(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 1
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 2Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 2
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 3Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 3
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 4Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 4
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 5Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 5
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 1
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 2
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 3
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 4
Samsung UE65AU7192 - 627721 - zdjęcie 5
od: Samsung|kod producenta: UE65AU7192UXXH|kod x-kom: 627721

Specyfikacja

Opinie

4,2/5
(35 opinii)
5
21
4
7
3
4
2
0
1
3

Opinie użytkowników (35)

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 43"

Chciałem zastąpić stary tv UE40KU6400 (2016 rok, kupiony w x-kom) . NIestety poza troszkę wiekszym nasyceniem obrazu i widocznie lepszym odwzorowaniem barw, AU7192 nie oferuje dużo lepszej jakości.
Pierwsza wtopa to gorsze wsparcie kodeków video i audio (np brak kodeków DIVX i DTS od modeli 2021). Więc muszę dokupić inny odtwarzacz do filmów luż używać xboxa z kodi (po co wiec smart tv??) . AU7192 ma wolniejszy procesor i przez to już sam TizenOS jest wyraźnie wolniejszy a HBOGO czy Amazon Video Prime działają wręcz koszmarnie wolno. AU7192 ma znacznie ciemniejszy obraz i mniejszy zakres regulacji (100% jasności na AU7192 to jakieś 60% na KU6400).
Nie wiem czy zauwazyłbym te wszystkie różnice w obrazie bez porownania obu TV ale dodatkowo siostra pierwsze co o nim powiedziała to dlaczego jest taki ciemny, gdzie starałem sie ustawić tak aby obraz był jak najjaśniejszy uwzgledniając wszystkie filtry, upłynnianie, odcienie, kontrasty, itd. (4 dni zabawy).
Może komuś pasuje taki ciemny obraz, dla mnie niestety to krok wstecz.
Do tego stary KU6400 ma wyraźnie lepszy kontrast, AU7192 nie oferuje takiej szczegółowości obrazu przy żadnej nastawie. Widoczne tylko przy porównaniu ale jednak.

Dołączony pilot również jest zrobiony oszczędniej i nie wiem po co w nim zmniejszyli przyciski, do tego (w moim odczuciu) jest gorsze tworzywo. Pilot używa baterii AAA zamiast AA ( KU6400). Stary pilot BN59-01296A działa z tym Tv , więc tyle dobrze.
Tak czy inaczej oba piloty są, wg mnie, bardzo intuicyjne i można je używac bez patrzenia na nie: oprócz kierunków, głośności, zmiany kanałów i on/off, ma tylko kilka przycisków. Niektórym osobom moze brakować przycisków numerycznych. Dzięki temu jednak pilot jest bardzo mały i wygodny.

Ogólnie, biorąc pod uwagę ile lat minęło to spodziewałem się minimum takiej samej jakości całego TV i troszkę lepszej jakości obrazu oraz znacznie lepszego procesora w AU7192 względem KU6400. Samsung nie zaskoczył mnie tu pozytywnie.
... Rozwiń dalej

Tomasz
Tomasz
Potwierdzony zakup
4 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 43"

Telewizor ogólnie OK - zgodny z tym co obiecuje producent. Dosyć łatwa procedura pierwszego uruchomienia, choć kłopotliwe jest wpisywanie haseł za pomocą pilota, a za pomocą aplikacj SmartThings w telefonie też nie jest to takie wbrew obietnicom wszystko proste, jak się wcześniej z tej aplikacji nie korzystało. Funkcjonalność malutkiego pilota też jest na początku trochę frustrująca jak się ma duże dłonie, szczególnie trafianie w odpowiednie miejsca na kółku wyboru. Byłoby wygodniej mieć krzyżak niż takie kółko, gdzie nie wiadomo dokładnie gdzie nacisnąć, zwłaszcza po ciemku. Obraz jak dla mnie całkowicie OK, choć momentami telewizor jest przesadnie "smart" - zwłaszcza w tak zwanym trybie "naturalnym" obrazu filmowego potrafi przesadnie podkręcać detale ostrym kontrastem w filmach HD, daje to efekt taki, że postać na pierwszym planie sprawia wrażenie jakby była "wyjęta" z tła. Na szczęście jest tryb "filmaker", który tego nie robi. W trybie gier trzeba na początku trochę zegrać ustawienia konsoli (w moim przypadku X-box) z tym trybem, bo na dzień dobry ten tryb jest zbyt jasny i wypala kolory. W zasadzie we wszystkich grach, które mają tą funkcję trzeba ustawiać gammę mając pewność, że się ten tryb uruchomił, natomiast w grach bez możliwości regulowania gammy, trzeba ew. wyłączyć ten tryb. Natomiast trzeba oddać sprawiedliwość, że jak się to już ureguluje to ten tryb naprawdę pomaga grać i załącza się całkiem automatycznie. Jest to na tyle sprytne, że np: gdy się ogląda filmy przez X-boxa, to telewizor wraca sam do ustawień filmowych. Z drobnych niedogodności - telewizor jest sprzedawany z dość krótkim kablem zasilającym (1,5 m), na szczęście wejście jest standardowe, więc nie ma problemu z dokupieniem dłuższego.... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 43"

