(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 1
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 2Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 2
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 3Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 3
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 4Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 4
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 5Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 5
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 1Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 1
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 2Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 2
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 3Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 3
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 4Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 4
Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 5Motus Pro 10 Sport - 670189 - zdjęcie 5
od: Motus|kod producenta: 5901821995474|kod x-kom: 670189
  • Maksymalna prędkość:20 km/h
  • Maksymalny zasięg:ok. 65 km
  • Średnica kół:10"
  • Waga:29 kg
5 999,00 zł
1

Promocja

kup ten produkt

w prawdziwych ratach 0%

kup ten produkt
kup ten produkt
obracany

Hulajnoga elektryczna Motus Pro 10 Sport 

Motus Pro 10 Sport to odświeżony model świetnej hulajnogi elektrycznej, która w momencie pojawienia się wyznaczyła nowe granice możliwości tego typu pojazdu.

Dwa wbudowane silniki 1000 W o łącznej mocy szczytowej 2000 W pozwoli Ci rozwinąć prędkość maksymalną o wartości nawet 66 km/h (zgodnie z obowiązującymi przepisami maksymalna prędkość hulajnóg elektrycznych jest ograniczona do 20 km/h). Co więcej, w mniej niż 3 sekundy osiągniesz prędkość 24 km/h.

W porównaniu do modelu Pro 10 Sport, który cechował się wagą 35 kilogramów, wersja z roku waży aż o 6 kilogramów mniej. To mniejsze obciążenie przy przyspieszaniu, hamowaniu i pokonywaniu zakrętów. Podwójne sportowe hamulce pozwolą Ci bezpiecznie wyhamować nawet z maksymalnej prędkości.

Hulajnoga elektryczna Motus Pro 10 Sport 2021
silnik

Dwa silniki 1000 W

Hulajnoga elektryczna Motus Pro 10 Sport została wyposażona w aż dwa silniki o mocy 1000 W każdy. Oznacza to, że szczytowa moc obu silników elektrycznych wynosi 2000 W. Daje to użytkownikowi niesamowitą swobodę poruszania się, jak chcesz i gdzie chcesz. Możesz pędzić przed siebie i zostawić innych w tyle.

Tak niesamowita moc w hulajnodze elektrycznej pozwoli Ci rozwinąć prędkość maksymalną wynoszącą 66 km/h (zgodnie z obowiązującymi przepisami maksymalna prędkość hulajnóg elektrycznych jest ograniczona do 20 km/h). Zaledwie niecałe 3 sekundy wystarczą, aby rozwinąć prędkość 24 km/h. W około 9 sekund natomiast osiągniesz 50 km/h. To wystarczająco dużo, aby szybko przemieszczać się z miejsca na miejsce.

Dwa silniki 1000 W
technologia

Podwójne sportowe hamulce oraz mocniejsze wahacze i amortyzatory

Po osiągnięciu maksymalnej prędkości, którą oferuje hulajnoga elektryczna Motus Pro 10 Sport, możesz mieć pewność, że bezpiecznie wyhamujesz dzięki podwójnym sportowym hamulcom.

Zastosowane zawieszenie niweluje nierówności i pozwala wykorzystać pełną moc hulajnogi, dzięki czemu jazda jest jeszcze przyjemniejsza. Nowe wahacze w przednim i tylnym zawieszeniu przekazują każdy wat mocy na każdy metr drogi skuteczniej i dokładniej niż wcześniej.

Podwójne sportowe hamulce oraz mocniejsze wahacze i amortyzatory
podświetlana klawiatura

Przednie i tylne światła + dodatkowe LED-y

Światła zamontowane w hulajnodze Motus Pro 10 Sport sprawia, że jazda na niej będzie jeszcze bardziej bezpieczna. Dwa mocne reflektory z przodu oświetlą Ci drogę, dzięki czemu zobaczysz wszystko, bez względu na pogodę.

Dwie lampy ostrzegawcze z tyłu i światło pulsujące przy hamowaniu dadzą innym użytkownikom drogi o Twojej obecności i wykonywanym manewrze hamowania.

Nowością są dwie listwy LED-owe umieszczone po bokach hulajnogi. Listwy są widoczne z daleka, dzięki czemu będziesz widoczny w każdych warunkach oświetleniowych.

Przednie i tylne światła + dodatkowe LED-y
regulacja

Składana kierownica działająca jako uchwyt

Kierownica w hulajnodze elektrycznej Motus Pro 10 Sport oferuje możliwość składania, co zdecydowanie ułatwia jej przenoszenie. To również oszczędność miejsca w miejscu pracy, czy samochodzie. Po złożeniu kolumna kierownicy tworzy rodzaj poręczy wzdłuż całej hulajnogi, za którą łatwo złapiesz, by jeszcze łatwiej przenosić ją po schodach, wnosić do biura, czy do domu.

Kolumnę kierownicy łatwo obejmiesz dłonią, a także możesz ją złapać w różnych miejscach. Mocne zaczepy dadzą Ci pewność, że konstrukcja hulajnogi nie rozłoży się w trakcie przenoszenia. Ponadto model Pro 10 Sport ma stacyjkę i kluczyk. To doskonałe zabezpieczenie, dzięki któremu hulajnoga nie zostanie uruchomiona przez osoby postronne.

Składana kierownica działająca jako uchwyt
odporność

Gwarancja door-2-door

Hulajnoga elektryczna Motus Pro 10 Sport jest objęta usługą gwarancyjną door-2-door.

Naprawę możesz zgłosić poprzez stronę internetową pod tym adresem. Kliknij TUTAJ.

Warunki zgłoszenia sprzętu do naprawy:

  • Aby zgłosić naprawę, wybierz producenta swojego urządzenia. Zostaniesz przekierowany do odpowiedniego formularza, po którego wypełnieniu, w systemie zostanie zarejestrowane Twoje zgłoszenie. Zostaniesz o tym poinformowany mailowo.
  • Zapakuj bezpiecznie swoje urządzenie i poczekaj na przyjazd kuriera, który dotrze do Ciebie w ciągu 24-48 godzin od momentu, gdy otrzymasz mailowe potwierdzenie zgłoszenia, i odbierze zgłoszony sprzęt na koszt serwisu RG MEDIA.
  • Gdy urządzenie dotrze do serwisu, zostanie podjęta próby naprawy – serwis ma na to 14 dni roboczych od chwili przyjęcia go do serwisu. Będziesz na bieżąco informowany o statusie procedury reklamacyjnej drogą mailową.
  • Po naprawieniu sprzęt przejdzie kontrolę jakości i dopiero wtedy zostanie wysłany do Ciebie pod wskazany w zgłoszeniu adres. Oczywiście zostaniesz o tym poinformowany mailowo.
Gwarancja door-2-door

Specyfikacja

Maksymalna prędkość
20 km/h
Maksymalny zasięg
ok. 65 km
Maksymalne obciążenie
150 kg
Średnica kół
10"
Rodzaj opon
Miejskie
Zawieszenie
Zawieszenie wahaczowe
Amortyzowany przód
Amortyzowany tył
Rodzaj hamulca
Przód - tarczowy
Tył - tarczowy
Sterowanie
Kierownica
Zasilanie
Akumulator 18200 mAh
Czas ładowania
do 10 h
Całkowita moc silnika
2600W
Oświetlenie
Przednie LED
Boczne LED
Tylne LED
Materiał wykonania
Aluminium
Kolor
Czarno-czerwony
Dodatkowe informacje
Wodoodporność IP44
Prędkościomierz
Regulacja kierownicy
Składana konstrukcja
Składana podpórka
Wyświetlacz LCD
Wysokość
1,27 m
Długość
1,28 m
Waga
29 kg
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)
Kod producenta
5901821995474
Kod x-kom
670189

Opinie

4,3/5
(19 opinii)
5
13
4
3
3
1
2
0
1
2

Zdjęcia użytkowników (3)

Motus Pro 10 Sport Daytona - Maciek
Motus Pro 10 Sport - Igor
Motus Pro 10 Sport - Marcin

Opinie użytkowników (19)

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Posiadam te hulajnogę już drugi tydzień i jestem z niej bardzo zadowolony.
Realny zasięg przy ciągłym przełączaniu na dwa silniki i przy gabarytach powyżej 100kg, to około 40 km, na Eco z prędkością do 25 km\h z pewnością przejedzie więcej. Czuć zapas mocy.
Na codzienne dojazdy do pracy niema nic lepszego, żeby uniknąć korków.
Hulajnoga z racji na Swoje gabaryty raczej przeznaczona jest dla ludzi starszych.
Ja mam powyżej 180 i dla mnie jest idealna.
... Rozwiń dalej

