(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Sposoby dostawy i płatności


Dostawa

Twoje zamówienie wysyłamy kurierem, do automatów InPost Paczkomat® lub punktów odbioru Poczty Polskiej. Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski.

Wybrane produkty, mogą mieć darmową dostawę wysyłkową. Czasem może to dotyczyć jednego z przewoźników. Zawsze możesz odebrać produkt za darmo w jednym z naszych salonów stacjonarnych.

UPS DHL FedEx Pocztex InPost zadbano

Kurier, przedpłata

Kurier, płatność przy odbiorze

  • Dla niektórych produktów, możesz wybrać dostawcę, który doręczy Twoje zamówienie.
  • Koszt przesyłki obejmuje kwotę ubezpieczenia o wartości zamówienia. Jeśli zauważysz, że taśmy lub opakowanie firmowe jest uszkodzone, sprawdź w obecności kuriera czy zamówienie jest kompletne.
    Jeśli stwierdzisz braki w zamówieniu, sporządź z kurierem protokół szkody. Jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji w przypadku niekompletności zamówienia.

Kurier, dostawa na dzisiaj w Warszawie

  • Ta forma dostawy jest dostępna tylko w Warszawie. Zakupy tego samego dnia doręczy kurier PickPack. Kiedy odbierze od nas przesyłkę, prześle Ci SMS–em link do śledzenia dostawy.
  • Doręczymy tylko te produkty, które są dostępne w jednym z naszych warszawskich salonów.
  • Maksymalne wymiary paczki to 60 cm x 40 cm x 40 cm, a waga 15 kg. Wartość zamówienia nie może przekraczać 40 000 zł brutto.

Salon x-kom

  • Zamówione produkty możesz odebrać za darmo w jednym z naszych 25 salonów w ciągu 3 dni roboczych od dnia, w którym doręczymy zamówienie do salonu. Dokładną listę salonów znajdziesz na stronie kontakt.
  • Do salonów nie doręczamy szczególnie dużych urządzeń, na przykład: wybranych telewizorów, czy niektórych modeli komputerów stacjonarnych.

Paczkomat® 24/7

  • Do skrytek Paczkomat® 24/7 doręczamy zamówienia o maksymalnych wymiarach 39 cm x 36 cm x 62 cm i wadze do 25 kg. Maksymalna wartość zamówienia to 20 000 zł brutto.
  • Masz 48 godzin, aby odebrać przesyłkę ze skrytki. Jeśli wiesz, że nie zdążysz, 12 godzin przed upływem terminu odbioru możesz przedłużyć czas na odbiór o 24 godziny. Zrobisz to przez aplikację InPost.

Punkt odbioru (Żabka, Poczta i inne)

  • Punkty odbioru to: Automaty Poczty Polskiej, placówki pocztowe, sklepy Żabka i inne punkty, w których możesz odebrać zamówienie.
  • Dokładną listę punktów, w których możesz odebrać przesyłkę, sprawdzisz, gdy będziesz składać zamówienie.
  • Maksymalne wymiary paczki dla Automatów Pocztowych to: 57,5 cm x 46 cm x 37 cm, a waga do 20 kg.
  • Maksymalne wymiary paczki dla pozostałych punktów odbioru: 70 cm x 60 cm x 60 cm, a waga do 20 kg.

Płatność

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić jak chcesz – z góry lub przy odbiorze. W swojej ofercie mamy raty, leasing dla firm i płatność odroczoną. Obsługujemy także proces Tax Free.

Przelewy24 Płatność kartą Blik Przelew tradycyjny Gotówka Alior Santander PKO Leasing Grenke

Płatność online - Przelewy24

Przelewy 24 to bramka płatnicza, dzięki której możesz zapłacić szybkim przelewem, BLIK-iem (za zakupy poniżej 1000 zł), Google Payem, Apple Payem lub skorzystać z płatności odroczonej PayPo.

Karta płatnicza online - Visa i Mastercard

Płatność kartą za pośrednictwem bramki płatniczej.

BLIK

Płatność kodem BLIK za pośrednictwem bramki płatniczej jest dostępna tylko dla zamówień poniżej 1000 zł.

Przelew tradycyjny

  • Samodzielnie zaloguj się do swojego banku i zleć przelew lub skorzystaj z placówki pocztowej.
  • Pamiętaj, żeby w tytule przelewu koniecznie wpisać numer zamówienia, który znajdziesz w dalszych krokach.
  • Zamówienie wyślemy dopiero, gdy zaksięgujemy Twoją wpłatę.

Przy odbiorze

  • Dostawa kurierem: płatność gotówką. Przygotuj odliczoną kwotę dla kuriera.
  • Odbiór w salonie: płatność gotówką lub kartą.
  • Paczkomat® 24/7: brak możliwości płatności przy odbiorze.
  • Punkt odbioru - Żabka, Poczta i inne: dla pewności przygotuj gotówkę. Nie we wszystkich punktach zapłacisz kartą.

Raty

Więcej o zakupach ratalnych dowiesz się na stronie rat.

Leasing

Więcej o lesaingu dowiesz się na stronie leasingu.


Zwrot zużytego sprzętu

Kiedy zamawiasz nowy sprzęt elektryczny i elektroniczny, możesz bezpłatnie oddać nam swój zużyty sprzęt tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach.


Najczęściej zadawane pytania

  • Status realizacji można sprawdzić na stronie Śledzenie zamówienia lub logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową.
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia.
Oczywiście jest taka możliwość.
  • Jeżeli kupujesz wysyłkowo domyślnie otrzymasz fakturę VAT
  • Jeżeli realizujesz transakcję w salonie domyślnie otrzymasz paragon. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT
  • Jeżeli wybrałeś formę płatności (przedpłata na konto, kredyt ratalny, umowa leasingowa) również domyślnie otrzymasz fakturę VAT
  • Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-kom.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP – nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

  • W przypadku zamówienia realizowanego w salonie sprzedaży o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment wydania towaru
  • W przypadku zakupu realizowanego wysyłkowo o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia
Umożliwiamy zakup z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty prosimy o przesłanie wypełnionego wzoru zamówienia na adres mailowy zamowienia.publiczne@x-kom.pl. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

icon

Napisz do nas

x-kom@x-kom.pl odpowiadamy 24/7
icon

Czat z doradcą

Przejdź na stronę kontaktu Otwórz WhatsApp odpowiadamy 24/7
icon

Zadzwoń

+48 34 377 00 00
pon. – pt. 8:00 – 21:00 sob. – niedz. 8:00 – 19:00