(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Regulamin sprzedaży dla umów zawieranych na odległość

Obowiązuje od 1 marca 2025 roku

Dla zamówień składanych do dnia 28.02.2025 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 28.02.2025

Dla zamówień składanych do dnia 01.10.2023 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 01.10.2023

Dla zamówień składanych do dnia 19.01.2023 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 19.01.2023

Dla zamówień składanych do dnia 18.08.2022 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 18.08.2022

Dla zamówień składanych do dnia 01.01.2021 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 01.01.2021

Dla zamówień składanych do dnia 31.12.2020 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 31.12.2020

Dla zamówień składanych do dnia 14.02.2019 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 14.02.2019

Dla zamówień składanych do dnia 01.11.2018 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 01.11.2018

Dla zamówień składanych do dnia 24.05.2018 r. obowiązuje: Regulamin Sprzedaży obowiązujący do 24.05.2018

  1. W regulaminie używamy pojęć:
    • my – sprzedawca, czyli x-kom.
      Nasze pełne dane:
      x-kom sp. z o.o., ul. Bojemskiego 25, 42-202 Częstochowa,
      Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
      KRS: 0000429838, NIP: 9492107026, BDO: 000005541, kapitał zakładowy 10 000 000 zł,
      adres mejlowy: x-kom@x-kom.pl, numer telefonu: 34 377 00 00, mamy status dużego przedsiębiorcy,
    • partner – nasz partner handlowy, za pośrednictwem którego dostarczamy niektóre produkty.
      Pełne dane naszego partnera handlowego:
      "AB Spółka Akcyjna", ul. Europejska 4, 55-040 Magnice,
      Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000053834, NIP: 8951628481, BDO: 000011269, kapitał zakładowy 16 187 644 zł, adres mejlowy: cc@ab.pl, numer telefonu: +48 71 70 26 500;
    • Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie,
    • nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.x-kom.pl oraz w aplikacji mobilnej na systemy Android, iOS i Huawei (https://aplikacja.x-kom.pl),
    • zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego,
    • treści cyfrowe – produkty (towary) w postaci cyfrowej – zarówno te przesyłane elektronicznie (np. klucze produktu), jak i zapisane na nośniku (np. płyta CD, płyta DVD).
  2. W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty (towary), treści cyfrowe i usługi.
  3. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
  4. Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym sklepie, napisać komentarz lub korzystać z innych funkcjonalności naszej strony – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.
  1. Sprzedajemy produkty (towary), które prezentujemy w naszym sklepie.
  2. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci towar wolny od wad. Jesteśmy też odpowiedzialni za zgodność naszych świadczeń zgodnie z umową jaką z nami zawrzesz. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako outlet.
  1. W naszym sklepie możesz:
    • robić zakupy,
    • korzystać z indywidualnych rabatów,
    • uczestniczyć w promocjach i konkursach,
    • oceniać produkty i pisać o nich opinie,
    • komentować artykuły (newsy i poradniki) na naszej stronie internetowej www.x-kom.pl
      i na portalu https://geex.x-kom.pl,
    • rejestrować konta na forum pod adresem: https://forum.x-kom.pl.
  2. Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
  3. Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię – na przykład informacje o zamówieniach w naszym systemie.
  4. Konto możesz bezpłatnie zarejestrować w naszym sklepie m.in. na stronie www.x-kom.pl/rejestracja lub w aplikacji mobilnej. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Potwierdzenie rejestracji konta prześlemy Ci mejlem.
  5. Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie. Aby to zrobić:
    • wyślij nam mejl na adres: rodo@x-kom.pl ze skrzynki przypisanej do Twojego konta; lub
    • zadzwoń pod numer 34 377 00 00 z numeru przypisanego do Twojego konta.
  6. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:
    • używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
    • masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
    • masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
  7. Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres:
    x-kom@x-kom.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
  8. Zastrzegamy sobie prawo do blokowania i zgłaszania właściwym organom ścigania działań, które zakłócają funkcjonowanie naszego sklepu, naruszają bezpieczeństwo systemu oraz prowadzą do uzyskiwania nieuprawnionych korzyści: wykorzystania botów, skryptów, robotów indeksujących, narzędzi do scrapingu oraz innych zautomatyzowanych procesów w celu uzyskiwania dostępu do informacji, gromadzenia danych, automatyzacji zakupów, udziału w akcjach promocyjnych lub ingerowania w działanie naszego sklepu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.
