Jakie są zalety wersji cyfrowej (ESD)?
Szybkość
Twoje zamówienie wysyłamy drogą mailową, co znacznie skraca czas oczekiwania. Dodatkowo nie ponosisz kosztów dostawy.
Pewność
Zapewniamy bezpieczne dostarczenie pełnowartościowego produktu oraz służymy pomocą w przypadku pytań.
Wygoda
Nasz Ekspert zapewni Ci aktywację usługi. Wszystko bez potrzeby wychodzenia z domu, czy oczekiwania na kuriera.
Zadbaj o bezpieczeństwo z rozszerzeniem gwarancji 3Y ProSupport-> 3Y ProSupport Plus
Bądź gotów na przyszłe wyzwania i miej spokojną głowę z dodatkową gwarancją, która Cię wspomoże w sytuacji kiedy Twój komputer odmówi posłuszeństwa. Wystarczy tylko rozszerzyć swoją ochronę o pakiet 3 lat w usłudze ProSupport Plus. To dodatkowa ochrona, która zawsze Ci poda pomocną dłoń. Spójrz poniżej i odkryj wszystkie korzyści płynące z usługi ProSupport Plus. Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie.
Co otrzymujesz?
- Szybką reakcję serwisu Dell, która wynosi zazwyczaj od 1 do 2 dni roboczych liczone od momentu zakończenia diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta telefonicznego Dell (wysyłka części zamiennej lub wizyta technika w siedzibie klienta).
- Szybką aktywację. Zakup usługę jednocześnie z desktopem Vostro z serii 3000, a gwarancja zostanie aktywowana kilka dni po dostarczeniu sprzętu pod wskazany adres.
- E-fakturę, którą otrzymasz w ciągu 21 dni od aktywacji usługi.
- Dostęp do pomocy technicznej przez 24/7.
- Bezpośredni dostęp do inżynierów usługi ProSupport w Twoim regionie.
- Pewne źródło fachowej wiedzy i pomocy w zakresie sprzętu i oprogramowania.
- Dostęp do centrum monitorowania i zarządzania kryzysowego.
- Aktywne i zautomatyzowane wykrywanie problemów, wysyłanie powiadomień i tworzenie zgłoszeń dzięki technologii SupportAssist.
Usługa ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem
Usługa ochrony przed przypadkowymi uszkodzeniami pozwala szybciej usunąć skutki takiego zdarzenia. Jeśli komputer stacjonarny lub notebook ulegnie uszkodzeniu, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Dell, a technicy szybko naprawią lub wymienią urządzenie. Możesz liczyć na następujące korzyści:
- dogodne godziny dostępności wsparcia,
- brak ukrytych opłat za naprawę,
- jeden punkt kontaktu w sprawach dotyczących gwarancji firmy Dell.
Dodatkowe informacje umieszczono w regulaminie.
Co musisz zrobić?
- Wykup usługę podczas składania zamówienia na desktop lub dokup ją maksymalnie do 7 dni po dokonaniu zakupu w naszym sklepie (w tym celu podaj w uwagach numer zamówienia, w którym realizowany był zakup komputera, a nasz Ekspert zajmie się wszystkim). Masz pytania? Skontaktuj się z nami pod adresem esd@x-kom.pl.
Sprawdź kompatybilność
Usługa jest dostępna tylko z gwarancją producenta dla desktopów Vostro z serii 3000.
*Przed realizacją zamówienia każdorazowo weryfikujemy możliwość aktywacji gwarancji dla danego produktu na podstawie numeru seryjnego, z racji na ograniczenia nałożone przez producenta. W przypadku nie spełnienia warunków, zaproponujemy indywidualną wycenę, która może różnić się od umieszczonej na stronie ceny.
*Nie ma możliwości zakupu rozszerzenia gwarancji do produktu, który nie posiada gwarancji producenta.