Kupiłem dla starszych znajomych, pilot ło matko i córko - mniejszych nie mieli ? hahah poza tym bardzo pozytywnie .... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 55"

Zdecydowanie nie polecam, mimo przejrzenia wszystkich eksperckich ustawień jest strasznie słabo podświetlony, za ciemny, filmów typu horror, gdzie z reguły jest sceneria nocna nie da się prawie oglądać. Mam go kilka dni i żałuję zakupu.....dodam, że nie kupiłem go w x-kom... Rozwiń dalej

Przemysław
Przemysław
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 75"

Nie polecam tego tv . Po tygodniu od zakupu telewizor się zespół na ekranie wyskoczyła wzdłuż czarna kreska . X -kom załatwił sprawę szybko bez zadnych problemów po paru dniach $ były na koniec. Telewizor nie ! X-kom jak najbardziej polecam.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Przemysław

Przemysławie, liczymy, że Twój nowy telewizor nie będzie już miał wad fabrycznych.... Rozwiń dalej

Błażej
Błażej
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 50"

Telewizor przyszedł uszkodzony i każdy umywa ręce od odpowiedzialności. Jako klient mamy możliwość zgłoszenia reklamacji do firmy kurierskiej w ciągu 7 dni od dostarczenia, ale ilu kupujących wie o tym? X-kom zasłania się tym, że ostatniego dnia poinformował nas, że mamy to zgłosić do UPS. Niestety nie udało nam się tego zrobić i co? Pan z x-kom pyta się mnie czy ma mi wysłać uszkodzony tv. Wielokrotnie robiłem u was zakupy i byłem zadowolony, ale tą akcją przekreśliliście siebie u mnie i moich znajomych. Nie polecam, bo takiego chamstwa i naciągania na pieniądze jeszcze nie widziałem. Zamiast pomóc klientowi to robiliście wszystko tak rozciągając to w czasie, żeby po swojej stronie być czystymi. Btw, wciąż czekam na ten uszkodzony sprzęt.... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Błażej

Błażeju, dostarczyłeś potrzebny do rozpatrzenia Twojej sprawy przez przewoźnika formularz szkody transportowej. O decyzji przewoźnika i finale sprawy pękniętej w transporcie matrycy telewizora poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.

Jeśli opakowanie transportowe nosi ślady uszkodzenia, polecamy sprawdzenie stanu każdej przesyłki nawet jeszcze podczas jej odbioru.
... Rozwiń dalej

Wiktor
Wiktor
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 50"

Spoko, tylko matryca ma lekko białe przebarwienia i pilot jest plastikowy. Żona chciała żeby był mniejszy ale się nie dałem.... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 65"

Telewizor godny polecenia Obraz ładny, delikatne ramki szybka instalacja Polecam... Rozwiń dalej

Tomek
Tomek
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 55"

Na ten moment telewizor działa prawidłowo, trochę wolny interfejs... Rozwiń dalej

Tomasz
Tomasz
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 43"

Funkcjonalny jak zawsze Samsung. Polecam.... Rozwiń dalej

Karol
Karol
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 50"

Do zastosowania domowego stosunek cena jakość świetny.
Natomiast nie jest to sprzęt do choćby prób gamingu.
... Rozwiń dalej

Pawel
Pawel
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 55"

Ogolnie bardzo dobry w tej cenie (2000pln), obraz piekny (nieco ciemny), dzwiek do poprawy soundbarem ;) niestety pilot nie chce parowac sie z innymi urzadzeniami (dekoder telewizji cyfrowej). Mam nowsza wersje tego TV w innym pokoju (Samsung QE55Q67BAUXXH 55), pilot jest identyczny i paruje sie z innymi urzadzeniami bez problemu.... Rozwiń dalej

Szymon
Szymon
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 55"

Jak za te pieniądze to chyba nie ma lepszego. Aplikacje potrafią trochę ciąć, poza tym bez zastrzeżeń.... Rozwiń dalej

Antek
Antek
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 43"

Najlepszy telewizor w tej cenie nie ma do czego się przyczepić jak na tą cenę to super sprzęt warty uwagi.... Rozwiń dalej

Marcel
Marcel
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 55"

.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.

Pytania użytkowników (1)

Awatar użytkownika Weronika
Weronika
Ponad rok temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 43"
Dotyczy wycofanego wariantu:Przekątna ekranu: 43"

Mam problem oglądając Netflixa wyskoczyło mi żeby zresetować Router Wifi a ja włączam zawsze internet z Telefonu... No i wchodzę w Sieci--→ Łącznie Bezprzewodowe i nie ma żadnych zapisanych Sieci tylko żeby połączyć się przez WPS albo Identyfikator SSID. Próbowałam z dwóch telefonów się połączyć i nie potrafię. Ktoś mi może pomóc?... Rozwiń dalej

Koniec pytań i odpowiedzi.