Dołącz do nas

Dlaczego warto pracować właśnie z nami?

Praca na dłużej

ponad 78% pracowników zostaje z nami dłużej niż dwa lata

Młody zespół

średnia wieku pracowników nie przekracza 22 lat

Nieustanny rozwój

nasza firma zatrudnia już ponad 1000 pracowników

Benefity

pakiet sportowy i medyczny dostępne dla naszych pracowników


Empatia i technologia to nasze korzenie.

Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.

Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 18 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.



Aktualne oferty pracy


Kierownik Produkcji

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

  • Nadzorowanie montażu oraz realizacja zadań produkcyjnych

  • Zapewnienie realizacji zamówień na podstawie ustalonych celów, z zachowaniem najwyższej satysfakcji klienta

  • Zarządzanie linią produkcji desktopów oraz linią modyfikacji laptopów

  • Optymalizacja procesu produkcji i identyfikacja nowych możliwości rozwoju

  • Nadzór nad jakością, terminowością, kosztami

  • Rozliczanie, raportowanie, sprawozdawczość produkcji

  • Prawidłowe prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją produkcyjną

  • Aktywny udział w rozwoju pracowników - doradztwo, motywowanie, ocena

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy

  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem linią produkcyjną

  • Mile widziane doświadczenie w produkcji gniazdowej

  • Wykształcenie wyższe techniczne

  • Doświadczenie w branży elektronicznej będzie dodatkowym atutem

  • Wiedza i doświadczenie na temat optymalizacji procesów produkcji

  • Praktyczna znajomość metod Lean Manufacturing

  • Świadomość kosztowa

  • Nastawienia na realizację celu i poczucia odpowiedzialności za zespół i wykonywaną pracę,

  • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji, zarządzania ryzykiem i determinacji w rozwiązywaniu problemów

  • Zdolności organizacyjne, planistyczne, analityczne

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji

  • Realny wpływ na rozwój firmy i podległego działu

  • Możliwość poszerzania swojej wiedzy i kwalifikacji wśród najlepszych profesjonalistów

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca6@x-kom.pl w tytule wpisując "Kierownik Produkcji".

 


Specjalista ds. HR

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Samodzielne prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji

  • Dbanie o wysoką jakość prowadzonych procesów rekrutacji

  • Doskonalenie bieżących metod rekrutacyjnych, tworzenie i rozwój narzędzi rekrutacyjnych

  • Koordynację procesu zatrudnienia oraz wdrożenia nowych pracowników

  • Udział w działaniach employer branding związanych z budowaniem wizerunku organizacji

  • Zaangażowanie w inne projekty w ramach struktur Human Resources

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy,

  • Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunkowe (ZZL, psychologia)

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi rekrutacji i selekcji

  • Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy własnej

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych

  • Poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach

  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności HR-owych

  • Udział w bieżących projektach HR oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca7@x-kom.pl w tytule wpisując "Specjalista ds. HR".

aplikacji na adres praca7@x-kom.pl w tytule wpisując "Specjalista ds. HR ".


Księgowy/a

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie ewidencji operacji gospodarczych zgodnie z właściwymi przepisami prawa
  • Kontrola dokumentów księgowych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi, ich dekretacja i księgowanie
  • Rozliczanie delegacji
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Kontrola sald kont księgowych
  • Monitorowanie należności
  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji dla US, GUS i inne
  • Archiwizacja dokumentów księgowych
  • Pomoc przy sporządzaniu wewnętrznych raportów i analiz


Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Wykształcenie wyższe z zakresu finansów i / lub rachunkowości
  • Doświadczenie w pracy w dziale księgowości
  • Bardzo dobra znajomość  ustawy o rachunkowości oraz pozostałych ustaw dotyczących sfery działalności gospodarczej
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Mile widziana znajomość programu Comarch Optima
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Samodzielność, dokładność, zaangażowanie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca7@x-kom.pl w tytule wpisując "Księgowy/a".


