Dołącz do nas

Dlaczego warto pracować właśnie z nami?

Stabilne zatrudnienie

ponad 78% pracowników zostaje z nami dłużej niż dwa lata

Nieustanny rozwój

nasza firma zatrudnia już ponad 1100 pracowników

Benefity

pakiety sportowy i medyczny dostępne dla naszych pracowników


Empatia i technologia to nasze korzenie.

Jesteśmy ekspertami w branży komputerowej. Łączymy technologię z empatią, aby lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów i Pracowników. W codziennej pracy stawiamy na pasję, zaangażowanie i pracowitość. Naszą największą siłą są ludzie. Dzięki jasno określonej wizji tworzymy zespół marzeń. Jest nas już ponad 1100 – dołącz do nas.



Aktualne oferty pracy


Kierownik Działu Programistów

 

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Nr. Ref.: KDP/07/2018

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie działem Programistów zlokalizowanym w Krakowie i Częstochowie
  • Tworzenie optymalnych warunków dla pracy zespołów poprzez optymalizację narzędzi i procesów wykorzystywanych w ALM i Scrumie, pogłębianie współpracy oraz skuteczne eliminowanie przeszkód
  • Dbanie o jakość i terminowość prac zespołów scrumowych
  • Dbanie o właściwy rozwój kompetencji oraz motywację pracowników
  • Organizację wsparcia podczas wdrożeń oraz ciągłego wsparcia powdrożeniowego
  • Prowadzenie rekrutacji do działu Development
  • Współpraca z pozostałymi działami IT, program managerami oraz kierownikami projektów w procesie wytwarzania oprogramowania
  • Współpraca z IT Operations w zakresie rozwoju praktyk DevOPS
  • Ocena zmian w systemach informatycznych, procesach biznesowych, przepływie informacji, procedurach oraz praktykach firmy pod kątem polityki bezpieczeństwa

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu działem Development lub na stanowisku IT Program Managera
  • Bardzo dobra znajomość praktyk ALM oraz umiejętność kreowania i optymalizacji cyklu rozwoju i wdrażania oprogramowania
  • Mocny background programistyczny (najlepiej w .NET/C#, Azure, MS SQL)
  • Praktyczna znajomość Scruma w złożonych organizacjach
  • Umiejętność optymalnego zarządzania zasobami w realizacji wielu odrębnych i/lub powiązanych projektów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów technicznych
  • Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
  • Bardzo dobra komunikatywność
  • Umiejętność motywowania pracowników i rozwiązywania konfliktów
  • Zaangażowanie, pracowitość oraz chęć zdobywania wiedzy

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu i analizie ryzyka
  • Znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieci teleinformatycznych
  • Znajomość VSTS i zagadnień DevOPS
  • Umiejętność kreowania środowiska pracy atrakcyjnego dla pracowników i efektywnego dla pracodawcy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę lub B2B
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji


Tester Oprogramowania

 

Liczba wakatów: 2

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie
Nr Ref.: TO/06/2018

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie scenariuszy testowych oraz wykonywanie różnego rodzaju testów w środowisku Microsoft Test Manager
  • Tworzenie i rozwój testów zautomatyzowanych w środowisku Visual Studio Team Services
  • Utrzymanie istniejącego oprogramowania poprzez analizę jego funkcjonowania oraz odtworzenie w ramach testów błędów
  • Pomoc w przygotowywaniu pakietów wdrożeniowych oraz utrzymania procesu rozwoju oprogramowania
  • Przeglądanie i weryfikacja kodu, testów oraz wyników pracy pozostałych członków zespołu
  • Tworzenie i rozwój dokumentacji
  • Praca w zespole scrumowym

Wymagania:

  • 2-4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z testowaniem aplikacji (testy manualne, zautomatyzowane, obciążeniowe, scenariusze testowe)
  • Doświadczenie wykonywaniu testów manualnych i tworzeniu testów automatycznych
  • Znajomość procesu wytwarzania oprogramowania (ALM)
  • Doświadczenie w pracy w zespole scrumowym

