(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Microsoft Lumia 535 Dual SIM czarny - 218900 - zdjęcie
Microsoft Lumia 535 Dual SIM czarny - 218900 - zdjęcie 1
Microsoft Lumia 535 Dual SIM czarny - 218900 - zdjęcie 2Microsoft Lumia 535 Dual SIM czarny - 218900 - zdjęcie 2
Microsoft Lumia 535 Dual SIM czarny - 218900 - zdjęcie 1
Microsoft Lumia 535 Dual SIM czarny - 218900 - zdjęcie 2

Microsoft Lumia 535 Dual SIM czarny

od: Microsoft|kod producenta: RM-1090 CV PL BLACK|kod x-kom: 218900
  • Ekran:5"
  • Pamięć RAM:1 GB
  • Pamięć wbudowana:8 GB

Microsoft Lumia 535
Liczą się wrażenia

 

Zawsze najnowsze funkcje systemu Windows Phone
Windows Phone 8.1

Smartfon Lumia 535 Dual SIM ma najnowszą wersję systemu Windows Phone. Dodatkowo regularne aktualizacje przesyłane bezprzewodowo zapewniają zawsze najnowsze oprogramowanie. Jesteś w szkole lub w pracy? Wbudowany pakiet Microsoft Office oraz szybki dostęp do plików w usłudze OneDrive ułatwiają wyświetlanie oraz edycję dokumentów. Masz też do dyspozycji bezpłatne miejsce w usłudze OneDrive, gdzie można przesyłać zdjęcia i udostępniać je znajomym w prywatnym folderze.


Zrób sobie lepszy autoportret
Przedni aparat 5 Mpix

Pokaż się w dobrym otoczeniu. Dzięki szerokokątnemu aparatowi przedniemu o rozdzielczości 5 MP możesz robić zachwycające autoportrety i zmieścisz na zdjęciach więcej znajomych. Popularna aplikacja Lumia Selfie daje łatwy dostęp do przedniego aparatu. Umożliwia ulepszanie autoportretów przy użyciu filtrów oraz ułatwia udostępnianie zdjęć znajomym za pośrednictwem OneDrive, Instagramu, Twittera i innych serwisów.


Rozmowy wideo przez Skype
W kontakcie dzięki smartfonowi Lumia

Wideorozmowy przez Skype wyglądają fantastycznie dzięki smartfonowi Lumia 535 Dual SIM. Chcesz zmienić zwykłe połączenie telefoniczne w połączenie wideo wysokiej jakości? Nic prostszego. Wystarczy dotknąć przycisku połączeń wideo Skype. Przez szerokokątny obiektyw smartfonu Twój rozmówca zobaczy więcej tła. Możesz też zmieścić w kadrze więcej członków rodziny i znajomych.

 


Wszystkie ulubione i potrzebne aplikacje
Spersonalizuj swój smartfon Lumia 

Chcesz aplikacji? Możesz na nas liczyć. Sklep Windows Phone to biblioteka wszystkich aplikacji, jakich chcesz i o jakich jeszcze nie wiesz — są ich tu setki tysięcy. Dzięki najbardziej przebojowym pozycjom, takim jak Instagram i WhatsApp, a także nowym popularnym aplikacjom, takim jak Subway Surfers, Lumia 535 Dual SIM nigdy Ci się nie znudzi. Ulubione aplikacje możesz nawet ożywić na dynamicznych kafelkach na osobistym ekranie startowym.


Zadbaj o eXtra ochronę swojego urządzenia

Zbity ekran w smartfonie? Zalany telefon? Tego nikt nie planuje, ale każdemu może się zdarzyć. Jednak z eXtra ochroną unikniesz stresu i dodatkowych kosztów. Ubezpieczyciel naprawi Twój sprzęt za darmo i w krótkim czasie. Natomiast w przypadku kradzieży z rabunkiem lub włamania, dostaniesz voucher na zakup nowego urządzenia. Możesz też wykupić ochronę na wypadek awarii po gwarancji producenta. Poznaj więcej szczegółów na temat eXtra ochrony.

Specyfikacja

Pamięć RAM
1 GB
Pamięć wbudowana
8 GB
Typ ekranu
Dotykowy, IPS
Przekątna ekranu
5"
Dodatkowe cechy aparatu
Wbudowana lampa błyskowa
Łączność
3G
2G
Wi-Fi
Bluetooth
Złącza
Micro USB - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Gniazdo kart SIM - 2 szt.
Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
Czujniki
Akcelerometr
Zbliżenia
Obudowa
Szkło Corning Gorilla Glass 3 - panel tylny
Dual SIM
Dual SIM - Obsługa dwóch kart SIM
Dołączone akcesoria
Ładowarka
Szerokość
73 mm
Grubość
9 mm
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)
Kod producenta
RM-1090 CV PL BLACK
Kod x-kom
218900