Social Media Manager

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku należeć będzie:

  • Tworzenie strategii social media i wdrażanie jej we wszystkich kanałach social media oraz rozwijanie i implementacja nowych kierunków rozwoju w tym zakresie
  • Przewodzenie oraz inspirowanie zespołu specjalistów
  • Wyznaczanie kierunku rozwoju zespołu Social Media
  • Tworzenie angażującej treści oraz reagowanie na zachowania użytkowników w kanałach social media
  • Angażowanie społeczności poprzez kreowanie i planowanie akcji marketingowych
  • Analizowanie wzorców zachowań klientów w celu optymalizacji działań marketingowych
  • Monitoring działań konkurencji i tendencji rynkowych
  • Bieżąca analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań

 

Wymagania:

  • Dyspozycyjność do pracy w Częstochowie minimum 3 dni w tygodniu
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość zagadnień z obszaru social media, w tym umiejętność koordynacji kampanii za pomocą narzędzi FB Ads
  • Znajomość narzędzi Google Analytics, AdSense, Trends
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego
  • Połączenie myślenia analitycznego z umiejętnością budowania pozytywnych relacji z ludźmi
  • Pasja do social media oraz zamiłowanie do technologii
  • Entuzjazm w stosunku do nowych zadań i zlecanych projektów

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania swoich umiejętności
  • Zespół kreatywnych miłośników Social Media 

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Social Media Manager".


Marketing Manager

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Kreowanie strategii długo i krótkoterminowej w zakresie performance i trade marketingu
  • Tworzenie, nadzór i realizacja strategii działań performance (m.in. PPC, SEO, e-mail marketing)
  • Nadzór nas realizacją budżetu marketingowego – pozyskiwanie budżetów, negocjowanie warunków, harmonogramowanie
  • Śledzenie trendów w marketingu internetowym i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży produktów w Internecie
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań Klienta oraz działań konkurencji
  • Analiza efektywności prowadzonych działań, realizacja KPI, raportowanie
  • Motywowanie i inspirowanie podległego zespołu specjalistów

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy 4 dni w tygodniu na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie zawodowe poparte wynikami pracy na stanowisku managerskim w obszarze marketingu online
  • Znajomość Google Analytics, Google adwords, adwords Edytor
  • Znajomość narzędzi do realizacji e-mail marketingu i automatyzacji marketingu
  • Praktyczna wiedza z zakresu skutecznego budowania wizerunku firmy w Internecie
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Wyczucie i zmysł marketingowy
  • Umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie, dokładność i wysoka jakość pracy
  • Kreatywność, pomysłowość i dynamizm w działaniu
  • Zorientowanie na realizację celów w wyznaczonym czasie

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Marketing Manager".


UX Designer

Miejsce pracy: Częstochowa/Kraków

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku należeć będzie:

  • Rozwój aplikacji mobilnej x-kom na systemy iOS i Android
  • Rozwój strony www.x-kom.pl
  • Projektowanie Landing Page'ów oraz mniejszych serwisów
  • Łączenie w spójny produkt wymagań biznesu i użytkowników
  • Dostarczenie użytecznego produktu spełniającego wymagania biznesowe
  • Prowadzenie badań użyteczności oraz analiza ich wyników

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (UX Designer, UI Designer, Web Designer, Graphic Designer, Interaction Designer, Information Architecture Designer, itd.) 
  • Praktyczna znajomość narzędzi do tworzenia makiet i prototypów
  • Umiejętność korzystania z wzorców projektów (np. Material Design, Human Interface Guidelines)
  • Znajomość trendów UX/UI
  • Mile widziana praktyczna znajomość narzędzi do projektowania UI
  • Nastawienie na Customer Experience
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,  umiejętność  przekazywania argumentów dla swoich pomysłów

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat lub B2B, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania swoich umiejętności
  • Zespół kreatywnych miłośników najnowszych technologii
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "UX Designer".


Graphic Designer

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Projektowanie graficzne materiałów marketingowych (m.in. landing page’y, newsletterów, bannerów, infografik)
  • Tworzenie projektów graficznych wraz z przygotowaniem do druku (m.in. ulotek, wizytówek, opakowań, materiałów na potrzeby reklamy zewnętrznej)
  • Projektowanie kreatywnych, spójnych z założeniami kampanii kreacji na potrzeby strony www i social media
  • Tworzenie reklam animowanych
  • Współpraca z zespołem w celu osiągnięcia wysokiej jakości artystycznej ze szczególnym ukierunkowaniem na UX, CX

 

Wymagania:

  • Gotowość po podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Kreatywne podejście do realizowanych zadań
  • Znajomość aktualnych trendów w designie
  • Praktyczna znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Adobe After Effects, InDesign, Illustrator)
  • Podstawowa znajomość HTML/CSS
  • Mile widziana edycja grafiki wektorowej
  • Mile widziana znajomość HTML5/CSS3/JS
  • Mile widziana znajomość frameworka Bootstrap, RWD/AWD
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Skuteczność i precyzja w działaniu

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisująć "Graphic Designer".


