DJI Care Refresh do Mini 5 Pro (1 rok)
DJI Care Refresh (1 rok) to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu roku. Obejmuje uszkodzenia powstałe między innymi w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu. Pakiet serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona lub w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI. W okresie ważności usługi obowiązuje oficjalna gwarancja producenta.


Dodatkowa ochrona dla Twojego drona
Warunki pakietu serwisowego dla drona DJI Mini 5 Pro
W przypadku drona DJI Mini 5 Pro koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 459 PLN*. Każda kolejna wymiana wiąże się z opłatą w wysokości 479 PLN. Koszt usługi Flyaway wynosi to 1595 PLN*. DJI Care Refresh (pakiet roczny) zapewnia dwie wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway jeden raz.
*W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Usługa Flyaway Coverage
DJI Care Flyaway to dodatkowa usługa w planie serwisowym DJI Care Refresh, która pozwala na otrzymanie zupełnie nowego drona, jeśli poprzedni odleci z niewiadomych przyczyn i nie uda się go odzyskać. W przypadku nieintencjonalnego zagubienia drona wystarczy uiścić odpowiednią opłatę serwisową, aby otrzymać całkowicie nowy produkt.
Usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników, którzy mają wykupioną ochronę DJI Care Refresh (dotyczy wybranych modeli dronów) – również dla tych osób, które wykupiły ją przed wprowadzeniem usługi Flyaway.

Co obejmuje a czego nie obejmuje DJI Care Refresh?
Wykupując DJI Care Refresh, chronisz swojego drona między innymi przed upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy sprzętu. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora. Ochrona dotyczy błędu użytkownika, zakłócenia sygnału, kolizji, a także utopienia – pod warunkiem dostarczenia wraku drona do centrum serwisowego producenta. Program obejmuje także szkody wynikające z upadku.
DJI Care Refresh nie obejmuje zgubionego ani częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów, a także kradzieży czy porzucenia produktu. Ochrona nie dotyczy uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych ani nadajnika i dodatkowych akcesoriów. Wyłączone są także przypadki rozmyślnej utraty drona oraz uszkodzenia obudowy, które nie wpływają na jego działanie. Program nie obejmuje bezpośrednich ani pośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych, jak również usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh. Nie uwzględnia on dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu czy poprawianiem jego osiągów. Wyłączone są także usterki wynikające z modyfikacji niezgodnych z podręcznikiem użytkownika lub z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki. DJI Care Refresh nie obejmuje również awarii spowodowanych korzystaniem z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów czy oprogramowania.

Warunki aktywacji DJI Care Refresh i Flyaway
Jak aktywować DJI Care Refresh?
1. Wejdź na stronę internetową https://support.dji.com/care/active.
2. W trakcie procesu aktywacji podaj swój kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Istnieje również możliwość przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
Jak aktywować usługę Flyaway?
Aby usługa Flyaway Coverage była dostępna, powiąż swoje konto DJI i aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly.
Jeśli nie zrobisz tego przed ewentualną ucieczką urządzenia, nie będziesz mógł skorzystać z usługi wymiany.
Jak skorzystać z usługi?
1. Zgłoś usterkę i wyślij drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh.
2. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz nowy egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.