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • Znajomość BDD
  • Znajomość Selenium Webdriver
  • Umiejętność konfiguracji środowiska do testów automatycznych przy wykorzystaniu Visual Studio Team Services
  • Umiejętność konfigurowania procesu ciągłej integracji w Visual Studio Team Services
  • Znajomość Microsoft Test Manager
  • Doświadczenie w testowaniu integracji z systemami płatności
  • Doświadczenie w testowaniu zabezpieczeń treści multimedialnych (wideo, muzyka)
  • Doświadczenie w testach jednostkowych i integracyjnych JavaScript

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Możliwość uczenia się od doświadczonych członków zespołu
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Komfortowe warunki pracy


Specjalista Dynamics AX/Dynamics 365 for Operations

Liczba wakatów: 4

Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie

Nr. Ref.: SDAX/06/2018

Zakres obowiązków:

 

  • Tworzenie innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących Dynamics 365 for Operations w dziale R&D
  • Wdrażanie i konfigurowanie Dynamics 365 for Operations w x-kom i spółkach powiązanych
  • Analiza wymagań biznesowych oraz współpraca z analitykami biznesowymi, architektami przy projektowaniu i rozwoju Dynamics 365 for Operations
  • Współpraca z DevOps przy tworzeniu środowisk testowych, wdrażaniu i testowaniu zmian oraz ich automatyzacji
  • Przekazywanie wiedzy innym członkom zespołu w zakresie tworzonego rozwiązania oraz platformy Dynamics 365 for Operations
  • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów na etapie tworzenia rozwiązania

Wymagania:

  • 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w dużych wdrożeniach Dynamics AX 2012 lub Dynamics 365 for Operations
  • Dobra znajomość Dynamics AX 2012 R3/ Dynamics 365 for Operations w obszarach Retail oraz Omni-Channel
  • Umiejętność optymalizowania oraz dostosowania procesów biznesowych do możliwości Dynamics 365 for Operations
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Zaangażowanie, pracowitość

 

Mile widziane:

  • Dobra znajomość Dynamics AX 2012 R3/ Dynamics 365 for Operations w obszarach Finanse/Księgowość/Rozliczenia, Logistyka, WMS
  • Dobra znajomość LCS
  • Znajomość Microsoft Azure
  • Znajomość X++, C#/.NET
  • Znajomość Microsoft SQL Server, T-SQL

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę lub B2B
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji


Magazynier

Liczba wakatów – 5

Miejsce pracy: Częstochowa
Numer referencyjny: MG/03/2018

Zakres obowiązków:

 

  • Przyjmowanie, układanie i wydawanie towaru
  • Kompletacja i pakowanie zamówień
  • Przygotowywanie towaru do wysyłki

Wymagania:

 

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie
  • Uczciwość i zaangażowanie
  • Chęć podjęcia pracy zmianowej

Z naszej strony mamy do zaoferowania:

 

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Pracę w energicznym zespole
  • Komfortowe warunki pracy

 


Specjalista ds. HR


Liczba wakatów – 1

Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
SHR/04/2018

To stanowisko czeka na Ciebie jeżeli:

 

  • HR jest twoją pasją i źródłem pozytywnej zawodowej energii
  • Samodzielnie i całościowo prowadzisz procesy rekrutacyjne
  • Wiesz jak znaleźć i przyciągnąć do firmy największe talenty
  • Znasz najnowsze narzędzia rekrutacji i selekcji
  • Candidates experiences to twoje motto zawodowe

Idealny kandydat powinien posiadać:

 

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Zainteresowanie tematyką HR oraz pasję i zaangażowanie
  • Wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi rekrutacji i selekcji
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kandydatam
  • Kreatywność, która pozwoli znaleźć innowacyjne rozwiązania i wytrwałość dzięki której zostaną one wdrożone

Z naszej strony mamy do zaoferowania:

 

