ze wsparciem
Możesz wynająć wybrane produkty na 1, 3, 6, 12, 18 lub 24 miesiące. Im dłużej wynajmujesz tym mniej miesięcznie płacisz.
Możesz kupić sprzęt w trakcie wynajmu lub po jego zakończeniu.
Jeżeli sprzęt ulegnie uszkodzeniu w sytuacjach przewidzianych w regulaminie usługi, Gleevery pokryje 80% kosztów naprawy.
Nie płacisz za dostawę produktu, który wynajmujesz ani gdy go zwracasz po wynajęciu.
Na razie możesz wynająć tylko wybrane produkty z naszej oferty. Tylko na ich karcie produktu znajdziesz przycisk „Wynajmij sprzęt” – kliknij go.
Wybierz minimalny okres wynajmu i kliknij przycisk - “Kontynuuj”. Przeniesiemy Cię na stronę naszego partnera – Gleevery, gdzie złożysz zamówienie na produkt.
Gdy złożysz zamówienie, na podany przez Ciebie mejl, Gleevery wyśle Ci link, przez który zapłacisz za pierwszy miesiąc wynajmu. Dostaniesz też pełny harmonogram opłat. Następnie sprzęt zostanie do Ciebie wysłany i możesz go używać, jak długo potrzebujesz.
Dzięki Gleevery możesz świadomie używać produktów. Świadomie, ponieważ używasz ich tylko wtedy, gdy naprawdę ich potrzebujesz. Gleevery to ludzie, którzy rozumieją, że nie musisz czegoś mieć, aby w pełni wykorzystać tego potencjał.
Dowiedz się więcej o GleeveryEkran: 6,1"
Procesor: Apple A15 Bionic
Pamięć RAM: 4 GB
Pamięć wbudowana: 128 GB
od 83,71 zł/miesięcznie
Ekran: 6,1"
Procesor: Apple A15 Bionic
Pamięć RAM: 6 GB
Pamięć wbudowana: 128 GB
od 99,17 zł/miesięcznie
System: Microsoft Windows 11 Home
Procesor: Intel Core i7-14700F
Grafika: NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti
Pamięć RAM: 32 GB
od 248,40 zł/miesięcznie
Ekran: 6,6"
Procesor: Samsung Exynos 1480
Pamięć RAM: 8 GB
Pamięć wbudowana: 128 GB
od 72 zł/miesięcznie
Przekątna ekranu: 6,4"
Rozdzielczość: UHD 4K 3840 x 2160
Typ telewizora: QLED
Klasa energetyczna: F
od 96 zł/miesięcznie
Moc: 100 W
Łączność bezprzewodowa: Bluetooth
Obsługiwane formaty audio: MP3, WMA, WAV
Radio: Brak
od 44,96 zł/miesięcznie
Procesor: MediaTek Helio G99
Pamięć: 128 GB
Pamięć RAM: 8 GB
Przekątna: 8,7"
od 39,69 zł/miesięcznie
Moc: 160 W
Łączność bezprzewodowa: Bluetooth
Radio: Brak
Odtwarzacz płyt: Brak
od 66 zł/miesięcznie
Przekątna: 27"
Rozdzielczość: 2560 x 1440
Matryca: LED, IPS
Klasa energetyczna: G, G [HDR]
od 42,35 zł/miesięcznie
Procesor: Apple A13 Bionic
Pamięć: 64 GB
Przekątna: 10,2"
Rozdzielczość: 2160 x 1620
od 52,60 zł/miesięcznie
Typ ekranu: Dotykowy, E-Ink Carta
Przekątna ekranu: 10,2"
Wbudowane oświetlenie: Tak
Pamięć wbudowana: 16 GB
od 66,09 zł/miesięcznie
Ekran: 6,1"
Procesor: Apple A16 Bionic
Pamięć: 128 GB
od 116,25 zł/miesięcznie
Ekran: 6,1"
Procesor: Qualcomm Snapdragon 8 gen 2
Pamięć RAM: 8 GB
Pamięć wbudowana: 256 GB
od 110,57 zł/miesięcznie
Technologia: LED
Rozdzielczość: 1920 x 1080
Jasność: 550 lm
Kontrast: 100 000:1
od 113,02 zł/miesięcznie
Wkrótce dodamy więcej produktów do wynajęcia.
