Aktualizacja aplikacji mobilnej x-kom. Sprawdź nowe funkcjonalności i usprawnienia
W artykule znajdziesz
Kapitalny remont nawigacji
Dotychczasowe menu boczne zastąpiliśmy menu dolnym. Dzięki takiemu rozwiązaniu nawigacja w aplikacji stanie się wygodniejsza, zwłaszcza wtedy, gdy potrzebujesz dostać się do „głębszych” widoków, z których teraz możesz wygodnie wracać do poprzednich.

Promocje i inspiracje z dedykowanym widokiem
Przeglądanie promocji w formie strony www w apce to już przeszłość. Teraz masz do tego specjalnie zaprojektowany widok, z którym zyskujesz na wygodzie użytkowania. Przykład? Nie musisz już kopiować kodu promocyjnego do schowka i wklejać go w koszyku. W aplikacji dzieje się automatycznie: wystarczy, że dodasz produkt do koszyka… i to tyle – właśnie korzystasz z promocji.
Kolejna rzecz: od teraz powiadomienia push o nowej promocji będą kierować bezpośrednio do niej, a nie, jak to miało miejsce wcześniej, do głównego widoku aplikacji.

Płatności za pośrednictwem Google Pay
Do metod płatności za produkty zakupione w naszym sklepie dodajemy Google Pay. Szczególnie zadowoleni będą ci, którzy lubią płacić szybko, bezpiecznie, bez zbędnych formalności i prowizji. Z Google Pay możesz zacząć korzystać już od 6 lipca.

Obsługa SalesMasters
Wraz z nową aktualizacją wprowadziliśmy możliwość obsługi programu SalesMasters z poziomu aplikacji, włączając w to prowizje dla uczestników za zakupy z linków partnerskich. Już niebawem dodamy w aplikacji funkcjonalność List zakupowych i wtedy także za ten element będziesz otrzymywać prowizję w aplikacji.

Zarządzanie powiadomieniami
Od jakiegoś czasu otrzymywaliśmy sygnały, że kanały powiadomień nie działają tak, jak powinny. W odpowiedzi na Wasze głosy postanowiliśmy więc przepisać całą funkcjonalność od nowa.

Na tę chwilę nowa aktualizacja dotyczy wyłącznie urządzeń z systemem Android. Na iPhone’y i iPady nowe funkcjonalności aplikacji zostaną wdrożone wkrótce. Trzeba jednak wspomnieć, że iOS cały czas otrzymuje nowości, które są już na Androidzie. Wśród ostatnich wypada wymienić:
- przebudowę sekcji z banerami promocyjnymi, która teraz jest znacznie przejrzystsza. To zaś sprawia, że śledzenie aktualnych promocji stało się wygodniejsze;
- widget ostatniego zamówienia u góry strony głównej – po uruchomieniu aplikacji z miejsca możesz sprawdzić status zamówienia, na które czekasz;
- dostęp do panelu zwrotów i reklamacji bezpośrednio z aplikacji.

Jeśli masz jakieś pytania związane z naszą apką, możesz zadać je, pisząc na adres: aplikacja@x-kom.pl lub za pośrednictwem specjalnej infolinii, której numer znajdziesz bezpośrednio w aplikacji.
Naszą apkę pobierzesz w sklepach Google Play i App Store.
![]() |
![]() |