  • Udział w projektach rekrutacyjnych na wszystkie poziomy stanowisk
  • Możliwość wdrażania nowych rozwiązań i korzystania z nowoczesnych narzędzi
  • Współtworzenie marki HR wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • Dostęp do wiedzy biznesowej i branżowej
  • Komfortowe warunki pracy
  • Gameroom i chillroom
  • Pyszną kawę i świeże owoce

Team Leader Działu Oferty

Miejsce pracy: Częstochowa

Region: śląskie

 Nr ref.: TLO/04/2018

Opis stanowiska:


Do głównych zadań na w/w stanowisku będzie należało:

  • nadzór nad procesem przygotowania opisu produktu oraz specyfikacji technicznych na podstawie wyszukanych danych,
  • przygotowanie projektów dotyczących poprawy prezentacji produktów w sklepie Internetowym X-KOM oraz najpopularniejszych polskich portalach zakupowych, w tym Allegro.pl.
  • weryfikacja, rozwiązywanie oraz delegowanie zgłoszeń kierowanych przez dział zakupów i dział handlowy
  • monitorowanie oraz weryfikacja zadań, wykonywanych przez podległy zespół
  • wdrożenie i rozwój podległych pracowników.
Wymagania:
  • zainteresowanie sprzętem komputerowym oraz nowościami technicznymi, dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego,
  • podstawowa znajomość języka HTML/ CSS,
  • znajomość podstaw obsługi programów do grafiki rastrowej Adobe Photoshop,
  • mile widziana znajomość zasad działania serwisu aukcyjnego Allegro.pl od strony sprzedażowej,
  • zapał do pracy, zaangażowanie,
  • umiejętność organizowania swojego czasu i zadań w pracy,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym łatwość nawiązywania kontaktów oraz rozwiązywania sytuacji problemowych.
Oferujemy:
  • pracę w siedzibie firmy, w Częstochowie,
  • pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
  • pracę w firmie o ogólnopolskim zasięgu,
  • pracę pod kierunkiem kompetentnego przełożonego,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażanie kreatywnych rozwiązań,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • umowę o pracę.

Specjalista ds. Opisu Produktu

 

nr ref: SOP/05/2018

Miejsce: Częstochowa

Do głównych zadań na w/w stanowisku będzie należało:

  • wyszukiwanie w sieci Internet informacji na temat produktów z oferty firmy,
  • przygotowanie krótkich opisów i / lub specyfikacji technicznych na podstawie wyszukanych danych,
  • przygotowanie prezentacji produktów w sklepie Internetowym X-KOM oraz najpopularniejszych polskich portalach zakupowych, w tym Allegro.pl

Oczekiwania:

  • zainteresowanie sprzętem komputerowym oraz nowościami technicznymi, dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego,
  • podstawowa znajomość języka HTML,
  • znajomość podstaw obsługi dowolnego programu graficznego do edycji zdjęć,
  • mile widziana znajomość zasad działania serwisu aukcyjnego Allegro.pl,
  • zapał do pracy, zaangażowanie,
  • umiejętność organizowania swojego czasu i zadań w pracy.

Oferujemy:

  • pracę w siedzibie firmy, w Częstochowie,
  • pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
  • pracę w firmie o ogólnopolskim zasięgu,
  • pracę pod kierunkiem kompetentnego przełożonego,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażanie kreatywnych rozwiązań,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • umowę o pracę.

Koordynator ds. szkoleń i rozwoju

liczba wakatów: 1
miejsce pracy: Częstochowa
region: śląskie
Numer referencyjny: KSR 04/2018

To stanowisko czeka na Ciebie jeżeli:

  • Masz głowę pełną pomysłów i chcesz stworzyć, a następnie wdrożyć politykę szkoleniową do naszej firmy
  • Wiesz jak zbadać i przeanalizować potrzeby szkoleniowe naszych pracowników
  • Czujesz, że bez problemu poradzisz sobie przy planowaniu i realizowaniu wszelkich działań szkoleniowych
  • Wyszukasz i zaproponujesz naszym pracownikom najlepsze szkolenia dostosowane do ich indywidualnych potrzeb oraz aktualnych trendów na rynku
  • Zaplanujesz rozwój naszych pracowników
  • Nie boisz się współpracy z kierownikami działów i będziesz dla nich merytorycznym wsparciem w tematyce szkoleń i rozwoju
  • Wyszukasz i wybierzesz dla nas najlepszych trenerów dostępnych na rynku 
  • Pomożesz przy tworzeniu i realizacji projektu wdrożenia nowego pracownika do firmy
  • Wszelkie działania przedstawisz w formie raportu