Test Motus Pro 10 Sport
Miłosz
Miłosz
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Produkt zostal przeze mnie zakupiony na stronie producenta Motus. Najpierw kilka niuansow teoretycznych - hulajki sa sprzedawane z blokada do 20km/h. Blokade mozna zdjac samemu przez rozlaczenie niebieskich kabelkow w tylnej lewej lampie lub poprzez dokupienie uslugi "uszczelnienie" (uszczelnienie samo w sobie zabezpiecza rzekomo hulajke przed niesprzyjajacymi warunkami pogodowymi). Dodatkowo aby gwarancja byla wazna 2 lata nalezy realizowac okresowe przeglady - pierwszy MUSI byc wykonany albo do 3mcy od zakupu, albo do przejechania 300km. Serwisy gwarancyjne tylko na poludniu Polski. Informacje gwarancyjne dostepne dopiero w ksiazce gwarancyjnej. Na stronie producenta brak oficjalnego info w katalogu sprzedazowym. Ja osobisie pozyskalem ta informacje w trakcie skladania zamowienia od pani z infolinii. Paczka byla niezabezpieczona tasmami/folia. Na szczescie produkt dziala i kompletny, ale ktos totalnie zawalil - abo serwis, albo InPost. Nikt sie oczywscie nie przyzna.

Co do specyfikacji produktu. Limit wagowy d 120kg. Moja masa ciala to 107kg, scina co rusz sredniej wysokosci krawezniki i wyboje podwoziem. Testowane z kolega 80kg, nie bylo podobnych problemow, takze zawieszenie mocno schodzi w dol. Co do kilometrazu. Podany zasieg 70km. Przy 107kg udalo sie zrobic marne 35km. Warto zaznaczyc, ze katalogowe 70km to pomiar w trybie eko przy 60kg. Te 35km bylo realizowane przy dosc dynamicznej jezdzie 20-40km/h. Na plaskim przy 107kg max jaki hulajka wycisnela, to 48km/h. Przy nieuzywaniu hulajki 3dni bateria sama z siebie sie wyeksploatowala czesciowo. Przyspieszenie, hamowanie i amortyzacja bardzo dobre. Jesli ktos uzywa codziennie miejskich za 25pln jak ja, to taki zakup jest zdecydowanie bardziej rentowny.
... Rozwiń dalej

Marcin M
Marcin M
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Na liczniku mam ponad 900km, tak więc można chyba już coś powiedzieć.
Po wyjęciu z pudełka należy wziąć się za konfigurację sprzętu pod siebie.
Po regulacji hamulców, mocy, przyspieszenia można się zacząć bawić.
Z plusów:
- Baaardzo dobre przyspieszenie, przeciążenia są tak duże, że po kilku dniach codziennych dojazdów do pracy bolą kolona. Oczywiście po ustawieniu wszystkiego na maksa.
- Zasięg spokojnie przejeżdżam bardzo dynamicznie 25km, więcej po prostu nie mam potrzeby dla mnie ok. Po 900km nie zauważyłem spadku wydajności baterii.
- Zawieszenie wystarczające, zestrojone bezpiecznie,
- Hamulce po regulacji bez zastrzeżeń przed regulacją uważam, że są niebezpieczne.
- 2 silniki po 1000w robią robotę, nie chodzi o prędkość, ale o przyspieszenie
po wyłączeniu 1 silnika dopiero rozumiesz za co dopłaciłeś.
Ogólnie uważam, że jest to hulajnoga w 100% uniwersalna, można zrobić z niej sprzęt dla dziecka ograniczyć moc, przyspieszenie, prędkość wyłączyć jeden silnik, ale jak chcesz poszaleć po lesie, albo jeździć z szaleńczą prędkością i rwać laka ustawiasz wszystko na maksa i uważasz żeby cię nie zrzuciła.
Sprzęt ma tak duży zapas mocy, że naprawdę nie potrzebuję nic więcej (moc ustawiona na 80%) i nie mam zamiaru zmieniać na nic mocniejszego. Komfortowa i bezpieczna prędkość przelotowa to ok. 45km/h.
Minusy:
- Cena 7000zł za hulajnogę to moim zdaniem za dużo
- Waga dyskwalifikuje jeżdżenie z nią w komunikacji miejskiej czy noszenie po schodach.
- Instrukcja obsługi - śmiech na sali - dystrybutor powinien się wstydzić
- Niewiadoma dostępność części zamiennych w perspektywie 1-2 lat

Jak masz kasę to uważam, że jest to najtańszy model, który zaspokoi wszystkie potrzeby i daje masę frajdy i adrenaliny.
... Rozwiń dalej

Adam
Adam
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Jeździ się fajnie, przyjemnie przyspiesza dobrze amortyzuje. Realny zasięg ok 50 km. Wytrzymałość dramat. Już drugi raz po przejechaniu 360 km rozsypały się łożyska z przodu... Rozwiń dalej

Jarek
Jarek
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Super sprzęt, kosmiczne przespieszenie. Wymaga rozsadku i pewnych umiejetnosci.... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Przejechane 150km na razie bez zarzutów. Emocje z jazdy super... Rozwiń dalej

