(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 1
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 2
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 3HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 3
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 4HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 4
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 5HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 5
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 6HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 6
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 1
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 2
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 3
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 4
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 5
HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz - 714393 - zdjęcie 6

HP OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960 RX6600M 144Hz

od: HP|kod producenta: 16-c0114nw (4H3X0EA)|kod x-kom: 714393
  • Procesor:AMD Ryzen™ 7 5800H
  • Pamięć:32 GB
  • Grafika:AMD Radeon™ RX 6600M + AMD Radeon™ Graphics
  • Typ ekranu:Matowy, LED, IPS
Program odkupuSprzedaj używane urządzenie i zyskaj pieniądze na kartę podarunkową

Promocje

Program Odkupuzarób na starym sprzęcie i odbierz zniżkę na nowy w x-komie
Program Odkupu

Specyfikacja

Opinie

3,9/5
(47 opinii)
5
27
4
5
3
5
2
3
1
7

Zdjęcia użytkowników (3)

 - Paweł
 - Jan
 - Łukasz

Opinie użytkowników (47)

Dmytro
Dmytro
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 32 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Złożyłem zamówienie 5 maja 2022 jako prezent dla żony. Odebrać zamówienie można było tylko po dwóch tygodniach, 17 maja 2022. Jako osoby pracujące, nie mieliśmy z żoną okazji wszystko zainstalować i dokładnie przetestować w okresie 14 dni, ale okazało się, że nie da się na tym laptopie pracować z Photoshopem i innymi programami graficznymi - pojawiają się artefakty obrazu i różne błędy. Chociaż w grach nie ma problemów, żona potrzebowała laptopa szczególnie do pracy, dlatego brak Photoshop był dla niej sprawą krytyczną. Próbowałem zaktualizować firmware, sterowniki, ale to nie pomogło. Próbowałem wyłączyć wbudowaną kartę graficzną, ale tak laptop nie chciał działać ogólnie. Na stronie HP zobaczyłem, że problem jest powszechny. Po tym wszystkim 10 czerwca 2022 zgłosiłem do serwisu x-kom, i laptop trafił do serwisu producenta, gdzie był przez cały miesiąc. 9 lipca 2022 x-kom zaproponował odebranie laptopa, a producent udzielił następującej odpowiedzi: “Wymiana płyty głównej, czyszczenie i konserwacja układu chłodzenia, wymiana pasty termoprzewodzącej w autoryzowanym serwisie producenta. Sprzęt działa zgodnie ze specyfikacją producenta[...]”. Moja żona spędziła cały ten czas ze łzami w oczach, bo to był drogi prezent, i dlatego nie chcieliśmy zabierać laptopa, który nie działa zgodnie z oczekiwaniami i którego płyta główna została zmieniona. Tego samego dnia napisaliśmy prośbę o wymianę laptopa na inny model z tytułu rękojmi - bez odbioru zakupionego laptopa ze sklepu! Dzisiaj, 20 lipca 2022, dostałem odpowiedź: “Rozpatrzyliśmy sprawę i nie uznajemy Pana reklamacji. Wysłaliśmy urządzenie na dodatkową weryfikację w autoryzowanym serwisie producenta.” Dlaczego laptop został wysłany do serwisu producenta skoro przyjechał prosto stamtąd? Oczywistym jest, że nikt nie zagłębiał się w tę sprawę. W rezultacie mam trzy miesiące łez i zdenerwowania, brak zrozumienia ze strony sklepu, i nie mam działającego laptopa po zakupu. 5249 złotych w błoto. Pozdrawiam.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Dmytro

Dmytro, w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji: x-kom@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 00.
Paweł
... Rozwiń dalej

Krzysztof
Krzysztof
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Microsoft Windows 11 Home

Zdecydowanie polecam, w tej cenie dostaniemy też legiona 5 z tym samym prockiem ale z rtx 3060, jednak patrząc na testy rx6600m dla mnie wygrywa jak i sam design omena. Temperatury przy cięższych tytułach(far cry 6, dying light 2) podczas gry utrzymywały się na poziomie 85-90 stopni i nigdy nie przekroczyły 95. W valorant i fortnite oscylują w graniach max. 70-72. Jest kilka testów tej maszyny na yt gdzie można sprawdzić jak działa w wielu grach. Fpsy w wyżej sprawdzanych grach nie różnią się dużo od tych podanych w testach i są bardzo zadowalające.... Rozwiń dalej

