(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Wydłużony czas dostawy.Dowiedz się więcej.
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 1
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 2Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 2
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 3Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 3
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 4Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 4
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 5Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 5
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 6Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 6
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 7Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 7
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 1Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 1
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 2Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 2
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 3Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 3
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 4Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 4
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 5Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 5
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 6Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 6
Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 7Motus Pro 10 GT - 1341905 - zdjęcie 7

Motus Pro 10 GT

od: Motus|kod producenta: 5906954761118|kod x-kom: 1341905
Wydłużony czas dostawy.Dowiedz się więcej.
  • Maksymalna prędkość:20 km/h
  • Maksymalny zasięg:ok. 80 km
  • Średnica kół:10"
  • Waga:35 kg
7 999,00 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 9 999,00 zł

Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT

Motus Pro10 GT to hulajnoga elektryczna stworzona dla tych, którzy oczekują maksymalnych emocji i pełnej swobody. Dzięki szczytowej mocy 2x1400W możesz bez wysiłku pokonywać strome podjazdy i cieszyć się dynamiczną jazdą w każdych warunkach. Bateria 60V 20,8Ah zapewnia zasięg do 80 km, co pozwala skupić się na odkrywaniu nowych tras bez myślenia o ładowaniu. Motus Pro10 GT osiąga prędkość do 75 km/h (zgodnie z obowiązującymi przepisami maksymalna prędkość hulajnóg elektrycznych jest ograniczona do 20 km/h), dając Ci poczucie wolności i adrenaliny jak na motocyklu. Hydrauliczne hamulce i zawieszenie na 4 sprężynach dbają o bezpieczeństwo oraz komfort na każdej nawierzchni. To pojazd, który łączy moc, styl i zaawansowaną technologię, zmieniając każdą podróż w prawdziwą przygodę.

Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT - Grafika lifestyle Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT - Grafika lifestyle

Hulajnoga, która nie uznaje ograniczeń

Moc, która budzi emocje

Hulajnogę elektryczną Motus Pro10 GT wyposażono w dwa bezszczotkowe silniki o łącznej szczytowej mocy 2800W. Takie rozwiązanie daje Ci niezrównaną dynamikę i pozwala zostawić innych w tyle. Co więcej, prędkość do 75 km/h sprawia, że jazda staje się pełna adrenaliny i ekscytacji.

Motus Pro10 GT bez problemu pokonuje strome podjazdy i trudne odcinki trasy. To moc, którą poczujesz od pierwszego naciśnięcia manetki i która zamieni każdą podróż w niezapomniane przeżycie.

Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT - Tylne koło

Komfort na każdym metrze trasy

Motus Pro10 GT ma zawieszenie na 4 sprężynach, które skutecznie tłumi wstrząsy i wygładza nierówności terenu. Dzięki temu możesz płynnie pokonywać krawężniki, dziury i wyboje. Ponadto 10-calowe opony dętkowe zapewniają doskonałą przyczepność i komfort na każdej nawierzchni.

Szeroki, ergonomiczny podest ułatwia utrzymanie stabilnej pozycji podczas jazdy. Taka konstrukcja sprawia, że każda podróż hulajnogą elektryczną Motus Pro10 GT jest wygodna i bezpieczna.

Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT - Grafika lifestyle

Bezpieczeństwo bez kompromisów

Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT została wyposażona w dwa hydrauliczne hamulce, które pozwalają na precyzyjne i skuteczne zatrzymanie pojazdu. Dzięki nim masz pełną kontrolę niezależnie od prędkości i warunków na drodze.

Co więcej, oświetlenie klasy premium zwiększa Twoją widoczność i poprawia bezpieczeństwo po zmroku. Wyświetlacz LCD full view zapewnia bieżący podgląd parametrów jazdy, takich jak prędkość czy poziom naładowania baterii.

Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT - Kierownica

Technologia dla Twojego spokoju

Motus Pro10 GT ma nowoczesną blokadę NFC, która zabezpiecza hulajnogę przed nieautoryzowanym użyciem. Certyfikat IP54 potwierdza odporność na kurz i zachlapania, co pozwala korzystać z pojazdu w różnych warunkach pogodowych.

Ponadto oświetlenie z projektorami logo dodaje stylu i podkreśla nowoczesny charakter modelu. Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT łączy zaawansowane technologie z funkcjonalnością na co dzień.