Promocje

Odkup sprzętuzarób na starym sprzęcie i odbierz zniżkę na nowy
Odkup sprzętu

Opinie

3,0/5
(21 opinii)
5
4
4
5
3
3
2
4
1
5

Opinie użytkowników (21)

wiekol
wiekol
8 lat temu

Telefon działa bez zarzutu, jest szybki nie zamula się w przeciwieństwie do androida po roku czasu (mam go ponad rok). Podczas używania GPS aplikacja Here działa bez zarzutu - telefon nie nagrzewa się. Darmowe mapy na całą Europę jeśli ktoś podróżuje to duży plus. Minusem jest mniejsza liczba aplikacji niż w Androidzie, ale większość podstawowych jest, jak się nie jest maniakiem smartfonowym wystarcza.... Rozwiń dalej

Pitek87
Pitek87
Potwierdzony zakup
9 lat temu

Po pół roku mogę powiedzieć, że telefon spełnia moje oczekiwania. Za tą cenę dzwoni się jak należy, sms-uje, łączy z Siecią i korzysta z aplikacji. Wyświetlacz nie sprawia mi problemu. Jest OK... Rozwiń dalej

Woyo
Woyo
9 lat temu

Do wszystkich, którzy mają problemy z dotykiem: STOSUJCIE KARTY PAMIĘCI KLASY 10 LUB WYŻSZEJ! Moja Żona też miała problemy z tym dotykiem, ale wystarczyło kupić szybką markową kartę pamięci i problemy zniknęły.... Rozwiń dalej

wkruk0
wkruk0
9 lat temu

Ja nie mam żadnych problemów z dotykiem, brakuje trochę funkcjonalności androida ale to za to jest kilka innych ciekawych rozwiązań, telefon technicznie bez zarzutów, za ta cenę mogę polecić w 100%.... Rozwiń dalej

qwerty
qwerty
10 lat temu

Telefon w porządku. Brak jakichkolwiek problemów (2 dni po wyjęciu z pudełka).... Rozwiń dalej

rafał
rafał
10 lat temu

ja z pierwszym egzemplarzem miałem problem (dotyk), ale w x-kom wymienili mi od ręki na miejscu bez problemu i druga sztuka jest jak najbardziej OK - być może to jakaś wadliwa partia... w każdym razie sam telefon SUPER! odejmuję jednak punkt za wymianę...... Rozwiń dalej

Kamil Bydgoszcz
Kamil Bydgoszcz
10 lat temu

A to dziwne, nie wiem skąd takie opinie - kupiłem dwie sztuki i nie mam żadnego problemu...... Rozwiń dalej

Łukasz
Łukasz
10 lat temu

Kupiona dzisiaj z zapewnieniem ze problemów z dotykiem nie będzie także z możliwością zwrotu 14-dniowego. Włączyłem zainstalowałem program do testowania dotyku i dotyk głupieje. Jutro będzie oddany tyle w temacie. Strata czasu na telefon.... Rozwiń dalej

Siwy
Siwy
10 lat temu

Jeżeli ktoś jeszcze waha się nad zakupem 535, polecam przeczytać zagraniczne fora. Tam temat wadliwości tego szmelcu jest wyczerpany. Problem dotyku nie jest rozwiązany w 100%, a jedynie delikatnie poprawiony. Drugą, częstą wadą są psujące się wyświetlacze. Szkoda, bo to był naprawdę dobrze zapowiadający się model za tą cenę.... Rozwiń dalej

Brak
Brak
10 lat temu

Podobno wyszła ostatnio aktualizacja całkowicie poprawiająca dotyk. :)
Osobiście mam zamiar kupić lumie 535 lub czekać na 640.
... Rozwiń dalej

Csaris
Csaris
10 lat temu

Niestety ale znowu muszę napisać coś negatywnego na temat lumii 535, a chciałbym w końcu cieszyć się SPRAWNYM telefonem.

Pierwszy aparat, jak pisałem wcześniej, oddałem z tytułu niezgodności towaru z umową (dotyk nie działał jak należy- czyli tak jak u 99% użytkowników). Otrzymałem nową lumię 535 dual sim. Oczywiście miała ten sam problem z dotykiem. Miała- dziś, po 14 dniach użytkowania wysiadł wyświetlacz. Telefon działa, lecz ekran jest martwy.
Znowu, po 14 dniach MUSZĘ oddawać ten szmelc do sprzedawcy. Tym razem zażądam zwrotu pieniędzy lub wymiany na telefon, a nie na martwą cegłę jaką jest 535.

Jeśli chcesz kupić lumię 535, uderz się mocno w głowę. Może to wybije ci takie głupie pomysły. Szczerze nie polecam tego telofonu ani tej firmy. Jak można polecać firmę, która od trzech miesięcy nie potrafi (tzn. nie chce) naprawić swoich urządzeń i do tego w tak chamski sposób reklamuje wadliwe użądzenia!!!!!!

