(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Zmiany w regulaminie x-komu

Autor artykułu: Grzegorz Majchrzak
Grzegorz Majchrzak
Zaktualizowano: 28-02-2025
Wprowadziliśmy kilka zmian w regulaminie naszego sklepu.

Oto najważniejsze z nich:

  • Zaktualizowaliśmy zapisy o naszej bramce płatniczej.
  • Usunęliśmy rozdział o opiniach, dyskusjach i komentarzach, ponieważ te zasady opisaliśmy w regulaminie treści.
  • Dodaliśmy zalecenia, jak przygotować produkty do reklamacji w naszym sklepie oraz zapisy o możliwości ekspertyzy w zewnętrznym serwisie.
  • Doprecyzowaliśmy, co dzieje się z nieodebranymi produktami po reklamacji.
  • Usunęliśmy zapisy o możliwości składania zamówień przez nasz czat.

Zapoznaj się z całym regulaminem.

Zaktualizowaliśmy również naszą politykę prywatności.