Grzegorz
Grzegorz
Ponad rok temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Motus Pro 10 sport .Już ponad 1000 km. Jeden poważy wypadek z powodu za dużego ciśnienia w przedniej oponie wymiana kolumny i trochę otarć nie chce innej słabszej czy mocniejszej ideal pozdrawiam elektryczna brać.... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
11 miesięcy temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Zmienilem Xiaomi na to cacko i jest to niesamowite dowiadczenie... Rozwiń dalej

Mariusz
Mariusz
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Nieźle, fajna zabawka.... Rozwiń dalej

Krzysztof
Krzysztof
Potwierdzony zakup
2 lata temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

10/10... Rozwiń dalej

Dawid
Dawid
Potwierdzony zakup
3 tygodnie temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Słaba bateria... Rozwiń dalej

Alan
Alan
Potwierdzony zakup
2 miesiące temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Nie polecam ogromne luzy słaba konstrukcja i wytrzymałość... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
5 miesięcy temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

super... Rozwiń dalej

Maciek
Maciek
6 miesięcy temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Daytona

Super hulajka o bardzo wysokiej jakości. Nie ma z nią żadnych problemów, nie ma luzów, nie skrzypi, również na razie obywa się bez kapci. Przyspieszenie ma duże, mocy nie brakuje, nic tylko jeździć, bo na tej hulajnodze to czysta przyjemność. Zdecydowanie gorąco polecam... Rozwiń dalej

Test Motus Pro 10 Sport Daytona
Alicja
Alicja
6 miesięcy temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Urban

Mam tę hulajnogę od trzech miesięcy i jak na razie mogę ją w pełni pochwalić. Dojeżdżam nią codziennie do pracy po 15 km. Bateria na spokojnie wytrzymuje takie podróże. Hulajnoga przyjemnie wybiera nierówności, deck jest wystarczająco szeroki, a kierownica ma też bardzo w porządku szerokości. Też bardzo spodobał mi się nowoczesny wyświetlacz.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x‑komu.

Pytania użytkowników (3)

Awatar użytkownika Antoni
Antoni
5 miesięcy temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Dzień dobry, czy hulajnoga ma nowszy kolorowy wyświetlacz wyświetlacz ?... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Antoni
Antoni
5 miesięcy temu

I czy jest przycisk (M) z lewej strony na kierownicy (obok przycisku zmiany biegu i włączenia hulajnogi), bo są starsze modele bez ?... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Dariusz
Dariusz
9 miesięcy temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard
Dotyczy wycofanego wariantu:Wersja: Standard

Dzień dobry,proszę o doprecyzowanie oferty: 1. czy jest to model 2022 już po lifcie z kolorowym wyświetlaczem 2. czy w cenie jest już wykonany przegląd "zerowy" tak jkak to ma w ofercie konkurencja.... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Dariusz
Dariusz
8 miesięcy temu

A zatem kupiłem w X-com w ub. tygodniu MOTUS PRO 10 2022. Dziękuję X-com za sprawną transakcję i szybką dostawę. Niestety po rozpakowaniu hulajnogi okazało się, że jest niesprawna ładowarka. Nie da się naładować hulajnogi. Zgłosiłem ten fakt na infolinię producenta / MOTUS/. Tutaj niestety nie otrzymałem pomocy, nie zaproponowano mi wymiany wadliwego sprzętu, lecz odesłano mnie do najbliższego autoryzowanego serwisu Motusa. W serwisie sprawdzono ładowarkę i potwierdzono, że nie działa. Nie wymieniono jednak na nową, ponieważ nie mają ani oni, ani Motus, ani nikt w Polsce. Jednocześnie zostałem poinformowany, że Motus to żaden polski producent - tylko Chińczyk. Podobno płynie statek z Chin z dostawą części dla Motusa. Jak dopłynie i jak będą ładowarki, to otrzymam informację i ładowarka zostanie wymieniona. Niestety nie wygląda to dobrze. Wydanych kilka tysięcy...mam niepełnowartościowy towar... i mam czekać na części z Chin "polskiego producenta" jak piszą o sobie. Sytuacja jest niesympatyczna. Na infolinii Motusa nikt nie raczył nawet przeprosić za tę sytuację...... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Filip
Filip
11 miesięcy temu
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport
Dotyczy wariantu:Wersja: Pro 10 Sport

Na jakie koła ma napęd?... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Jeremi
Jeremi
11 miesięcy temu

Dwa koła i dwa silniki, chyba odpowiedź nasuwa się sama. Ma napęd na przód i tył... Rozwiń dalej

Koniec pytań i odpowiedzi.