Copywriter

Miejsce pracy: Częstochowa

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Redagowanie tekstów oraz artykułów
  • Tworzenie sloganów i treści reklamowych do kanałów digital i nie tylko
  • Przygotowywanie treści ofert produktowych oraz opisów marek
  • Tworzenie koncepcji akcji reklamowych
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań promocji produktu
  • Monitorowanie trendów, premier i spekulacji w branży
  • Wartościowe ustosunkowywanie się do pojawiających się pytań i wspieranie zespołu w zakresie copy

 

Wymagania:

  • Kreatywność, lekkie pióro i łatwość operowania słowem
  • Umiejętność redagowania treści, tytułów oraz haseł reklamowych
  • Znajomość sposobów komunikacji reakcyjnej w internecie
  • Dokładność i terminowość
  • Nieprzeciętna pomysłowość, myślenie koncepcyjne i chęć rozwoju
  • Samodzielność i odpowiedzialność za realizowane projekty
  • zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań
  • umiejętność wyszukiwania szczegółowych informacji na każdy temat
  • Mile widziana znajomość podstaw z zakresu HTML, CSS, SEO
  • Dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Częstochowy

 

Co oferujemy:

  • Pracę nad ciekawymi, innowacyjnymi projektami w rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego w zakresie copywritingu, SEO, content marketingu i nie tylko
  • Pracę z nowymi technologiami

 

Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Copywriter"


WEB Product Manager

 

Miejsce pracy: Kraków
Liczba wakatów: 1
 

Opis stanowiska :

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Określanie strategii, celów biznesowych oraz rekomendowanie nowych kierunków rozwoju dla platformy www
  • Przygotowywanie oraz prowadzenie nowych projektów związanych z rozwojem platformy www
  • Zarządzanie priorytetami listy funkcjonalności
  • Nadzór nad pracami projektowymi i wdrożeniem
  • Współpraca z Analitykiem Biznesowym oraz Product Ownerem w SCRUM przy określaniu, zatwierdzaniu i weryfikowaniu wymagań
  • Dostarczenie opisu wymagań na poziomie ogólnym oraz zatwierdzanie wyników analiz szczegółowych dla funkcjonalności
  • Ustalanie celów (KPI), analizowanie badań użyteczności strony i rekomendowanie prac związanych z poprawą usability

 

Wymagania :

  • 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży e-commerce oraz doskonałe zrozumienie potrzeb biznesowych tej branży
  • Znajomość trendów w zakresie rozwoju platform www
  • Znajomość zagadnień oraz trendów UX/CX/UI
  • Umiejętność kreowania i optymalizacji procesów zarządzania i rozwoju platform www
  • Umiejętności zarządzania zespołem oraz koordynacji prac pomiędzy zespołami
  • Umiejętności  analityczne
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Duża odpowiedzialność
  • Entuzjazm i zaangażowanie w pracy
  • Chęć ciągłego rozwoju
  • Dobra komunikatywność
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu

 

Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach marketingowych oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując WEB Product Manager".


Planista i koordynator kampanii

 

Miejsce pracy: Częstochowa
Liczba wakatów: 1
 

Opis stanowiska :

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Planowanie i koordynowanie wdrożenia oraz realizacji kluczowych kampanii marketingowych
  • Przygotowywanie media planów oraz odpowiedniej alokacji budżetów marketingowych
  • Ustalanie celów oraz wskaźników kampanii
  • Tworzenie oraz zarządzanie harmonogramem kampanii
  • Monitorowanie i rozliczanie przebiegu kampanii
  • Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów
  • Kontrola kosztów i realizacji wskaźników
  • Analiza grup celowych, trendów oraz aktywności konkurencji
  • Tworzenie koncepcji i mechanizmów nowych rozwiązań biznesowych i promocyjnych

 

Wymagania :

  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (w prowadzeniu dużych kampanii marketingowych)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Ponadprzeciętna umiejętność planowania
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu
  • Umiejętność zarządzania czasem
  • Komunikatywność
  • Szybkie rozwiązywanie problemów
  • Otwartość na nowe wyzwania skrupulatność
  • Dokładność
  • Samodzielność

 

Mile widziane:

  • 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość wybranej metodyki zarządzania projektami
  • Znajomość narzędzia Google Analytics

 

Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach marketingowych oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Planista i koordynator kampanii".


