(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie▼
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Gaming i streaming
Podzespoły komputerowe
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Wynajem sprzętu

Nie musisz kupować, żeby używać.
Wynajmuj, używaj, zwracaj.

Dlaczego wynajem sprzętu

Niski miesięczny czynsz

Możesz wynająć wybrane produkty na 1, 3, 6, 12, 18 lub 24 miesiące. Im dłużej wynajmujesz tym mniej miesięcznie płacisz.

Zakup sprzętu

Możesz kupić sprzęt w trakcie wynajmu lub po jego zakończeniu.

Ochrona sprzętu

Jeżeli sprzęt ulegnie uszkodzeniu w sytuacjach przewidzianych w regulaminie usługi, Gleevery pokryje 80% kosztów naprawy.

Darmowa dostawa i zwrot

Nie płacisz za dostawę produktu, który wynajmujesz ani gdy go zwracasz po wynajęciu.

Jak wynająć urządzenie

Krok 1

Wybierz sprzęt, który chcesz wynająć

Na razie możesz wynająć tylko wybrane produkty z naszej oferty. Tylko na ich karcie produktu znajdziesz przycisk „Wynajmij sprzęt” – kliknij go.

Krok 2

Wynajmij wybrany sprzęt

Wybierz minimalny okres wynajmu i kliknij przycisk - “Kontynuuj”. Przeniesiemy Cię na stronę naszego partnera – Gleevery, gdzie złożysz zamówienie na produkt.

Krok 3

Opłać pierwszy miesiąc wynajmu

Gdy złożysz zamówienie, na podany przez Ciebie mejl, Gleevery wyśle Ci link, przez który zapłacisz za pierwszy miesiąc wynajmu. Dostaniesz też pełny harmonogram opłat. Następnie sprzęt zostanie do Ciebie wysłany i możesz go używać, jak długo potrzebujesz.

Wynajmuj wybrane produkty z x-komu dzięki Gleevery

Dzięki Gleevery możesz świadomie używać produktów. Świadomie, ponieważ używasz ich tylko wtedy, gdy naprawdę ich potrzebujesz. Gleevery to ludzie, którzy rozumieją, że nie musisz czegoś mieć, aby w pełni wykorzystać tego potencjał.

Dowiedz się więcej o Gleevery

Produkty, które możesz wynająć

Te produkty mogły być używane przez innych użytkowników, ale zostały odświeżone i przygotowane specjalnie dla Ciebie.

Apple iPhone 13 128GB

Ekran: 6,1"

Procesor: Apple A15 Bionic

Pamięć RAM: 4 GB

Pamięć wbudowana: 128 GB

od 83,71 zł/miesięcznie

Apple iPhone 14 128GB

Ekran: 6,1"

Procesor: Apple A15 Bionic

Pamięć RAM: 6 GB

Pamięć wbudowana: 128 GB

od 99,17 zł/miesięcznie

G4M3R HERO i7-14700F/32GB/1TB/RTX4060Ti/W11x

System: Microsoft Windows 11 Home

Procesor: Intel Core i7-14700F

Grafika: NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti

Pamięć RAM: 32 GB

od 248,40 zł/miesięcznie

JBL Partybox Encore

Moc: 100 W

Łączność bezprzewodowa: Bluetooth

Obsługiwane formaty audio: MP3, WMA, WAV

Radio: Brak

od 44,96 zł/miesięcznie

Samsung Galaxy A54 5G 8/128GB 120Hz 25W

Ekran: 6,4"

Procesor: Samsung Exynos 1380

Pamięć RAM: 8 GB

Pamięć wbudowana: 128 GB

od 80,61 zł/miesięcznie

Samsung Galaxy Tab A9 X115 LTE 8/128GB

Procesor: MediaTek Helio G99

Pamięć: 128 GB

Pamięć RAM: 8 GB

Przekątna: 8,7"

od 39,69 zł/miesięcznie

JBL Boombox 3 Czarny

Moc głośników: 100 W

Moc subwoofera: 80 W

Łączność: Bluetooth

Sterowanie: Przyciski na głośniku, Smartfon / tablet

od 58,65 zł/miesięcznie

iiyama G-Master G2770QSU-B1

Przekątna: 27"