Idealny kandydat powinien posiadać:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dużo interesujących pomysłów jak rozwijać i szkolić naszych pracowników
  • Zainteresowanie tematyką szkoleń i rozwoju pracowników
  • Wiedzę z zakresu najnowszych trendów szkoleniowych oraz znajomość narzędzi wykorzystywanych przy rozwoju pracowników
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodne nawiązywanie kontaktów z naszymi pracownikami i budowanie relacji biznesowych
  • Kreatywność, która pozwoli mu wdrożyć nowe rozwiązania i przekonać do nich naszych pracowników i zarząd
  • Odwagę do wprowadzania zmian oraz energii przy realizacji projektów
  • Asertywność przy diagnozie potrzeb szkoleniowych pracowników i prezentacji swoich propozycji

Z naszej strony mamy do zaoferowania:

  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Udział w bieżących projektach
  • Możliwość realizowania swoich projektów i wdrażania nowych rozwiązań
  • Dostęp do wiedzy biznesowej i branżowej
  • Komfortowe warunki pracy
  • Gameroom i chillroom
  • Pyszną kawę i jabłuszka

Sales Manager

Miejsce pracy: Częstochowa
Liczba wakatów: 1
nr referencyjny: SM/05/2018
 
Opis stanowiska:
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
• Budowanie, wdrażanie i codzienna realizacja strategii handlowej firmy w wyznaczonych kategoriach produktowych
• nadzór nad sprzedażą i zakupami oraz rozwój marki
• Współtworzenie strategii handlowo-marketingowej, pozwalającej na koordynację oraz monitoring zakresu działań promocyjnych wybranej kategorii produktowej
• Współpraca oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami handlowymi
• Negocjowaniu warunków współpracy oraz budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
• Organizacja pracy podległego działu w tym zarządzanie systemem motywacyjnym
• Współpraca z innymi działami: SalesForce, Marketing, TechSupport, Produkcja, Magazyn

Wymagania:
• Doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce oraz retail
• Mile widziana znajomość zagadnień z obszaru finansów, w tym monitoring cash-flow, budowanie budżetów itp.
• Mile widziane zainteresowanie trendami w marketingu
• Znajomość języka angielskiego w stopniu, pozwalającym na swobodne komunikowanie się oraz prowadzenie korespondencji
• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów oraz budowanie i podtrzymywanie relacji z pracownikami i partnerami
• Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem, w tym umiejętność motywowania i rozwiązywania konfliktów
• Umiejętność organizacji pracy, w tym pracy pod presją czasu
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Kreatywność i zaangażowanie
 
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
• Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania swoich umiejętności
• Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
 

Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Częstochowa

Region: śląskie

Numer referencyjny: SSZ/04/2018

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Przyjmowanie i realizowanie zamówień Klientów detalicznych z rynku niemieckiego
  • Bieżąca obsługa telefoniczna i mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • Tłumaczenie opisów produktów z języka polskiego na język niemiecki
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie relacji z Klientami spółki
  • Wykonywanie bieżącej pracy administracyjnej

Wymagania:

  • Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Zaawansowana znajomość języka niemieckiego
  • Biegła obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
  • Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
  • Odporność na stres oraz samodzielność
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności oraz języka niemieckiego
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

