(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Nasze wsparcie, Twój komfort – usługi gwarancyjne

·
Zaktualizowano: Miesiąc temu
Gdy wybierasz komputer G4M3R, otrzymujesz coś więcej niż tylko wydajność – zyskujesz też pewność, że nawet w przypadku nieprzewidzianych sytuacji możesz liczyć na szybką i skuteczną pomoc. Odkryj nasze usługi gwarancyjne, które zapewniają komfort i spokój. 

Pakiet usług on-site, czyli naprawa u Ciebie

Pakiet usług on-site to jedna z najwygodniejszych form gwarancji dostępnych w x-komie dla G4M3RA. Jeśli Twój komputer przestanie działać poprawnie lub coś Cię zaniepokoi, nie musisz niczego odłączać, pakować ani wysyłać. Wystarczy, że zadzwonisz na specjalną infolinię, która jest przeznaczona tylko dla tej usługi – my zajmiemy się resztą. 

Pakiet usług on-site otrzymujesz za 1 grosz na rok wraz z komputerami G4M3R Hero Plus i G4M3R Elite. 

Dedykowana infolinia serwisowa 

Specjalna infolinia gwarantuje szybką pomoc bez czekania w standardowej kolejce. Nasz ekspert od razu podejmie próbę rozwiązania problemu. Czasami usterka jest mniej poważna niż początkowo się wydaje – wystarczy kilka prostych wskazówek technika, by komputer znów działał prawidłowo. 

Zdalna pomoc technika

Jeśli problem dotyczy oprogramowania, prawdopodobnie uda się go rozwiązać zdalnie. Nasz technik połączy się z Twoim komputerem i sprawdzi, jak może pomóc. Czasem wystarczy aktualizacja sterowników lub zmiana ustawień BIOS-u. 

Naprawa sprzętu w miejscu, które wskażesz 

Jeżeli zdalne metody nie przyniosą skutku, nasz serwisant przyjedzie do wskazanego przez Ciebie miejsca i naprawi komputer na miejscu. Niezależnie od tego, czy będzie to Twój dom, czy biuro, nie musisz niczego pakować ani przewozić. Serwisant przywiezie ze sobą wszystkie niezbędne części i narzędzia. 

Cały proces naprawy w ramach pakietu usług on-site trwa zazwyczaj maksymalnie 5 dni od momentu zgłoszenia. 

Pakiet usług on-site możesz kupić od razu, razem z G4M3REM lub w ciągu 30 dni, od kiedy kupisz komputer. Więcej informacji znajdziesz na stronie usług.

Logo usług gwarancyjnych w x-komie

Door-to-door (d2d)

Gwarancję door-to-door dajemy za darmo na 3 lata do każdego komputera marki G4M3R. 

Door-to-door to kolejna komfortowa forma gwarancji oferowana przez x-kom. Gdy zauważysz niepokojące objawy działania swojego komputera, wystarczy, że nam to zgłosisz. My zajmiemy się resztą – umówimy kuriera, który odbierze Twój sprzęt, przeprowadzimy naprawę i odeślemy komputer do Ciebie w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych. Transport w obie strony jest całkowicie bezpłatny. 

Twoim jedynym zadaniem jest przygotowanie sprzętu do wysyłki. Po pakiecie on-site jest to najwygodniejsza opcja reklamacji, ponieważ nie wymaga od Ciebie transportu sprzętu ani samodzielnego organizowania kuriera. 

Więcej informacji znajdziesz na stronie usług.

Zachowaj swój dysk - Keep Your Hard Drive (KYHD)

Usługa KYHD to propozycja dla osób, które szczególnie cenią bezpieczeństwo swoich danych lub chcą mieć nad nimi pełną kontrolę. 

Standardowo, gdy dysk SSD ulega awarii w okresie gwarancyjnym, wymieniamy go na nowy, zabierając uszkodzony nośnik. W takiej sytuacji możesz stracić cenne dane – projekty, ważne dokumenty, czy zdjęcia z rodzinnych uroczystości lub wakacji.  

Jeśli wybierzesz usługę zachowaj swój dysk, uszkodzony dysk pozostaje u Ciebie. To Ty decydujesz, kiedy i jak odzyskasz dane, jednocześnie dostajesz nowy, sprawny dysk bez dodatkowych kosztów. 

Ta usługa jest szczególnie przydatna dla zastosowań biznesowych. Często dla firm ważne jest, aby dyski z ważnymi dla nich danymi zostały zutylizowane w kontrolowany sposób. Dzięki tej usłudze jest to możliwe.  

Jeśli dodatkowo masz wykupiony pakiet usług on-site, nowy dysk przywiezie i zamontuje nasz technik.  

Usługę zachowaj swój dysk możesz kupić w każdej chwili przed końcem gwarancji komputera G4M3R. Więcej informacji znajdziesz na stronie usług.