  9. Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, napisz wiadomość z wyjaśnieniami na kontakt@x-kom.pl, w terminie 14 dni od otrzymania e-maila ustosunkujemy się do Twoich wyjaśnień i poinformujemy Cię o decyzji, jaką podjęliśmy.
  1. Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie, mejlowo, podczas rozmowy z naszym konsultantem (przez telefon).
  2. W naszym sklepie nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
  3. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.x-kom.pl, aplikację mobilną, mejl oraz telefon. W naszym sklepie możesz to robić na dwa sposoby:
    • przez swoje konto,
    • bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
  4. Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
    • przeczytaj informacje o produkcie,
    • dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
    • wybierz sposób dostawy,
    • wybierz sposób płatności,
    • wprowadź dane odbiorcy,
    • sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
    • złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
  5. W wyjątkowych przypadkach produkty oznaczamy jako oferty specjalne. Ofertą specjalną są produkty w przedsprzedaży i na wyprzedaży. Oznaczamy tak też produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem albo ich dostępność na rynku jest ograniczona. Na stronie takiego produktu zamieścimy ważne dane na jego temat: ile sztuk produktu możesz kupić na osobę, przybliżony termin dostawy i inne istotne informacje.
  6. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.
  7. Twoje zamówienie jest ważne przez 3 dni robocze od dnia, w którym je przygotujemy. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.
  1. Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
  2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
    • kurierem,
    • do paczkomatów,
    • do punktów odbioru (Poczta Polska, Żabka, Ruch, Orlen i inne),
    • do naszego salonu – ich listę znajdziesz na www.x-kom.pl/kontakt.
  3. Koszt dostawy sprawdzisz na www.x-kom.pl/dostawa.
  4. Niektóre produkty dostarczamy za pośrednictwem naszego partnera. Nie zmienia to jednak Twoich uprawnień, które dotyczą zakupu i reklamacji.
  5. Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 10 dni roboczych. Jeśli termin dostawy produktu będzie dłuższy, przybliżony czas dostawy podamy w opisie tego produktu w naszym sklepie.
  6. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu.
    Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
  7. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. To ułatwi procedurę reklamacyjną.
    • Przy dostawie kurierem:
      • zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki; lub
      • skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki) – przez formularz na stronie www.x-kom.pl/serwis.
    • Przy dostawie paczkomatem:
      • pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;
      • umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;
      • zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu – lub nam, przez formularz na stronie www.x-kom.pl/serwis.
  8. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.
  9. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy.
  1. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
  2. Za zakupy możesz zapłacić na kilka sposobów – w zależności od tego, który sposób dostawy wybierzesz.
    Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:
    • kurierem – możesz zapłacić:
      • online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez płatnośc online (przedpłata),
      • tradycyjnym przelewem bankowym,
      • w ratach kredytu udzielonego przez bank (przedpłata),
      • w formie leasingu (przedpłata),
      • w formie płatności odroczonej PayPo przez płatność online (przedpłata),
      • gotówką (przy odbiorze),
      • kartą (przy odbiorze, u wybranych kurierów),
      • naszą kartą podarunkową,
    • do paczkomatu i punktu odbioru – możesz zapłacić:
      • online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez płatność online (przedpłata),
      • tradycyjnym przelewem bankowym,
      • w ratach kredytu udzielonego przez bank (przedpłata),
      • naszą kartą podarunkową,
    • do naszego salonu – możesz zapłacić:
      • online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez płatnośc online (przedpłata),
      • tradycyjnym przelewem bankowym,
      • w ratach kredytu udzielonego przez bank (przedpłata),
      • w formie leasingu (przedpłata),
      • gotówką (przy odbiorze),
      • kartą (przy odbiorze),