Rozdzielczość: 2560 x 1440

Matryca: LED, IPS

Klasa energetyczna: G, G [HDR]

od 42,35 zł/miesięcznie

Apple iPad 10,2" 9gen 64GB Wi-Fi

Procesor: Apple A13 Bionic

Pamięć: 64 GB

Przekątna: 10,2"

Rozdzielczość: 2160 x 1620

od 52,60 zł/miesięcznie

Amazon Kindle Scribe 10.2"/16GB/Basic Pen/Grey

Typ ekranu: Dotykowy, E-Ink Carta

Przekątna ekranu: 10,2"

Wbudowane oświetlenie: Tak

Pamięć wbudowana: 16 GB

od 66,09 zł/miesięcznie

Apple iPhone 15 128GB Black

Ekran: 6,1"

Procesor: Apple A16 Bionic

Pamięć: 128 GB

od 116,25 zł/miesięcznie

Samsung Galaxy S23 8/256GB Beige

Ekran: 6,1"

Procesor: Qualcomm Snapdragon 8 gen 2

Pamięć RAM: 8 GB

Pamięć wbudowana: 256 GB

od 110,57 zł/miesięcznie

Samsung The Freestyle Gen. 2

Technologia: LED

Rozdzielczość: 1920 x 1080

Jasność: 550 lm

Kontrast: 100 000:1

od 113,02 zł/miesięcznie

Nie ma produktu, który poszukujesz?

Wkrótce dodamy więcej produktów do wynajęcia.

Daj nam znać czego Ci brakuje.

Nie ma produktu, który poszukujesz?

Wkrótce dodamy więcej produktów do wynajęcia.

Daj nam znać czego Ci brakuje.

Wynajęty produkt ma więcej niż jedno życie

Produkt, którego rzadko używasz, większość swojego „życia” spędza na półce lub w szafie. Produkt, który jest wynajmowany, jest w ciągłym użyciu – jedna osoba oddaje, kolejna wypożycza, a produkt wciąż spełnia swoje zadanie.

Oczywiście razem z Gleevery dbamy o to, żeby produkt był w jak najlepszej formie, nieważne czy jest w użyciu pierwszy, czy dziesiąty raz.

Najczęściej zadawane pytania

Chcę wynająć sprzęt

Gleevery obsługuje wynajem wybranych produktów z naszej oferty oraz zapewnia ich serwis i przygotowanie do kolejnego wynajmu, gdy produkt zostanie zwrócony.

1. Wybierz produkt, który chcesz wynająć. Pełną listę produktów do wynajęcia znajdziesz na stronie usługi.

Produkty, które można wynająć, mają też odpowiednią opcję na karcie produktu – pod ceną zakupu.

2. Na karcie produktu, kliknij ”Wynajmij sprzęt” tuż pod jego ceną zakupu.

3. Następnie wybierz, jak długo chcesz wynajmować produkt i kliknij „kontynuuj”. Przeniesiemy Cię na stronę Gleevery, na której postępuj zgodnie z instrukcjami, aby złożyć zamówienie na sprzęt.

Produkty możesz wynająć na 1, 3, 6, 12, 18 lub 24 miesiące. Okres wynajmu rozpoczyna się pierwszego dnia po dniu, w którym dostaniesz produkt.

Gdy skończy wybrany przez Ciebie czas wynajmu, możesz przejść na wynajem na czas nieokreślony. Wysokość opłaty miesięcznej pozostaje bez zmian. Okres wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony to miesiąc.

Długość okresu wynajmu może być różna dla poszczególnych produktów.

Egzemplarz, który dostaniesz, może być używany, ale będzie odpowiednio przygotowany i odświeżony.

Jeśli chcesz dostać produkt fabrycznie nowy napisz na ook@gleevery.com. Przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie.

