Dołącz do nas

Dlaczego warto pracować właśnie z nami?

Stabilne zatrudnienie

ponad 78% pracowników zostaje z nami dłużej niż dwa lata

Nieustanny rozwój

nasza firma zatrudnia już ponad 1100 pracowników

Benefity

pakiety sportowy i medyczny dostępne dla naszych pracowników


Empatia i technologia to nasze korzenie.

Jesteśmy ekspertami w branży komputerowej. Łączymy technologię z empatią, aby lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów i Pracowników. W codziennej pracy stawiamy na pasję, zaangażowanie i pracowitość. Naszą największą siłą są ludzie. Dzięki jasno określonej wizji tworzymy zespół marzeń. Jest nas już ponad 1100 – dołącz do nas.



Aktualne oferty pracy


UX/UI Designer

Miejsce pracy: Kraków 

Ilość wakatów: 1

Nr. Ref.: UI/UXD/06/2018

Obowiązki:

Wymagania:

  • Doświadczenie w projektowaniu Web i Mobile
  • Praktyczna znajomość narzędzi do projektowania (używamy Sketcha)
  • Znajomość wzorców projektów (np. Material Design, Human Interface Guidelines)
  • Pixel-perfect precision
  • Znajomość trendów UI (dribbble, behance, medium, itd.)
  • Nastawienie na Customer Experience (użytkownik jest najważniejszy)
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność argumentacji

Oferujemy:

  • Najlepszy sprzęt do pracy (Macbook Pro 2017 + 2 monitory Dell)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat lub B2B
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę z miłośnikami najnowszych technologii
  • Możliwość udziału w branżowych konferencjach
  • Pracę w biurze w centrum Krakowa (ul. Długa)
  • Chillout-room, pyszną kawę z ekspresu

 


Specjalista ds. SEO

Miejsce pracy: Częstochowa 

Ilość wakatów: 1

Nr. Ref.: SSEO/05/2018 

Obowiązki:

  • Tworzenie planów działania z zakresu SEO/ SEM
  • Tworzenie i nadzorowanie kampanii w social media
  • Implementacja rozwiązań SEO przy użyciu dostępnych narzędzi
  • Przygotowywanie analizy efektywności prowadzonych projektów
  • Wykonywanie analizy i optymalizowanie serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarki Google
  • Analizowanie danych dotyczących ruchu użytkowników na stronie www
  • Monitorowanie działań konkurencji i analiza trendów na rynku
  • Współpraca z portalami internetowymi oraz pozostałymi działami w firmie

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, z zakresu informatyki lub ekonomii będzie dodatkowym atutem
  • Minimum 2 lata doświadczenia w branży SEO
  • Praktyczna znajomość narzędzi wspomagających proces pozycjonowania
  • Doświadczenie z zakresu budowania popularności linków
  • Wiedza z zakresu analizy słów kluczowych
  • Znajomość sposobów komunikacji reakcyjnej w Internecie
  • Mile widziana umiejętność analizowanie logów serwerowych
  • Doświadczenie międzynarodowe z zakresu pozycjonowania będzie dodatkowym atutem
  • Innowacyjność i sumienność
  • Samodzielność i odpowiedzialność za realizowane projekty
  • Dokładność i spostrzegawczość

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji


Performance Marketing Manager

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

Nr. Ref.: PMM/03/2018

Zakres obowiązków:

  • Kreowanie strategii długo i krótkoterminowej w zakresie performance i trade marketingu
  • Tworzenie, nadzór i realizacja strategii działań performance (m.in. PPC, SEO, e-mail marketing)
  • Nadzór nas realizacją budżetu marketingowego – pozyskiwanie budżetów, negocjowanie warunków, harmonogramowanie
  • Śledzenie trendów w marketingu internetowym i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży produktów w Internecie
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań Klienta oraz działań konkurencji
  • Analiza efektywności prowadzonych działań, realizacja KPI, raportowanie
  • Motywowanie i inspirowanie podległego zespołu specjalistów

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy 4 dni w tygodniu na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie zawodowe poparte wynikami pracy na stanowisku managerskim w obszarze marketingu online
  • Znajomość Google Analytics, Google adwords, adwords Edytor
  • Znajomość narzędzi do realizacji e-mail marketingu i automatyzacji marketingu
  • Praktyczna wiedza z zakresu skutecznego budowania wizerunku firmy w Internecie
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Wyczucie i zmysł marketingowy
  • Umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie, dokładność i wysoka jakość pracy
  • Kreatywność, pomysłowość i dynamizm w działaniu
  • Zorientowanie na realizację celów w wyznaczonym czasie

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Manager drużyny e-sport

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Częstochowa

Region: śląskie

Nr. Ref: MDE/08/2018

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie drużyną e-sportową
  • Wyszukiwanie graczy i turniejów, w których mogą wziąć udział
  • Pozyskiwanie odpowiednich sparring partnerów, trenerów
  • Pełna odpowiedzialność za wyniki oraz rozwój drużyny
  • Zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi, w tym pozyskiwanie nowych
  • Negocjacje ze sponsorami
  • Zarządzanie budżetem drużyny
  • Bieżące wsparcie i obsługa wydarzeń
  • Tworzenie wewnętrznych raportów aktywności i wyników drużyny
  • Współpraca z działami odpowiedzialnymi za komunikację wydarzeń

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży e-sportowej
  • Przedsiębiorczość i zorientowanie na cel
  • Umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z partnerami biznesowymi
  • Wysoki stopień komunikatywności
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Terminowość i rzetelność w zakresie przygotowywania i dostarczania informacji

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Pracę w przyjaznym otoczeniu fachowców i pasjonatów
  • Komfortowe warunki pracy
  • Gameroom z Xboxem, ping-pongiem i piłkarzykami oraz osobny chillroom
  • Pyszną kawę i świeże owoce

Specjalista ds. Social media

Liczba wakatów: 1
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
Nr. Ref: SSM/08/2018
 


Jeśli:


• Lubisz wyzwania
• Wiesz co wpływa na zasięg postów na facebooku
• Korzystasz z filtrów, boomerangów i innych narzędzi na Instagramie
• Streścisz dowolną książkę lub film w jednym wpisie na twitterze
• Znasz narzędzia do monitoringu sieci (np. Brand24)
• Masz doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych firmy


 
To możesz u nas:


• Współtworzyć nowe, najciekawsze Insta Stories w całym polskim internecie
• Budować społeczność, która na samym facebooku liczy ponad 300 000 użytkowników
• Przygotowywać angażujące wpisy czytane przez miliony osób
• Zajmować się Twitterem, gdzie często zaczepia nas #xKlient
• Nadzorować grupy na facebooku i pobudzać do dyskusji


Dodatkowo mile widziane u Ciebie:


• Wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, socjologia, dziennikarstwo lub pokrewne)
• Udział w szkoleniach lub spotkaniach ze specjalistami Social Media
• Język angielski na poziomie pozwalającym na czytanie o trendach ogólnoświatowych


 
Oferujemy:


• Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
• Możliwości dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
• Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
• Pracę w przyjaznym otoczeniu fachowców i pasjonatów
• Komfortowe warunki pracy
• Gameroom z Xboxem, ping-pongiem i piłkarzykami oraz osobny chillroom
• Pyszną kawę i świeże owoce

 

 


Specjalista ds. Biznesowych Mediów Społecznościowych

Liczba wakatów: 1
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
Nr. Ref: SBMS/08/2018
 

Jeśli:

• „Lekkie pióro” to twój znak rozpoznawczy
• Masz konto na LinkedIn i wiesz, jak je prowadzić, by angażować tłumy
• Czujesz się swobodnie w mediach społecznościowych

 To możesz razem z nami:

• Tworzyć najciekawsze profile biznesowe w całym polskim internecie
• Przygotowywać wpisy, które trafiają do tysięcy czytelników
• Odpowiadać na reakcje ciekawej społeczności
• Kreować wizerunek ekspertów w wybranych dziedzinach

Dodatkowo mile widziane:

• Wykształcenie wyższe (najlepiej marketing, socjologia, dziennikarstwo, PR lub pokrewne)
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku np. specjalista ds. social media lub specjalista ds. PR
• Praktyka w pisaniu tekstów dziennikarskich, notek prasowych lub innych publikowanych dla szerszego grona
 

Z naszej strony mamy do zaoferowania:

• Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
• Możliwości dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
• Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
• Pracę w przyjaznym otoczeniu fachowców i pasjonatów
• Komfortowe warunki pracy
• Gameroom z Xboxem, ping-pongiem i piłkarzykami oraz osobny chillroom
• Pyszną kawę i świeże owoce
 

Specjalista ds. PR

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Częstochowa

Region: śląskie

Nr. Ref: SPR/08/2018

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej firmy
  • Kontakt z otoczeniem zewnętrznym firmy: współpraca z prasą, mediami, bloggerami, youtuberami
  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych na potrzeby firmy
  • Tworzenie komunikatów prasowych
  • Organizacja i obsługa konferencji prasowych
  • Stałe monitorowanie mediów i trendów rynkowych
  • Współorganizowanie wydarzeń firmowych

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość trendów w zakresie PR
  • Umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z partnerami biznesowymi
  • Nieszablonowe myślenie, lekkie pióro
  • Wysoki stopień komunikatywności
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Terminowość i rzetelność w zakresie przygotowywania i dostarczania informacji

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Możliwości dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Pracę w przyjaznym otoczeniu fachowców i pasjonatów
  • Komfortowe warunki pracy
  • Gameroom z Xboxem, ping-pongiem i piłkarzykami oraz osobny chillroom
  • Pyszną kawę i świeże owoce

Specjalista ds. Szkoleń

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Częstochowa

Region: śląskie

Nr. Ref: SS/08/2018

Zakres obowiązków:

  • Identyfikacja potrzeb szkoleniowych w porozumieniu z przełożonym działu szkoleń oraz HR
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń (w tym przede wszystkim szkoleń poza stałym miejscem pracy – szkolenie w salonach)
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, skryptów, poradników
  • Ewaluacja przeprowadzonych szkoleń/ projektów/programu szkoleniowego
  • Dbanie o rozwój pracowników, prowadzenie indywidualnych spotkań z pracownikami, realizacja indywidualnych programów rozwoju
  • Wdrażanie nowych pracowników
  • Prowadzenie bazy szkoleń oraz kompleksowej dokumentacji dotyczącej szkoleń
  • Sporządzanie raportów oraz analiz jakościowych
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub stanowisku Doradcy Klienta
  • Mile widziana znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność oraz umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami
  • Kreatywność i inicjatywa, nieszablonowe myślenie
  • Silna motywacja do pracy, samodzielność oraz umiejętność podejmowania decyzji
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie całego kraju

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Komfortowe warunki pracy
  • Pyszną kawę i świeże owoce
  • Gameroom z Xboxem, ping-pongiem i piłkarzykami oraz osobny chillroom

Product Manager

Kategoria: Komponenty PC

Liczba wakatów : 1

Miejsce pracy: Częstochowa

Numer referencyjny: PMK/03/2018

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Całościowe kreowanie podległej kategorii produktów oraz jej rozwój w oparciu o wypracowaną strategię
  • Zarządzanie oraz stały monitoring ustalonych celów obrotowych i marżowych
  • Planowanie, realizacja oraz monitoring planów budżetowych, w odniesieniu do podległej kategorii produktów
  • Współpraca oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z vendorami oraz dystrybutorami, w tym przygotowanie i prowadzenie negocjacji handlowych
  • Zarządzanie stanem magazynowym danej kategorii produktów, polegające m.in. na zarządzaniu rotacją oraz monitoringu i negocjacjach terminów płatności
  • Ścisła współpraca z działem marketingu pod kątem tworzenia i realizacji strategii promocyjnych dla wskazanej kategorii produktów

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w obszarze sprzedaży i/lub zakupów
  • Znajomość branży IT oraz obszaru e-commerce
  • Znajomość brandów oraz produktów wchodzących w skład zarządzanej kategorii
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu, pozwalającym na swobodną komunikację
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami, poparte wiedzą w zakresie produktów z obszaru IT
  • Wysoko rozwinięta umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy, w tym umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
  • Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Graphic Designer

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

Numer referencyjny: GD/04/2018

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Projektowanie graficzne materiałów marketingowych (m.in. landing page’y, newsletterów, bannerów, infografik)
  • Tworzenie projektów graficznych wraz z przygotowaniem do druku (m.in. ulotek, wizytówek, opakowań, materiałów na potrzeby reklamy zewnętrznej)
  • Projektowanie kreatywnych, spójnych z założeniami kampanii kreacji na potrzeby strony www i social media
  • Tworzenie reklam animowanych
  • Współpraca z zespołem w celu osiągnięcia wysokiej jakości artystycznej ze szczególnym ukierunkowaniem na UX, CX

 

Wymagania:

  • Gotowość po podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Kreatywne podejście do realizowanych zadań
  • Znajomość aktualnych trendów w designie
  • Praktyczna znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Adobe After Effects, InDesign, Illustrator)
  • Podstawowa znajomość HTML/CSS
  • Mile widziana edycja grafiki wektorowej
  • Mile widziana znajomość HTML5/CSS3/JS
  • Mile widziana znajomość frameworka Bootstrap, RWD/AWD
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Skuteczność i precyzja w działaniu