Brand Manager

Brand manager
liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie

BM/03/2018

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Wprowadzanie i zarządzanie nowymi produktami na rynku oraz opracowywanie strategii ich rozwoju
  • Budowanie świadomości marki, poprzez tworzenie akcji promocyjnych i marketingowych
  • Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marki online
  • Inicjowanie i nadzorowanie działań, tworzących  wizerunek marek, w szczególności komunikacji
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych w celu aktywnego poszukiwania nowych narzędzi promocji
  • Planowanie, koordynowanie i realizacja planów marketingowych, w tym pozyskiwanie budżetów

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży IT
  • Doświadczenie związane z wprowadzaniem nowych produktów do portfolio firmy
  • Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej
  • Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych
  • Doświadczenie w budowaniu relacji z partnerami
  • Kreatywność i zaangażowanie
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność organizacji czasu pracy, w tym pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat), w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania wiedzy i umiejętności
  • Udział w nowym projekcie oraz możliwość wprowadzania swoich pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

Analityk Internetowy

Liczba wakatów : 1

nr ref: AI/04/2018

Miejsce pracy: Częstochowa, Kraków

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych
  • Analiza i interpretacja danych z Google Analytics, analityki social media oraz innych platform analitycznych
  • Przygotowywanie rekomendacji na potrzeby prowadzonych działań
  • Sporządzanie raportów i analiz biznesowych na podstawie danych pochodzących z różnych źródeł
  • Implementacja oraz audyt kodów przy pomocy Google Tag Manager
  • Weryfikowanie realizacji określonych KPI
  • Wspieranie użytkowników wewnętrznych w analizie danych
  • Rozwijanie struktury systemu analiz oraz raportowania

Oczekiwania:

  • 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Znajomości Google Analytics na poziomie bardzo dobrym
  • Znajomości MS Excel na poziomie bardzo dobrym
  • Ponadprzeciętna umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Skrupulatność, dokładność
  • Samodzielność
  • Komunikatywność

Mile widziane:

  • Umiejętność tworzenia makr w VBA
  • Znajomość narzędzia Google Tag Managera
  • Znajomość HTML, jQuery, CSS, Javascript
  • Znajomość zagadnień z zakresu optymalizacji konwersji
  • Znajomość narzędzi Optimizely i Google Optimize

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

 


Product Manager

Kategoria: Komponenty PC

Liczba wakatów : 1

Miejsce pracy: Częstochowa

Numer referencyjny: PMK/03/2018

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Całościowe kreowanie podległej kategorii produktów oraz jej rozwój w oparciu o wypracowaną strategię
  • Zarządzanie oraz stały monitoring ustalonych celów obrotowych i marżowych
  • Planowanie, realizacja oraz monitoring planów budżetowych, w odniesieniu do podległej kategorii produktów
  • Współpraca oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z vendorami oraz dystrybutorami, w tym przygotowanie i prowadzenie negocjacji handlowych
  • Zarządzanie stanem magazynowym danej kategorii produktów, polegające m.in. na zarządzaniu rotacją oraz monitoringu i negocjacjach terminów płatności
  • Ścisła współpraca z działem marketingu pod kątem tworzenia i realizacji strategii promocyjnych dla wskazanej kategorii produktów

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w obszarze sprzedaży i/lub zakupów
  • Znajomość branży IT oraz obszaru e-commerce
  • Znajomość brandów oraz produktów wchodzących w skład zarządzanej kategorii
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu, pozwalającym na swobodną komunikację
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami, poparte wiedzą w zakresie produktów z obszaru IT
  • Wysoko rozwinięta umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy, w tym umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
  • Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Administrator Systemów i Infrastruktury Krytycznej

Miejsce pracy: Częstochowa
Liczba wakatów: 2

Nr. Ref.: ASIIK/03/2018

Zakres obowiązków:

  • Utrzymanie i rozbudowa chmury publicznej i prywatnej (Microsoft Azure, Hyper-V)
  • Administracja Active Directory na poziomie przedsiębiorstwa
  • Administracja usługami zewnętrznymi Online Microsoft (m.in. Office 365, Exchange, Sharepoint, Project, EMS)
  • Administracja usługami zewnętrznymi różnych dostawców (m.in. usługi email, Contact Center)
  • Monitorowanie utrzymanie i rozbudowa krytycznej infrastruktury sieciowej, serwerów, usług i aplikacji
  • Utrzymanie i wdrażanie kluczowych usług oraz aplikacji
  • Zarządzanie licencjami oprogramowania
  • Tworzenie dokumentacji
  • Współpraca z pozostałymi działami/pracownikami firmy
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz posiadanych certyfikatów i egzaminów w zakresie i formie potwierdzonej przez przełożonego

