(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Zmieniliśmy sposób, w jaki wyświetlają się dane i adresy klienta w checkoucie

Autor artykułu: Martyna Lodczyk
Martyna Lodczyk
Zaktualizowano: 01-07-2022
Zrobiliśmy kolejny krok, który przybliża nas do zapisywania danych w checkoucie dla zalogowanych klientów. Teraz w formularzu dostawy i płatności możecie wybrać, czy kupujecie produkty jako firma, czy jako osoba prywatna. 

W artykule znajdziesz

Co daje nam ta zmiana

Dzięki tej małej zmianie wyeliminujemy błędy, które pojawiały się, kiedy wypełnialiście formularz. Prosimy Was o wypełnienie tylko tych danych, które są potrzebne do realizacji zamówienia. Gdy wybierzecie np. odbiór w salonie x-komu, to wystarczy, że wpiszecie imię i nazwisko, adres mejlowy i telefon. Dodatkowo, nasz zespół cały czas pracuje nad tym, żebyście jak najszybciej mogli zapisywać Wasze dane w koncie klienta. Funkcjonalność, którą wprowadziliśmy teraz, znacznie nas do tego przybliża.