Hulajnoga elektryczna Motus Pro10 GT - Grafika lifestyle

Bezpieczeństwo produktów

ikona jakoscwydruku

Dane producenta:

Barel Poland Sp. z o.o., ul. Kalwaryjska 69, 30-504 Kraków, sklep@motusxd.pl

ikona jakoscwydruku

Podmiot odpowiedzialny:

Barel Poland Sp. z o.o., ul. Kalwaryjska 69, 30-504 Kraków, sklep@motusxd.pl

Specyfikacja

Maksymalna prędkość
20 km/h
Maksymalny zasięg
ok. 80 km
Maksymalne obciążenie
120 kg
Średnica kół
10"
Rodzaj opon
Dętkowe
Zawieszenie
Amortyzowany przód
Amortyzowany tył
Rodzaj hamulca
Przód - hydrauliczny
Tył - hydrauliczny
Sterowanie
Kierownica
Zasilanie
Akumulator 20800 mAh
Czas ładowania
do 12 h
Całkowita moc silnika
2800 W
Oświetlenie
Przednie LED
Tylne LED
Materiał wykonania
Aluminium
Kolor
Czarno-czerwony
Dodatkowe informacje
Światła białe z przodu oraz czerwone z tyłu dla bezpieczeństwa
Blokada antykradzieżowa
Prędkościomierz
Sygnał dźwiękowy
Wskaźnik naładowania baterii
Błotniki przód/tył
Składana konstrukcja
Składana podpórka
Wyświetlacz LCD
Dołączone akcesoria
Zasilacz
Waga
35 kg
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)
Kod producenta
5906954761118
Kod x-kom
1341905

Rekomendowane akcesoria

Opinie

4,2/5
(20 opinii)
5
13
4
3
3
1
2
1
1
2

Zdjęcia użytkowników (4)

Motus Pro 10 Urban - Paweł
Motus Pro 10 Sport Daytona - Maciek
Motus Pro 10 Sport - Igor
Motus Pro 10 Sport - Marcin

Opinie użytkowników (20)

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Posiadam te hulajnogę już drugi tydzień i jestem z niej bardzo zadowolony.
Realny zasięg przy ciągłym przełączaniu na dwa silniki i przy gabarytach powyżej 100kg, to około 40 km, na Eco z prędkością do 25 km\h z pewnością przejedzie więcej. Czuć zapas mocy.
Na codzienne dojazdy do pracy niema nic lepszego, żeby uniknąć korków.
Hulajnoga z racji na Swoje gabaryty raczej przeznaczona jest dla ludzi starszych.
Ja mam powyżej 180 i dla mnie jest idealna.
... Rozwiń dalej

Test Motus Pro 10 Sport
Miłosz
Miłosz
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Produkt zostal przeze mnie zakupiony na stronie producenta Motus. Najpierw kilka niuansow teoretycznych - hulajki sa sprzedawane z blokada do 20km/h. Blokade mozna zdjac samemu przez rozlaczenie niebieskich kabelkow w tylnej lewej lampie lub poprzez dokupienie uslugi "uszczelnienie" (uszczelnienie samo w sobie zabezpiecza rzekomo hulajke przed niesprzyjajacymi warunkami pogodowymi). Dodatkowo aby gwarancja byla wazna 2 lata nalezy realizowac okresowe przeglady - pierwszy MUSI byc wykonany albo do 3mcy od zakupu, albo do przejechania 300km. Serwisy gwarancyjne tylko na poludniu Polski. Informacje gwarancyjne dostepne dopiero w ksiazce gwarancyjnej. Na stronie producenta brak oficjalnego info w katalogu sprzedazowym. Ja osobisie pozyskalem ta informacje w trakcie skladania zamowienia od pani z infolinii. Paczka byla niezabezpieczona tasmami/folia. Na szczescie produkt dziala i kompletny, ale ktos totalnie zawalil - abo serwis, albo InPost. Nikt sie oczywscie nie przyzna.

Co do specyfikacji produktu. Limit wagowy d 120kg. Moja masa ciala to 107kg, scina co rusz sredniej wysokosci krawezniki i wyboje podwoziem. Testowane z kolega 80kg, nie bylo podobnych problemow, takze zawieszenie mocno schodzi w dol. Co do kilometrazu. Podany zasieg 70km. Przy 107kg udalo sie zrobic marne 35km. Warto zaznaczyc, ze katalogowe 70km to pomiar w trybie eko przy 60kg. Te 35km bylo realizowane przy dosc dynamicznej jezdzie 20-40km/h. Na plaskim przy 107kg max jaki hulajka wycisnela, to 48km/h. Przy nieuzywaniu hulajki 3dni bateria sama z siebie sie wyeksploatowala czesciowo. Przyspieszenie, hamowanie i amortyzacja bardzo dobre. Jesli ktos uzywa codziennie miejskich za 25pln jak ja, to taki zakup jest zdecydowanie bardziej rentowny.
... Rozwiń dalej

