Czym jest Usługa x-care?
Dzięki usłudze x-care nie zapłacisz za naprawę urządzenia, jeżeli je przypadkiem uszkodzisz. W tej ofercie okres ochrony wynosi 24 miesiące. W tym czasie możesz skorzystać z dowolnej liczby napraw, ale ich łączny koszt nie może przekroczyć 3000 zł. Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie.
Jakie urządzania obejmuje usługa?
Ten wariant usługi x-care możesz wykupić do smartfonów i tabletów. Urządzenie, które chcesz ubezpieczyć, nie może być tańsze niż 200 zł i droższe niż 20 000 zł.
Jakie uszkodzenia naprawimy w ramach usługi?
W tym wariancie usługi x-care naprawimy uszkodzenia mechaniczne: ekranu, aparatu fotograficznego, przycisków i obudowy. Urządzenie naprawimy również, jeżeli je zalejesz.
Jak kupić usługę?
Usługę x-care możesz kupić jako klient indywidualny oraz na firmę. Wystarczy, że dodasz usługę do koszyka razem z produktem, który chcesz ubezpieczyć i dokończysz składanie zamówienia. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą w celu finalizacji. Dowodem, że wykupiłeś usługę, jest faktura.
Usługę możesz też dokupić w ciągu 7 dni, od kiedy kupiłeś urządzenie, które chcesz ubezpieczyć. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami telefonicznie: 34 377 00 00.
Gdzie działa usługa?
Usługa x-care obejmuje uszkodzenia, do których doszło w Polsce i za granicą. Jednak transport do serwisu i z niego jest możliwy tylko w Polsce. Wystarczy, że w ciągu 5 dni od uszkodzenia zgłosisz je telefonicznie na naszej infolinii: 22 563 12 58 lub mejlowo: serwis.xkom@mondial-assistance.pl.