(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 1
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 2Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 2
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 3Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 3
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 4Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 4
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 5Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 5
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 1
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 2
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 3
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 4
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - 474331 - zdjęcie 5

Xiaomi Mi Box S 4K smart tv

od: Xiaomi|kod producenta: 18554|kod x-kom: 474331
  • Procesor:4 rdzenie Cortex-A53 2.0GHz
  • Pamięć RAM:2 GB
  • Pamięć wewnętrzna:8 GB
  • Łączność:Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth

Specyfikacja

Opinie

4,5/5
(311 opinii)
5
227
4
46
3
21
2
9
1
8

Zdjęcia użytkowników (2)

Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - Dominik
Xiaomi Mi Box S 4K smart tv - Soban

Opinie użytkowników (311)

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
6 lat temu

Super prosta konfiguracja, intuicyjne menu, działa naprawdę świetnie!
Do tego jest mały więc można go zabrać w podróż jeśli będzie trzeba.
... Rozwiń dalej

Sławek
Sławek
6 lat temu

Wszystko dobrze jak działa. Wymaga częstego restartu bo przycina obraz a czasami powiesi się, że nawet pilot nie działa. Łącze 300Mbps... Rozwiń dalej

Tomasz
Tomasz
5 lat temu

Niestety pomimo w miarę płynnego działania, mi box ma wieczne problemy z połączeniem internetowym.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Tomasz

Jeżeli z Twoim produktem występują jakiekolwiek problemy - skontaktuj się z naszym serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Postaramy się pomóc.... Rozwiń dalej

Mateusz
Mateusz
6 lat temu

Mam ten produkt od marca 2019 i zaskoczony jestem niektórymi opiniami tutaj. Urządzenie w moim przypadku nie tnie obrazu, nie rozjeżdża się dźwięk i po wybudzeniu też działa płynnie. Oczywiście raz na jakiś czas (na 2-3 miesiące) zdarza się, że go restartuję, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony. Ktoś na pisał, że nie da się doinstalować dodatkowych apek. Da się, parę doinstalowałem z pliku, w tym HBO GO, który całkiem dobrze działa. Polecam... Rozwiń dalej

Osa
Osa
6 lat temu

Długo czekałem na dostępność nowszej wersji Xiaomi Mi Box 4K w Polsce. Z zakupu jestem zadowolony, docker działa bezproblemowo, płynnie i wydajnie. Polecam serdecznie. ... Rozwiń dalej

Patrycja
Patrycja
5 lat temu

Produkt TRAGEDIA !!! Po aktualizacji androida jeszcze dłużej zastanawia się nad wykonaniem podstawowych czynności. Mikrofon w pilocie nie działa, kiedy podłączymy zewnętrzne urządzenie USB. Często trzeba resetować aby przywrócić jakiekolwiek działanie, zdarza się mu gubić sieć. MAM NADZIEJĘ, ŻE X-KOM POZYTYWNIE ROZPATRZY OPCJE ZWROTU... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Patrycja

Patrycja, przykro nam z powodu opisanych niedogodności — nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.... Rozwiń dalej

Jerzy
Jerzy
6 lat temu

Kupiłem po obejrzeniu filmiku z YT. Generalnie jestem zadowolony ale... ma tylko WIFI co przy słabszym zasięgu (3/4) obraz się zacina, brakuje gniazda RJ45. Na filmie prezenter mówi o możliwości dogrania swoich aplikacji z Pena. Nie udało mi się tego zrobić na różna sposoby a szkoda bo to by odniosło wartość. Pena chce formatować apk nie widzi.... Rozwiń dalej

Jan
Jan
5 lat temu

Mam starszą odmianę, ale czytam, że problem z wifi jest częsty, więc wyjaśnię bo to dotyczy obu modeli.
Musicie kupić sobie taką tanią przejściówkę USB - RJ45. Naprawdę są takie. Wtedy nie potrzeba wifi tylko macie Internet z kabla. Ja mam jeszcze pomiędzy urządzeniem a przejściówką rozgałęziacz USB i nadal wszystko śmiga.
Problem z wybudzaniem widzę, że nadal jest obecny. Rozwiązanie to wyłączyć usypianie. To działa. Ja tylko telewizor wyłączam a przystawka jest cały czas włączona. Wtedy nie "muli".
Pozdrawiam
... Rozwiń dalej

joovic
joovic
Potwierdzony zakup
6 lat temu

Zadowolony, wszystko śmiga, brakuje apk do Prime Video. Póki co brak kłopotów z zasięgiem WiFi ale sprawdziłem i działa adapter LAN - USB i sieć śmiga po kablu bez problemu (adapter kupiony w chińskim namiocie nad morzem za 2zł :)).... Rozwiń dalej

Patryk
Patryk
Potwierdzony zakup
6 lat temu

Urządzenie generalnie działa dobrze. Wadą jest znaczny spadek wydajności urządzenia po wybudzeniu ze stanu uśpienia.... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
6 lat temu

Z zakupu jestem bardzo zadowolony, urządzenie działa bezproblemowo, płynnie i wydajnie. Świetnie się sprawdza do oglądania seriali Netflixa, gdy telewizor nie obsługuje Smart TV. Polecam serdecznie.... Rozwiń dalej

Patryk
Patryk
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Po aktualizacji produkt niestety się tnie, da się z niego korzystać normalnie, ale czasami trzeba być cierpliwym, żeby przetrzymać jego myślenie i ścięcia. Stąd tylko 3 gwiazdki, gdyż przed aktualizacją śmigał bardzo szybciutko.... Rozwiń dalej

Mariusz
Mariusz
5 lat temu

Mam go od maja 2019 po ostatniej aktualizacji to juz nie ten sam box który chodził w miarę płynnie potrafi w różnych playerach sam wylogować użytkownika , potwierdzam restart jest wymagany po uśpieniu inaczej wszystko tnie. I to kłopotliwe wi-fi po każdej aktualizacji było gorzej .Po za tymi wadami ujdzie .... Rozwiń dalej

Mayk
Mayk
6 lat temu

Witam byłem użytkownikiem około tygodnia. Z początku fajny sprzęt. Po wgraniu KODI fajna rozbudowa sprzętu TV. Możliwość oglądania CDA, ITP.
Po jakimś czasie niektóre filmy na NETFIX się przycinały na full Wifi. Po restarcie było ok. Trochę słabe wifi. W laptopie 2 kreski na tv box brak zasięgu. Musiałem ruter wifi dołożyć. Wszystko potem śmigało. Bolączką jego było że po dłuższym postoju przez noc do rana. Było trzeba zawsze go restartować. Możliwe że moja wersja uszkodzona była. Poza tym ok.
... Rozwiń dalej

Artur
Artur
Potwierdzony zakup
6 lat temu

Zdecydowanie odradzam chyba ze komus nie przeszkadza to ze filmy nie sa odtwarzane plynnie lub to ze dzwiek rozjezdza sie z obrazem. Sprzet przycina sie przez caly czas, od swojego menu po kazdy film i obojetnie jaki serwis. W internecie jest mnostwo komentarzy o braku plynnosci i zacinaniu sie, niestety nie sprawdzilem tego przed zakupem.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.