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieci teleinformatycznych
  • Znajomość Hyper-V
  • Doświadczenie w administrowaniu Microsoft Azure
  • Doświadczenie w administrowaniu Office 365
  • Doświadczenie w administrowaniu Windows Server 2012/2016 oraz Active Directory
  • Znajomość urządzeń sieciowych CISCO
  • Znajomość PowerShell oraz innych języków skryptowych
  • Komunikatywna znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Zaangażowanie, pracowitość oraz chęć poznawania nowych technologii
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu

Mile widziane

  • Znajomość systemów Linux
  • Znajomość System Center, Microsoft Operations Management Suite
  • Znajomość Microsoft Enterprise Mobility and Security
  • Doświadczenie w administrowaniu Microsoft SQL Server
  • Znajomość T-SQL
  • Doświadczenie w administrowaniu Team Fundation Server
  • Doświadczenie w konfiguracji serwerów i macierzy DELL
  • Doświadczenie w monitorowaniu krytycznej infrastruktury
  • Certyfikaty Microsoft
  • Certyfikaty CISCO

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Księgowy/a

Miejsce pracy: Częstochowa

nr ref: KS/04/2018

​Liczba wakatów: 4


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie ewidencji operacji gospodarczych zgodnie z właściwymi przepisami prawa
  • Kontrola dokumentów księgowych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi, ich dekretacja i księgowanie
  • Rozliczanie delegacji
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Kontrola sald kont księgowych
  • Monitorowanie należności
  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji dla US, GUS i inne
  • Archiwizacja dokumentów księgowych
  • Pomoc przy sporządzaniu wewnętrznych raportów i analiz


Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Wykształcenie wyższe z zakresu finansów i / lub rachunkowości
  • Doświadczenie w pracy w dziale księgowości
  • Bardzo dobra znajomość  ustawy o rachunkowości oraz pozostałych ustaw dotyczących sfery działalności gospodarczej
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Mile widziana znajomość programu Comarch Optima
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Samodzielność, dokładność, zaangażowanie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Performance Marketing Manager

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

Nr. Ref.: PMM/03/2018

Zakres obowiązków:

  • Kreowanie strategii długo i krótkoterminowej w zakresie performance i trade marketingu
  • Tworzenie, nadzór i realizacja strategii działań performance (m.in. PPC, SEO, e-mail marketing)
  • Nadzór nas realizacją budżetu marketingowego – pozyskiwanie budżetów, negocjowanie warunków, harmonogramowanie
  • Śledzenie trendów w marketingu internetowym i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży produktów w Internecie
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań Klienta oraz działań konkurencji
  • Analiza efektywności prowadzonych działań, realizacja KPI, raportowanie
  • Motywowanie i inspirowanie podległego zespołu specjalistów

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy 4 dni w tygodniu na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie zawodowe poparte wynikami pracy na stanowisku managerskim w obszarze marketingu online
  • Znajomość Google Analytics, Google adwords, adwords Edytor
  • Znajomość narzędzi do realizacji e-mail marketingu i automatyzacji marketingu
  • Praktyczna wiedza z zakresu skutecznego budowania wizerunku firmy w Internecie
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Wyczucie i zmysł marketingowy
  • Umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie, dokładność i wysoka jakość pracy
  • Kreatywność, pomysłowość i dynamizm w działaniu
  • Zorientowanie na realizację celów w wyznaczonym czasie

