Twoje zamówienie wysyłamy kurierem, do automatów InPost Paczkomat® lub punktów odbioru Poczty Polskiej.
Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski.
Wybrane produkty, mogą mieć darmową dostawę wysyłkową. Czasem może to dotyczyć jednego z przewoźników. Zawsze możesz odebrać produkt za darmo w jednym z naszych salonów stacjonarnych.
Przelewy 24 to bramka płatnicza, dzięki której możesz zapłacić szybkim przelewem, BLIK-iem (za zakupy poniżej 1000 zł), Google Payem, Apple Payem lub skorzystać z płatności odroczonej PayPo.
Płatność kartą za pośrednictwem bramki płatniczej.
Płatność kodem BLIK za pośrednictwem bramki płatniczej jest dostępna tylko dla zamówień poniżej 1000 zł.
Więcej o zakupach ratalnych dowiesz się na stronie rat.
Więcej o lesaingu dowiesz się na stronie leasingu.
Kiedy zamawiasz nowy sprzęt elektryczny i elektroniczny, możesz bezpłatnie oddać nam swój zużyty sprzęt tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach.
Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-kom.pl
Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP – nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.
[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]