Starszy specjalista ds. social media

 

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy: Częstochowa

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Tworzenie strategii oraz jej wdrażanie we wszystkich kanałach social media obecnie wykorzystywanych oraz rozwijanie i implementacja nowych
  • Tworzenie oraz optymalizacja kampanii  płatanych na mediach społecznościowych (Facebook Ads, Twitter Ads)
  • Inicjowanie i kreowanie angażujących wpisów oraz akcji, dopasowanych pod konkretne medium
  • Badanie efektywności działań, sporządzanie planów i raportów z przeprowadzonych aktywności
  • Regularne prowadzenie analiz trendów w SM, rekomendacja nowych rozwiązań
  • Współpraca z innymi działami, polegająca na doradztwie w zakresie social media

 

Wymagania:

  • Dyspozycyjność do pracy 4 dni w tygodniu w Częstochowie
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra orientacja w trendach i nowościach w obszarze komunikacji z klientem
  • Praktyczne doświadczenie w przygotowywaniu strategii komunikacyjnych w social media
  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu profili na Facebooku, Instagramie i Twitterze
  • Dobry warsztat copywriterski
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem 
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Nieszablonowe myślenie, innowacyjność i inicjatywa
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych
  • Umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie oraz sprawne zarządzanie czasem

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w dynamicznej branży e-commerce, w środowisku dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "Starszy Specjalista ds. social media".

 


PPC Manager

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Udział w tworzeniu strategii PPC (SEM, Afiliacja, Remarketing, Display, porównywarki cen, RTB)
  • Pełna odpowiedzialność za wdrożenie oraz realizację strategii PPC
  • Zarządzanie zespołem oraz osiąganie uzgodnionych celów i budżetów
  • Kontrola kosztów i realizacji wskaźników
  • Analiza oraz wdrażanie nowych rozwiązań PPC
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu
  • Podnoszenie efektywności i wyników sprzedażowych


Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy 4 dni w tygodniu na terenie Częstochowy
  • Doświadczenie w segmencie e-commerce retail
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online w segmencie retail
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Zainteresowanie tematyką szeroko pojętego marketingu i znajomość bieżących trendów
  • umiejętność weryfikacji wyników prowadzonych działań marketingowych oraz interpretacji uzyskanych danych
  • Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i prowadzenia kilku projektów jednocześnie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Mile widziana znajomość narzędzia Google Tag Manager

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach marketingowych oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca4@x-kom.pl w tytule wpisując "PPC Manager".


Product Owner

Miejsce pracy: Kraków

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowanie analiz biznesowych oraz wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych dla tworzonych funkcjonalności.
  • Praca z zespołami SCRUM jako Product Owner
  • Zbieranie i analiza wymagań oraz przygotowywanie user stories
  • Utrzymanie i określenie priorytetów elementów product backlog 
  • Planowania sprintu wraz z zespołami Scrum
  • Walidacja wykonywanych user stories
  • Pomoc w organizacja spotkań zespołu w ramach SCRUM.
  • Współpraca z IT Program Managerem przy wyznaczaniu celów dla zespołu oraz realizacji innych działań.
  • Współpraca z pozostałymi działami/pracownikami firmy.
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz posiadanych certyfikatów i egzaminów w zakresie i formie potwierdzonej przez przełożonego


Wymagania:

  • Ponad rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość zasad SCRUM
  • Umiejętności  analityczne
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji
  • Znajomość technologii informatycznych w stopniu pozwalającym na zrozumienie zespołu i środowiska pracy
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Odpowiedzialność, komunikatywność i systematyczność 

 

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe Informatyczne lub pokrewne
  • Znajomość branży retail/e-commerce
  • Znajomość TFS
  • Znajomość zagadnień ALM
  • Zainteresowanie rynkiem nowych technologii związanych z powstawaniem oprogramowania lub innych obszarów IT

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując "Product Owner".


