DJI Care Refresh Osmo Pocket 3 (2 lata)
DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika. Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia wynosi 3 lata, a to aż 6 wymian!


Dodatkowa ochrona dla Twojej kamery
Warunki pakietu serwisowego dla kamery DJI Osmo Pocket 3
W przypadku DJI Osmo Action 4 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 95 PLN DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany. DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany.*
*W przypadku zgłoszenia wypadku bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Możliwość przedłużenia gwarancji
DJI Care Refresh zapewnia też dodatkowe benefity. Jeśli masz urządzenie, a w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody Twoja gwarancja zostanie przedłużona na dodatkowy rok.

Jak aktywować DJI Care Refresh?
- Wejdź na stronę internetową https://support.dji.com/care/active.
- W trakcie procesu aktywacji podaj swój kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz swoje dane (imię i nazwisko, adres e-mail).
- Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Wypadek – i co dalej?
- Zgłoś usterkę i wyślij produkt DJI do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że masz DJI Care Refresh.
- Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.
- Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz inny egzemplarz lub nowe części zamienne, na przykład gimbala, kamerę, śmigła.
- Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.
Możliwość przedłużenia ochrony
Możesz przedłużyć swoją ochronę serwisową DJI Care Refresh do maksymalnie 3 lat. Jeśli chcesz to zrobić, wykup dodatkowy roczny plan.
- W wypadku planu rocznego DJI Care Refresh możliwe jest przedłużenie ochrony 2 razy poprzez wykupienie 2 kolejnych planów rocznych: plan roczny + plan roczny + plan roczny.
- W wypadku planu 2-letniego DJI Care Refresh możliwe jest przedłużenie ochrony tylko raz poprzez wykupienie jednego dodatkowego planu rocznego: plan 2-letni + plan roczny.
Uwaga: nie ma możliwości przedłużenia ochrony poprzez zakup kolejnego planu 2-letniego.
Aby przedłużyć ochronę, należy spełnić następujące warunki:
- Zakup usługi DJI Care Refresh w jednym z następujących wariantów: plan roczny DJI Care Refresh / plan 2-letni DJI Care Refresh / plan roczny DJI Care Refresh i DJI Care Refresh + / plan roczny DJI Care Refresh oraz dodatkowy plan roczny (odnowienie).
- Okres ważności zakupionej usługi DJI Care Refresh jeszcze nie upłynął lub upłynął w ciągu 15 dni.
Warunki usługi
Co obejmuje, a czego nie obejmuje DJI Care Refresh?
Czego nie obejmuje DJI Care Refresh?
- Zaginionego bądź częściowo zaginionego sprzętu.
- Skradzionego lub porzuconego produktu.
- Dodatkowych akcesoriów.
- Celowej utraty produktu.
- Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
- Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
- Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
