Jakie są zalety wersji cyfrowej (ESD)?
Szybkość
Twoje zamówienie wysyłamy drogą mailową, co znacznie skraca czas oczekiwania. Dodatkowo nie ponosisz kosztów dostawy.
Pewność
Zapewniamy bezpieczne dostarczenie pełnowartościowego produktu oraz służymy pomocą w przypadku pytań.
Wygoda
Na adres e-mail otrzymasz klucz produktu i krótką instrukcję. Wszystko bez potrzeby wychodzenia z domu, czy oczekiwania na kuriera.
Torn ESD
Torn to tajemnicza opowieść science-fiction stworzona z myślą o urządzeniach VR.
Głęboko w zapomnianym lesie, video-blogerka Katherine Patterson natyka się na opuszczoną posiadłość, pełną zagadkowych maszyn i pozostałości po niepokojących eksperymentach. To dom doktora Lawrence’a Talbota, który zaginął przeszło 64 lata wcześniej. Patterson zdaje sobie sprawę, że czeka ją przełom w karierze, wart miliony. Kiedy jednak spotyka samego doktora Talbota – żywego, uwięzionego w bezcielesnej formie w nowym wymiarze – uświadamia sobie, jak bardzo się myliła. Czeka ją przełom w postrzeganiu świata.

Doskonały klimat gry
Rozgrywka w Torn rozpoczyna się jako narracyjna gra logiczna, w której pomagasz Talbotowi aktywować na nowo tajemniczą maszynerię, która zasila jego posiadłość. Z czasem jednak przygoda przeradza się w mroczną i pełną zwrotów akcji opowieść, w której poznasz prawdę o Talbocie oraz o nowym wymiarze, nazywanym przez niego „Równoleżnikiem”. Zapamiętaj wszystko, co ujrzysz. W świecie Talbota prawda jest bowiem zaledwie wytworem umysłu.

Zacznij ciekawą rozgrywkę
Posiadłość – Pełna łamigłówek, zagadek i machinacji szalonego, bezcielesnego fizyka posiadłość Talbota to wirtualny plac zabaw dla miłośników rzeczywistości wirtualnej oraz klasyki s-f w rodzaju seriali jak „Strefa Mroku” oraz „Black Mirror”.
Spektakularne akty wandalizmu – Sięgnij po manipulator grawitacyjny doktora Talbota i rzucaj fortepianami, jakby były to pudełka zapałek. Buduj gigantyczne wieże z różnych przedmiotów i patrz, jak walą się hukiem.
Kinowe doświadczenie w rzeczywistości wirtualnej – Scenarzyści: Neill Glancy (Stranglehold) oraz Susan O’Connor (Tomb Raider, BioShock). Ścieżkę dźwiękował skomponował Garry Schyman (BioShock, Middle Earth: Shadow of War).
