
Rozszerz gwarancję desktopów x-kom o dodatkowy pakiet on-site
Usługa on-site to dodatkowa ochrona dla Twojego sprzętu. Dzięki niej zyskujesz dostęp do specjalnej infolinii wsparcia technicznego, zdalną pomoc eksperta oraz możliwość naprawy na miejscu.

Infolinia – szybka pomoc w najczęstszych problemach
Z pakietem on-site wszystkie pytania i problemy zgłaszasz pod specjalny numer infolinii – 34 377 00 60. Wiele usterek da się rozwiązać zdalnie, bez potrzeby wzywania serwisanta. Nasz ekspert razem z Tobą zdiagnozuje problem i krok po kroku wyjaśni, w jaki sposób możesz go samodzielnie rozwiązać. Może też umówić Cię z naszym technikiem, który zdalnie połączy się z Twoim komputerem.

Wsparcie zdalne
W umówionym i wygodnym dla Ciebie terminie nasz technik skontaktuje się z Tobą, żeby połączy się z Twoim komputerem za pomocą programu do pracy zdalnej. Pozwoli to sprawnie rozwiązać problemy związane z oprogramowaniem Twojego komputera.

Naprawa na miejscu
Rozwiążemy problem ze sprzętem bez odsyłania go do serwisu. Jeśli na podstawie zdalnej diagnozy stwierdzimy, że potrzebna jest naprawa lub wymiana części – przeprowadzimy ją na miejscu. Serwisant przyjedzie na adres, który wskażesz, w ciągu trzech dni roboczych. Konkretny termin ustalisz z doradcą infolinii usługi.

Trzy lata spokoju
Usługę on-site możesz wykupić wraz z komputerem marki x-kom Home & Office. Nie można dokupić pakietu później. Ochrona zacznie obowiązywać od razu, od dnia zakupu, i potrwa przez 36 miesięcy.
Wszystkie warunki usługi on-site znajdziesz w regulaminie – TUTAJ.