Paweł
Paweł
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Komputer właśnie zgłoszony na reklamację. Na zewnętrznym ekranie połączonym via hdmi co chwila migocze ekran, wyświetla artefakty. Kwadraty, linie. Po takim mignięciu okienka windowsa są źle rysowane. Spójrzcie na zrzuty ekranowe. Po trzech tygodniach od kupna poddaję się. Jestem rozczarowany, pomimo dobrego wrażenia na początku. Jeden z kupujących o tym już pisał i w pełni z nim się zgadzam.... Rozwiń dalej

Test
Dariusz
Dariusz
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 32 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Mam mieszane uczucia z jednej strony laptop śmiga jak trzeba innym razem wywala bez przewrwy sterowniki karty graficznej RX6600M. Reinstlacja systemu nie pomaga nowe sterowniki również. Laptop głównie służy mi do pracy programach graficznych i tam najczęściej wywalają się sterowniki. Trzeba za każdym razem restartować komputer.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Dariusz

Dariuszu, producent pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Do czasu wydania nowych sterowników, zaleca zainstalować ich starszą wersję, z którymi karta graficzna powinna działać stabilnie.

Marta
... Rozwiń dalej

Przemysław
Przemysław
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 32 GBDysk: 960 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Microsoft Windows 11 Home

Omija ć szerokim łukiem. Laptop ma poważne problemy z funkcjonowaniem touchpadu, na zagranicznych forach można znaleźć również wzmianki innych użytkowników na ten temat.

Zgłaszałem już jedną reklamację, komponent został wymieniony w serwisie producenta, po 2 tygodniach od wymiany znowu touchpada się wiesza od czasu do czasu (lewa strona nie działa), prawdopodobnie będę zgłaszał kolejną reklamację.

Raczej moje ostatnie zakupy w X-Komie
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Przemysław

Przemysławie, naprawę Twojego laptopa przeprowadził oficjalny serwis HP, jeśli usterka powróciła, skontaktuj się z naszym serwisem. Nie przesłałeś laptopa na drugą reklamację serwisową, liczymy, że udało Ci się rozwiązać wspomniany problem bezpośrednio z serwisem producenta.

Pod podobną konfiguracją dodałeś w listopadzie 2022 dodatkową opinię, sprawdzimy Twoje aktualne zgłoszenie:
"Dodaję opinie pod nieco innym modelem, ale jestem zmuszony ponieważ, nie jestem w stanie edytować komentarza pod docelowym modelem OMEN Ryzen 7-5800H/32GB/960/Win11xRX6600M 144hz, a chciałbym ustrzec osoby przed kupowaniem tego "sprzętu". Laptop po raz drugi wrócił z serwisu. TouchPad jak nie działał prawidłowo tak nie działa nadal, artefakty na zewnętrznym monitorze i migotanie wciąż się pojawiają. Nie kupuj tego sprzętu, no chyba że chcesz sobie napsuć krwi, mój wysłużony DELL jest dużo bardziej niezawodny niż ten laptop. Z mojej strony będę na pewno domagał zwrotu pieniędzy na podstawie rękojmi, ponieważ laptop który nie ma sprawnego touchpada jest nieużywalny!"
... Rozwiń dalej

Łukasz
Łukasz
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Microsoft Windows 11 Home

Po użytkowaniu laptopa przez około 4 miesiące mam co do niego mieszane uczucia. Jeżeli mówimy o jakości wykonania to uważam że jest ona na wysokim poziomie, laptop wydaje się solidny, wizualnie oraz w dotyku uważam że stoi bliżej produktów premium niż taniego plastiku. Matryca wykorzystana w laptopie to do tej pory najlepsza matryca z jaką miałem do czynienia (ale nie było ich dużo). Obraz ma świetne kolory oraz jest widoczny praktycznie z każdego kąta widzenia. Co do głośników to uważam że nie są one ani złe ani wyśmienite, po prostu dobre. Klawiatura w odczuciu jest w porządku, natomiast w jednym z klawiszy wypaliła się dioda przez co nie świeci on na poprawny kolor i wygląda to dziwnie (przy kolorze białym klawisz "D" świeci na fioletowo), a fakt że wydarzyło się to po 4 miesiącach nie wróży niczego dobrego na przyszłość. Touchpad w tym laptopie to istna tragedia. Ja osobiście korzystam cały czas z myszki, ale dla osób używających touchpada zdecydowanie odradzam tego laptopa.