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Graphic Designer

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

Numer referencyjny: GD/04/2018

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Projektowanie graficzne materiałów marketingowych (m.in. landing page’y, newsletterów, bannerów, infografik)
  • Tworzenie projektów graficznych wraz z przygotowaniem do druku (m.in. ulotek, wizytówek, opakowań, materiałów na potrzeby reklamy zewnętrznej)
  • Projektowanie kreatywnych, spójnych z założeniami kampanii kreacji na potrzeby strony www i social media
  • Tworzenie reklam animowanych
  • Współpraca z zespołem w celu osiągnięcia wysokiej jakości artystycznej ze szczególnym ukierunkowaniem na UX, CX

 

Wymagania:

  • Gotowość po podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Kreatywne podejście do realizowanych zadań
  • Znajomość aktualnych trendów w designie
  • Praktyczna znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Adobe After Effects, InDesign, Illustrator)
  • Podstawowa znajomość HTML/CSS
  • Mile widziana edycja grafiki wektorowej
  • Mile widziana znajomość HTML5/CSS3/JS
  • Mile widziana znajomość frameworka Bootstrap, RWD/AWD
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Skuteczność i precyzja w działaniu

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 


Copywriter

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

Numer referencyjny: CW/04/2018

Opis stanowiska

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Redagowanie tekstów oraz artykułów
  • Tworzenie sloganów i treści reklamowych do kanałów digital i nie tylko
  • Przygotowywanie treści ofert produktowych oraz opisów marek
  • Tworzenie koncepcji akcji reklamowych
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań promocji produktu
  • Monitorowanie trendów, premier i spekulacji w branży
  • Wartościowe ustosunkowywanie się do pojawiających się pytań i wspieranie zespołu w zakresie copy

Wymagania:

  • Kreatywność, lekkie pióro i łatwość operowania słowem
  • Umiejętność redagowania treści, tytułów oraz haseł reklamowych
  • Znajomość sposobów komunikacji reakcyjnej w internecie
  • Dokładność i terminowość
  • Nieprzeciętna pomysłowość, myślenie koncepcyjne i chęć rozwoju
  • Samodzielność i odpowiedzialność za realizowane projekty
  • zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań
  • umiejętność wyszukiwania szczegółowych informacji na każdy temat
  • Mile widziana znajomość podstaw z zakresu HTML, CSS, SEO
  • Dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Częstochowy

Co oferujemy:

  • Pracę nad ciekawymi, innowacyjnymi projektami w rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego w zakresie copywritingu, SEO, content marketingu i nie tylko
  • Pracę z nowymi technologiami

 


PPC Manager

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów: 1

Nr referencyjny: PPCM/03/2018


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Udział w tworzeniu strategii PPC (SEM, Afiliacja, Remarketing, Display, porównywarki cen, RTB)
  • Pełna odpowiedzialność za wdrożenie oraz realizację strategii PPC
  • Zarządzanie zespołem oraz osiąganie uzgodnionych celów i budżetów
  • Kontrola kosztów i realizacji wskaźników
  • Analiza oraz wdrażanie nowych rozwiązań PPC
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu
  • Podnoszenie efektywności i wyników sprzedażowych


Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy 4 dni w tygodniu na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie w segmencie e-commerce retail
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online w segmencie retail
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Zainteresowanie tematyką szeroko pojętego marketingu i znajomość bieżących trendów
  • umiejętność weryfikacji wyników prowadzonych działań marketingowych oraz interpretacji uzyskanych danych
  • Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i prowadzenia kilku projektów jednocześnie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Mile widziana znajomość narzędzia Google Tag Manager

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach marketingowych oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

 


Programista .NET

 

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów : 2

Nr. Ref.: PNET/05/2018

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania w środowisku Visual Studio .NET
  • Analiza funkcjonowania oraz poprawę błędów w istniejącym już oprogramowaniu
  • Przygotowywanie pakietów wdrożeniowych w ramach tworzonego i modyfikowanego oprogramowania
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej tworzonego oraz rozwijanego oprogramowania
  • Przeglądanie i weryfikacja kodu pozostałych członków zespołu