      • naszą kartą podarunkową (przy odbiorze).
  3. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
  4. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres mejlowy który nam wskażesz, lub który podajesz podczas rejestracji. Jeśli zmieniasz adres mejlowy – powiadom nas o tym pisemnie lub mejlowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres mejlowy będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
  5. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
  6. Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej.
  7. Jeśli odstąpisz od umowy lub kiedy pozytywnie rozpatrzymy Twoją reklamację, w której wybrałeś zwrot środków takiego zwrotu dokonamy metodą w jakiej płatność została wykonana.
  1. Kiedy sprzedajemy Ci treści cyfrowe, jesteśmy wyłącznie ich dystrybutorem. Nie jesteśmy licencjodawcą treści cyfrowych, które dystrybuujemy. Umowę licencyjną zawierasz z licencjodawcą.
  2. Kiedy, podczas instalowania treści cyfrowych, akceptujesz umowę licencyjną – zawierasz umowę z licencjodawcą. Są też treści cyfrowe, które nie będą mieć takiej umowy – wtedy obowiązują zapisy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  3. Gdy sprzedajemy Ci treści cyfrowe na nośniku materialnym, odpowiadamy tylko za wady nośnika, na którym ta treść jest utrwalona – na przykład płyty CD. Nie odpowiadamy za wady treści na tym nośniku.
  4. Za wady treści cyfrowych, które przekazujemy w formie kluczy aktywacyjnych, odpowiada licencjodawca tych treści.
  5. Jeśli robisz zakupy prywatne i kupujesz treść cyfrową, która nie jest zapisana na nośniku materialnym, możemy – za Twoją zgodą – dostarczyć Ci tę treść zanim upłynie termin 15 dni na odstąpienie od umowy. Dzięki temu możesz od razu korzystać z treści, którą kupujesz, ale jednocześnie nie możesz jej już zwrócić – Twoje prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
  6. Jeśli robisz zakupy prywatne i kupujesz od nas nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, które dostarczymy Ci w zamkniętym opakowaniu, i je otworzysz – nie możesz ich już zwrócić – Twoje prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
  7. W przypadku treści cyfrowych w ich opisie na opakowaniu i na karcie produktu znajdują się informacje o:
    • ich funkcjonalności oraz kompatybilności ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem;
    • technicznych środkach ich ochrony.
  1. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie poza salonem – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
  2. Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 15 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
  3. Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać:
    • przez formularz na stronie www.x-kom.pl/serwis – tę formę zalecamy;
    • mejlem na adres: serwis@x-kom.pl;
    • pocztą na adres: x-kom sp. z o.o., ul. Bojemskiego 25, 42-202 Częstochowa – możesz skorzystać ze wzoru, który znajdziesz na naszej stronie: www.x-kom.pl/serwis.
  4. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
    • za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
    • za Twoją zgodą dostarczyliśmy Ci treść cyfrową przed upływem terminu na zwrot i poinformowaliśmy Cię, że utracisz do niego prawo – więcej na ten temat pisaliśmy w rozdziale VII: Treści cyfrowe;
    • kupujesz produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby, na przykład komputer z indywidualnym montażem lub smartfon z grawerem;
    • kupujesz od nas nagrania dźwiękowe, wizualne albo programy komputerowe, które dostarczymy Ci w zamkniętym opakowaniu, a Ty je otworzysz;
    • dostarczyliśmy Ci produkt w zamkniętym opakowaniu ze względów higienicznych i zdrowotnych, a Ty je otworzysz ;
    • wylicytowałeś produkt w drodze aukcji publicznej;
    • kupujesz produkt, który po dostarczeniu ze względu na swoją funkcję, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami np. użyty tusz do drukarki.
  5. Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.
  6. Jeśli zwracasz nam produkty masz obowiązek wylogowania się ze wszystkich aplikacji zainstalowanych w produkcie, w tym w szczególności do usunięcia haseł ochronnych, połączonych z kontem osobistym lub jakichkolwiek innych blokad, które wykluczają lub utrudniają korzystanie z produktu.
  7. Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot. Kiedy kupujesz produkt w zestawie z innym produktem, możesz zwrócić jedynie cały zestaw. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy.
  8. Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 15 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.
  9. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.