Co do wydajności to oceniam tego laptopa na całkiem wysokim poziomie, natomiast z biegiem czasu uważam ze wariant z RTX'em i Intelem jest po prostu lepszym wyborem. Dodatkowo problemy z oprogramowaniem od AMD to istny kosmos. Nie dość że ciężko jest zainstalować oprogramowanie, to dodatkowo nie działa ono jak należy bez dodatkowej ingerencji. Żeby wycisnąć z tej karty możliwości jakie powinna ona prezentować po wyjęciu z pudełka należy spędzić kilka godzin na szukaniu rozwiązań w internecie oraz konfigurowaniu oprogramowania od sterownika i zmian w rejestrze systemu. Co ostatecznie i tak nie uchroni nas od dziwnych i uciążliwych błędów wizualnych w niektórych programach graficznych (ale nie tylko, bo również w np. Visual Studio Code, ale zakładam że innych też). Głównie to problemy z oprogramowaniem są czymś co przeciąga moje odczucie co do tego laptopa bliżej zawodu niż zadowolenia.

Biorąc pod uwagę wszystkie opisane przeze mnie czynniki oceniam tego laptopa na 3 z 6 gwiazdek.
... Rozwiń dalej

Test
Kacper
Kacper
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Wszystko działa jak powinno. Nie polecam instalować amd adrenalin software bo psuje sterowniki i spowalnia i zacina komputer ale gaming hub i light studio jak najbardziej. Swoją drogą w opisie jest wyraźnie napisane że bateria ma pojemność 70Wh a nie 81Wh. Mi akurat pomyłka w tę stronę nie przeszkadza bo daje mi 10 godzin normalnego użytkowania.... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 960 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Długo zbierałem się z wystawienie tej opinii do końca licząc na pozytywne załatwienie moich reklamacji.
Laptop ma problemy z artefaktami na ekranie zarówno w grach jak i programach graficznych. Jestem już po dwóch nieskutecznych reklamacjach, gdzie serwis wymienił już dwa razy płytę główną. Niestety w niczym to nie pomogło bo dalej artefakty się pojawiają. Ten temat jest już szeroko znany społeczności i ani HP nie wiem jak go rozwiązać ani tym bardziej sprzedawca x-kom.
Teraz może parę słów o x-komie. Moje reklamacje trwają już prawie pół roku i sklep nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności. Sprzedali mi sprzęt z poważną wadą konstrukcyjną co już wyraźnie widać a ich jedyną radę jest żebym dalej wysyłał reklamację, aby producent mógł zrobić to co pewnie już zrobił czyli wymiana płyty głównej. Dodatkowo należy wspomnieć, że każda reklamacja trwa ok 2 miesięcy. HP ma umowę z x-komem, gdzie realizuje każdą reklamację 21 dni roboczych (tak roboczych) plus jeszcze trzeba liczyć czas na kuriera do x-komu i z x-komu do HP i potem jak łaskawie uznają, że naprawili to w drugą stronę drugie tyle czasu.
Zgodnie z radą x-komu powinieniem reklamować aż do skutku. Skutek z tego taki, że wydałem ponad 5 tysięcy na laptopa z którego nie mogę korzystać.
Co do obsługi telefonicznej, a wykonałem sporo telefonów w sprawie tej reklamacji. Obsługa ogólnie miła, ale co z tego jak w sumie nic nie wiedzą, a jak już mają coś do powiedzenia to ich rady na moją sytuację brzmią następująco:
- proszę złożyć kolejną reklamację
- proszę reklamować reklamację
- zgadzam się z Panem, ale nic nie mogę zrobić
-
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Marcin

Marcinie, przepraszamy za trudności, podczas realizacji reklamacji. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszymi doradcami. Paweł... Rozwiń dalej

Jan
Jan
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Nie kupować tego laptopa
Karta graficzna na papierze ma świetne osiągi jednak jeśli chodzi o użytkowanie to co chwile są problemy, odłącza kartę od systemu, żadne sterowniki wersji "m" nie działają na tej karcie, pojawiają się blue screeny lub artifacty (czarne lub różno kolorowe kwadraty). Jak się chce pooglądać Youtube to laptop jest genialny do tego, ale z takimi parametrami to raczej nikt nie myśli żeby tylko do tego go używać. Naprawdę, jak chcecie oszczędzić sobie nerwów to nie kupujcie tego laptopa. Na pokazanym zdjęciu używałem programu graficznego Blender, co to widać działo się mniej więcej po minucie od włączenia programu.
... Rozwiń dalej