Microsoft zniszczył Nokię. Przykre ale niestety prawdziwe.
... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
10 lat temu

Smartfon ogólnie fajny, ale ja również potwierdzam problemy z dotykiem. Po aktualizacji jest poprawa, ale nie rozwiązuje ona zupełnie problemu.
Na drugi dzień po zakupie sprzęt zepsuł się - czarny ekran, mimo, że smartfon działa. Wysłałem go do reklamacji do X-Kom i jestem już tydzień bez żadnych informacji. Pisałem maila z zapytaniem o choćby przybliżony termin realizacji, ale dostałem zbywającą odpowiedź-gotowca.
Rozczarowałem się. Gdyby nie wady fabryczne, powiedziałbym, że jest super. Zdecydowanie lepiej dopłacić do innego modelu, niż tracić czas na tego bubla. Miałem też dobrą opinię o sklepie, ale widzę, że kiedy trzeba skorzystać z reklamacji, konkurencyjne sklepy podchodzą do tematu o wiele sprawniej.
... Rozwiń dalej

Artur
Artur
10 lat temu

Ja niestety zmuszony jestem wystawić negatywna opinie ze względu na fakt, iż telefon w dwa dni po zakupie sie popsuł. Nie dało sie załączyć wyświetlacza, chociaż telefon działał, mozna było na niego dzwonić, było słychać sygnał, synchronizował pocztę. Telefon wymieniono mi w salonie x-kom, od ręki na nowy egzemplarz, niestety ten nowy rownież po dwóch dniach miał takie same objawy, wiec byłem zmuszony zrezygnować z zakupu tego modelu.
Ogólnie rzecz biorąc, w x-komie, w ciagu trzech tygodni zakupiłem cztery rzeczy, z czego trzy musiałem reklamować w przeciągu tygodnia czasu bo miały wady fabryczne. Szczerze powiedziawszy dziwna sytuacja kupując u konkurencji (a zdarza mi sie często kupować nowe sprzęty), nigdy nie miałem tak dużego nasilenia awarii. Dodatkowo zwracam uwagę ze sprzedawcy przynajmniej w salonie Katowickim, nie znają przepisów prawa o sprzedaży konsumenckiej, i starają sie wmówić klientowi nieprawdziwe fakty. W moim przypadku poskutkowała dopiero konsultacja w inspekcji handlowej (najszczęśliwszym znajdują sie blisko salonu x-kom), ktora potwierdziła moje racje, a nie sprzedawcy.
Co nie zmienia faktu, ze w tym konkretnym przypadku sprzedawca nie miał racji.
Dodatkowo będąc, ostatnimi czasy częstym gościem Katowickiego salonu, zaobserwowałem bardzo duże kolejki, gdzie statystycznie rzecz ujmując połowa osób to kupująca nowy sprzęt, a połowa to reklamujący. Nie twierdze ze tak jest zawsze, natomiast było tak w przypadku moich sześciu wizyt w salonie.

W moim przypadku sprzęt który reklamowałem to, telefon Microsoft lumia 2 egzemplarze, tablet gooclever insignia 800 dwa egzemplarze, tablet colorovo city tab jeden egzemplarz. Wszystkie reklamacje rozpatrzono no moja korzyść, ale nie bez kłopotów.
Jak dla mnie największy zarzut co do salonu to brak znajomosci prawa konsumenckiego przez sprzedawcę, nie wiem tylko czy jest to rzeczywisty brak wiedzy czy staranie sie manipulować klientem.
... Rozwiń dalej

pawel
pawel
10 lat temu

Mam wrażenie, że osoby które zakupiły już ten telefon trochę usprawiedliwiają jego niedociągnięcia bo pieniądze zostały już wydane. Miałem okazję korzystać z leciwej już lumi 610 albo z równie starego HTC 8s. Oba te telefony pomimo słabszej specyfikacji, po prostu działają jak należy. Lumia 535 irytuje swoim działaniem i łatka aktualizacyjna pomogła nieznacznie. Robiąc multi touch test lumia 535 obsługuje max. 3 punkty dotyku i to w sposób daleki od zadowalającego. Dla porównania moja lumia 735 w tym samym teście bez problemu obsługuje 10 punktów dotyku. Ludzie, którzy przesiadają się z Androida na WP oczekują często stabilności i płynności działania tego systemu. Lumia 535 oczekiwania te przekreśla.... Rozwiń dalej

pawjan
pawjan
10 lat temu

Telefon byłby naprawdę super (za cenę ~500zł wprost genialny), ale...

Dwa miesiące po wykryciu błędu (źle działający multitouch) Microsoft nadal go nie naprawił, a dotyczy on prawdopodobnie wszystkich 535. Jakiś czas temu wyszła łatka, która rzekomo poprawia działanie ekranu - w praktyce nie do końca. Aplikacji wykorzystujących multitouch nadal NIE DA SIĘ UŻYWAĆ. Po przekopaniu internetu i rozmowie z konsultantem Microsoftu wywnioskowałem (mogę się mylić), że jest to wada hardware'owa, a nie software'owa. Co ciekawe niektórzy (albo i większość) nie zauważają błędnego działania ekranu, albo zadowalają się delikatną poprawą po nałożeniu ochronnej folii. Podsumowując - stanowczo odradzam zakup tego telefonu.
... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x‑komu.