Zwroty, reklamacje, wsparcie techniczne


 

Zwróć lub zareklamuj produkt zakupiony w x-kom

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań albo doznał usterki? Skorzystaj ze zwrotu lub reklamacji.

Zwrot do 15 dni od daty zakupu

Kiedy możesz skorzystać ze zwrotu produktu?

  • zakup nie spełnił Twoich oczekiwań
  • rozmyśliłeś się z zakupu
  • produkt jest niezgodny z zamówieniem

Po dokonaniu zwrotu rozliczymy Twój zakup, a następnie możesz wybrać:

  • zwrot wartości produktu na konto lub w gotówce
  • przygotowanie nowego zamówienia
  • rozwiązanie dopasowane do Twoich oczekiwań i potrzeb

Reklamacja w x-kom

Po upływie 15-dni od zakupu możesz złożyć reklamację produktu w x-kom. Jeśli nasi doradcy nie będą mogli pomóc, to przestawimy Ci możliwe rozwiązania.

Jeśli nastąpi taka potrzeba, to przekażemy produkt do autoryzowanego serwisu producenta pośrednicząc w jego zgłoszeniu.

Reklamacja u producenta

Skorzystanie z autoryzowanego serwisu producenta pozwala oszczędzić czas, a formalności ograniczone są do minimum.

W zgłoszeniu nie ma żadnego pośrednika, a Ty uzyskujesz pełną kontrolę nad zleceniem. Masz też bezpośredni kontakt z serwisem obsługującym zgłoszenie. Dowiedz się więcej:
Reklamacja w autoryzowanym serwisie producenta keyboard_arrow_right


 

Jak zgłosić zwrot lub reklamację w x-kom?

Wypełnij formularz

Skorzystaj z formularza opisując swoje oczekiwania dotyczące zwrotu lub reklamacji.

Zajmiemy się zgłoszeniem

Przyjęte zgłoszenie zweryfikuje nasz specjalista wsparcia technicznego. Maksymalnie zajmuje nam to 2 dni robocze.

Skontaktujemy się z Tobą

Mailowo lub telefonicznie przekażemy Ci dalsze instrukcje dla wybranego typu zgłoszenia.

Przejdź do formularza i zgłoś zwrot lub reklamację:

wypełnij zgłoszenie

Skorzystaj z reklamacji w autoryzowanym serwisie producenta

 

Większość producentów posiada swój autoryzowany serwis, gdzie można uzyskać wsparcie od wykwalifikowanych specjalistów. Bezpośredni kontakt z nimi może uchronić Cię przed wysłaniem sprzętu do serwisu.

Każdy z producentów oferuje własne rozwiązania usprawniające proces naprawy i reklamacji, są to między innymi:

  • pomoc zdalna – wsparcie techniczne producenta, które za pośrednictwem infolinii lub chatu przekazuje wskazówki w jaki sposób najskuteczniej doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności
  • door to door – kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po zakończeniu naprawy dostarcza Ci go z powrotem
  • on-site – domowa wizyta wykwalifikowanego technika, który naprawia sprzęt w domu lub miejscu pracy

Sprawdź dane kontaktowe do autoryzowanego serwisu producenta

Nie znalazłeś danych kontaktowych do producenta Twojego sprzętu?


Najczęściej zadawane pytania

 

Niektóre produkty nie mają możliwości zwrotu.
Są to przedmioty, które:

  • zostały wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub służące zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb;
  • są nagraniami dźwiękowymi, wizualnymi lub programami komputerowymi. Jeśli takie produktu dostarczone były w zapieczętowanym opakowaniu i opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu to nie możesz dokonać zwrotu;
  • są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. licencje elektroniczne);
  • zostały rozpieczętowane po dostawie, a które ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie mogą zostać zwrócone.

Jeśli reklamujesz produkt nie jest wymagane jego oryginalne opakowanie. Pamiętaj jednak, że jeśli przesyłasz nam produkt korzystając z kuriera musisz dobrze zabezpieczyć zawartość przesyłki, by nie uległa ona uszkodzeniu - dlatego też zaleca się użycie oryginalnego opakowania i wypełniaczy. Jeśli dostarczysz nam produkt do salonu, to sami zabezpieczymy go w drodze do naszego serwisu.

