespoły komputerowe
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Karty podarunkowe

Szukasz pomysłu na trafiony prezent? Wybierz kartę podarunkową x-kom. Z nią masz pewność, że obdarowany będzie zadowolony.

 

Kiedy wręczasz kartę podarunkową bliskiej osobie, zapewniasz jej radość wyboru oraz pewność profesjonalnej obsługi w sklepie, który znasz i lubisz. 

zamów kartę

 


 

Jak działa karta? 

Karty możesz używać do płatności w salonie x-kom podczas zakupów stacjonarnych lub odbierając w nim zamówienie złożone online. Kartę doładujesz kwotą od 30 do 1000 złotych.

Masz pytania? Kieruj je na adres mailowy karta@emlpayments.com lub zadzwoń pod numer: 22 490 69 23.


 

Jak zamówić kartę?

Kupisz ją w dowolnym salonie lub zamówisz poprzez formularz. Jak to zrobić? Wpisz kwotę doładowania, podaj dane wysyłkowe i wybierz sposób dostawy.


Jak sprawdzić stan środków? 

Stan środków na karcie możesz sprawdzić w salonie x-kom, na stronie internetowej, dzwoniąc pod numer 22 490 69 23 lub skanując smartfonem kod QR na odwrocie karty.


Jak wykorzystać kartę w firmie?

Jeśli chcesz nagrodzić i zmotywować swoich pracowników albo obdarować klientów, skorzystaj z karty podarunkowej x-kom. Twoja firma zyska także korzyści finansowe.


Jak poznać wszystkie szczegóły o karcie?

Wszelkie informacje na temat karty i sposobów jej używania znajdziesz w szczegółowym regulaminie. Kliknij poniżej i zapoznaj się z jego treścią. 




 

Najczęściej zadawane pytania

Kartę możesz kupić w naszych salonach lub na stronie. Karty kupione online dostarczymy pocztą lub kurierem pod wskazany przez Ciebie adres. Adres dostawy może być inny niż adres kupującego. 

Kartę możesz zasilić kwotą od 30 do 1000 zł.

Jeśli kupujesz kartę w salonie, możesz zapłacić za nią kartą płatniczą. Za kartę podarunkową nie można zapłacić gotówką. Jeśli kupujesz kartę online, zapłacisz za nią przelewem.

Nie. Możesz kupić kartę podarunkową na potrzeby Twojej firmy, jednak dokumentem potwierdzającym zakup jest nota księgowa. Noty księgowe wystawia firma Flex-e-card, która jest administratorem programu. Jeśli chcesz dostać notę księgową, wyślij prośbę na adres: nota@flex-e-card.pl. W treści wpisz liczbę oraz wartość kart oraz nazwę i adres firmy oraz numer NIP.

Karty dostarczamy w ciągu 3 – 10 dni roboczych przesyłką pocztową lub w ciągu 2 dni roboczych kurierem.

Okres dostawy może być dłuższy, np. w okresie przedświątecznym. Nie wysyłamy zamówień w weekend oraz dni wolne od pracy.

Jeśli chcesz podać adres za granicą – skontaktuj się z nami. Indywidualnie wycenimy Twoją przesyłkę.

Karty nie można ponownie doładować.

Nie. Karty możesz użyć wyłącznie w salonach x-kom. Jeśli składasz zamówienie przez stronę, możesz zapłacić za nie kartą podarunkową, jeśli wybierzesz odbiór i płatność w salonie.

Kartę, którą kupujesz w salonie x-kom, aktywujemy automatycznie w ciągu 30 minut. Kartę kupioną przez Internet trzeba najpierw aktywować. Możesz to zrobić:

za pomocą kodu aktywacyjnego, który prześlemy na Twój adres e-mail;
pod numerem 22 490 69 23 (stawki za połączenie zgodne ze stawkami Twojego operatora);
na stronie internetowej.

Kwotę, która pozostała na karcie, możesz sprawdzić:

w salonie x-kom;
na stronie;
pod numerem 22 490 69 23 (stawki za połączenie zgodne ze stawkami Twojego operatora);
skanując kod QR na odwrocie karty.

Jeśli kupujesz kartę w salonie jest ona ważna 12 miesięcy od zakupu. Karta kupiona online jest ważna 12 miesięcy od daty wysyłki – niezależnie od tego, kiedy ją aktywujesz.

Datę ważności karty możesz sprawdzić:

w salonie x-kom; pod numerem 22 490 69 23 (stawki za połączenie zgodne ze stawkami Twojego operatora).

Tak. Brakującą kwotę możesz dopłacić w inny sposób.

Środki zwrócimy w formie, którą wybierzesz – gotówką lub przelewem.

Możesz ponownie aktywować kartę w ciągu trzech miesięcy, od kiedy straciła ważność. Napisz na adres: karta@flex-e-card.pl. W ciągu 14 dni przedłużymy wartość Twojej karty o kolejne 3 miesiące. Opłata za przedłużenie wynosi 20 zł.

Po trzech miesiącach od utraty ważności środki na karcie przepadną.

Reklamacje składać możesz u administratora programu, na adres: karta@flex-e-card.pl. Administrator rozpatrzy reklamację i poinformuje Cię o swojej decyzji w ciągu 14 dni.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie