Dołącz do x-kom

Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.

Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 900 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.

Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 18 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.


Aktualne oferty pracy


Doradca Klienta (x-kom Białystok)

 

Miejsce pracy: Białystok

​Liczba wakatów: 3


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Kompleksową obsługę Klientów w salonie stacjonarnym
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego
  • Sprzedaż produktów z oferty zgodnie ze standardami firmy


Wymagania:

  • Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach związanych z obsługą klientów
  • Dostęp do szkoleń produktowych
  • Pracę w energicznym zespole

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca2@x-kom.pl w tytule wpisując "Doradca Klienta Białystok".


Graphic Designer

Znasz pakiet Adobe jak własną kieszeń, a piksel to Twoja ulubiona jednostka miary? Uwielbiasz projektować KV, layouty i landing page'e, a aktualne trendy w branży nie są Ci obce? Napisz do nas już dziś. Szukamy Graphic Designera z głową pełną pomysłów i pasją do tworzenia digitalowych kreacji.

Jesteśmy ekspertami w branży komputerowej. Łączymy technologię z empatią, aby lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Naszą największą siłą są ludzie. Dzięki jasno określonej wizji tworzymy zespół marzeń, który charakteryzuje się pasją, zaangażowaniem i pracowitością.

 

Dołącz do naszej zgranej drużyny jako:

 

Graphic Designer

Miejsce pracy: Częstochowa

liczba wakatów – 1


 

Opis stanowiska:

  • Tworzenie grafik w oparciu o dostarczone materiały
  • Tworzenie spójnych kreacji na potrzeby kampanii reklamowych digital i outdoor
  • Projektowanie broszur, ulotek, logo, systemów identyfikacji wizualnej, prezentacji, banerów (z przygotowaniem do druku)
  • Podejmowanie samodzielnych działań i decyzji podczas tworzenia form przekazu w grafice multimedialnej
  • Dbanie o wysoki poziom artystyczny tworzonych kreacji
  • monitorowanie bieżących trendów z zakresu designu, kampanii reklamowych i działań w branży

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość programu Adobe Photoshop
  • Podstawowa znajomość HTML/CSS
  • Wiedza z zakresu aktualnych trendów projektowania i UX
  • Kreatywność i samodzielność w realizacji projektów
  • Umiejętność tworzenia grafiki wektorowej
  • Mile widziana znajomość HTML5/CSS3/JS
  • Mile widziana znajomość frameworka Bootstrap, RWD/AWD
  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy lub Krakowa

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Graphic Designer".


Copywriter

Uwielbiasz pisać i kreować, a Twoje teksty angażują lepiej od filmów? Piszesz ludzkim głosem i wiesz, jak trafiać do określonej grupy odbiorców? Rozpocznij z nami prawdziwą przygodę. Rób to, co kochasz, zdobywaj nowe umiejętności, inspiruj i rozwijaj nieszablonowane projekty.

Jesteśmy ekspertami w branży komputerowej. Łączymy technologię z empatią, aby lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Naszą największą siłą są ludzie. Dzięki jasno określonej wizji tworzymy zespół marzeń, który charakteryzuje się pasją, zaangażowaniem i pracowitością.

 

Dołącz do naszej zgranej drużyny jako:

Copywriter

 

Miejsce pracy: Częstochowa

liczba wakatów – 1

 

Opis stanowiska:

  • Redagowanie tekstów oraz artykułów
  • Tworzenie sloganów i treści reklamowych do kanałów digital i nie tylko
  • Przygotowywanie treści ofert produktowych oraz opisów marek
  • Tworzenie koncepcji akcji reklamowych
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań promocji produktu
  • Monitorowanie trendów, premier i spekulacji w branży
  • Wartościowe ustosunkowywanie się do pojawiających się pytań i wspieranie zespołu w zakresie copy

 

Wymagania:

  • Kreatywność, lekkie pióro i łatwość operowania słowem
  • Umiejętność redagowania treści, tytułów oraz haseł reklamowych
  • Znajomość sposobów komunikacji reakcyjnej w internecie
  • Dokładność i terminowość
  • Nieprzeciętna pomysłowość, myślenie koncepcyjne i chęć rozwoju
  • Samodzielność i odpowiedzialność za realizowane projekty
  • Zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań
  • Umiejętność wyszukiwania szczegółowych informacji na każdy temat
  • Mile widziana znajomość podstaw z zakresu HTML, CSS, SEO
  • Dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Częstochowy

 

Oferujemy:

  • Pracę nad ciekawymi, innowacyjnymi projektami w rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego w zakresie copywritingu, SEO, content marketingu i nie tylko
  • Pracę z nowymi technologiami

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Copywriter".


Key Account Manager

 

Kategoria: Marketing

Miejsce pracy: Kraków lub Częstochowa

Liczba wakatów: 5

 

Opis stanowiska :

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Planowanie i przygotowywanie kampanii marketingowych
  • Koordynacja działań podczas realizacji prowadzonych kampanii
  • Planowanie i kontrola realizacji powierzonego budżetu trade marketingowego
  • Przygotowywanie analiz i zestawień dotyczących wyników sprzedaży, prognoz oraz aktywności promocyjnej
  • Post-ewaluacja działań promocyjnych i rekomendacja zmian w celu zapewnienia odpowiedniej rentowności planowanych aktywności dla Działu Sprzedaży
  • Koordynacja komunikacji i przepływu informacji wewnątrz organizacji w zakresie realizowanych działań
  • Stała współpraca z Producentami takimi jak: Apple, ASUS, Microsoft, SAMSUNG

 

Wymagania :

  • Doświadczenie w segmencie e-commerce retail
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online w segmencie retail
  • Zainteresowanie tematyką szeroko pojętego marketingu i znajomość bieżących trendów
  • umiejętność weryfikacji wyników prowadzonych działań marketingowych oraz interpretacji uzyskanych danych
  • Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i prowadzenia kilku projektów jednocześnie

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w Agencji/ISH/Domu mediowym w charakterze Account Manager’a
  • Doświadczenie w pracy z SEO/SEM
  • Tworzenie prezentacji biznesowych
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

 

Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach marketingowych oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Key Account Manager".


Specjalista ds. SEM

 

Miejsce pracy: Częstochowa/Kraków
Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Planowanie, wdrażanie i nadzorowanie kampanii Adwords, GDN, PLA, RTB
  • Praca nad optymalizacją prowadzonych działań
  • Monitorowanie kampanii w zakresie ustalonych budżetów
  • Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań
  • Bieżący monitoring i analiza nowych tendencji występujących na rynku marketingu wyszukiwarek

 

Wymagania:

  • Gotowości do podjęcia pracy w Częstochowie/Krakowie
  • Doświadczenie w branży Online Marketing
  • Umiejętność efektywnego planowania i prowadzenia kampanii z zakresu m.in. Adwords, GDN, PLA, RTB
  • Praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google AdWords oraz Adwords Edytor
  • Mile widziane doświadczenie w realizacji kampanii w modelach CPA oraz optymalizacji ROI
  • Mile widziana znajomość zagadnień i narzędzi związanych z SEO
  • Dobra znajomość analityki internetowej
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywność, kreatywność
  • Zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków

 

Oferujemy:

  • Pracę w Częstochowie lub Krakowie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Specjalista ds. SEM".


Doradca Klienta (x-kom Częstochowa)

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Kompleksową obsługę Klientów w salonie stacjonarnym
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego
  • Sprzedaż produktów z oferty zgodnie ze standardami firmy


Wymagania:

  • Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach związanych z obsługą klientów
  • Dostęp do szkoleń produktowych
  • Pracę w energicznym zespole

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca1@x-kom.pl w tytule wpisując "Doradca Klienta Częstochowa".


Kierownik Produkcji

 

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

  • Nadzorowanie montażu oraz realizacja zadań produkcyjnych
  • Zapewnienie realizacji zamówień na podstawie ustalonych celów, z zachowaniem najwyższej satysfakcji klienta
  • Zarządzanie linią produkcji desktopów oraz linią modyfikacji laptopów
  • Optymalizacja procesu produkcji i identyfikacja nowych możliwości rozwoju
  • Nadzór nad jakością, terminowością, kosztami
  • Rozliczanie, raportowanie, sprawozdawczość produkcji
  • Prawidłowe prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją produkcyjną
  • Aktywny udział w rozwoju pracowników - doradztwo, motywowanie, ocena

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem linią produkcyjną
  • Mile widziane doświadczenie w produkcji gniazdowej
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w branży elektronicznej będzie dodatkowym atutem
  • Wiedza i doświadczenie na temat optymalizacji procesów produkcji
  • Praktyczna znajomość metod Lean Manufacturing
  • Świadomość kosztowa
  • Nastawienia na realizację celu i poczucia odpowiedzialności za zespół i wykonywaną pracę,
  • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji, zarządzania ryzykiem i determinacji w rozwiązywaniu problemów
  • Zdolności organizacyjne, planistyczne, analityczne
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Realny wpływ na rozwój firmy i podległego działu
  • Możliwość poszerzania swojej wiedzy i kwalifikacji wśród najlepszych profesjonalistów

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca6@x-kom.pl w tytule wpisując "Kierownik Produkcji".


Administrator Systemów i Infrastruktury Użytkownika

 

Miejsce pracy: Częstochowa
Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Klasyfikacja, przekazywanie, eskalacja oraz rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
  • Pomoc użytkownikom w zakresie używanych systemów, aplikacji i sprzętu zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
  • Administrowanie kontami i dostępami użytkowników do systemów i aplikacji w zakresie przydzielonych uprawnień
  • Administracja zasobami sieciowymi, oraz kontami użytkowników w usługach Office 365 w zakresie przydzielonych uprawnień
  • Przygotowanie, wydawanie, inwentaryzacja i odbiór urządzeń oraz sprzętu komputerowego użytkowników
  • Utrzymanie i modernizacja systemów CCTV oraz kontroli dostępu
  • Utrzymanie i rozbudowa infrastruktury sieciowej użytkowników
  • Instalacja i modernizacja sprzętowa serwerów oraz macierzy w zakresie przydzielonych uprawnień
  • Zarzadzanie licencjami oprogramowania użytkowników
  • Zakup sprzętu w tym przygotowanie zapytań i ocena ofert

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieci teleinformatycznych (w tym przełączniki warstwy II i III)
  • Doświadczenie w administrowaniu stacjami roboczymi Windows 7/8 oraz Active Directory na poziomie OU
  • Doświadczenie w administrowaniu kontami/użytkownikami serwerami poczty (najlepiej Exchange Online) oraz znajomość klienta poczty MS Outlook
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu
  • Umiejętność  pracy w zespole

 

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • Doświadczenie w administrowaniu Windows Server 2012, Active Directory
  •  Microsoft Azure, Office 365 (SharePoint, Exchange), Microsoft SQL Server 2014
  • Znajomość Hyper-V
  • Znajomość urządzeń sieciowych CISCO
  • Doświadczenie w konfiguracji serwerów i macierzy  DELL
  • Znajomość systemów Linux
  • Znajomość IIS, Apach
  • Znajomość PowerShell oraz innych języków skryptowych.
  • Certyfikaty Microsoft
  • Certyfikaty CISCO

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując "Administrator Systemów i Infrastruktury Użytkownika".


Koordynator ds. Bezpieczeństwa

 

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1
 

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Kształtowanie i nadzorowanie zasad w obszarze bezpieczeństwa fizycznego i materialnego
  • Koordynacja pracy działów odpowiadających za bezpieczeństwo
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa
  • Opracowanie, wdrażanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa oraz procedur kontrolnych
  • Uczestniczenie w pracach inwentaryzacyjnych
  • Sporządzanie raportów dotyczących incydentów bezpieczeństwa oraz oceny bezpieczeństwa
  • Implementowanie nowych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, bieżąca ocena zagrożeń i skuteczne przeciwdziałanie negatywnym zjawiskom
  • Wsparcie realizacji procesów w obszarze bezpieczeństwa

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze: bezpieczeństwa/ kontrolingu/ kontroli jakości/ ochrony
  • Dobra znajomość obsługi komputera i MS Office
  • Mile widziana znajomość procesów dotyczących bezpieczeństwa w logistyce
  • Mile widziane doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procedur kontrolnych oraz weryfikacji ich stosowania w praktyce
  • Gotowość do wyjazdów służbowyc
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Zdolności negocjacyjne i umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu
  • Dokładność i wysoka jakość pracy

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca6@x-kom.pl w tytule wpisując "Koordynator ds. Bezpieczeństwa".


Starszy Programista.NET/MVC/WEB - Tech Lead

 

Miejsce pracy: Kraków

Liczba wakatów: 1
 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Projektowanie architektury oraz prototypów dla nowo powstałego projektu w technologii ASP.NET Core MVC
  • Współpraca z zespołem w zakresie przeprowadzania analiz funkcjonalności w backlogu pod kątem stosowanych rozwiązań technicznych
  • Tworzenie i rozwój oprogramowania w środowisku Visual Studio
  • Przeglądanie i weryfikacja kodu oraz wyników pracy pozostałych członków zespołu
  • Tworzenie i rozwój dokumentacji technicznej oraz praca w zespole SCRUM
  • Mentoring pozostałych członków zespołu

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Krakowa
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Programisty.NET
  • Doświadczenie w pracy w zespole SCRUM
  • Bardzo dobra znajomość C#/.NET, Visual Studio
  • Bardzo dobra znajomość ASP.NET Core MVC, Razor
  • Bardzo dobra znajomość HTML 5
  • Bardzo dobra znajomość Bootstrap, CSS3, SASS lub LESS
  • Dobra znajomość JS, Responsive Web Design, CSS Media queries, jQuery, jQuery mobile ,Json, XML
  • Znajomość Unity/DI i unit testów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną
  • Umiejętność pracy w zespole i koordynowanie jego pracy
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu

 

Mile widziane:

  • Znajomość technologii Microsoft Azure
  • Znajomość T-SQL, SQL Server 2012/2014
  • Znajomość KnockoutJS
  • Znajomość TFS
  • Znajomość Linq, Reactive Extensions

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu (B2B)
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Elastyczne godziny pracy i pracę w niekorporacyjnym środowisku pracy
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując "Starszy Programista.NET/MVC/WEB - Tech Lead".


Digital Marketing Manager

Miejsce pracy: Częstochowa\Kraków


Liczba wakatów:1

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Zarządzanie pracownikami Działu Marketingu, których zadaniem jest prowadzenie akcji reklamowych związanych z naszą ofertą produktową, skuteczne promowanie marki oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród naszych klientów
  • Śledzenie trendów w marketingu internetowym i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży produktów w Internecie
  • Zarządzanie dużymi kampaniami online (pozyskiwanie budżetów, negocjowanie warunków, harmonogramowanie, prowadzenie i rozliczanie kampanii)
  • Wspieranie działań komunikacyjnych skierowanych do potencjalnych i obecnych Klientów, tworzenie interaktywnych narzędzi oraz programów lojalnościowych
  • Współtworzenie i realizowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych
  • Rozwój kampanii internetowych, narzędzi oraz platform digitalowych
  • Analiza efektywności prowadzonych działań, realizacja KPI, raportowanie
  • Nadzór nad kosztami oraz umowami marketingowymi
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań Klienta oraz działań konkurencji

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Bogate doświadczenie zawodowe poparte wynikami pracy na stanowisku managerskim w obszarze marketingu online
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i zarządzaniu dużymi kampaniami online związanymi z ofertą produktową w sektorze retail
  • Doświadczenie w pracy na rynku e-commerce
  • Znajomość narzędzi do realizacji e-mail marketingu i automatyzacji marketingu
  • Praktyczna wiedza z zakresu skutecznego budowania wizerunku firmy w Internecie
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego\niemieckiego
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Wyczucie i zmysł marketingowy
  • Umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie, dokładność i wysoka jakość pracy
  • Kreatywność, pomysłowość i dynamizm w działaniu
  • Zorientowanie na realizację celów w wyznaczonym czasie

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Digital Marketing Manager".


Doradca Klienta ( x-kom Wrocław )

Miejsce pracy: Wrocław

​Liczba wakatów: 2


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Kompleksową obsługę Klientów w salonie stacjonarnym
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego
  • Sprzedaż produktów z oferty zgodnie ze standardami firmy


Wymagania:

  • Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach związanych z obsługą klientów
  • Dostęp do szkoleń produktowych
  • Pracę w energicznym zespole

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca2@x-kom.pl w tytule wpisując ' Doradca Klienta Wrocław '


Programista WEB

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 2
 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania w technologiach m.in. HTML 5, CSS 3, JS, PHP
  • Utrzymanie istniejącego oprogramowania poprzez analizę jego funkcjonowania oraz poprawę błędów (w tym krytycznych)
  • Przygotowywanie pakietów wdrożeniowych w ramach tworzonego i modyfikowanego oprogramowania
  • Przeglądanie i weryfikacja kodu oraz wyników pracy pozostałych członków zespołu
  • Tworzenie i rozwój dokumentacji oraz praca w zespole SCRUM
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz posiadanych certyfikatów i egzaminów w zakresie i formie potwierdzonej przez przełożonego

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie w programowaniu obiektowym (OOP)
  • Biegła znajomość HTML 5
  • Biegła znajomość CSS3, SASS lub LESS
  • Znajomość JS, Responsive Web Design, CSS Media Queries, jQuery, JSON, XML
  • Znajomość Bootstrap
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu.
  • Dobra komunikatywność

 

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w zespole SCRUM
  • Znajomość SMARTY
  • Znajomość KnockoutJS
  • Znajomość PHP 5.3+, PropelORM;
  • Znajomość relacyjnych baz danych (najlepiej PostgreSQL 9);
  • Znajomość systemów Linux
  • Znajomość Apache
  • Znajomość technologii Microsoft Azure
  • Znajomość Visual Studio
  • Znajomość T-SQL, SQL Server 2012/2014
  • Znajomość .NET/C#
  • Znajomość TFS

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując "Programista WEB".