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Minimum 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Doświadczenie w programowaniu obiektowym (OOP)
  • Bardzo dobra znajomość C#/.NET
  • Znajomość środowiska Visual Studio 2015 lub 2012/2013
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

  • Znajomość technologii Microsoft Azure
  • Znajomość ASP.NET Core, ASP.NET MVC, jQuery
  • Znajomość T-SQL, SQL Server 2012/2014
  • Znajomość WCF, WF, BizTalk Server
  • Znajomość zagadnień wielowątkowości
  • Znajomość Linq, Reactive Extensions
  • Znajomość TFS
  • Znajomość Unity/DI, unit testy

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacj

 


Programista Front-end/JavaScript

 

Miejsce pracy: Kraków

Liczba wakatów: 1

Nr. Ref.: PFJS/03/2018

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie oprogramowania w technologiach Javascript (m.in. React.js), HTML5, CSS3.
  • Rozwój, utrzymanie i wdrażanie istniejącego oprogramowania.
  • Praca w zespole SCRUM (współpraca z innymi członkami zespołu oraz przeglądy kodu).
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz posiadanych certyfikatów i egzaminów w zakresie i formie potwierdzonej przez przełożonego.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość Javascript, HTML5, CSS3.
  • Dobra znajomość frameworków i bibliotek Javascript w tym React.js.
  • Znajomość Responsive Web Design i tworzenia stron na urządzenia mobilne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną.
  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność pracy w zespole SCRUM (dobra komunikatywność).

 

Mile widziane:

  • Znajomość frameworków do testowania Javascript np. Mocha, Chai, Jasmine, Jest.
  • Znajomość Progressive Web Apps.
  • Znajomość biblioteki Redux.
  • Znajomość Bootstrap oraz LESS lub SASS.
  • Znajomość zagadnień Continuous Integration i Continuous Delivery.
  • Znajomość ASP.NET MVC lub ASP.NET Core.
  • Znajomość technologii Microsoft Azure.
  • Znajomość Visual Studio Team Services, TFS lub GIT.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności.
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji.

 


Doradca Klienta (x-kom Warszawa)

Miejsce pracy: Warszawa

​Liczba wakatów: 1

Numer referencyjny: DKW/05/2018


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

·         Kompleksową obsługę Klientów w salonie stacjonarnym

·         Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego

·         Sprzedaż produktów z oferty zgodnie ze standardami firmy


Wymagania:

·         Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)

·         Zainteresowanie nowymi technologiami

·         Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)

·         Dobra organizacja pracy

·         Komunikatywność

·         Wysoka kultura osobista


Oferujemy:

·         Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim

·         Umowę o pracę na pełny etat

·         Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

·         Możliwość uczestniczenia w szkoleniach związanych z obsługą klientów

·         Dostęp do szkoleń produktowych

·         Pracę w energicznym zespole

 


Doradca Klienta- Kraków

Miejsce Pracy: Kraków

Liczba wakatów: 6

Numer referencyjny: DK/03/2018

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kompleksową obsługę Klientów w salonie stacjonarnym

  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego

  • Sprzedaż produktów z oferty firmy

Wymagania:

  • Wiedza zakresu sprzętu elektronicznego ( laptopy, tablety, smartfony, itp.)

  • Zainteresowanie nowymi technologiami

  • Znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office)

  • Dobra organizacja pracy

  • Komunikatywność

  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim

  • Umowa o pracę na pełny etat

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

  • Pracę w energicznym zespole

 


Doradca Klienta w dziale Contact Center

Miejsce pracy: Częstochowa/ Kraków

nr ref: DKCC/05/2018

​Liczba wakatów: 15


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
  • Bieżąca obsługa e-mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
  • Udzielanie pełnej informacji o sposobie reklamacji oraz ewentualnych naprawach
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki


Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Mile widziana wiedza techniczna z zakresu nowych technologii i sprzętu elektronicznego
  • Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
  • Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
  • Dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Możliwość podjęcia pracy w różnych zespołach (od informacyjnego po serwisowy) w zależności od poziomu wiedzy technicznej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta