x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 1
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 2TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 2
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 3TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 3
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 4TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 4
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 5TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 5
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 6TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 6
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 1
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 2
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 3
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 4
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 5
TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - 1061208 - zdjęcie 6

TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black

od: TicWatch|kod producenta: WH11013U|kod x-kom: 1061208
  • Czujniki:Akcelerometr, Barometr, Pulsoksymetr, Pulsometr, Żyroskop
  • Nawigacja:Tak
  • Czas pracy:do 72 godzin normalnego użytkowania, do 45 dni w trybie oszczędzania energii
  • Odporności:Pyłoszczelność i wodoodporność, Standard militarny
Program odkupu
Sprzedaj używane urządzenie i zyskaj pieniądze na kartę podarunkową

Promocje

Program Odkupuzarób na starym sprzęcie i odbierz zniżkę na nowy w x-komie
Program Odkupu

Specyfikacja

Opinie

3,0/5
(5 opinii)
5
1
4
0
3
3
2
0
1
1

Zdjęcia użytkowników (1)

TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black - Krzysztof

Opinie użytkowników (5)

Krzysztof
Krzysztof
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Co moge powiedzieć o zegarku? Ja szukałem zegarka, który będzie wlasni zegarek z opcjami dodatkowymi. Podwójna tarcza jest super, zegare w trybie mieszanym (od czasu do czasu robię synchro bo noszę telefon ze soba) wytrzymuj minimum 3 dni. NFC dziala dobrze, lte również. Pasek na początku wzbudzał moje wątpliwości ale jest super, w ogóle nie uczula a zegarek, mimo że duzy na papierze na ręce wydaje się znaczie mniejszy.

Zobaczymy czy dostanie noa wersję Wear os ale jeżeli tak t byłby super n nasepn rok albo i dwa.

BR,
Krzysiek
... Rozwiń dalej

Test TicWatch Pro 3 Ultra LTE Shadow Black
Marek
Marek
Potwierdzony zakup
2 lata temu

niby wszystko fajnie ten drugi wyswietlacz robi robote. Ale nagle, po miesiacu uzytkowania przestaly dzialac sensory i zaczela mrygac ikona baterii. Nie da sie z tym nic zrobic. Dodatkowo eSim jest obslugiwany tylko w ORANGE! Tmobile niby ma i niby da sie to ustawic ale to nie dziala niestety... Rozwiń dalej

Szymon
Szymon
Ponad rok temu

Niezły zegarek, ale do ideału mu daleko. Brak aktualizacji od producenta, niby miały być a nic nie dostaje. Bateria starcza na max 1,5 dnia z włączonym lte. W trybie treningu z GPS+LTE, np na rowerze wytrzymuje max kilka godzin. Nie nadaje się nawet na 1-dniową wycieczkę rowerem z rejestrowaniem trasy.
Płynność działania jest na średnim poziomie. Czasem trzeba zaczekać, aż się wybudzi po podniesieniu ręki lub po wciśnięciu przycisku. Ma tryb oszczędzania baterii w nocy, ale zanim się uruchomi z rana do trybu używalności potrzebuje co najmniej z minutę i kilka opóźnionych reakcji.
LTE i NFC działają fajnie.
Ekran bardzo ładny, dobrze reaguje na dotyk. Dużo dostępnych aplikacji np Spotify, mapy Google.
Ogólne wrażenia z użytkowania pozytywne poza opisanymi minusami, ale drugi raz bym nie kupił
... Rozwiń dalej

Mateusz
Mateusz
Potwierdzony zakup
11 miesięcy temu
Natalia z x-komu
Natalia z x-komuOdpowiedź do Mateusz

Mateuszu, nie wiemy, czemu smartwatch nie spełnił Twoich oczekiwań. Jeśli masz problemy z jego prawidłowym działaniem, skontaktuj się z naszym serwisem lub otwórz zgłoszenie serwisowe bezpośrednio na naszej stronie.

Jeśli po rozwiązaniu problemu chciałbyś dodać nową opinię, skontaktuj się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
... Rozwiń dalej

jakub
jakub
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Dobre wykonanie ale system beznadziejny tnie się 3 razy dziennie zegarek dla ludzi z nerwami... Rozwiń dalej

Koniec opinii.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.