Specjalista/ka ds. HR

 

Miejsce pracy: Częstochowa
Ilość wakatów:1

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Samodzielne prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji
  • Dbanie o wysoką jakość prowadzonych procesów rekrutacji
  • Doskonalenie bieżących metod rekrutacyjnych, tworzenie i rozwój narzędzi rekrutacyjnych
  • Koordynację procesu zatrudnienia oraz wdrożenia nowych pracowników
  • Udział w działaniach employer branding związanych z budowaniem wizerunku organizacji
  • Zaangażowanie w inne projekty w ramach struktur Human Resources
Wymagania:
  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy,
  • Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunkowe (ZZL, psychologia)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi rekrutacji i selekcji
  • Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • Poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności HR-owych
  • Udział w bieżących projektach HR oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres praca7@x-kom.pl w tytule wpisując
„Specjalista/ka ds. HR"


Starszy Administrator Systemów i Infrastruktury Krytycznej

 

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Wyznaczanie celów i standardów oraz koordynowanie Działu Infrastruktury Krytycznej
  • Administracja systemami oraz środowiskami wirtualnymi (m.in. Windows Server, SQL Server, Hyper-V, Microsoft Azure)
  • Administracja usługami wewnętrznymi i zewnętrznymi,  (m.in. Active Directory, ADFS, Office 365, Exchange, Sharepoint, ERP, CRM, Contact Center)
  • Administracja infrastrukturą sprzętową sieciową i serwerową
  • Wdrażanie kluczowych usług oraz aplikacji (w tym wdrażanie poprawek)
  • Monitorowanie i utrzymanie krytycznej infrastruktury sieciowej, serwerów, usług i aplikacj
  • Koordynacja projektów rozbudowy krytycznej infrastruktury sieciowej, serwerów, usług i aplikacji
  • Tworzenie raportów stanu i dostępności infrastruktury, usług i aplikacji
  • Zakup sprzętu w tym przygotowanie zapytań i ocena ofert
  • Zarządzanie licencjami oprogramowania

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieci teleinformatycznych
  • Doświadczenie w administrowaniu Windows Server 2012, Active Directory, Hyper-V oraz urządzeń sieciowych CISCO
  • Znajomość Azure oraz systemów Linux
  • Znajomość PowerShell oraz innych języków skryptowych
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu
  • Umiejętność zarządzania zespołem

 

Mile widziane

  • Doświadczenie w administrowaniu Microsoft Azure, Office 365, Microsoft SQL Server 2014, Team Foundation Server
  • Doświadczenie w konfiguracji serwerów i macierzy  DELL i EMC
  • Znajomość T-SQL
  • Znajomość IIS, Apache
  • Certyfikaty Microsoft
  • Certyfikaty CISCO

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując "Starszy Administrator Systemów i Infrastruktury Krytycznej".


Programista.NET

 

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów : 3

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania w środowisku Visual Studio .NET
  • Analiza funkcjonowania oraz poprawę błędów w istniejącym już oprogramowaniu
  • Przygotowywanie pakietów wdrożeniowych w ramach tworzonego i modyfikowanego oprogramowania
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej tworzonego oraz rozwijanego oprogramowania
  • Przeglądanie i weryfikacja kodu pozostałych członków zespołu

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Minimum 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Doświadczenie w programowaniu obiektowym (OOP)
  • Bardzo dobra znajomość C#/.NET
  • Znajomość środowiska Visual Studio 2015 lub 2012/2013
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Mile widziane

  • Znajomość technologii Microsoft Azure
  • Znajomość ASP.NET Core, ASP.NET MVC, jQuery
  • Znajomość T-SQL, SQL Server 2012/2014
  • Znajomość WCF, WF, BizTalk Server
  • Znajomość zagadnień wielowątkowości
  • Znajomość Linq, Reactive Extensions
  • Znajomość TFS
  • Znajomość Unity/DI, unit testy

 

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacj

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując "Programista.NET".