Jakie są zalety wersji cyfrowej (ESD)?
Szybkość
Twoje zamówienie wysyłamy drogą mailową, co znacznie skraca czas oczekiwania. Dodatkowo nie ponosisz kosztów dostawy.
Pewność
Zapewniamy bezpieczne dostarczenie pełnowartościowego produktu oraz służymy pomocą w przypadku pytań.
Wygoda
Na adres e-mail otrzymasz klucz produktu i krótką instrukcję. Wszystko bez potrzeby wychodzenia z domu, czy oczekiwania na kuriera.
ASUS Premium Care - Pakiet Gold Plus
Zadbaj o spokój ducha i bezpieczeństwo swojego sprzętu ASUS dzięki ASUS Premium Care, czyli rozszerzonej gwarancji, która zapewnia kompleksową ochronę i wsparcie na najwyższym poziomie. Nie ryzykuj nieoczekiwanych kosztów naprawy i skorzystaj z łatwego dostępu do profesjonalnych usług serwisowych, aby Twoje urządzenie działało jak nowe przez długi czas.
Korzyści ASUS Premium Care
ASUS Premium Care to wiele korzyści, które mogą Ci się przydać w przyszłości.
- Zmniejsz koszty naprawy dzięki pakietowi serwisowemu, który spełnia wszystkie Twoje potrzeby w zakresie pomocy.
- Usługi ASUS Premium Care wykraczają poza standardową gwarancję, dając użytkownikowi gwarancję maksymalnej ochrony.
- Zminimalizuj przestoje dzięki zasięgowi i możliwościom ASUS.
Pakiet serwisowy baterii
Pakiet serwisowy baterii ASUS (Battery Service Package, BSP) to przedłużenie okresu standardowej gwarancji na baterię. W ramach tego pakietu gwarancyjnego zostanie dostarczona bateria zastępcza, jeśli bateria Twojego laptopa będzie wadliwa.
- Masz prawo do jednej wymiany baterii rocznie w przypadku awarii baterii w przedłużonym okresie gwarancji po upłynięciu okresu standardowej gwarancji na baterię.
- Poza zmienionym okresem gwarancji na baterię, wszystkie inne warunki są takie same jak w przypadku standardowej gwarancji na baterię. Warunki standardowej gwarancji można znaleźć na karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem.
- Ten pakiet serwisowy obejmuje wyłącznie oryginalną baterię dostarczoną z produktem ASUS.
- Wymiana baterii będzie objęta tym pakietem serwisowym przez pozostały okres obowiązywania gwarancji, ale nie krócej niż przez trzy miesiące.
- Ten pakiet serwisowy obejmuje wyłącznie wady produkcyjne i nie obejmuje oczekiwanego zmniejszenia wydajności na skutek użytkowania.
Lokalna ochrona w razie przypadkowego uszkodzenia
Wypadki się zdarzają. Ochrona ASUS w razie przypadkowego uszkodzenia (ASUS Accidental Damage Protection, ADP) pomaga uniknąć kosztów naprawy lub wymiany zaistniałych na skutek nieszczęśliwych wypadków, do których dochodzi podczas normalnego użytkowania urządzeń.
- Ten pakiet serwisowy obejmuje następujące rodzaje przypadkowych uszkodzeń, które mogą wystąpić podczas normalnego użytkowania: upuszczenia, upadki lub inne zderzenia, uszkodzenia spowodowane cieczą, przepięcia elektryczne i przypadkowe uszkodzenia.
- W ramach tego okresu obowiązywania Pakietu serwisowego co roku można żądać naprawy nieograniczonej liczby najważniejszych komponentów. W przypadku wszelkich dodatkowych zamówień w zakresie naprawy najważniejszych komponentów, koszty robocizny, wysyłki i części zamiennych ponosi klient. Data rozpoczęcia korzystania z tego Pakietu serwisowego zostanie wyznaczona wstecznie na dzień zakupu produktu ASUS.
- Łączne skumulowane koszty usług naprawczych (zamawianych przez klienta usług naprawczych świadczonych w ramach niniejszego Pakietu serwisowego) nie mogą być wyższe niż cena produktu w momencie jego zakupu przez klienta.
- Wszystkie komponenty naprawione lub wymienione przez Centrum serwisowe ASUS (ASUS Service Center) są objęte gwarancją na okres trzech miesięcy lub na pozostałą część okresu gwarancyjnego, w zależności od tego, który przypadek ma zastosowanie.
Lokalny serwis na miejscu
W ramach serwisu na miejscu autoryzowany technik firmy ASUS naprawi komponenty w wyznaczonej przez użytkownika lokalizacji, jeśli problemu z produktem nie można rozwiązać przez telefon lub za pośrednictwem pomocy przez Internet.
- Jeśli problem nie zostanie rozwiązany zdalnie, otrzymasz dla swojego produktu pomoc techniczną na miejscu świadczoną przez autoryzowanego technika ASUS. Technik zostanie wysłany do Twojej lokalizacji z reguły do końca następnego dnia roboczego, a czas reakcji może się różnić, w zależności od lokalizacji geograficznej, dostępności części zamiennych i lokalnych usług.
- Jeśli produkt będzie działał wadliwie podczas normalnego i prawidłowego użytkowania w okresie obowiązywania tego pakietu serwisowego, firma ASUS naprawi lub wymieni wadliwe części produktu, lub sam produkt na nowe czy odnowione części, lub produkty, które są pod względem funkcjonalności równoważne lub lepsze od początkowo dostarczonych.
- Jeśli w ramach tej usługi wymienione zostaną wadliwe komponenty, użytkownik z góry wyraża zgodę na przeniesienie własności wymienionych wadliwych komponentów na firmę ASUS.