Daj nam znać czego Ci brakuje.
Wkrótce dodamy więcej produktów do wynajęcia.
Daj nam znać czego Ci brakuje.
Produkt, którego rzadko używasz, większość swojego „życia” spędza na półce lub w szafie. Produkt, który jest wynajmowany, jest w ciągłym użyciu – jedna osoba oddaje, kolejna wypożycza, a produkt wciąż spełnia swoje zadanie.
Oczywiście razem z Gleevery dbamy o to, żeby produkt był w jak najlepszej formie, nieważne czy jest w użyciu pierwszy, czy dziesiąty raz.
Gleevery obsługuje wynajem wybranych produktów z naszej oferty oraz zapewnia ich serwis i przygotowanie do kolejnego wynajmu, gdy produkt zostanie zwrócony.
1. Wybierz produkt, który chcesz wynająć. Pełną listę produktów do wynajęcia znajdziesz na stronie usługi.
Produkty, które można wynająć, mają też odpowiednią opcję na karcie produktu – pod ceną zakupu.
2. Na karcie produktu, kliknij ”Wynajmij sprzęt” tuż pod jego ceną zakupu.
3. Następnie wybierz, jak długo chcesz wynajmować produkt i kliknij „kontynuuj”. Przeniesiemy Cię na stronę Gleevery, na której postępuj zgodnie z instrukcjami, aby złożyć zamówienie na sprzęt.
Produkty możesz wynająć na 1, 3, 6, 12, 18 lub 24 miesiące. Okres wynajmu rozpoczyna się pierwszego dnia po dniu, w którym dostaniesz produkt.
Gdy skończy wybrany przez Ciebie czas wynajmu, możesz przejść na wynajem na czas nieokreślony. Wysokość opłaty miesięcznej pozostaje bez zmian. Okres wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony to miesiąc.
Długość okresu wynajmu może być różna dla poszczególnych produktów.
Egzemplarz, który dostaniesz, może być używany, ale będzie odpowiednio przygotowany i odświeżony.
Jeśli chcesz dostać produkt fabrycznie nowy napisz na ook@gleevery.com. Przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie.
W niektórych przypadkach Gleevery może wymagać wpłaty kaucji – opłacisz ją razem z pierwszą opłatą miesięczną za wynajem.
To czy musisz opłacić kaucję zależy od produktu, który chcesz wynająć oraz od wyniku weryfikacji Twojej zdolności do regulowania zobowiązań finansowych, którą przeprowadzi Gleevery
Po zwrocie produktu i pozytywnym wyniku analizy produktu, który zwracasz, Gleevery odda Ci kaucję w ciągu 21 dni kalendarzowych.
Standardowo nie możesz wynająć więcej niż jednego produktu na raz.
Jeśli jednak chcesz to zrobić i nie zalegasz z opłatami za bieżący wynajem, napisz na ook@gleevery.com.
Wystarczy tylko dowód osobisty. Aby wynająć produkt musisz podać:
Aby potwierdzić dane, które podasz, Gleevery poprosi Cię o zalogowanie do bankowości elektronicznej.
Twoje zamówienie wynajmu może zostać odrzucone z różnych powodów, na przykład źle podanych danych lub negatywnej ocenie zdolności do regulowania zobowiązań finansowych.
Aby dowiedzieć się dlaczego Twoje zamówienie zostało odrzucone napisz mejl na ook@gleevery.com lub zadzwoń 573 503 955.
Tak, z wynajętych produktów możesz korzystać za granicą. Pamiętaj jednak, że w przypadku uszkodzenia produktu za granicą, ponosisz 100% kosztów naprawy.
W czasie wynajmu, co do zasady, nie powinieneś udostępniać produktów osobom trzecim, lecz możesz udostępniać produkt, który wynajmujesz:
Pamiętaj, że pełną odpowiedzialność za produkt ponosisz Ty, jako najemca.