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Księgowy/a

Miejsce pracy: Częstochowa

nr ref: KS/04/2018

​Liczba wakatów: 4


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie ewidencji operacji gospodarczych zgodnie z właściwymi przepisami prawa
  • Kontrola dokumentów księgowych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi, ich dekretacja i księgowanie
  • Rozliczanie delegacji
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Kontrola sald kont księgowych
  • Monitorowanie należności
  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji dla US, GUS i inne
  • Archiwizacja dokumentów księgowych
  • Pomoc przy sporządzaniu wewnętrznych raportów i analiz


Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Wykształcenie wyższe z zakresu finansów i / lub rachunkowości
  • Doświadczenie w pracy w dziale księgowości
  • Bardzo dobra znajomość  ustawy o rachunkowości oraz pozostałych ustaw dotyczących sfery działalności gospodarczej
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Mile widziana znajomość programu Comarch Optima
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Samodzielność, dokładność, zaangażowanie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Specjalista ds. Raportów i Analiz

Liczba wakatów – 2

Miejsce pracy: Częstochowa

Region: śląskie
Nr. Ref: SRA/08/2018

 

https://offerslayoutsprod.blob.core.windows.net/company-20068430/289114/_res/kreska.png

Zakres obowiązków:

 

·       Przygotowywanie raportów w Power BI oraz w MS Excel

·       Udział w projekcie wdrożenia nowych systemów w tym klasy ERP oraz systemu do kontroli marży

·       Analizowanie, ocena i optymalizacja danych sprzedażowych w tym marży

·       Monitorowanie bezpośrednich i pośrednich kosztów sprzedaży

·       Nadzór nad integralnością i jakością danych oraz sporządzanie raportów zgodnie z zapotrzebowaniem

·       Współpraca z działem IT, działem sprzedaży oraz innymi działami firmy

https://offerslayoutsprod.blob.core.windows.net/company-20068430/289114/_res/kreska.png

Wymagania:

 

·       Zawansowana znajomość arkusza MS Excel oraz programu Microsoft Power BI

·       Znajomość Power Pivot i Power Query

·       Znajomość systemów ERP

·       Umiejętność analitycznego myślenia, sprawnej kalkulacji i dostrzegania relacji pomiędzy procesami biznesowymi

·       Wykształcenie wyższe, mile widziane: ekonomia statystyka, ekonometria, finanse

·       Dokładność, sumienność oraz upór w dążeniu do celu podczas realizacji codziennych zadań

·       Dobra organizacja pracy własnej

·       Umiejętność pracy w zespole oraz przekazywania wiedzy

https://offerslayoutsprod.blob.core.windows.net/company-20068430/289114/_res/kreska.png

Oferujemy:

 

·       Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim

·       Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności

·       Pracę w przyjaznym otoczeniu fachowców i pasjonatów

·       Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań

·       Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

·       Komfortowe warunki pracy (game room, chill room, pyszną kawę i świeże owoce)

 


Analityk Internetowy

Liczba wakatów : 1

nr ref: AI/04/2018

Miejsce pracy: Częstochowa, Kraków

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych
  • Analiza i interpretacja danych z Google Analytics, analityki social media oraz innych platform analitycznych
  • Przygotowywanie rekomendacji na potrzeby prowadzonych działań
  • Sporządzanie raportów i analiz biznesowych na podstawie danych pochodzących z różnych źródeł
  • Implementacja oraz audyt kodów przy pomocy Google Tag Manager
  • Weryfikowanie realizacji określonych KPI
  • Wspieranie użytkowników wewnętrznych w analizie danych
  • Rozwijanie struktury systemu analiz oraz raportowania

Oczekiwania:

  • 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Znajomości Google Analytics na poziomie bardzo dobrym
  • Znajomości MS Excel na poziomie bardzo dobrym
  • Ponadprzeciętna umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Skrupulatność, dokładność
  • Samodzielność
  • Komunikatywność

Mile widziane:

  • Umiejętność tworzenia makr w VBA
  • Znajomość narzędzia Google Tag Managera
  • Znajomość HTML, jQuery, CSS, Javascript
  • Znajomość zagadnień z zakresu optymalizacji konwersji
  • Znajomość narzędzi Optimizely i Google Optimize

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

 


Program Manager Aplikacji Mobilnej

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Nr. Ref.: PMAM/05/2018

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Określanie strategii, celów biznesowych oraz rekomendowanie nowych kierunków rozwoju dla aplikacji mobilnej
  • Przygotowywanie oraz prowadzenie nowych projektów związanych z rozwojem aplikacji
  • Zarządzanie priorytetami listy funkcjonalności
  • Współpraca z Analitykiem Biznesowym, Koordynatorem ds. WEB oraz Product Ownerem przy określaniu, zatwierdzaniu i weryfikowaniu wymagań
  • Dostarczenie opisu wymagań na poziomie ogólnym oraz zatwierdzanie wyników analiz szczegółowych dla funkcjonalności
  • Ustalanie celów (KPI), analizowanie badań użyteczności, rekomendowanie prac związanych z poprawą usability

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość sektora e-commerce oraz doskonałe zrozumienie potrzeb biznesowych tej branży
  • Znajomość trendów w zakresie rozwoju aplikacji mobilnych
  • Znajomość zagadnień oraz trendów UX/CX/UI
  • Umiejętność kreowania i optymalizacji procesów zarządzania i rozwoju aplikacji mobilnej
  • Dobra organizacja oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Chęć ciągłego rozwoju
  • Bardzo dobra komunikatywność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Pracę w środowisku pełnym wyzwań w dynamicznie rozwijającej się branży
  • Możliwość pracy nad ciekawym projektem
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 


Konsultant Logistyka - Dynamics AX/Dynamics 365 for Finance and Operations

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie

Nr. Ref.: KLDAX/07/2018

Zakres obowiązków:

  • Wdrażanie i konfigurowanie Dynamics 365 for Finance and Operations w x-kom i spółkach powiązanych
  • Analiza wymagań biznesowych oraz współpraca z analitykami biznesowymi, architektami przy projektowaniu i rozwoju Dynamics 365 for Finance and Operations
  • Testowanie wytwarzanego rozwiązania i przeprowadzanie szkoleń dla kluczowych użytkowników
  • Współpraca z dostawcą oraz wewnętrznym działem IT we wdrożeniu
  • Przekazywanie wiedzy innym członkom zespołu w zakresie tworzonego rozwiązania oraz platformy Dynamics 365 for Finance and Operations
  • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów na etapie tworzenia rozwiązania

Wymagania:

  • 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość Dynamics 365 for Finance and Operations w obszarze logistyki i WMS
  • Umiejętność optymalizowania oraz dostosowania procesów biznesowych do możliwości Dynamics 365 for Finance and Operations
  • Nieustanne aktualizowanie swojej wiedzy o najnowszych rozwiązaniach Dynamics 365
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną
  • Umiejętność przekazywania wiedzy
  • Dobra organizacja pracy

 

Mile widziane:

  • Znajomość innych obszarów Dynamics AX 2012 R3/ Dynamics 365 for Finance and Operations np. Finanse, Sprzedaż, Zakupy, Produkcja, Retail
  • Znajomość Dynamics 365 for Finance and Operations: Modern POS i Cloud POS
  • Doświadczenie projektowe w Dynamics 365

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę lub B2B
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Komfortowe warunki pracy (game room, chill room, pyszną kawę i świeże owoce)


Kierownik Działu Programistów

 

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Nr. Ref.: KDP/07/2018

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie działem Programistów zlokalizowanym w Krakowie i Częstochowie
  • Tworzenie optymalnych warunków dla pracy zespołów poprzez optymalizację narzędzi i procesów wykorzystywanych w ALM i Scrumie, pogłębianie współpracy oraz skuteczne eliminowanie przeszkód
  • Dbanie o jakość i terminowość prac zespołów scrumowych
  • Dbanie o właściwy rozwój kompetencji oraz motywację pracowników
  • Organizację wsparcia podczas wdrożeń oraz ciągłego wsparcia powdrożeniowego
  • Prowadzenie rekrutacji do działu Development
  • Współpraca z pozostałymi działami IT, program managerami oraz kierownikami projektów w procesie wytwarzania oprogramowania
  • Współpraca z IT Operations w zakresie rozwoju praktyk DevOPS
  • Ocena zmian w systemach informatycznych, procesach biznesowych, przepływie informacji, procedurach oraz praktykach firmy pod kątem polityki bezpieczeństwa

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu działem Development lub na stanowisku IT Program Managera
  • Bardzo dobra znajomość praktyk ALM oraz umiejętność kreowania i optymalizacji cyklu rozwoju i wdrażania oprogramowania
  • Mocny background programistyczny (najlepiej w .NET/C#, Azure, MS SQL)
  • Praktyczna znajomość Scruma w złożonych organizacjach
  • Umiejętność optymalnego zarządzania zasobami w realizacji wielu odrębnych i/lub powiązanych projektów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów technicznych
  • Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
  • Bardzo dobra komunikatywność
  • Umiejętność motywowania pracowników i rozwiązywania konfliktów
  • Zaangażowanie, pracowitość oraz chęć zdobywania wiedzy

