Poznaj nowe funkcjonalności na naszej stronie i w aplikacji
W artykule znajdziesz
Dodawanie opinii w panelu klienta w iOS-ie
Zależy nam na tym, by użytkownicy mogli w wygodny sposób dzielić się swoimi opiniami na temat produktów, które kupili. Opinie ułatwią nowym klientom wybór produktu. Dlatego wprowadziliśmy opcję dodawania opinii w paneli klienta w iOS-ie. Możecie tam też sprawdzić produkty, które wciąż czekają na Waszą opinię. A także wszystkie opinie, które już napisaliście. Dotychczas opcja ta była dostępna jedynie na stronie oraz w Androidzie.

Usuwanie konta w panelu klienta w iOS-ie
Od teraz możecie usunąć swoje konto bezpośrednio w panelu klienta w iOS-ie. Dotychczas opcja ta była dostępna jedynie na stronie oraz w Androidzie.
Płatność BLIKIEM tylko dla zamówień do 1000 zł
Od 31 maja możecie płacić BLIKIEM tylko za zamówienia do 1000 zł. Zamówienia o wartości wyższej niż 1000 zł będziecie mogli opłacić bezprowizyjnym szybkim przelewem DotPay.