
Zachowaj swój dysk
Keep Your Hard Drive (KYHD)Zachowaj uszkodzony dysk w razie awarii
Jeśli Twój dysk SSD uszkodzi się w czasie gwarancji, wymienimy go na nowy, a uszkodzony egzemplarz zostanie u Ciebie.
Pełna kontrola nad Twoimi danymi
Twoje dane są bezpieczne, nikt poza Tobą nie ma do nich dostępu. To Ty masz pełną kontrolę nad tym jak przechowujesz dysk i co z nim zrobisz.
Bezpieczna utylizacja bez ryzyka
Ograniczasz ryzyko kosztownej odpowiedzialności cywilnej – proces bezpiecznego niszczenia danych i utylizacji dysku przebiega pod Twoją pełną kontrolą.
Jak realizujemy usługę
Zdalnie
Wyślemy dysk
do Ciebie
Po weryfikacji zgłoszenia wysyłamy do Ciebie nowy dysk SSD o parametrach nie gorszych niż Twój dotychczasowy. Możesz wymienić go samodzielnie i zachować stary nośnik.
Z pakietem usług on-site
Wymienimy dysk
na miejscu
Jeśli masz aktywny pakiet usług on-site, nasz serwisant przyjedzie do Ciebie, zamontuje nowy dysk SSD i zostawi uszkodzony egzemplarz.
Więcej o pakiecie usług on-site
Jak kupić usługę
Kupujesz komputer?
Dodaj usługę
w koszyku
Gdy w Twoim koszyku znajduje się komputer G4M3R, 43 PRO lub Home & Office, zaproponujemy Ci zakup usługi Zachowaj swój dysk (Keep Your Hard Drive – KYHD).
Masz już komputer?
Dokup usługę
w każdej chwili
Możesz dokupić usługę w każdej chwili przed końcem gwarancji komputera G4M3R, 43 PRO lub Home & Office. Dodaj usługę do koszyka, a w uwagach do zamówienia podaj numer seryjny komputera lub numer faktury, do której chcesz przypisać usługę.

Ważne informacje
Aby skorzystać z usługi, skontaktuj się z nami przez formularz na stronie x-kom.pl, przez infolinię
Usługę możesz dokupić jednorazowo w dowolnym momencie przez upływem gwarancji komputera G4M3R, 43 PRO lub Home & Office.
Usługa jest jednorazowa i przypisana do numeru seryjnego Twojego komputera.
Usługa obowiązuje maksymalnie do końca gwarancji komputera, do którego została wykupiona.
Usługa działa na terenie Polski.
Nie prowadzimy usług odzyskiwania danych z uszkodzonych nośników. Możesz skorzystać ze wsparcia innych firm, które się w tym specjalizują. Nie możemy jednak zapewnić, że z Twojego uszkodzonego nośnika będzie dało się odzyskać dane.
Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie usługi.