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu i analizie ryzyka
  • Znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieci teleinformatycznych
  • Znajomość VSTS i zagadnień DevOPS
  • Umiejętność kreowania środowiska pracy atrakcyjnego dla pracowników i efektywnego dla pracodawcy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę lub B2B
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji


Programista .NET

 

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów : 2

Nr. Ref.: PNET/05/2018

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania w środowisku Visual Studio .NET
  • Analiza funkcjonowania oraz poprawę błędów w istniejącym już oprogramowaniu
  • Przygotowywanie pakietów wdrożeniowych w ramach tworzonego i modyfikowanego oprogramowania
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej tworzonego oraz rozwijanego oprogramowania
  • Przeglądanie i weryfikacja kodu pozostałych członków zespołu

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Minimum 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Doświadczenie w programowaniu obiektowym (OOP)
  • Bardzo dobra znajomość C#/.NET
  • Znajomość środowiska Visual Studio 2015 lub 2012/2013
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Mile widziane

  • Znajomość technologii Microsoft Azure
  • Znajomość ASP.NET Core, ASP.NET MVC, jQuery
  • Znajomość T-SQL, SQL Server 2012/2014
  • Znajomość WCF, WF, BizTalk Server
  • Znajomość zagadnień wielowątkowości
  • Znajomość Linq, Reactive Extensions
  • Znajomość TFS
  • Znajomość Unity/DI, unit testy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacj

 


Programista WEB

Liczba wakatów – 1

Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie

Nr Ref.: PWEB/04/2018

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania w technologiach m.in. HTML5, CCS3, JavaScript, PHP
  • Utrzymanie istniejącego oprogramowania poprzez analizę jego funkcjonowania oraz poprawę błędów (w tym krytycznych)
  • Przygotowywanie pakietów wdrożeniowych w ramach tworzonego i modyfikowanego oprogramowania
  • Przeglądanie i weryfikacja kodu oraz wyników pracy pozostałych członków zespołu
  • Tworzenie i rozwój dokumentacji
  • Praca w zespole scrumowym

Wymagania:

  • Doświadczenie w programowaniu obiektowym (OOP)
  • Bardzo dobra znajomość PHP 7.0.x
  • Dobra znajomość JavaScript, Responsive Web Design, CSS Media Queries, jQuery, JSON, XML,
  • Dobra znajomość HTML5
  • Dobra znajomość CCS3, SASS lub LESS
  • Znajomość Bootstrap
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Mile widziane:

  • 2-4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość SMARTY
  • Znajomość relacyjnych baz danych (najlepiej PostgreSQL 9.6)
  • Znajomość PropelORM
  • Znajomość React.js
  • Znajomość systemów Linux
  • Znajomość Apache
  • Znajomość technologii Microsoft Azure
  • Znajomość T-SQL, MS SQL Server 2012/2014
  • Znajomość .NET/C#
  • Znajomość Visual Studio Team Services lub TFS
  • Doświadczenie w pracy w zespole scrumowym

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Możliwość uczenia się od doświadczonych członków zespołu
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Komfortowe warunki pracy (game room, chill room, pyszną kawę i świeże owoce)

 


Programista Front-end/JavaScript

 

Miejsce pracy: Kraków

Liczba wakatów: 3

Nr. Ref.: PFJS/03/2018

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie oprogramowania w technologiach Javascript (m.in. React.js), HTML5, CSS3.
  • Rozwój, utrzymanie i wdrażanie istniejącego oprogramowania.
  • Praca w zespole SCRUM (współpraca z innymi członkami zespołu oraz przeglądy kodu).
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz posiadanych certyfikatów i egzaminów w zakresie i formie potwierdzonej przez przełożonego.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość Javascript, HTML5, CSS3.
  • Dobra znajomość frameworków i bibliotek Javascript w tym React.js.
  • Znajomość Responsive Web Design i tworzenia stron na urządzenia mobilne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną.
  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność pracy w zespole SCRUM (dobra komunikatywność).

 

Mile widziane:

  • Znajomość frameworków do testowania Javascript np. Mocha, Chai, Jasmine, Jest.
  • Znajomość Progressive Web Apps.
  • Znajomość biblioteki Redux.
  • Znajomość Bootstrap oraz LESS lub SASS.
  • Znajomość zagadnień Continuous Integration i Continuous Delivery.
  • Znajomość ASP.NET MVC lub ASP.NET Core.
  • Znajomość technologii Microsoft Azure.
  • Znajomość Visual Studio Team Services, TFS lub GIT.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności.
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji.

 


Administrator Systemów i Aplikacji Biznesowych (DevOps)

Liczba wakatów: 2

Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie

Nr. Ref.: ASIAB/07/2018

Zakres obowiązków:

  • Monitorowanie oraz reagowanie na problemy z aplikacjami LoB na środowiskach testowych OPS oraz produkcyjnych (w tym MS Azure), w tym systemy bezpośrednio hostujące aplikacje LoB, z wyłączeniem warstwy sprzętowej
  • Wdrażanie, utrzymanie i rozwijanie systemów monitorujących oraz właściwa ich konfiguracja w celu poprawienia skuteczności/jakości zbieranych sygnałów/danych i generowanych alertów
  • Wdrażanie aplikacji LoB na środowiskach testowych OPS i produkcyjnych (w tym MS Azure), włączając w to przygotowanie niezbędnych maszyn wirtualnych/platform kontenerowych
  • Ciągła współpraca z Działem Development w zakresie doboru odpowiednich mechanizmów/technologii wdrożeniowych i hostingowych
  • Zarządzanie repozytoriami kodu zlokalizowanymi w usłudze Visual Studio Team Services
  • Przygotowywanie definicji buildów i releasów w VSTS (w tym elementów automatyzujących wdrożenia i testy), zarówno dla środowisk testowych OPS jak i produkcyjnych, przy uwzględnieniu potrzeb Działu Development
  • Wdrażanie aplikacji LoB na środowiskach testowych OPS i produkcyjnych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z systemami Microsoft Windows Server 2012 i nowszymi
  • Doświadczenie w pracy z systemami GNU/Linux, w szczególności Ubuntu Server 16.04 LTS i nowszymi
  • Dobra znajomość platform Microsoft Azure i Visual Studio Team Services
  • Dobra znajomość platformy wirtualizacji Microsoft Hyper-V
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną
  • Umiejętność myślenia out-of-the-box
  • Zaangażowanie, pracowitość oraz chęć poznawania nowych technologii
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów pod presją czasu

 

Mile widziane:

  • Dobra znajomość PowerShell oraz Bash
  • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem:
    • IIS 8+
    • Apache 2.4+
    • nginx
    • PHP7
    • Elasticsearch 5.6+
    • PostgreSQL 9.6+
    • MySQL 5.6+
    • MS SQL Server 2012+
    • Oracle Database 12c
    • Visual Studio 2015+
    • Docker
    • MS System Center Virtual Machine Manager

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Specjalista ds. Reklamacji w Serwisach zewnętrznych

Liczba wakatów: 4
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
SRSZ/07/2018


Zakres obowiązków:


• Zgłaszanie produktów do autoryzowanego serwisu producenta
• Obsługa logistyczna zgłoszonych produktów (generowanie listów przewozowych, zamawianie kuriera telefonicznie, sprawdzenie prawidłowości danych produktów do wysyłki na podstawie otrzymanego listu przewozowego)
• Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy
• Wysyłka zapotrzebowania komponentów do napraw w autoryzowanym serwisie producenta
• Realizacja reklamacji związanych z uszkodzeniami mechanicznymi
• Weryfikacja terminów końca okresu gwarancyjnego oraz ewentualne zgłoszenie zaoczne w autoryzowanym serwisie producenta
• Dbałość o czystość na własnym stanowisku pracy i w obszarze pracy sekcji
 

Wymagania:


• Komunikatywność
• Umiejętność logicznego myślenia
• Umiejętność obsługi klientów poprzez mail/telefon
• Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
• Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
• Silna motywacja oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
• Obsługa skrzynki mailowej oraz pakietu Microsoft Office
 

Z naszej strony mamy do zaoferowania:


• Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
• Umowę o pracę i wypłacane na czas wynagrodzenie
• Możliwości zdobycia pierwszego doświadczenia lub dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
• Pracę w przyjaznym otoczeniu fachowców i pasjonatów
• Komfortowe warunki pracy
• Pyszną kawę i świeże owoce
 


Technik

Liczba wakatów – 1
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer referencyjny: T/08/2018

 

