(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Zmieniliśmy sposób, w jaki wyświetlają się dane i adresy klienta w checkoucie

Autor artykułu: Martyna Lodczyk
Martyna Lodczyk
Zaktualizowano:
Zrobiliśmy kolejny krok, który przybliża nas do zapisywania danych w checkoucie dla zalogowanych klientów. Teraz w formularzu dostawy i płatności możecie wybrać, czy kupujecie produkty jako firma, czy jako osoba prywatna. 

Co daje nam ta zmiana

Dzięki tej małej zmianie wyeliminujemy błędy, które pojawiały się, kiedy wypełnialiście formularz. Prosimy Was o wypełnienie tylko tych danych, które są potrzebne do realizacji zamówienia. Gdy wybierzecie np. odbiór w salonie x-komu, to wystarczy, że wpiszecie imię i nazwisko, adres mejlowy i telefon. Dodatkowo, nasz zespół cały czas pracuje nad tym, żebyście jak najszybciej mogli zapisywać Wasze dane w koncie klienta. Funkcjonalność, którą wprowadziliśmy teraz, znacznie nas do tego przybliża.