Specjalista Rozwiązań Biznesowych Office 365 (R&D)

 

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wykorzystywanie narzędzi Office 365 do skutecznego rozwiązywania problemów/zadań biznesowych oraz kreowania nowych zastosowań
  • Wsparcie dla analityków, architektów i programistów przy tworzeniu i projektowaniu rozwiązań IT
  • Prowadzenie badań oraz projektów proof of concept w ramach prac R&D
  • Wsparcie zaawansowanych użytkowników w zakresie tworzonych przez tych użytkowników rozwiązań biznesowych.
  • Wsparcie przy wdrażaniu i konfiguracji usług Microsoft Office 365
  • Tworzenie dokumentacji
  • Współpraca z pozostałymi działami/pracownikami firmy
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz posiadanych certyfikatów i egzaminów w zakresie i formie potwierdzonej przez przełożonego


Wymagania:

  • Około 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość narzędzi Office 365
  • Doświadczenie w SharePoint Online
  • Dobra znajomość narzędzi i aplikacji z pakietu Microsoft Office (w tym Excel, Word, Outlook)
  • Rozumienie potrzeb biznesowych oraz umiejętność komunikacji z biznesem;
  • Skuteczność w realizacji niestandardowych i wymagających zadań;
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów.
  • Chęć ciągłego uczenia się oraz umiejętność szybkiego poznawania nowych narzędzi w stopniu zaawansowanym;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Kreatywność, umiejętności pracy w zespole i zaangażowanie

 

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe Informatyczne lub pokrewne
  • Znajomość Microsoft Flow i PowerApps
  • Znajomość Microsoft Power BI
  • Znajomość usług Microsoft Azure
  • Doświadczenie w administrowaniu Office 365
  • Znajomość Microsoft Project, TFS
  • Znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieci teleinformatycznych oraz Active Directory
  • Znajomość Microsoft SQL Server lub innych baz danych
  • Znajomość .NET/C#, PowerShell
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Certyfikaty Microsoft

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując ''Specjalista ds. Rozwiązań Biznesowych Office 365 (R&D)"'.

 


Programista.NET

 

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów : 2

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania w środowisku Visual Studio .NET
  • Analiza funkcjonowania oraz poprawę błędów w istniejącym już oprogramowaniu
  • Przygotowywanie pakietów wdrożeniowych w ramach tworzonego i modyfikowanego oprogramowania
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej tworzonego oraz rozwijanego oprogramowania
  • Przeglądanie i weryfikacja kodu pozostałych członków zespołu

 

Wymagania:

  • Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy
  • Minimum 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną
  • Doświadczenie w programowaniu obiektowym (OOP)
  • Bardzo dobra znajomość C#/.NET
  • Znajomość środowiska Visual Studio 2015 lub 2012/2013
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywaniu problemów pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Mile widziane

  • Znajomość technologii Microsoft Azure
  • Znajomość ASP.NET Core, ASP.NET MVC, jQuery
  • Znajomość T-SQL, SQL Server 2012/2014
  • Znajomość WCF, WF, BizTalk Server
  • Znajomość zagadnień wielowątkowości
  • Znajomość Linq, Reactive Extensions
  • Znajomość TFS
  • Znajomość Unity/DI, unit testy

 

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacj

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując "Programista.NET".


Programista Front-end/JavaScript

 

Miejsce pracy: Kraków

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • Tworzenie oprogramowania w technologiach Javascript (m.in. React.js), HTML5, CSS3.
  • Rozwój, utrzymanie i wdrażanie istniejącego oprogramowania.
  • Praca w zespole SCRUM (współpraca z innymi członkami zespołu oraz przeglądy kodu).
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz posiadanych certyfikatów i egzaminów w zakresie i formie potwierdzonej przez przełożonego.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość Javascript, HTML5, CSS3.
  • Dobra znajomość frameworków i bibliotek Javascript w tym React.js.
  • Znajomość Responsive Web Design i tworzenia stron na urządzenia mobilne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym pracę z dokumentacją techniczną.
  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność pracy w zespole SCRUM (dobra komunikatywność).

