Umożliwiamy dodawanie opinii w panelu klienta
Dodawanie opinii w panelu klienta
Zależy nam na tym, by użytkownicy mogli w wygodny sposób dzielić się swoimi doświadczeniami z kupionych produktów. Wystawione opinie pomagają przyszłym nabywcom w wyborze tego, a nie innego rozwiązania. Wprowadzaną nowością jest możliwość dodawania opinii w zakładce w panelu klienta. Masz także wgląd we wszystkie swoje dotychczasowe opinie (opublikowane po zalogowaniu się do konta). Możesz też sprawdzić ostatnio kupione produkty, które nadal czekają na Twoją ocenę.

Więcej na temat nowej funkcji dowiesz się z zamieszczonego poniżej FAQ.
Odpowiadamy na pytania co do nowej funkcjonalności
Po jakim czasie na liście produktów do oceny pojawi się mój ostatni zakup?
Produkt na liście do oceny pojawi się w ciągu 24 godzin od zrealizowania zamówienia. Będzie on wyświetlać się przez 6 miesięcy lub do momentu, kiedy wystawisz opinię.
Nie chcę wystawiać opinii, co mam zrobić?
Jeśli nie chcesz oceniać jakiegoś produktu, możesz usunąć go ze swojej listy.
Przypadkowo usunął mi się produkt z listy. Czy mogę nadal go ocenić?
Tak. Możesz wejść na stronę produktu i tam napisać swoją opinię.
Czy mogę oceniać produkty spoza mojej listy?
Tak. Możesz ocenić produkt na stronie produktu. Każda Twoja opinia będzie widoczna na liście ocen w Twoim panelu klienta.
Dlaczego moja opinia nie jest opisana jako „potwierdzona zakupem”?
Musisz zalogować się do konta, z którego był zrobiony zakup i wystawić opinię. Wtedy Twoja opinia będzie oznaczona potwierdzonym zakupem.
Moja opinia została dodana po zalogowaniu się do konta, z którego zrobiono zakup. Dlaczego nie jest oznaczona jako „potwierdzony zakup”?
Możliwe, że Twoja opinia dotyczy innej wersji produktu. Skontaktuj się z nami na adres: x-kom@x-kom.pl, by to sprawdzić.
Produkt został już przeze mnie kiedyś oceniony. Dlaczego teraz znowu widnieje na liście do oceny?
Taka sytuacja może się zdarzyć, gdy dodasz opinię bez logowania do swojego konta. Jeśli nie chcesz, by produkt był widoczny na liście, możesz go z niej usunąć.
Dlaczego dodana opinia nie pojawiła się wśród ocenionych produktów? Nie ma jej na stronie i nie mogę wystawić kolejnej.
Opinie są publikowane na stronie automatycznie. Jeśli nie ma Twojej, oznacza to, że ją sprawdzamy. Jeśli nie narusza naszych zasad moderowania, pojawi się w ciągu 24 godzin od jej zamieszczenia. Jeżeli jednak po tym czasie nadal jej nie będzie, napisz do nas na adres: x-kom@x-kom.pl.
Dlaczego moja opinia została usunięta ze strony?
Możliwe, że Twoja opinia naruszała nasze zasady moderowania i ją wycofaliśmy (z zasadami moderowania możesz zapoznać się w punkcie X regulaminu). W takiej sytuacji napisz do nas na adres: x-kom@x-kom.pl. Wystarczy, że podasz nam numer Twojego zamówienia lub wskażesz konkretny produkt, którego dotyczy Twoja opinia.
Dlaczego z listy produktów ocenionych w panelu klienta nie mogę przejść na jego stronę?
Na razie nie ma takiej opcji, ale chcemy dodać ją w niedalekiej przyszłości.
Jak mogę edytować lub usunąć swoją opinię?
Niestety samodzielnie nie możesz tego zrobić. Jeżeli chcesz, by opinia została usunięta, skontaktuj się z nami na adres: x-kom@x-kom.pl. W wiadomości podaj numer Twojego zamówienia i link do produktu, którego dotyczy opinia. Nową opinię możesz dodać dopiero, gdy skasujemy starą.
Kiedy funkcjonalność pojawi się na iOS?
Użytkownicy Apple z opinii w panelu klienta skorzystają na początku 2022 roku.
Masz jakieś inne pytanie co do dodawania opinii w panelu klienta? Zadaj je w komentarzu poniżej.
