DJI Care Refresh do DJI NEO (2 lata)
DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający odpłatną wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa obejmuje uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika. Przy tym usługa może być aktywowana w każdym momencie. Po 48 godzinach od aktywacji drona dodatkowo konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia, to 3 lata, co daje aż 6 wymian.


Dodatkowa ochrona dla Twojego drona
Warunki pakietu serwisowego dla drona DJI NEO
W przypadku DJI NEO koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 119 PLN*. Cena usługi Flyaway wynosi: 569 PLN*. DJI Care Refresh (plan 2-letni) zapewnia cztery wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway dwa razy.
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Usługa Flyaway Coverage
Usługa Flyaway Coverage obejmuje możliwość wykupienia drona po niższej cenie w sytuacji, gdy nie ma możliwości dostarczenia wraku drona do DJI. Przykładem takiej sytuacji będzie utrata drona po kolizji np. z gałęziami drzewa oraz inne sytuacje, w których mimo starań nie jesteśmy w stanie odzyskać drona.
*Usługa Flyaway dostępna jest dla wybranych dronów: DJI Mini 4 Pro, DJI Air 3, DJI Mavic 3 Pro/Cine, DJI Mavic 3 Classic, DJI Avata, DJI Mavic 3/Cine, DJI Air 2S, Mavic Air 2, DJI Mini 3, DJI Mini 3 Pro, DJI Mini 2/2 SE, DJI Mini SE, DJI Neo.

Przedłużenie usługi DJI Care Refresh
Maksymalny okres trwania usługi DJI Care Refresh, łącznie z przedłużeniem to 3 lata. Jeśli chcesz to zrobić, wykup dodatkowy roczny plan. Przedłużenia można dokonać tylko za pomocą planu rocznego w czasie trwania aktualnego planu lub w ciągu 15 dni od daty zakończenia ważności usługi.
Warto wiedzieć, że na podstawie regulaminu §5 punkty 5.6-5.7 nie ma możliwości zwrotu, bądź wymiany kodów elektronicznych oraz kart fizycznych z usuniętą powłoką zabezpieczającą lub plombą.

Warunki aktywacji DJI Care Refresh i Flyaway
Jak aktywować DJI Care Refresh?
- Wejdź na stronę internetową https://support.dji.com/care/active.
- W trakcie procesu aktywacji podaj swój kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane.
- Gdy upłynął 48-godzinny czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin.
- Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do drona. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Jak aktywować usługę Flyaway?
- Aby usługa Flyaway Coverage była dostępna, powiąż swoje konto DJI i aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly.
- Jeżeli nie zrobisz tego przed ewentualną utratą drona, jego wymiana nie będzie możliwa.
- Do zgłoszenia konieczne jest załączenie logów z lotu.
Jak skorzystać z usługi?
- Zgłoś naprawę do serwisu DJI-ARS Serwis. Alternatywnie możesz zgłosić usterkę na stronie producenta DJI i wysłać produkt z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh.
- Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.
- Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz nowy egzemplarz.
- Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.
Warunki usługi
Co obejmuje, a czego nie obejmuje DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh obejmuje:
- Wymianę bądź naprawę w przypadku kolizji, upadku, upuszczenia, uszkodzenia spowodowanego błędem operatora.
- Wymianę drona na nowy lub równoważny nowemu, w przypadku zwrócenia wraku drona na skutek utopienia.
- Możliwość zakupu nowego drona po atrakcyjnej cenie w przypadku skorzystania z Flyaway Coverage.
Dodatkowo:
- Każdy użytkownik posiadający DJI Care Refresh może liczyć na natychmiastowe wsparcie ze strony DJI.
- Producent zapewnia darmową wysyłkę naprawionego/wymienionego urządzenia do klienta.
- 12 miesięczne przedłużenie gwarancji producenta w nagrodę za bezpieczne latanie - dotyczy wybranych modeli.
DJI Care Refresh nie obejmuje:
- Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów. Kradzieży lub porzucenia produktu. Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
- Nadajnika, akcesoriów dodatkowych, rozmyślnej utraty drona, uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszeniem modelu, poprawieniem jego osiągów.
- Usterek wynikających z przeprowadzenia modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkowania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
- Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów. akumulatorów bądź oprogramowania.