Więcej o udostępnianiu produktu innym przeczytasz w regulaminie.
Nie. Sprzęt, który wynajmujesz nie jest Twoją własnością i nie możesz go sprzedać, ani modyfikować. Jeśli chcesz decydować o produkcie, możesz go wykupić – w tym celu napisz na ook@gleevery.com – Gleevery przygotuje dla Ciebie ofertę.
Tak! Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą i chcesz, aby Gleevery wystawiło na nią fakturę VAT, musisz to zgłosić maksymalnie do 10 dnia następnego miesiąca, po miesiącu w którym płacisz za wynajem.
Zgłoszenie wyślij do Gleevery na ook@gleevery.com, w zgłoszeniu napisz:
Po zgłoszeniu będziesz dostawać od Gleevery faktury VAT najpóźniej 3 dni przed planowaną płatnością.
Tak. Jeśli chcesz, abyśmy wystawili fakturę na osobę prawną, w szczególności spółkę jawną, czy spółkę z o.o, zanim złożysz zamówienie – napisz do Gleevery: ook@gleevery.com lub zadzwoń: 573 503 955.
Gleevery sprawdzi podmiot, na który ma być wystawiona faktura, w swoim systemie scoringowym. Jeśli weryfikacja będzie pomyślna, podpiszesz z Gleevery umowę najmu i co miesiąc będziesz dostawać od Gleevery faktury VAT, najpóźniej 3 dni przed planowaną płatnością.
Jeśli masz już wynajęty produkt, a jednak chcesz, abyśmy wystawili fakturę na osobę prawną, podpiszesz z Gleevery aneks do umowy – od tego momentu rozliczenie będzie następowało co miesiąc ze spółką na podstawie faktur VAT.
W ramach programu GleeverySafe zapłacisz tylko 20% wartości naprawy produktu, jeśli ulegnie on uszkodzeniu. Pozostałe 80% pokrywa Gleevery.
Program działa tylko na terenie Polski.
Więcej informacji o programie znajdziesz w regulaminie.
Jeśli produkt, który wynajmujesz ulegnie awarii lub uszkodzeniu zgłoś to na adres: ook@gleevery.com. W wiadomości opisz okoliczności zdarzenia, a w tytule podaj numer zamówienia.
Gleevery poprosi Cię o odesłanie produktu, aby ocenić uszkodzenia.
Jeśli produkt będzie objęty gwarancją producenta, a uszkodzenia będą się kwalifikować do naprawy w jej ramach – produkt tak zostanie naprawiony.
Jeśli produkt nie będzie już objęty gwarancją producenta lub uszkodzenia nie będą się do niej kwalifikować, produkt zostanie naprawiony w ramach programu GleeverySafe. W tym przypadku zapłacisz 20% wartości naprawy produktu, pozostałe 80% pokrywa Gleevery.
Więcej informacji o programie znajdziesz w regulaminie.
Jeśli produkt, który wynajmujesz nie działa prawidłowo zgłoś to na adres: ook@gleevery.com. W wiadomości opisz usterkę, a w tytule podaj numer zamówienia.
Gleevery poprosi Cię o odesłanie produktu, aby ocenić uszkodzenia.
Jeśli produkt będzie objęty gwarancją producenta, a uszkodzenia będą się kwalifikować do naprawy w jej ramach – produkt tak zostanie naprawiony.
Jeśli produkt nie będzie już objęty gwarancją producenta lub uszkodzenia nie będą się do niej kwalifikować, produkt zostanie naprawiony w ramach programu GleeverySafe. W tym przypadku zapłacisz 20% wartości naprawy produktu, pozostałe 80% pokrywa Gleevery.
Więcej informacji o programie znajdziesz w regulaminie.
Jak najszybciej zgłoś kradzież na policję. Następnie niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 24 godzin, zgłoś to mejlem do Gleevery na: ook@gleevery.com.
W mejlu dokładnie opisz szczegóły zdarzenia oraz dołącz dokument, który potwierdzi zgłoszenie kradzieży na policję.