 

Mile widziane:

  • Znajomość frameworków do testowania Javascript np. Mocha, Chai, Jasmine, Jest.
  • Znajomość Progressive Web Apps.
  • Znajomość biblioteki Redux.
  • Znajomość Bootstrap oraz LESS lub SASS.
  • Znajomość zagadnień Continuous Integration i Continuous Delivery.
  • Znajomość ASP.NET MVC lub ASP.NET Core.
  • Znajomość technologii Microsoft Azure.
  • Znajomość Visual Studio Team Services, TFS lub GIT.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze pracy.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności.
  • Udział w bieżących projektach oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji.

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca5@x-kom.pl w tytule wpisując "Programista Front-end/JavaScript".


Doradca Klienta w dziale Contact Center

Miejsce pracy: Częstochowa

​Liczba wakatów: 3


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie rozmów z Klientami (wyłącznie połączenia przychodzące) z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
  • Bieżąca obsługa e-mailowa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
  • Udzielanie pełnej informacji o sposobie reklamacji oraz ewentualnych naprawach
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki


Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Mile widziana wiedza techniczna z zakresu nowych technologii i sprzętu elektronicznego
  • Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu sprzętu elektronicznego
  • Umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
  • Dyspozycyjność, odporność na stres oraz samodzielność


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Możliwość podjęcia pracy w różnych zespołach (od informacyjnego po serwisowy) w zależności od poziomu wiedzy technicznej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca3@x-kom.pl w tytule wpisując "Doradca Klienta w dziale Contact Center".


Doradca Klienta (x-kom Kraków Chopina)

Miejsce pracy: Kraków

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Kompleksową obsługę Klientów w salonie stacjonarnym
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego
  • Sprzedaż produktów z oferty zgodnie ze standardami firmy


Wymagania:

  • Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach związanych z obsługą klientów
  • Dostęp do szkoleń produktowych
  • Pracę w energicznym zespole

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca1@x-kom.pl w tytule wpisując "Doradca Klienta Kraków Chopina".


Doradca Klienta (x-kom Kraków Bonarka)

Miejsce pracy: Kraków

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Kompleksową obsługę Klientów w salonie stacjonarnym
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego
  • Sprzedaż produktów z oferty zgodnie ze standardami firmy


Wymagania:

  • Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach związanych z obsługą klientów
  • Dostęp do szkoleń produktowych
  • Pracę w energicznym zespole

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca1@x-kom.pl w tytule wpisując "Doradca Klienta Kraków Bonarka".


Doradca Klienta (x-kom Bielsko-Biała)

 

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Kompleksową obsługę Klientów w salonie stacjonarnym
  • Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego
  • Sprzedaż produktów z oferty zgodnie ze standardami firmy


Wymagania:

  • Wiedza z zakresu sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, smartfony, itp.)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach związanych z obsługą klientów
  • Dostęp do szkoleń produktowych
  • Pracę w energicznym zespole

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca2@x-kom.pl w tytule wpisując "Doradca Klienta Bielsko-Biała".


Magazynier w salonie stacjonarnym (x-kom Kraków Chopina)

 

Miejsce pracy: Kraków

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przyjmowanie dostaw towaru do salonu
  • Układanie towaru, 
  • Pakowanie zamówień
  • Dbanie o towar i utrzymywanie porządku


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w magazynie (mile widziane)
  • Sumienność i dokładność
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie w realizację zadań
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość obsługi komputera

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Pracę w energicznym zespole, który potrafi stworzyć dobrą atmosferę pracy

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca1@x-kom.pl, w tytule wpisując "Magazynier - Kraków Chopina".


Magazynier w salonie stacjonarnym (x-kom Warszawa Reduta)

 

Miejsce pracy: Warszawa

​Liczba wakatów: 1


Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przyjmowanie dostaw towaru do salonu
  • Układanie towaru, 
  • Pakowanie zamówień
  • Dbanie o towar i utrzymywanie porządku


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w magazynie (mile widziane)
  • Sumienność i dokładność
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie w realizację zadań
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość obsługi komputera

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskim
  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Pracę w energicznym zespole, który potrafi stworzyć dobrą atmosferę pracy

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji na adres praca2@x-kom.pl, w tytule wpisując "Magazynier - Warszawa Reduta"