DJI Care Refresh
to pakiet serwisowy umożliwiający – odpłatną – wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa obejmuje uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika. Usługa może być aktywowana w każdym momencie. Po 48 godzinach od aktywacji drona konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia, to 3 lata, co daje aż 6 wymian.


Dodatkowa ochrona dla Twojego drona
Warunki pakietu serwisowego dla drona DJI Avata 2
W przypadku DJI Avata 2 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 245 PLN*. Cena usługi Flyaway wynosi: 995 PLN*. DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway dwa razy.
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Usługa Flyaway Coverage
Usługa Flyaway Coverage obejmuje możliwość wykupienia drona po niższej cenie w sytuacji, gdy nie ma możliwości dostarczenia wraku drona do DJI. Przykładem takiej sytuacji będzie utrata drona po kolizji np. z gałęziami drzewa oraz inne sytuacje, w których mimo starań nie jesteśmy w stanie odzyskać drona
*Usługa Flyaway dostępna jest dla wybranych dronów: DJI Mini 4 Pro, DJI Air 3, DJI Mavic 3 Pro/Cine, DJI Mavic 3 Classic, DJI Avata, DJI Mavic 3/Cine, DJI Air 2S, Mavic Air 2, DJI Mini 3, DJI Mini 3 Pro, DJI Mini 2/2 SE, DJI Mini SE.

Co obejmuje a czego nie obejmuje DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh obejmuje wymianę bądź naprawę w przypadku kolizji, upadku, upuszczenia, uszkodzenia spowodowanego błędem operatora, wymianę drona na nowy lub równoważny nowemu, w przypadku zwrócenia wraku drona na skutek utopienia. Obejmuje również możliwość zakupu nowego drona po atrakcyjnej cenie w przypadku skorzystania z Flyaway Coverage.
DJI Care Refresh nie obejmuje zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów. Kradzieży lub porzucenia produktu. Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych. Nie obejmuje również nadajnika, akcesoriów dodatkowych, rozmyślnej utraty drona, uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu. DJI Care Refresh nie obejmuje też bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh, a także dodatkowych opłat związanych z ulepszeniem modelu i poprawieniem jego osiągów. Plan nie obejmuje również usterek wynikających z przeprowadzenia modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkowania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki, a także usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów. akumulatorów bądź oprogramowania.
Co więcej, Każdy użytkownik posiadający DJI Care Refresh może liczyć na natychmiastowe wsparcie ze strony DJI. Producent zapewnia darmową wysyłkę naprawionego/wymienionego urządzenia do klienta. 12 miesięczne przedłużenie gwarancji producenta w nagrodę za bezpieczne latanie - dotyczy wybranych modeli.

Przedłużenie usługi DJI Care Refresh
Maksymalny okres trwania usługi DJI Care Refresh, łącznie z przedłużeniem to 3 lata. Jeśli chcesz to zrobić, wykup dodatkowy roczny plan. Przedłużenia można dokonać tylko za pomocą planu rocznego w czasie trwania aktualnego planu lub w ciągu 15 dni od daty zakończenia ważności usługi.
Warto wiedzieć, że na podstawie regulaminu §5 punkty 5.6-5.7 nie ma możliwości zwrotu, bądź wymiany kodów elektronicznych oraz kart fizycznych z usuniętą powłoką zabezpieczającą lub plombą.

Warunki aktywacji DJI Care Refresh i Flyaway
Jak aktywować DJI Care Refresh?
1. Wejdź na stronę internetową https://support.dji.com/care/active.
2. W trakcie procesu aktywacji podaj swój kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane.
2a. Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin.
3. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do drona. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Jak aktywować usługę Flyaway?
Aby usługa Flyaway Coverage była dostępna, powiąż swoje konto DJI i aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly.
Jeżeli nie zrobisz tego przed ewentualną utratą drona, jego wymiana nie będzie możliwa.
Do zgłoszenia konieczne jest załączenie logów z lotu.
Jak skorzystać z usługi?
1. Zgłoś naprawę do serwisu DJI-ARS Serwis. Alternatywnie możesz zgłosić usterkę na stronie producenta DJI i wysłać produkt z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh.
2. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz nowy egzemplarz.
4. Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.