(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Słuchawki biurowe, callcenter

(1 wynik)
Filtry
Producent
Cena
-
Dostępność w salonach
Wybierz salon
Dostępność
Status
Przeznaczenie produktu
Łączność
Certyfikaty zgodności
Jednoczesne połączenia
-
Jednocześnie obsługiwane słuchawki
-
Stacja dokująca
Gwarancja
Sony Days
Sony Days
SteelSeries
Sony
Sony
QCY
Sony
Apple
Producent:
<svg viewBox="0 0 32 32" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><g fill="#CCC" fill-rule="evenodd"><path d="M5 15h6V7H5zM13 15h6V7h-6zM21 15h6V7h-6zM5 25h6v-8H5zM13 25h6v-8h-6zM21 25h6v-8h-6z"></path></g></svg><svg viewBox="0 0 32 32" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><g fill="#CCC" fill-rule="evenodd"><path d="M5 11h5V7H5zM5 18h5v-4H5zM5 25h5v-4H5zM12 11h15V7H12zM12 18h15v-4H12zM12 25h15v-4H12z"></path></g></svg><svg viewBox="0 0 32 32" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><g fill="#CCC" fill-rule="evenodd"><path d="M5 10h3V7H5zM5 15h3v-3H5zM5 20h3v-3H5zM5 25h3v-3H5zM10 10h17V7H10zM10 15h17v-3H10zM10 20h17v-3H10zM10 25h17v-3H10z"></path></g></svg>
Sortowanie
Od najpopularniejszych
Od najtrafniejszychOd najpopularniejszychOcena klientów: od najlepszejCena: od najtańszychCena: od najdroższych
z 1
Od najpopularniejszych
Od najtrafniejszychOd najpopularniejszychOcena klientów: od najlepszejCena: od najtańszychCena: od najdroższych
Sortowanie
Od najpopularniejszych
Od najtrafniejszychOd najpopularniejszychOcena klientów: od najlepszejCena: od najtańszychCena: od najdroższych
1-1 z 1
1
Następna
z 1

Słuchawki biurowe, callcenter – najważniejsze cechy

Jakie powinny być słuchawki biurowe?

W przeciwieństwie np. do słuchawek do biegania, te do pracy w callcenter powinny izolować od hałasów zewnętrznych. Słuchawki z redukcją szumów będą zatem idealnym wyborem. Pomogą tłumić hałas z zewnątrz i zapobiegać przerywaniu rozmowy z klientami. Odpowiednie słuchawki z redukcją szumów do biura nie tylko pasywnie blokują dźwięki, ale również wykorzystują technologię ANC (aktywna redukcja szumów), która jest szczególnie nieoceniona w centrach telefonicznych i wszędzie tam, gdzie występuje stały hałas przy niskich zakresach.

Oprócz tego warto zadbać także o wygodę użytkowania – ciężki zestaw słuchawkowy to ostatnia rzecz, jakiej potrzebują pracownicy callcenter. Najlepsze zestawy słuchawkowe do centrów telefonicznych powinny mieć wygodne poduszki nauszne, a także lekkie opaski na głowę, które nie wywrą dodatkowego nacisku na czubek głowy.

Słuchawki przewodowe czy bezprzewodowe?

Jeśli planujesz zakup słuchawek do pracy biurowej, ale Twój budżet jest ograniczony, warto zastanowić się nad zakupem słuchawek przewodowych. Często kosztują mniej niż ich bezprzewodowe odpowiedniki, a także eliminują problemy z żywotnością baterii i stres związany z potencjalnymi problemami z Bluetooth. Co więcej, słuchawki te odbierają sygnał analogowy, który może obsłużyć więcej danych niż Bluetooth, oferując przy tym lepszą jakość dźwięku. Oprócz tego słuchawki przewodowe (z wyjątkiem słuchawek z aktywną redukcją szumów) nie wymagają ładowania baterii. Wystarczy, że podłączysz je do źródła dźwięku.

Z drugiej strony największym atutem słuchawek bezprzewodowych jest z pewnością duża wygoda i możliwość swobodnego poruszania się w obrębie kilku metrów. Bezprzewodowe headsety mogą łączyć się z telefonem i umożliwiać rozmowę, nawet gdy jesteś kilkadziesiąt metrów od biurka. Niezależnie czy prowadzisz spotkania online, czy często przenosisz się z jednego miejsca na drugi – słuchawki bezprzewodowe sprawdzą się w tych warunkach najlepiej.

Zamknięte, otwarte, półotwarte – jakie słuchawki do pracy w callcenter wybrać?

Słuchawki otwarte świetnie sprawdzą się wtedy, gdy w Twoim pomieszczeniu jest cicho. Generowany przez nie dźwięk jest naturalny, choć za sprawą otwartej konstrukcji może być słyszany przez osoby znajdujące się w pobliżu. Dodatkowo słuchawki otwarte są nieco bardziej delikatne niż słuchawki zamknięte, dlatego należy obchodzić się z nimi ostrożnie.Szczelna konstrukcja słuchawek zamkniętych pozwala blokować znacznie więcej hałasu z zewnątrz, zapewniając znacznie lepszą izolację. Dzięki nim łatwo skupić się wyłącznie na rozmowie prowadzonej z klientem czy współpracownikiem.

Kompromisem między konstrukcjami zamkniętymi i otwartymi są słuchawki półotwarte. Z jednej strony zapewniają dobrą jakość dźwięku, z drugiej – dobrze izolują od otoczenia, zachowując optymalną wentylację ucha.

Gadżety do biura. Co oprócz słuchawek?

Uniknij nieprzyjemnych konsekwencji związanych z nieprawidłową pozycją przy biurku i zainwestuj w fotel do biura, który pozwoli przyjąć wygodną i ergonomiczną pozycję.

Posiadanie najlepszego projektora biznesowego. jest niezwykle ważne, jeśli regularnie wykonujesz prezentacje. Urządzenie będzie w stanie wytworzyć jasne, żywe projekcje, i pozwoli dzielić ekran z publicznością, jednocześnie utrzymując ich zaangażowanie w prezentację lub spotkanie.

Najlepsze słuchawki biurowe znajdziesz w x-komie