W niektórych przypadkach Gleevery może wymagać wpłaty kaucji – opłacisz ją razem z pierwszą opłatą miesięczną za wynajem.

To czy musisz opłacić kaucję zależy od produktu, który chcesz wynająć oraz od wyniku weryfikacji Twojej zdolności do regulowania zobowiązań finansowych, którą przeprowadzi Gleevery

Po zwrocie produktu i pozytywnym wyniku analizy produktu, który zwracasz, Gleevery odda Ci kaucję w ciągu 21 dni kalendarzowych.

Standardowo nie możesz wynająć więcej niż jednego produktu na raz.

Jeśli jednak chcesz to zrobić i nie zalegasz z opłatami za bieżący wynajem, napisz na ook@gleevery.com.

Wystarczy tylko dowód osobisty. Aby wynająć produkt musisz podać:

  • imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • numer i serię dowodu osobistego,
  • PESEL.

Aby potwierdzić dane, które podasz, Gleevery poprosi Cię o zalogowanie do bankowości elektronicznej.

Twoje zamówienie wynajmu może zostać odrzucone z różnych powodów, na przykład źle podanych danych lub negatywnej ocenie zdolności do regulowania zobowiązań finansowych.

Aby dowiedzieć się dlaczego Twoje zamówienie zostało odrzucone napisz mejl na ook@gleevery.com lub zadzwoń 573 503 955.

Mam już wynajęty sprzęt

Tak, z wynajętych produktów możesz korzystać za granicą. Pamiętaj jednak, że w przypadku uszkodzenia produktu za granicą, ponosisz 100% kosztów naprawy.

W czasie wynajmu, co do zasady, nie powinieneś udostępniać produktów osobom trzecim, lecz możesz udostępniać produkt, który wynajmujesz:

  • najbliższym członkom rodziny,
  • swoim pracownikom,
  • współpracownikom,
  • zleceniobiorcom,
  • kontrahentom.

Pamiętaj, że pełną odpowiedzialność za produkt ponosisz Ty, jako najemca.

Więcej o udostępnianiu produktu innym przeczytasz w regulaminie.

Nie. Sprzęt, który wynajmujesz nie jest Twoją własnością i nie możesz go sprzedać, ani modyfikować. Jeśli chcesz decydować o produkcie, możesz go wykupić – w tym celu napisz na ook@gleevery.com – Gleevery przygotuje dla Ciebie ofertę.

Tak! Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą i chcesz, aby Gleevery wystawiło na nią fakturę VAT, musisz to zgłosić maksymalnie do 10 dnia następnego miesiąca, po miesiącu w którym płacisz za wynajem.

Zgłoszenie wyślij do Gleevery na ook@gleevery.com, w zgłoszeniu napisz:

  • nazwę firmy,
  • adres firmy,
  • NIP.

Po zgłoszeniu będziesz dostawać od Gleevery faktury VAT najpóźniej 3 dni przed planowaną płatnością.

Tak. Jeśli chcesz, abyśmy wystawili fakturę na osobę prawną, w szczególności spółkę jawną, czy spółkę z o.o, zanim złożysz zamówienie – napisz do Gleevery: ook@gleevery.com lub zadzwoń: 573 503 955.

Gleevery sprawdzi podmiot, na który ma być wystawiona faktura, w swoim systemie scoringowym. Jeśli weryfikacja będzie pomyślna, podpiszesz z Gleevery umowę najmu i co miesiąc będziesz dostawać od Gleevery faktury VAT, najpóźniej 3 dni przed planowaną płatnością.

Jeśli masz już wynajęty produkt, a jednak chcesz, abyśmy wystawili fakturę na osobę prawną, podpiszesz z Gleevery aneks do umowy – od tego momentu rozliczenie będzie następowało co miesiąc ze spółką na podstawie faktur VAT.

GleeverySafe i uszkodzenia sprzętu

W ramach programu GleeverySafe zapłacisz tylko 20% wartości naprawy produktu, jeśli ulegnie on uszkodzeniu. Pozostałe 80% pokrywa Gleevery.

