Bezproblemowy zwrot. Pieniądze oddamy Ci w 3 dni [Ważna aktualizacja]
W artykule znajdziesz
Jak zwrócić produkt zakupiony w x-kom?
Zacznij od wyboru sposobu dostarczenia do nas produktu. Możesz przekazać go doradcy w jednym z salonów (o ile nie jest to produkt wielkogabarytowy) lub po prostu do nas przesłać. Jeśli zdecydujesz się na pierwsze rozwiązanie, zgłoszenie zwrotu wypełnimy za Ciebie. W drugim przypadku skorzystaj z przejrzystego formularza dostępnego na stronie. Pamiętaj, by podać wszystkie niezbędne informacje. To bardzo ważne, bo dzięki temu szybciej uznamy Twoje zgłoszenie.
Jakie produkty uważamy za wielkogabarytowe? Telewizory, monitory o przekątnej powyżej 32” oraz fotele gamingowe. W ich przypadku możliwa jest jedynie wysyłka na adres naszego serwisu.
Zwrócić możesz każdy kompletny produkt, na który obowiązuje zwrot w terminie 15 dni. Wyjątkami są zakupy na raty, leasing, związane z dotacjami i dopłatami, z wykupionym ubezpieczeniem oraz wykonane w ramach TaxFree i przez serwis Allegro. Zwrotowi nie podlegają także produkty cyfrowe, wykonane na zamówienie, higieniczne oraz multimedialne, które rozpakowano.

Kiedy zwrócicie mi pieniądze?
[Aktualizacja] Do odwołania obowiązuje 7 dni na zwrot pieniędzy. Aktualne informacje znajdziesz w szczegółowych informacjach na temat akcji.
Zrobimy to w 3 dni robocze od momentu, w którym przekażesz produkt naszemu doradcy, albo od momentu, w którym otrzymamy wysłaną przez Ciebie paczkę. Pamiętaj, że czas ten liczony jest do przekazania Ci gotówki lub do zlecenia przez nas przelewu.
Jeśli nie dotrzymamy terminu trzech dni, w ramach rekompensaty prześlemy Ci jeszcze bon o wartości 50 zł na zakupy w naszym sklepie. Zrealizujesz go w ramach zamówienia bez ustalonej kwoty minimalnej.
Akcja Bezproblemowy zwrot obowiązuje od 15 czerwca 2020 r. Jak długo będzie trwać? Na razie nie wyznaczyliśmy terminu jej zakończenia, o ewentualnych zmianach poinformujemy w nowym komunikacie.