(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Problemy z wysyłką powiadomień serwisowych

Autor artykułu: Tomasz Skowron
Tomasz Skowron
Zaktualizowano: 27-08-2025
Z powodu awarii część klientów, którzy zgłosili sprawę do naszego serwisu, może nie otrzymywać powiadomień o jej aktualnym statusie.

Jak sprawdzić status zgłoszenia:

Aby sprawdzić postęp swojej sprawy:

  • zadzwoń do nas: +48 34 377 00 30. Godziny pracy infolinii: pon.- pt. 9:00 - 17:00
  • napisz mejla: serwis@x-kom.pl – w treści podaj numer swojego zgłoszenia, a jeśli go nie masz – dane, na które było zarejestrowane zgłoszenie.

Pracujemy już nad rozwiązaniem tej sytuacji.