Program działa tylko na terenie Polski.

Więcej informacji o programie znajdziesz w regulaminie.

Jeśli produkt, który wynajmujesz ulegnie awarii lub uszkodzeniu zgłoś to na adres: ook@gleevery.com. W wiadomości opisz okoliczności zdarzenia, a w tytule podaj numer zamówienia.

Gleevery poprosi Cię o odesłanie produktu, aby ocenić uszkodzenia.

Jeśli produkt będzie objęty gwarancją producenta, a uszkodzenia będą się kwalifikować do naprawy w jej ramach – produkt tak zostanie naprawiony.

Jeśli produkt nie będzie już objęty gwarancją producenta lub uszkodzenia nie będą się do niej kwalifikować, produkt zostanie naprawiony w ramach programu GleeverySafe. W tym przypadku zapłacisz 20% wartości naprawy produktu, pozostałe 80% pokrywa Gleevery.

Więcej informacji o programie znajdziesz w regulaminie.

Jeśli produkt, który wynajmujesz nie działa prawidłowo zgłoś to na adres: ook@gleevery.com. W wiadomości opisz usterkę, a w tytule podaj numer zamówienia.

Gleevery poprosi Cię o odesłanie produktu, aby ocenić uszkodzenia.

Jeśli produkt będzie objęty gwarancją producenta, a uszkodzenia będą się kwalifikować do naprawy w jej ramach – produkt tak zostanie naprawiony.

Jeśli produkt nie będzie już objęty gwarancją producenta lub uszkodzenia nie będą się do niej kwalifikować, produkt zostanie naprawiony w ramach programu GleeverySafe. W tym przypadku zapłacisz 20% wartości naprawy produktu, pozostałe 80% pokrywa Gleevery.

Więcej informacji o programie znajdziesz w regulaminie.

Jak najszybciej zgłoś kradzież na policję. Następnie niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 24 godzin, zgłoś to mejlem do Gleevery na: ook@gleevery.com.

W mejlu dokładnie opisz szczegóły zdarzenia oraz dołącz dokument, który potwierdzi zgłoszenie kradzieży na policję.

Zwroty i zakończenie wynajmu

Gdy okres wynajmu będzie się kończył, otrzymasz od Gleevery mejl z trzema propozycjami do wyboru, możesz:

  1. przedłużyć umowę najmu na czas nieokreślony – w tym przypadku nic nie musisz robić, umowa zostaje przedłużona automatycznie. Opłata za wynajem pozostaje bez zmian. Okres wypowiedzenia takiej umowy to jeden miesiąc;
  2. wykupić produkt na własność. Ofertę cenową – dokument proforma, dostaniesz w tej samej wiadomości. Wystarczy, że go opłacisz i sprzęt będzie Twój. Gleevery wyśle Ci potwierdzenie zakupu;
  3. zwrócić produkt – jeśli chcesz zakończyć wynajem, odpisz na wiadomość, Gleevery prześle Ci etykietę do wysyłki.

Zanim zapakujesz produkt:

  • usuń ochronę hasłem, połączenia z kontem osobistym lub jakąkolwiek inną blokadę, która może uniemożliwić lub utrudniać korzystanie z produktu w przyszłości przez kolejne osoby;
  • usuń zainstalowane aplikacje;
  • wyloguj się ze wszystkich serwisów, aplikacji, kont, poczty elektronicznej w dostępnych publicznie serwisach, z kont w mediach społecznościowych i innych;
  • przywróć ustawienia fabryczne sprzętu.

Następnie zapakuj produkt w opakowanie, w którym został doręczony. Do produktu dołącz wszystkie akcesoria i dokumenty, a w szczególności kartę gwarancyjną i instrukcję, które były do niego dodane.

Produkt musisz odesłać najpóźniej do godziny 16:00 następnego dnia roboczego po ostatnim dniu bieżącego cyklu rozliczeniowego.

