(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria

Centrum pomocy

W czym możemy Ci pomóc?


Najczęściej zadawane pytania

Jeśli kupujesz nowy sprzęt, możesz bezpłatnie oddać nam zużyty sprzęt tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach.

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu – zużyty możesz oddać w niektórych sklepach lub punktach zbiórki odpadów. Szczegóły znajdziesz poniżej.

Możesz oddać nam zużyty sprzęt, jeśli jednocześnie kupujesz nowy

Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać zużyty sprzęt. Twój zużyty sprzęt musi być tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach, co nowy. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy monitor, możesz oddać nam swój stary monitor.

W jakim stanie powinien być sprzęt, który oddajesz

Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia smartfona z wylaną baterią.

Jak oddać nam zużyty sprzęt w salonie

Jeśli robisz zakupy w salonie, zabierz zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny ze sobą. Kup nowy sprzęt i oddaj bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny naszemu doradcy.

Jak przekazać nam zużyty sprzęt przy zakupach z dostawą

Jeśli kupujesz sprzęt z dostawą – zadzwoń do nas pod 34 377 00 00 lub napisz na x-kom@x-kom.pl. Ustalimy wspólnie termin, w którym kurier odbierze od Ciebie bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny z tego samego adresu.

Gdzie możesz oddać nieduży zużyty sprzęt, jeśli nie kupujesz nowego

Zgodnie z prawem, nieduży zużyty sprzęt możesz za darmo oddać w dowolnym wielkopowierzchniowym sklepie z urządzeniami dla gospodarstw domowych. Chodzi o sklepy, których powierzchna handlowa przekracza 400 m².

Zasada ta dotyczy takiego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, którego żaden z wymiarów nie przekracza 25 cm. Nieduży zużyty sprzęt możesz oddać nawet wtedy, gdy nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju.

Gdzie możesz oddać bezpłatnie zużyty sprzęt w pozostałych przypadkach

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju oraz jeden z wymiarów sprzętu przekracza 25 cm – zanieś zużyty sprzęt do jednego z punktów selektywnej zbiórki odpadów. W punktach możesz zostawić bezpłatnie zarówno większy, jak i drobny sprzęt elektroniczny lub elektryczny.

Dlaczego powinniśmy dbać o recykling sprzętu w gospodarstwach domowych

Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy. Za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem odpowiadają nie tylko przedsiębiorcy, ale także konsumenci. Dlatego ważne jest, żeby w Twoim domu segregować i utylizować stary sprzęt w odpowiedni sposób. Dzięki temu pomagasz chronić środowisko. Wiele cennych surowców, z których zrobione są urządzenia, można ponownie wykorzystać.

Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu zbiórki takich urządzeń.

Podstawa prawna

Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
  • Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-kom.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:

  • Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM
  • Zmiany dysku twardego
  • Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci x-kom

Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z tego odnośnika

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@x-kom.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną x-kom skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację. W przypadku zakupu dokonanego w salonie sprzedaży x-kom udaj się bezpośrednio do oddziału w którym odebrałeś towar

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub telefon
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem

Wystawiony dokument prześlij do nas na adres nla@x-kom.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.

Pod tym odnośnikiem znajdziesz adresy i godziny pracy wszystkich naszych salonów.

Zamówienia i dostawa

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
  • Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Aby dowiedzieć się jak dokonać zakupu ratalnego należy odwiedzić zakładkę raty

Oczywiście jest taka możliwość.

  • Jeżeli kupujesz wysyłkowo domyślnie otrzymasz fakturę VAT
  • Jeżeli realizujesz transakcję w salonie domyślnie otrzymasz paragon. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT
  • Jeżeli wybrałeś formę płatności (przedpłata na konto, kredyt ratalny, umowa leasingowa) również domyślnie otrzymasz fakturę VAT

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-kom.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Skompletowane zamówienie możesz odebrać w ciągu 3 dni roboczych.

Zamówienie możesz opłacić za pomocą:

  • Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej)
  • Systememu płatności Dotpay
  • Gotówką lub kartą płatniczą w salonie
  • Wybranego system ratalnego
  • Usługi leasingu

Umożliwiamy zakup z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty prosimy o przesłanie wypełnionego wzoru zamówienia na adres mailowy zamowienia.publiczne@x-kom.pl. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie.

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

  • W przypadku zamówienia realizowanego w salonie sprzedaży o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment wydania towaru
  • W przypadku zakupu realizowanego wysyłkowo o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia

Produkty

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:

  • Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM
  • Zmiany dysku twardego
  • Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci x-kom

Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

  • Koszt montażu zestawu komputerowego z wybranych podzespołów w ofercie x-kom zaczyna się od 199,00 zł
  • Koszt montażu zestawu komputerowego wraz z instalacją oprogramowania systemowego oraz testowaniem gotowej konfiguracji zaczyna się od 229,00 zł

Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi, np. tablet + karta pamięci, nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.

Jeżeli interesujący produkt nie został odnaleziony w naszej ofercie napisz do nas na adres x-kom@x-kom.pl – postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Szczegółową informację na temat zainstalowanego oprogramowania systemowego oraz zawartości zestawu widoczna jest na karcie produktu.

W razie chęci otrzymania certyfikatu zgodności produktu x-kom prosimy o kontakt pod adresem: serwis@x-kom.pl

Szczegółowa informacja na temat obecności takiego nośnika widoczna jest na karcie produktu.

Ubezpieczenia

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z tego odnośnika

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

  • Zakup pakietu AWARIA jest możliwy w okresie do 90 dni od momentu zakupu urządzenia
  • Zakup pakietu PRZYPADKOWE USZKODZENIE i KRADZIEŻ jest możliwy w okresie do 7 dni od daty zakupu urządzenia. (w ciągu 3 dni w przypadku zamówień realizowanych w salonie stacjonarnym x-kom).
  • Zakup pakietu AWARIA + PRZYPADKOWE USZKODZENIE i KRADZIEŻ jest możliwy w okresie do 7 dni od daty zakupu urządzenia. (w ciągu 3 dni w przypadku zamówień realizowanych w salonie stacjonarnym x-kom).

Sprzęt powyżej 200 zł z wyłączeniem urządzeń następujących producentów: GoClever, Kiano, Lark, MyPhone, Prestigio, Overmax, NavRoad, Modecom, Haier, Kruger & Matz.

  • W ciągu 10 dni roboczych w przypadku urządzeń z kategorii KOMPUTERY, TABLETY, SMARTFONY
  • W ciągu 20 dni roboczych w przypadku urządzeń z kategorii APARATY, KAMERY, TV, RTV, AGD

W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego zgodnie z OWU, na 2 dni przed upływem terminu, Administrator działając na zlecenie Ubezpieczyciela, skontaktuje się z Ubezpieczonym telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia.

Potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczenia sprzętu jest polisa.

Okres ubezpieczenia rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia.

Oczywiście istnieje taka możliwość. W celu otrzymania szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod adresem extraochrona@x-kom.pl

  • Osoby fizyczne lub prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność do czynności prawnych
  • Osoby, które zakupiły urządzenie w sieci x-kom jako sprzęt fabrycznie nowy