Marcin M
Marcin M
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Na liczniku mam ponad 900km, tak więc można chyba już coś powiedzieć.
Po wyjęciu z pudełka należy wziąć się za konfigurację sprzętu pod siebie.
Po regulacji hamulców, mocy, przyspieszenia można się zacząć bawić.
Z plusów:
- Baaardzo dobre przyspieszenie, przeciążenia są tak duże, że po kilku dniach codziennych dojazdów do pracy bolą kolona. Oczywiście po ustawieniu wszystkiego na maksa.
- Zasięg spokojnie przejeżdżam bardzo dynamicznie 25km, więcej po prostu nie mam potrzeby dla mnie ok. Po 900km nie zauważyłem spadku wydajności baterii.
- Zawieszenie wystarczające, zestrojone bezpiecznie,
- Hamulce po regulacji bez zastrzeżeń przed regulacją uważam, że są niebezpieczne.
- 2 silniki po 1000w robią robotę, nie chodzi o prędkość, ale o przyspieszenie
po wyłączeniu 1 silnika dopiero rozumiesz za co dopłaciłeś.
Ogólnie uważam, że jest to hulajnoga w 100% uniwersalna, można zrobić z niej sprzęt dla dziecka ograniczyć moc, przyspieszenie, prędkość wyłączyć jeden silnik, ale jak chcesz poszaleć po lesie, albo jeździć z szaleńczą prędkością i rwać laka ustawiasz wszystko na maksa i uważasz żeby cię nie zrzuciła.
Sprzęt ma tak duży zapas mocy, że naprawdę nie potrzebuję nic więcej (moc ustawiona na 80%) i nie mam zamiaru zmieniać na nic mocniejszego. Komfortowa i bezpieczna prędkość przelotowa to ok. 45km/h.
Minusy:
- Cena 7000zł za hulajnogę to moim zdaniem za dużo
- Waga dyskwalifikuje jeżdżenie z nią w komunikacji miejskiej czy noszenie po schodach.
- Instrukcja obsługi - śmiech na sali - dystrybutor powinien się wstydzić
- Niewiadoma dostępność części zamiennych w perspektywie 1-2 lat

Jak masz kasę to uważam, że jest to najtańszy model, który zaspokoi wszystkie potrzeby i daje masę frajdy i adrenaliny.
... Rozwiń dalej

Adam
Adam
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Jeździ się fajnie, przyjemnie przyspiesza dobrze amortyzuje. Realny zasięg ok 50 km. Wytrzymałość dramat. Już drugi raz po przejechaniu 360 km rozsypały się łożyska z przodu... Rozwiń dalej

Jarek
Jarek
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Super sprzęt, kosmiczne przespieszenie. Wymaga rozsadku i pewnych umiejetnosci.... Rozwiń dalej

Grzegorz
Grzegorz
Ponad rok temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Motus Pro 10 sport .Już ponad 1000 km. Jeden poważy wypadek z powodu za dużego ciśnienia w przedniej oponie wymiana kolumny i trochę otarć nie chce innej słabszej czy mocniejszej ideal pozdrawiam elektryczna brać.... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Przejechane 150km na razie bez zarzutów. Emocje z jazdy super... Rozwiń dalej

Paweł
Paweł
Potwierdzony zakup
3 miesiące temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Urban

Poczekałem z wystawieniem opinii - nie lubię wystawiać na świeżo po zakupie w stanie ekscytacji nową zabawką. Z chłodną głową po jakichś 4 miesiącach stwierdzam, że:
Niestety hulajnoga jednorazówka. Po przejechaniu niespełna 400km po ścieżce rowerowej i kostce chodnikowej (nie bruku) pękła jedna ścianka trzymająca blokadę mechanizmu składania. Prawdopodobnie wada materiału albo przekombinowany mechanizm z "dodatkowym" mniejszym zabezpieczeniem przez co otwór z jednej strony jest większy = mniej materiału = mniejsza wytrzymałość. Na spawanie aluminium nie ma sensu się porywać, bo i tak strzeli to znowu jak nie na spawie to 2mm wyżej/niżej.
Wsparcie producenta od 2 dni (roboczych) milczy w tej kwestii, żadnej odpowiedzi, a hulajnoga nie nadaje się do dalszej jazdy z uwagi na zagrożenie dla zdrowia, o ile nie życia. Nie muszę chyba tłumaczyć, że składająca się kierownica podczas jazdy nie wróży nic dobrego. Do tego wybite łożyska na kolumnie przedniego koła powodujące stukanie, niczym wyrobione tuleje łączników stabilizatora w samochodzie. Niestety albo może i stety zabrałem się za to sam i o ile łożyska to nie problem (można dostać zamienne) o tyle gorzej z kolumną. Prawdopodobnie mogę jedynie liczyć na kolegów z pracy, którzy na warsztacie będą w stanie stworzyć bezpieczne rozwiązanie. Poprzednia hulajnoga Xiaomi Pro 2 (2021) ma przejechane ok. 3 tys. km i ma się świetnie dalej - gorzej z akumulatorkiem, który ledwo zipie.
Żeby nie było, że tylko narzekam: na plus amortyzacja, względny komfort, przyspieszenie no i wysyłka z x-komu.
... Rozwiń dalej