Na przykład: jeśli ostatni dzień cyklu rozliczeniowego wypada 31 marca, to musisz nadać paczkę z produktem do godziny 16:00, 1 kwietnia. Jeśli 31 marca wypada w sobotę, masz czas do poniedziałku, 2 kwietnia, do godziny 16:00.

Tak, zachowaj w jak najlepszym stanie opakowanie, w którym dostaniesz produkt.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie.

Jeśli nie oddasz produktu, przedłużymy umowę z Tobą na czas nieokreślony. Opłata miesięczna będzie taka sama, jak przez wcześniejszy okres wynajmu.

Dwa tygodnie przed zakończeniem okresu wynajmu Gleevery wyśle Ci mejl, w którym zapyta, czy chcesz zakończyć, czy przedłużyć wynajęcie. Możesz też wykpić produkt.

Tak. Jeśli chcesz wypowiedzieć umowę na czas nieokreślony, napisz na: ook@gleevery.com. W mejlu podaj numer zamówienia, które wypowiadasz.

Jeżeli Gleevery dostanie mejl z wypowiedzeniem po zapłacie czynszu za dany miesiąc najmu - dostaniesz zwrot pomniejszony o kwotę odpowiadającą liczbie dni, w których umowa obowiązywała.

Nie. Okres wynajmu, który wybierasz jest okresem minimalnym i nie możesz zakończyć go przed czasem.

Masz prawo do odstąpienia od umowy wynajmu w ciągu 14 dni, od kiedy zawrzesz umowę.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie.

Zakup sprzętu

Tak! Jeśli uznasz, że produkt, który wynajmujesz, jest dla Ciebie, możesz go kupić. Aby to zrobić napisz na: ook@gleevery.com – Gleevery przygotuje dla Ciebie ofertę.

Cena produktu, gdy chcesz go kupić jest ustalana w danej chwili przez Gleevery. Zależy ona od sytuacji na rynku i może być zmienna.

Szacunkowo, nie zapłacisz za produkt więcej niż 20% – 40% ponad wartość początkową produktu. Na przykład, jeżeli nowy telefon kosztował 5000 zł, a Ty w trakcie najmu zdecydujesz się na kupno, nie zapłacisz za telefon więcej niż 6000 – 7000 zł.

Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych

Gleevery przetwarza Twoje dane, pozyskane w ramach świadczenia przez nie usług, zgodnie z RODO, to:

a) zawarcie i wykonanie umowy zawartej przez Ciebie z Gleevery, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

b) wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Gleevery, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

c) prawnie uzasadniona ochrona interesów Gleevery, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;

d) zgoda na przetwarzanie Danych uzyskana od Ciebie (zgoda marketingowa), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Odbiorcą danych mogą być: Krajowe Instytucje Płatnicze oraz Biura Informacji Gospodarczej (w szczególności ERIF), BIG InfoMonitor, Związek Banków Polskich zaakceptowane i nadzorowane przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Uwaga: swoje dane podajesz dobrowolnie, ale jest to konieczne do zawarcia i wykonania przez Gleevery umowy z Tobą.

Więcej na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Tak, pozytywna decyzja o wynajmie podejmowana jest w oparciu o dane, które Gleevery pozyskuje m.in. z Biur Informacji Gospodarczej, Biura Informacji Kredytowej, a także od innych współpracujących z Gleevery partnerów. Każdy z partnerów jest zatwierdzony i nadzorowany przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Pamiętaj, że opłata za wynajem nie obniża Twojej zdolności kredytowej w przypadku, gdy będziesz ubiegać się w banku o kredyt czy pożyczkę bankową.

Kontakt z Gleevery

Jeśli masz pytania o wynajem, doradcy z Gleevery chętnie Ci pomogą.

ook@gleevery.com

poniedziałek – piątek

9:00 – 18:00

niedziele handlowe

10:00 – 18:00

+48 573 503 955

poniedziałek – piątek

9:00 – 18:00

niedziele handlowe.

10:00 – 18:00

Produkty wynajmuje Gleevery sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Warunki wynajmu znajdziesz w regulaminie wynajmu.