Gdy okres wynajmu będzie się kończył, otrzymasz od Gleevery mejl z trzema propozycjami do wyboru, możesz:
Zanim zapakujesz produkt:
Następnie zapakuj produkt w opakowanie, w którym został doręczony. Do produktu dołącz wszystkie akcesoria i dokumenty, a w szczególności kartę gwarancyjną i instrukcję, które były do niego dodane.
Produkt musisz odesłać najpóźniej do godziny 16:00 następnego dnia roboczego po ostatnim dniu bieżącego cyklu rozliczeniowego.
Na przykład: jeśli ostatni dzień cyklu rozliczeniowego wypada 31 marca, to musisz nadać paczkę z produktem do godziny 16:00, 1 kwietnia. Jeśli 31 marca wypada w sobotę, masz czas do poniedziałku, 2 kwietnia, do godziny 16:00.
Tak, zachowaj w jak najlepszym stanie opakowanie, w którym dostaniesz produkt.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie.
Jeśli nie oddasz produktu, przedłużymy umowę z Tobą na czas nieokreślony. Opłata miesięczna będzie taka sama, jak przez wcześniejszy okres wynajmu.
Dwa tygodnie przed zakończeniem okresu wynajmu Gleevery wyśle Ci mejl, w którym zapyta, czy chcesz zakończyć, czy przedłużyć wynajęcie. Możesz też wykpić produkt.
Tak. Jeśli chcesz wypowiedzieć umowę na czas nieokreślony, napisz na: ook@gleevery.com. W mejlu podaj numer zamówienia, które wypowiadasz.
Jeżeli Gleevery dostanie mejl z wypowiedzeniem po zapłacie czynszu za dany miesiąc najmu - dostaniesz zwrot pomniejszony o kwotę odpowiadającą liczbie dni, w których umowa obowiązywała.
Nie. Okres wynajmu, który wybierasz jest okresem minimalnym i nie możesz zakończyć go przed czasem.
Masz prawo do odstąpienia od umowy wynajmu w ciągu 14 dni, od kiedy zawrzesz umowę.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie.
Tak! Jeśli uznasz, że produkt, który wynajmujesz, jest dla Ciebie, możesz go kupić. Aby to zrobić napisz na: ook@gleevery.com – Gleevery przygotuje dla Ciebie ofertę.
Cena produktu, gdy chcesz go kupić jest ustalana w danej chwili przez Gleevery. Zależy ona od sytuacji na rynku i może być zmienna.
Szacunkowo, nie zapłacisz za produkt więcej niż 20% – 40% ponad wartość początkową produktu. Na przykład, jeżeli nowy telefon kosztował 5000 zł, a Ty w trakcie najmu zdecydujesz się na kupno, nie zapłacisz za telefon więcej niż 6000 – 7000 zł.
Gleevery przetwarza Twoje dane, pozyskane w ramach świadczenia przez nie usług, zgodnie z RODO, to:
a) zawarcie i wykonanie umowy zawartej przez Ciebie z Gleevery, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b) wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Gleevery, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
c) prawnie uzasadniona ochrona interesów Gleevery, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
d) zgoda na przetwarzanie Danych uzyskana od Ciebie (zgoda marketingowa), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Odbiorcą danych mogą być: Krajowe Instytucje Płatnicze oraz Biura Informacji Gospodarczej (w szczególności ERIF), BIG InfoMonitor, Związek Banków Polskich zaakceptowane i nadzorowane przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Uwaga: swoje dane podajesz dobrowolnie, ale jest to konieczne do zawarcia i wykonania przez Gleevery umowy z Tobą.
Więcej na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.
Tak, pozytywna decyzja o wynajmie podejmowana jest w oparciu o dane, które Gleevery pozyskuje m.in. z Biur Informacji Gospodarczej, Biura Informacji Kredytowej, a także od innych współpracujących z Gleevery partnerów. Każdy z partnerów jest zatwierdzony i nadzorowany przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Pamiętaj, że opłata za wynajem nie obniża Twojej zdolności kredytowej w przypadku, gdy będziesz ubiegać się w banku o kredyt czy pożyczkę bankową.
Jeśli masz pytania o wynajem, doradcy z Gleevery chętnie Ci pomogą.