  • W przypadku zamówień wysyłkowych Twój dowód zakupu został przesłany w wersji elektronicznej, na adres e-mail, wskazany podczas składania zamówienia on-line. Możesz pobrać go ponownie z wiadomości e-mail.
  • Jeśli otrzymałeś dowód zakupu w formie papierowej lub odbierałeś zamówienie w oddziale, możemy wystawić duplikat dowodu zakupu.
Skontaktuj się z nami jeśli nie możesz odnaleźć dowodu zakupu.

W salonie x-kom nie możesz zareklamować produktów o dużym gabarycie tj. telewizorów, krzeseł gamingowych, monitorów o przekątnej powyżej 32”.
Zalecamy wypełnienie formularza zwrotu lub reklamacji, po przyjęciu zgłoszenia otrzymasz od nas drogą mailową lub telefoniczną szczegółowe instrukcje dotyczące sposobu reklamacji takich produktów.

Formularz reklamacyjny pozwala w szybki sposób przekazać podstawowe informacje dotyczące zgłoszenia, dzięki czemu możemy zaproponować Ci najlepsze możliwe rozwiązanie. Jest to zalecana forma zgłaszania zwrotu lub reklamacji.

Jeśli chcesz, to możesz dostarczyć nam reklamowane urządzenie bez wypełnienia formularza zwrotu lub reklamacji
Jak to zrobić?

  1. Sporządź krótki dokument, a w nim:
    • określ tryb reklamacji z jakiego chcesz skorzystać – zwrot, gwarancja lub rękojmia,
    • opisz usterkę oraz okoliczności jej występowania,
    • opisz swoje oczekiwania – jak chcesz by zakończyła się reklamacja (naprawa/wymiana/zwrot gotówki itd.),
  2. Przygotuj sprzęt do przesyłki i zapakuj:
    • kompletny towar wraz ze wszystkimi akcesoriami,
    • kopię dowodu zakupu,
    • oryginalną kartę gwarancyjna – jeśli była dołączona do produktu.
  3. Nadaj przesyłkę kurierem lub dostarcz produkt do najbliższego salonu.
    • Adres wysyłkowy:
      • Serwis x-kom sp. z o.o. 
      • ul. Rejtana 29B
      • 42-202 Częstochowa
    • Listę salonów odnajdziesz na naszej stronie internetowej.
Uwaga: Jeśli zgłosiłeś reklamację używając formularza zwrotu lub reklamacji - postępuj zgodnie z instrukcjami, które otrzymałeś od nas drogą mailową lub telefoniczną.

Dodatkowe ważne informacje
  • Jeśli nie prześlesz reklamowanego produktu, producent nie będzie mógł zapoznać się ze zgłoszonymi wadami lub usterkami i nie spełni Twojego żądania reklamacyjnego.  
  • Jeśli chronisz urządzenie hasłem – podaj je nam lub usuń. Skróci to serwisowanie lub testowanie urządzenia.
  • Usuń również wyposażenie, które nie jest integralną częścią reklamowanego urządzenia, np. Karty MicroSD, etui itp. Serwis traktuje je jako wypełniacz i go nie zwraca. Przed wysyłką sprawdź więc porty w swoim urządzeniu.  
  • Aby chronić swoje dane, usuń lub zabezpiecz pliki, nagrania i zdjęcia. Nie zalecamy przywracać ustawień fabrycznych. Może to utrudnić znalezienie przyczyny usterki, którą zgłaszasz.
  • Pamiętaj, że zakończona reklamacja na odbiór oczekuje 30 dni.
W centrum pomocy odnajdziesz pełną bazę pytań i odpowiedzi

 

Sprawdź status reklamacji lub zwrotu w x-kom

Skorzystaj z panelu obsługi zgłoszeń, jeśli chcesz sprawdzić:

  • status zgłoszenia zwrotu lub reklamacji
  • historię archiwalnego zgłoszenia

 

Skontaktuj się z nami

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Będziemy szczęśliwi mogąc Ci pomóc.

34 377 00 30

pon. - pt.: 8:00 - 20:00

sob.: 8:00 - 16:00

wypełnij formularz

odpowiadamy 24/7


 

Oświadczenia i dokumenty