(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie
Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie 1
Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie 2Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie 2
Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie 3Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie 3
Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie 1
Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie 2
Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition - 695251 - zdjęcie 3

Nintendo Switch Lite Dialga & Palkia Edition

od: Nintendo|kod producenta: NSH113|kod x-kom: 695251
  • Typ produktu:Switch Lite
  • Dysk:32 GB
  • W zestawie:Adapter AC, Kabel USB
  • Łączność:Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth 4.1, NFC
Możesz kupić maksymalnie 1 sztukę tego produktu na osobę albo inny podmiot, ponieważ jego dostępność jest ograniczona. Zobacz co mówi sklepu o ofercie specjalnej, w rozdziale IV, punkcie 18.

Specyfikacja

Opinie

3,5/5
(4 opinie)
5
1
4
1
3
1
2
1
1
0

Opinie użytkowników (4)

Mirosław
Mirosław
Potwierdzony zakup
4 lata temu

Konsolka rewelacyjna. Dobrze leży w dłoniach i ma w miarę kompaktowe rozmiary. Wyświetlacz duży jak na przenośny sprzęt. Do tego gry od Nintendo i magia gotowa :) polecam !... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Konsolka wygląda ładnie, przypomina mi mojego starego Gameboya Advance. Samo trzymanie w powietrzu jest mało wygodne, bolą ręcę. Sklep z grami ładuje się koszmarnie wolno, tak samo wolno się przewija, można umrzeć czekając na załadowanie kolejnej strony - nie ma porównania z wygodą obsługi sklepu Xbox czy PS5. W prawym joysticku od nowości słychać odgłos sprężynki. Domyślam się że to nic poważnego, bo działa poprawnie, ale świadczy o niskiej jakości wykonania - oba joysticki powinny działać tak samo. Ale największy problem mam z brakiem diody ładowania baterii - nigdy nie wiadomo ile się naładowało, trzeba aktywować ekran. Drugi problem to koszmarnie niska jakość ekranu. To jest ekran z najgorszej możliwej półki, który widywałem w telefonach za 200-300zł. Nie dość że plastikowa szybka błyszczy niemiłosiernie, to jasność ekranu jest bardzo niska, podobnie jak kontrast czy poziom czerni - tu w ogóle nie ma o czym dyskutować, ten ekran nie ma czerni, to mleko. Wstyd, bo nawet telefony za 600zł potrafią mieć ekran OLED, a moja Playstation Vita miała taki ekran 10 lat temu. Czekam na wersję Switch Lite z ekranem OLED, wtedy kupię drugą sztukę.... Rozwiń dalej

Krzysztof
Krzysztof
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Najładniejszy wariant Lite, póki co sprawuje się bardzo dobrze.... Rozwiń dalej

Zenbugami
Zenbugami
3 lata temu

Konsola świetna, chyba najlepsze, co miałem w rękach od kupna PSP... do czasu, aż pojawił się problem z baterią (po niecałym miesiącu użytkowania 2-3 godziny dziennie!). Konsola ładuje się teraz niesamowicie wolno - 5% w ciągu 3 godzin, które w przeciągu sekund spada do zera i konsola się wyłącza. Sprawdziłem już chyba wszystkie możliwości, jakie tylko zaproponował mi support Nintendo, ale żadna się nie sprawdza - zostaje mi tylko kupić nową ładowarkę (oryginalna swoje kosztuje, a inaczej się nie dowiem, czy to jej wina) albo oddać konsolę na gwarancję... a zaczyna się okres świąteczny... :(... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Zenbugami

Zenbugami, spróbuj zostawić wyłączoną konsolę podłączoną do ładowania na cały dzień, jeśli to nie pomoże. Możesz skontaktować się z naszym serwisem w sprawie Twojego zgłoszenia serwisowego u producenta lub zgłosić swoją reklamację bezpośrednio do producenta.

Nasz serwis również próbował skontaktować się z Tobą mejlowo w sprawie zgłoszonego problemu.
... Rozwiń dalej

Koniec opinii.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.