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja kompletności zestawów oraz zgodności urządzeń zgłaszanych przez klienta
  • Monitorowanie terminowości zgłoszeń pod kątem typu realizacji: gwarancja – zwrot do 15 dni
  • Sprawdzanie zgodności dokumentów pod kątem ich typu: gwarancja – rękojmia oraz weryfikacja zasadności zgłoszeń
  • Diagnoza urządzeń oraz wykonywanie testów wstępnych urządzeń przyjętych na serwis
  • Prowadzenie dokumentacji opisowej (lub fotograficznej) zdiagnozowanych usterek

Wymagania:

  • Podstawowa wiedza techniczna z zakresu budowy urządzeń (smartfon, laptop, drobny sprzęt AGD) 
  • Umiejętność diagnozowania usterek
  • Podstawowa wiedza odnośnie prawidłowej pracy produktu zgodna z fabrycznym stanem
  • Umiejętność praktycznego posługiwania się narzędziami, tak aby pracować w trosce o sprzęt oraz w zgodzie z przepisami BHP
  • Zdolności manualne niezbędne podczas ingerencji w urządzenia
  • Spostrzegawczość, rzetelność oraz koncentracja podczas przeprowadzanych diagnoz

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Pracę w przyjaznym otoczeniu fachowców i pasjonatów
  • Komfortowe warunki pracy
  • Pyszną kawę i świeże owoce

 


Montażysta komputerów


Liczba wakatów – 4

Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
MK/05/2018

Zakres obowiązków:

 

  • Montaż komputerów stacjonarnych i laptopów według określonych procedur i instrukcji
  • Zachowanie wysokiej jakości wytwarzanych produktów w oparciu o obowiązujące standardy
  • Kontrolowanie poprawności zmontowanych części
  • Dbanie o powierzony sprzęt
  • Utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy

Wymagania:

 

  • Zdolności manualne oraz zmysł techniczny
  • Nie wymagamy szerokiej znajomości sprzętu komputerowego – to od nas dostaniesz potrzebne instrukcje i wiedzę
  • Inicjatywa i gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji
  • Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, na stanowiskach związanych z montażem
  • Umiejętności planowania i organizowania pracy własnej
  • Dokładność, precyzja i energia w działaniu
  • Silna motywacja oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki

Z naszej strony mamy do zaoferowania:

 

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowę o pracę na czas określony i wypłacane na czas wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy – jesteśmy otwarci również na studentów dziennych i zaocznych
  • Możliwości zdobycia pierwszego doświadczenia lub dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę w przyjaznym otoczeniu fachowców i pasjonatów
  • Komfortowe warunki pracy

Magazynier

Liczba wakatów – 5

Miejsce pracy: Częstochowa
Numer referencyjny: MG/03/2018

Zakres obowiązków:

 

  • Przyjmowanie, układanie i wydawanie towaru
  • Kompletacja i pakowanie zamówień
  • Przygotowywanie towaru do wysyłki

Wymagania:

 

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie
  • Uczciwość i zaangażowanie
  • Chęć podjęcia pracy zmianowej

Z naszej strony mamy do zaoferowania:

 

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Pracę w energicznym zespole
  • Komfortowe warunki pracy

 


Doradca Klienta w dziale Contact Center

Miejsce pracy: Częstochowa/ Kraków

Nr Ref: DKCC/05/2018

​Liczba wakatów: 15


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
  • Bieżąca obsługa e-mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
  • Udzielanie pełnej informacji o sposobie reklamacji oraz ewentualnych naprawach
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki


Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Mile widziana wiedza techniczna z zakresu nowych technologii i sprzętu elektronicznego
  • Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
  • Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
  • Dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Możliwość podjęcia pracy w różnych zespołach (od informacyjnego po serwisowy) w zależności od poziomu wiedzy technicznej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta

 


Doradca Klienta w salonie stacjonarnym (Biała Podlaska, Częstochowa, Opole, Wrocław, Kraków)

Liczba wakatów: 5

Miejsce pracy: Opole/Wrocław/Biała Podlaska/Częstochowa/Kraków

Region: opolskie/dolnośląskie/lubelskie/śląskie/małopolskie

Nr. Ref: DKSS/08/2018

 

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa Klientów w salonie stacjonarnym
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego
  • Sprzedaż produktów z oferty firmy
  • Przyjmowanie, układanie i wydawanie towaru

 

Wymagania:

  • Wiedza zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Pracę w energicznym zespole

Doradca Klienta w salonie stacjonarnym (Katowice)

Liczba wakatów: 2

Miejsce pracy: Katowice

Region: śląskie  

Nr. Ref: DKWK/08/2018

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa Klientów w salonie stacjonarnym
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego
  • Sprzedaż produktów z oferty firmy

Wymagania:

  • Wiedza zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Pracę w energicznym zespole