Wahasz się nad zakupem smartfona? W salonie x-kom możesz… go wynająć
W artykule znajdziesz
Wynajem urządzeń w salonach stacjonarnych x-kom: czym jest usługa i jak z niej skorzystać?
Zacznijmy od rzeczy podstawowej: czym formalnie jest usługa, którą wdrażamy? To długoterminowy wynajem urządzeń, finansowany kredytem (bez odsetek, bez prowizji, z RRSO 0%), udzielonym przez Bank BNP Paribas.
Aby z niego skorzystać:
- Dodaj do koszyka produkt objęty usługą, wybierz sposób dostawy „odbierz w salonie x-kom” oraz sposób płatności „przy odbiorze”.
- Złóż zamówienie i poczekaj na informację o możliwości odbioru.
- Wypełnij wniosek w salonie, poczekaj na pozytywną decyzję banku i podpisz umowę.
Możesz też po prostu odwiedzić nas w salonie i z pomocą doradcy od początku do końca zrealizować usługę na miejscu.
Co ważne, umowa, którą podpisujesz, to tak naprawdę dwie umowy, choć ściśle ze sobą powiązane, a więc: umowa najmu i umowa kredytu. Kredytu udziela, jak już wspomnieliśmy, Bank BNP Paribas. Umowę najmu z kolei zawierasz z BNP Group Service Center (GSC), które formalnie jest właścicielem urządzenia (wraz z opakowaniem) przez cały okres trwania umowy.
Usługa jest skierowana do osób fizycznych.
Jakie urządzenia możesz wynająć i na jak długi okres?
Korzystając z usługi, możesz wynająć wybrane iPhone’y, iPady, Apple Watche, a także smartfony marki Samsung.
Umowa zawierana jest na okres 24 lub 30 miesięcy. Co ciekawe, możesz dokonać wymiany urządzenia na nowsze jeszcze w trakcie trwania najmu:
- w przypadku umowy na 24 miesiące, możesz dokonać tego po 18 miesiącach,
- w przypadku umowy na 30 miesięcy – po 24 miesiącach.
Co z ubezpieczeniem najmowanego sprzętu?
W ramach usługi sprzęt objęty jest dodatkowym ubezpieczeniem. W zakres ubezpieczenia wchodzą:
- awaria (po gwarancji lub rękojmi),
- przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza,
- przypadkowe uszkodzenia typu zalanie lub przepięcie urządzenia,
- kradzież z włamaniem i rabunek.