Zawartość Edycji Kolekcjonerskiej
Little Nightmares II Edycja Kolekcjonerska zawiera następujące fizyczne gadżety:
- Grę na wybraną platformę
- Kolekcjonerskie opakowanie w kształcie telewizora
- Dioramę, przedstawiającą ucieczkę Mono i Six – niezwykle szczegółowa figurka
- Oryginalna ścieżka dźwiękowa z gry Little Nightmares II
- Artbook – sztuka z Little Nightmares II – zanurz się w procesie tworzenia gry dzięki temu 56-stronicowemu artbookowi, pełnego szkiców oraz grafik koncepcyjnych od Tarsier Studios
- Kolekcjonerski Steelbook®
- Zestaw naklejek
Cyfrowe bonusy* dostępne w Edycji Kolekcjonerskiej:
- Dostęp do sekretnego pokoju Nomów – podążaj śladami Nomów i odkryj specjalne zagadki w grze, aby odblokować nagrodę – kapelusz Nomów.
- Ścieżka dźwiękowa z gry
- Cyfrowy artbook
- Cyfrowe tapety oraz awatary
- Motyw dynamiczny (dostępny tylko na PS4)
*Cyfrowe bonusy należy pobrać ze strony littlenightmares.com. Wymagane założenie konta.

Gra Little Nightmares II na PlayStation 4
Little Nightmares II to trzymająca w napięciu gra przygodowa, w której wcielasz się w Mono – młodego chłopca uwięzionego w świecie, zniekształconym przez niepokojącą transmisję z odległej wieży.
Razem z Six, dziewczynką w żółtym płaszczu, Mono wyrusza by odkryć mroczne sekrety Wieży Transmisyjnej i uchronić Six przed straszliwym losem, który ją czeka. Ich podróż nie będzie łatwa – Mono i Six stawią czoła wielu zagrożeniom ze strony przerażających mieszkańców tego świata.
Czy jesteś gotów zmierzyć się z zupełnie nowymi koszmarami?

Weź udział w mrocznej i emocjonującej przygodzie
Chmara całkowicie nowych Rezydentów tylko czeka, aby śledzić twoje poczynania i zakłócić ci sen. Przechytrz bezlitosnego Nauczyciela, przetrwaj starcie z żądnym krwi Myśliwym i zwiej wielu innym, przerażającym postaciom podczas wspólnej podróży Mono i Six przez lokacje tego przerażającego świata.
Ucieknij ze świata, który gnije od środka. Podczas swojej podróży wyruszysz przez dziwaczne, lesiste tereny po złowrogie szkoły, aż do przerażającej Wieży Transmisyjnej w celu odnalezienia źródła zła, które rozprzestrzenia się na wszystkich ekranach telewizorów na świecie.

Ocal Six przed Mrokiem
Six zanika w tym świecie, a jej jedyną nadzieją na ocalenie jest poprowadzenie Mono do Wieży Transmisyjnej. W tym świecie koszmarów, jesteś jej jedyną nadzieją na ratunek. Czy zbierzesz w sobie odwagę by przegonić dręczycieli i pomożesz Six dotrzeć do Wieży Transmisyjnej?
