
Apple AppleCare Protection Plan
Maksymalna ochrona
W ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan dla Maca firma Apple zapewnia maksymalnie trzyletni okres fachowego wsparcia telefonicznego oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego. Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia komputera Mac.
Po zakupie planu AppleCare Protection Plan wystarczy jedno połączenie telefoniczne, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące Maca, macOS i aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote i nie tylko. Podczas zagranicznych podróży możesz korzystać z obsługi serwisowej w lokalnych punktach naprawy.

Kompleksowe wsparcie techniczne pod jednym adresem
Dostęp do ekspertów Apple
Ponieważ firma Apple projektuje komputer, system operacyjny, jak i wiele aplikacji, Mac jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
- Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple
- Lokalne punkty naprawy Apple na całym świecie

Wsparcie dotyczące oprogramowania
W domowym zaciszu, w biurze czy w podróży — zawsze możesz zwrócić się do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z systemem, takie jak:
- Korzystanie z macOS oraz iCloud
- Pytania dotyczące aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote i nie tylko
- Nawiązywanie połączeń z drukarkami i sieciami AirPort