(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
DJI Care Refresh do NEO (2 lata) - 1280610 - zdjęcie
DJI Care Refresh do NEO (2 lata) - 1280610 - zdjęcie 1
DJI Care Refresh do NEO (2 lata) - 1280610 - zdjęcie 1

DJI Care Refresh do NEO (2 lata)

od: DJI|kod producenta: CP.SH.CR000183.01 / 6941565989185|kod x-kom: 1280610
  • Przeznaczene:DJI Neo
  • Czas trwania ochrony:24 miesiące
Czas trwania ochrony
Cena: 209,00 zł

Powiadom mnie o dostępności

Powiadom mnie o dostępności

Specyfikacja

Opinie

5,0/5
(4 opinie)
5
4
4
0
3
0
2
0
1
0

Opinie użytkowników (4)

Maciej
Maciej
Potwierdzony zakup
2 tygodnie temu
Dotyczy wariantu:Czas trwania ochrony: 24 miesiące
Filip
Filip
Potwierdzony zakup
3 miesiące temu
Dotyczy wariantu:Czas trwania ochrony: 24 miesiące

Rejestracja kodu bez problemów.... Rozwiń dalej

Filip
Filip
Potwierdzony zakup
8 miesięcy temu
Dotyczy wariantu:Czas trwania ochrony: 24 miesiące
Krzysztof
Krzysztof
Potwierdzony zakup
8 miesięcy temu
Dotyczy wariantu:Czas trwania ochrony: 24 miesiące
Koniec opinii.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.

Pytania użytkowników (1)

Awatar użytkownika Arkadiusz
Arkadiusz
9 miesięcy temu

Dzień Dobry, Kupiłem u Państwa drona DJI NEO z gwarancją Care Reflesh. Niestety utopiłem go w słonej wodzie. Udało mi się go wyłowić ale nie działa. Jaka jest procedura wymiany na nowy?? Mam go wysłać do Państwa jako sprzedawcy??... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Łukasz
Łukasz
9 miesięcy temu

W ramach programu Care Refresh skontaktuj się bezpośrednio z pomocą i serwisem producenta - https://dji-ars.pl/Serwis-chelp-pol-166.html lub https://www.dji.com/pl/support/repair dodając adnotację, że posiadasz DJI Care Refresh.... Rozwiń dalej

Koniec pytań i odpowiedzi.