Test Motus Pro 10 Urban
Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Zmienilem Xiaomi na to cacko i jest to niesamowite dowiadczenie... Rozwiń dalej

Mariusz
Mariusz
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Nieźle, fajna zabawka.... Rozwiń dalej

Krzysztof
Krzysztof
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

10/10... Rozwiń dalej

Dawid
Dawid
Potwierdzony zakup
4 miesiące temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Słaba bateria... Rozwiń dalej

Alan
Alan
Potwierdzony zakup
6 miesięcy temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Nie polecam ogromne luzy słaba konstrukcja i wytrzymałość... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
9 miesięcy temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

super... Rozwiń dalej

Maciek
Maciek
9 miesięcy temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Daytona

Super hulajka o bardzo wysokiej jakości. Nie ma z nią żadnych problemów, nie ma luzów, nie skrzypi, również na razie obywa się bez kapci. Przyspieszenie ma duże, mocy nie brakuje, nic tylko jeździć, bo na tej hulajnodze to czysta przyjemność. Zdecydowanie gorąco polecam... Rozwiń dalej

Test Motus Pro 10 Sport Daytona

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x‑komu.

Pytania użytkowników (3)

Awatar użytkownika Antoni
Antoni
9 miesięcy temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Dzień dobry, czy hulajnoga ma nowszy kolorowy wyświetlacz wyświetlacz ?... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Antoni
Antoni
9 miesięcy temu

I czy jest przycisk (M) z lewej strony na kierownicy (obok przycisku zmiany biegu i włączenia hulajnogi), bo są starsze modele bez ?... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Dariusz
Dariusz
Ponad rok temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Dzień dobry,proszę o doprecyzowanie oferty: 1. czy jest to model 2022 już po lifcie z kolorowym wyświetlaczem 2. czy w cenie jest już wykonany przegląd "zerowy" tak jkak to ma w ofercie konkurencja.... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Dariusz
Dariusz
Ponad rok temu

A zatem kupiłem w X-com w ub. tygodniu MOTUS PRO 10 2022. Dziękuję X-com za sprawną transakcję i szybką dostawę. Niestety po rozpakowaniu hulajnogi okazało się, że jest niesprawna ładowarka. Nie da się naładować hulajnogi. Zgłosiłem ten fakt na infolinię producenta / MOTUS/. Tutaj niestety nie otrzymałem pomocy, nie zaproponowano mi wymiany wadliwego sprzętu, lecz odesłano mnie do najbliższego autoryzowanego serwisu Motusa. W serwisie sprawdzono ładowarkę i potwierdzono, że nie działa. Nie wymieniono jednak na nową, ponieważ nie mają ani oni, ani Motus, ani nikt w Polsce. Jednocześnie zostałem poinformowany, że Motus to żaden polski producent - tylko Chińczyk. Podobno płynie statek z Chin z dostawą części dla Motusa. Jak dopłynie i jak będą ładowarki, to otrzymam informację i ładowarka zostanie wymieniona. Niestety nie wygląda to dobrze. Wydanych kilka tysięcy...mam niepełnowartościowy towar... i mam czekać na części z Chin "polskiego producenta" jak piszą o sobie. Sytuacja jest niesympatyczna. Na infolinii Motusa nikt nie raczył nawet przeprosić za tę sytuację...... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Filip
Filip
Ponad rok temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Na jakie koła ma napęd?... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Jeremi
Jeremi
Ponad rok temu

Dwa koła i dwa silniki, chyba odpowiedź nasuwa się sama. Ma napęd na przód i tył... Rozwiń dalej

Koniec pytań i odpowiedzi.