Test
Paweł z x-komu
Paweł z x-komuOdpowiedź do Jan

Janie, utwórz zgłoszenie reklamacyjne, aby serwis mógł sprawdzić opisane nieprawidłowości. Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii, będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.... Rozwiń dalej

Błażej
Błażej
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Komputer mam już trochę ponad tydzień i mogę go zdecydowanie polecić. Nie będę się rozpisywał o podzespołach i wydajności, bo takie informacje można znaleźć w internecie. Natomiast jeżeli chodzi o codzienne użytkowanie to jest to naprawdę super sprzęt.
Wykonanie stoi na wysokim poziomie - jest aluminiowy palmrest, cienkie ramki (boczne) - ekran 16,1 cala upchany w obudowę piętnastki (porównanie z innym HP), obudowa aż tak mocno się nie palcuje. Jedyny mały mankament to chwiejąca się klapa ekranu, ale to jest chyba przypadłość innych laptopów od HP (znam z autopsji).
Bateria podczas lekkiej pracy "mieszanej" (przeglądanie internetu, YT, filmy itp.) na oszczędzaniu baterii i z ekranem na 50% może wytrzymać do 7 - 8 godzin.
Temperatury po undervoltingu można zbić o 15 - 20 stopni.
Sprzęt super. Do tego 3 lata gwarancji i możliwość zwrotu 650 zł od HP (potwierdzone działa).
... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 960 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Jak da mni świetny. Dobre chłodzenie, świetne odwzorowanie kolorów, ramka ekranu cienka
Jestem nie do końca przekonany co do zawiasów monitora - wydają się dość delikatne
Minus jak dla mnie to też wklesla klawiatura co przy zamkniętym ekranie pozwala mu ie uginać
... Rozwiń dalej

Kacper
Kacper
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Sprzęt jest bardzo dobry jakościowo i w obecnym przedziale cenowym (4900zł na promocji) nie ma lepszego wyboru. Pogracie sobie w każdą grę jaka dotychczas wyszła, ekran bardzo dobry, bateria długo trzyma jak na laptopa gamingowego, głośniki też okej. Jedyne co to szkoda, że nie ma klawiatury numerycznej, ale w tej cenie nie ma co narzekać.... Rozwiń dalej

Igor
Igor
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Bardzo wydajny sprzęt, ale granie w wymagające gry jest uciążliwe przez głośne chłodzenie, nawet słuchawki nie pomagają... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 960 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Brak systemu

Póki co sprawuje się dobrze, trochę głośny pod większym obciążeniem, ale czego się spodziewać po laptopie... W tej cenie chyba jedna z lepszych opcji.... Rozwiń dalej

Michał
Michał
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 16 GBDysk: 512 GB SSD M.2 PCIeSystem operacyjny: Microsoft Windows 11 Home

Tylko dla osób o mocnych nerwach lub osób, które zawsze noszą przy sobie myszkę. W moim przypadku największym problemem jest lagujący touchpad - tak jak ktoś wspomniał wcześniej na forach można znaleźć sporo innych użytkowników, którzy mają ten sam problem. Chwilowym rozwiązaniem jest wyłączenie i włączenie touchpada (FN+F11) lub przymknięcie klapy laptopa, ale robienie tego co kilka minut jest irytujące. Laptop reklamowany kilka razy, dołączone nagrania przedstawiające problem. Za pierwszym razem wymieniono touchpad, przy kolejnych reklamacjach stwierdzono problem ze sterownikami. Mimo aktualizacji przez serwis problem powraca. Dodatkowo co jakiś czas jeden z głośników trzeszczy i przycisza się, jednak przez to, że problem występuje sporadycznie to pomimo nagrań reklamacja nie została uznana. Wisienką na torcie jest sama reklamacja - serwis x-kom jest tragicznie wolny. Mały plusik za miłą obsługę sklepu stacjonarnego na Bielanach Wrocławskich.... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Michał

Michale, niestety nie mamy dużego pola do działania przy zgłoszeniach gwarancyjnych produktów na gwarancji producenta — nasz serwis jest wtedy tylko pośrednikiem w wysyłce do serwisu producenta. Jeśli chcesz przyspieszyć naprawę gwarancyjną, możesz wysłać laptop bezpośrednio do serwisu producenta.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.