  1. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamację produktu z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową) możesz nam złożyć w dowolnej formie. Zalecamy, żebyś zgłosił ją przez formularz na stronie www.x-kom.pl/serwis. Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
  3. Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą formularza na naszej stronie, zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją. Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mejlem. Podamy w niej Twój numer zgłoszenia (numer RMA) oraz instrukcję, co zrobić dalej.
  4. Twój numer zgłoszenia (RMA) jest ważny przez 7 dni. Jeśli wyślesz produkt po tym terminie, możemy mieć problem z jego identyfikacją.
  5. Reklamowany produkt możesz:
    • dostarczyć do jednego z naszych salonów,
    • przesłać na adres: x-kom sp. z o.o., ul. Bojemskiego 25, 42-202 Częstochowa – tę formę zalecamy.
  6. Jeśli przesyłasz nam reklamowany produkt:
    • Zrób kopię zapasową danych zapisanych na produkcie (podczas procesu reklamacyjnego istnieje możliwość usunięcia Twoich danych zapisanych na nośnikach cyfrowych),
    • wyloguj się ze wszystkich aplikacji zainstalowanych w produkcie,
    • usuń hasła ochronne i blokady.
  7. W niektórych przypadkach, celem wykonania dokładnej ekspertyzy – potwierdzenia lub zanegowania zgłaszanych przez Ciebie nieprawidłowości związanych z produktem (bez naruszenia zasad gwarancji udzielonej przez Producenta) możemy przesłać reklamowany przez Ciebie produkt do zewnętrznych serwisów, z którymi mamy podpisane stosowne umowy.
  8. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
  9. Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.
  10. Kiedy przyjmiemy od Ciebie produkt w naszym serwisie, wydamy Ci potwierdzenie przyjęcia serwisowego. Jest to jedyny dokument, za pomocą którego możesz odebrać produkt w naszym salonie bez sprawdzania Twoich danych.
  11. Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w Częstochowie. Jeśli nie odbierasz swojego produktu narażasz nas na straty związane z jego magazynowaniem, dlatego też, jeśli nie odbierzesz swojego produktu w terminie 2 lat od dnia zgłoszenie reklamacji możemy go oddać do depozytu sądowego, lub podjąć inne, przewidziane prawem działania celem ochrony naszych interesów.
  12. Większość produktów, które oferujemy w naszym sklepie, jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą. Warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.
  13. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową). Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (pkt 1 d).
  14. Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:
  1. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującym prawem i naszą polityką prywatności. Politykę prywatności znajdziesz w załączniku do tego regulaminu.
  2. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy:
    • robisz zakupy w naszym sklepie. Twoje dane przetwarzamy, gdy obsługujemy transakcje i usługi, z których korzystasz podczas zakupów;
    • korzystasz z innych usług, które są dostępne w naszym serwisie;
    • wyrażasz zgodę na działania marketingowe, aby przedstawić Ci treści dopasowane do Twoich potrzeb;
    • mamy prawnie uzasadniony interes, aby Twoje dane przetwarzać (np. kiedy występujesz do nas z roszczeniami).
  3. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie. Pamiętaj, że jeśli ich nam nie podasz, nie będziemy mogli zaoferować Ci swoich produktów i zrealizować usług.
  4. Administratorem Twoich danych osobowych jesteśmy my, czyli x-kom sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25, 42-202 Częstochowa. Nasze szczegółowe dane znajdziesz w pierwszym punkcie tego regulaminu.
  5. Zawsze masz prawo dostępu do swoich danych osobowych – w granicach przewidzianych przepisami prawa. Możesz je sprostować, usunąć, ograniczyć ich przetwarzanie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych. Masz też prawo, aby przenieść swoje dane oraz złożyć skargę do organu nadzorczego. Masz prawo cofnąć swoją zgodę w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, przed jej wycofaniem.
  6. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w polityce prywatności. Wejdź na stronę: www.x-kom.pl/polityka-prywatnosci. Pod tym adresem znajdziesz naszą klauzulę informacyjną i szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym informację o prawach, które Ci przysługują.
  1. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać. Wyjątkiem jest sytuacja, w której:
    1. natychmiastową zmianę wymusza na nas obowiązek prawny lub regulacyjny;
    2. chcemy chronić Cię przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.
  2. Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji możesz kontynuować zakupy w naszym sklepie bez zalogowania, zgodnie z naszym regulaminem.
  3. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.
  4. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.